Hoofdcategorieën
Topicacties

Gratis bellen met VoipBuster [deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 augustus 2005

Het bellen naar die TopUp-nummer 0909-.....; kost dat nu 1¤ + je telefoonkosten, of niet? Want als ik dat kies op de voipbuster-site staat erbij:

"Rate (p/call) 6.20 ¤"

en

"Top Up with 4.51"

WAT WILT DAT NU ZEGGEN?

Ziet er toch niet meteen één euro uit, of ben ik nu zo dom?? Wil gewoon mn lieve oudertjes niet al te zeer op stang jagen weet je wel. Bovendien, als ze zeggen dat het een euro kost, dan moeten het er geen zes zijn! :P

Reg. datum: 24 augustus 2005

net voipbuster geinstalleerd en die ene euro betaald maar krijg geen verbinding, kan mezelf niet eens bellen word direct gedisconnect, wat is dit voor waanzin?

Als ik andere posts lees lijkt de helft wél geluk te hebben en de andere helft zijn geld kwijt te zijn aan een niet werkende dienst ?

Reg. datum: 14 september 2003

quote:
j.snijder schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:12:
net voipbuster geinstalleerd en die ene euro betaald maar krijg geen verbinding, kan mezelf niet eens bellen word direct gedisconnect, wat is dit voor waanzin?

Als ik andere posts lees lijkt de helft wél geluk te hebben en de andere helft zijn geld kwijt te zijn aan een niet werkende dienst ?

Nou het werkt prima, ik gebruik gewoon de tool die je van de site kan downloaden. Vergeet niet dat je het internationale nummer moet gebruiken bijv 0031 10 1234567 voor een nummer in 010.

Ik heb geen porten ofzo moeten forwarden in mijn router, dus dat lijkt me ook niet nodig.

quote:
nimzo schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:58:
Het bellen naar die TopUp-nummer 0909-.....; kost dat nu 1¤ + je telefoonkosten, of niet? Want als ik dat kies op de voipbuster-site staat erbij:

"Rate (p/call) 6.20 ¤"

en

"Top Up with 4.51"

WAT WILT DAT NU ZEGGEN?

Ziet er toch niet meteen één euro uit, of ben ik nu zo dom?? Wil gewoon mn lieve oudertjes niet al te zeer op stang jagen weet je wel. Bovendien, als ze zeggen dat het een euro kost, dan moeten het er geen zes zijn! :P

Als ik die optie kies krijg ik gewoon:

Top Up Number: Rate (p/call): Top Up with:
0900 1537 ¤ 1.30 ¤ 1.08

Edit: ik heb een 0900 nummer en geen 0909, zit je soms in het buitenland of heb je je geregistreerd met als land een land anders dan Nederland? 090x nummers hebben verschillende tarieven in elk land, Oostenrijk is bijvoorbeeld heel duur.

Mike Wazowski wijzigde dit bericht 24-08-2005 00:32 (17%)

Reg. datum: 13 augustus 2005

quote:
Mike Wazowski schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:26:
[...]

Als ik die optie kies krijg ik gewoon:

Top Up Number: Rate (p/call): Top Up with:
0900 1537 ¤ 1.30 ¤ 1.08

Edit: ik heb een 0900 nummer en geen 0909, zit je soms in het buitenland of heb je je geregistreerd met als land een land anders dan Nederland? 090x nummers hebben verschillende tarieven in elk land, Oostenrijk is bijvoorbeeld heel duur.
ik zit in belgië ja.... zes euro vind ik toch al iets heel anders hoor....... met het risico dat het blijkbaar niet 100% zeker werkt....

Starbucks

quote:
birdibird schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:35:
sip.voipbuster.com voor de sip server én de outbound proxy, wel een username maar geen authorisation id.

...

Dat was nou eens een "gouden tip" _/-\o_ Thanks!

Zonder die Authentication ID (zo heet het in de Grandstream) werkt het inderdaad wel :)
Wellicht dat meer mensen het met deze setup weer aan de praat krijgen (iets voor de Opening Post?)

Hopelijk blijft het nu wel zo werken. Dat is heel mooi, want nu kan ik ook gratis naar de US bellen. Blijkbaar is het wel verstandig om voor ieder telefoontje de VoIPBuster website te bekijken ;)

Workstation: Intel i7-940, 2 x150GB Velociraptor (RAID0), eVGA 260, 12GB PC12800, Dell 24" TFT- Server: Intel Q6600, 3TB-RAID6, 8GB

Reg. datum: 04 mei 2005

quote:
rally schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 07:26:
[...]

Dat was nou eens een "gouden tip" _/-\o_ Thanks!

Zonder die Authentication ID (zo heet het in de Grandstream) werkt het inderdaad wel :)
Wellicht dat meer mensen het met deze setup weer aan de praat krijgen (iets voor de Opening Post?)

Hopelijk blijft het nu wel zo werken. Dat is heel mooi, want nu kan ik ook gratis naar de US bellen. Blijkbaar is het wel verstandig om voor ieder telefoontje de VoIPBuster website te bekijken ;)
Bij mij zegt de stem in het begin van ieder gesprek gewoon hoeveel het kost... Iedere keer dat ie zegt "zero cent per minute" ben ik tevreden :)

Starbucks

quote:
PJH schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 07:55:
[...]
Bij mij zegt de stem in het begin van ieder gesprek gewoon hoeveel het kost... Iedere keer dat ie zegt "zero cent per minute" ben ik tevreden :)

Hahaha... daar ben ik ook net achter gekomen. :)
Volgens mij moeten er weer heel wat mensen blij gaan worden ;)

Workstation: Intel i7-940, 2 x150GB Velociraptor (RAID0), eVGA 260, 12GB PC12800, Dell 24" TFT- Server: Intel Q6600, 3TB-RAID6, 8GB

quote:
nimzo schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 02:36:
[...]

ik zit in belgië ja.... zes euro vind ik toch al iets heel anders hoor....... met het risico dat het blijkbaar niet 100% zeker werkt....

Of het werkt weet je snel genoeg, want zonder storting kun je zelf tot 1 minuut gratis bellen. Als dat gewoon werkt, waarom zou het dan niet werken na een storting?

En anders maak je even een paypal account aan, kun je gewoon geld naar overmaken vanaf een bankrekening en daarmee betalen (duurt alleen wel paar dagen), credit card is natuurlijk sneller.

quote:
Raceman schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:04:
Ik heb hetzelfde probleem met Budgetphone, als ik door een paar andere mensen hier ook lees.

Mijn opstelling:
- Hardphone AT-320 series (http://www.atcom.cn/En_AT-320.html)
- Softphone Xten eyeBeam
- Budgetphone SIP account

Als ik enkel de hardphone aanlog, dan blijft deze goed bereikbaar. Ik kan ermee bellen en op gebeld worden.

Dit geldt ook voor de softphone.

Als ik ze alle 2 aanlog, dan zijn ze voor een klein minuutje alle 2 bereikbaar (gaan over als ik m'n vaste nummer bel). Daarna kan ik het wel vergeten, en gaat enkel nog mijn softphone over.
Ik kan ze wel nog alle 2 gebruiken om mee te bellen.

Iemand al een idee of oplossing hiervoor?
offtopic:
Zo zie je weer eens iemand van good old' Geel ;)
Reg. datum: 26 september 2002

quote:
Dagger schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:51:
Als ik op m'n huistelefoon bel, dan hoor je op de huistelefoon constant geruis. Als ik via de computer spreek, dan hoor je niks op de huistelefoon. Maar als je op de huistelefoon praat door het geruis heen, dan hoor ik het gewoon goed op de pc. Heeft iemand ook dit probleem of misschien enig idee hoe dit op te lossen is ?
Hetzelfde hier. Heb ze een paar weken geleden hierover gemaild. Ik betwijfel of er ooit nog antwoord zal komen...

(bb) || !(bb)

Reg. datum: 04 augustus 2004

quote:
_VpS_ schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 13:01:
[...]

Hetzelfde hier. Heb ze een paar weken geleden hierover gemaild. Ik betwijfel of er ooit nog antwoord zal komen...

misschien dat dit het oplost en het is zeer handig voor iedereen.

http://www.play.com/play2...oip+phone&page=search

Dagger wijzigde dit bericht 24-08-2005 15:34 (31%)

Eh, dankjewel voor de tip maar het gaat hier om het VoipBuster netwerk i.c.m hun softphone. Toen firelfy nog te gebruiken was op het voipbuster netwerk, had ik geen problemen. Met de VoipBuster softphone dus wel.

(bb) || !(bb)

Reg. datum: 23 november 2004

Ik kan FireFly nog prima gebruiken hoor icm VoIPbuster.

ook @ www.duken.nl
Reg. datum: 12 december 2002

Na veel zoeken en lezen in dit topic vraag ik het maar even,

Als eerst, Wat een TOPPAKKET! Heb hem gelijk bij mijn handige tips gezet op me website. Goede reacties op gehad trouwens.

Maar ik zoek een hardwarematige telefoon die je kan aansluiten via USB en die werkt met dit pakket. Ik ben ook wezen zoeken op google etc maar de meeste Telefoons hebben een specifieke skype naam erbij. Ik zoek dus gewoon een telefoon die werkt op USB en waarmee je dus kan bellen. (nummer die je intoetst op de telefoon moeten dus door voipbuster worden opgepakt)

Iemand ervaringen met zo een soort toestel?

(waarom ik dit wil, Het is voor de schoonouders en die zijn niet zo bekend met werken van de pc. Als ze alleen de pc moeten aanzetten en het nummer kunnen draaien op het toetsel zijn ze zeer blij)

quote:
Tropos schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:16:
Huh? Ik heb na een verse windows install Firefly opnieuw gedownload. Het was een nieuwere versie. In de versie ervoor kon ik bij de opties andere netwerken opgeven. In deze versie is die hele tree node uit de opties verdwenen? De oude versie heb ik niet meer.

(bb) || !(bb)

Starbucks

quote:
DukeN schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:24:
...
Iemand ervaringen met zo een soort toestel?

(waarom ik dit wil, Het is voor de schoonouders en die zijn niet zo bekend met werken van de pc. Als ze alleen de pc moeten aanzetten en het nummer kunnen draaien op het toetsel zijn ze zeer blij)

Dan zou je *eigenlijk* nog beter een zgn. Hardphone kunnen nemen. Dit is een vast toestel waar je de gegevens van VoIPbuster in kunt programmeren. Dan hoeven ze niet eens de PC meer aan te zetten. Gewoon netwerkkabel van de router in je telefoon en van de telefoon in de computer (zit nl. een ingebouwde switch in de Grandstream GXP 2000).
Of.... je gebruikt een zgn. ATA (Grandstream of Sipura hebben hele goede).
Persoonlijk vind ik de Grandstream produkten iets eenvoudiger te configuren, maar de Sipura producten hebben zéér uitebreide mogelijkheden.
Als het voor je schoonouders is zou ik of een Grandstream hardphone nemen, of de Grandstream Handytone 386. Deze heeft ook een PSTN pass through. Dan kun je dus de gewone telefoonlijn er op aan sluiten. Dan kunnen ze kiezen of ze met VoIPbuster willen uitbellen of via de gewone telefoonlijn. Ondertussen komen alle gesprekken gewoon binnen op de "huistelefoon" (mits ze geen ISDN hebben... dan wordt het lastig ;) )
Op http://shop.beronet.com hebben ze een uitgebreid assortiment. Verzendkosten naar NL zijn wat hoog, maar de prijzen van de produkten maakt dat meer dan goed.

Hopelijk is dit voldoende informatie en heeft het je geholpen ;)

Reg. datum: 23 november 2004

@_vps_: Probeer deze eens:

http://www.virbiage.com/f...ad/firefly-thirdparty.exe

Tropos wijzigde dit bericht 24-08-2005 16:44 (5%)

ook @ www.duken.nl

quote:
rally schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:42:
[...]

Dan zou je *eigenlijk* nog beter een zgn. Hardphone kunnen nemen. Dit is een vast toestel waar je de gegevens van VoIPbuster in kunt programmeren. Dan hoeven ze niet eens de PC meer aan te zetten. Gewoon netwerkkabel van de router in je telefoon en van de telefoon in de computer (zit nl. een ingebouwde switch in de Grandstream GXP 2000).
Of.... je gebruikt een zgn. ATA (Grandstream of Sipura hebben hele goede).
Persoonlijk vind ik de Grandstream produkten iets eenvoudiger te configuren, maar de Sipura producten hebben zéér uitebreide mogelijkheden.
Als het voor je schoonouders is zou ik of een Grandstream hardphone nemen, of de Grandstream Handytone 386. Deze heeft ook een PSTN pass through. Dan kun je dus de gewone telefoonlijn er op aan sluiten. Dan kunnen ze kiezen of ze met VoIPbuster willen uitbellen of via de gewone telefoonlijn. Ondertussen komen alle gesprekken gewoon binnen op de "huistelefoon" (mits ze geen ISDN hebben... dan wordt het lastig ;) )
Op http://shop.beronet.com hebben ze een uitgebreid assortiment. Verzendkosten naar NL zijn wat hoog, maar de prijzen van de produkten maakt dat meer dan goed.

Hopelijk is dit voldoende informatie en heeft het je geholpen ;)
[quote]rally schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:42:
[...]

Bedankt voor je verhaal. Wat je hier vertelt is inderdaad ideaal. Maar omdat ze niet zoveel willen uitgeven aan een toestel vinden ze om te beginnen een USB toetsel primas.

Ben ook wezen zoeken maar dit toestel Tiptel 115 USB is eigenlijk het soort toestel waar ik momenteel naar zoek. Maar omdat er bij dit soort toestellen alleen het verhaal over skype en skype compatible staat weet ik dus niet zeker of hij ook werkt met voipbuster.

DukeN wijzigde dit bericht 24-08-2005 16:57 (21%)

Reg. datum: 03 september 2002

quote:
Dagger schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:27:
[...]

misschien dat dit het oplost en het is zeer handig voor iedereen.

http://www.play.com/play2...oip+phone&page=search

Alleen jammer dat Play.com geen gadgets naar Nederland stuurt.
Dus dat heeft weinig zin.

Reg. datum: 17 april 2005

[quote]DukeN schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:50:
[...]

quote:
rally schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:42:
[...]

Bedankt voor je verhaal. Wat je hier vertelt is inderdaad ideaal. Maar omdat ze niet zoveel willen uitgeven aan een toestel vinden ze om te beginnen een USB toetsel primas.

Ben ook wezen zoeken maar dit toestel Tiptel 115 USB is eigenlijk het soort toestel waar ik momenteel naar zoek. Maar omdat er bij dit soort toestellen alleen het verhaal over skype en skype compatible staat weet ik dus niet zeker of hij ook werkt met voipbuster.
Moet je eens even wat verder terug lezen, daar staat alles over de TipTel telefoon...

Starbucks

Google is your friend:

http://www.corinex.com/we...E8CF89161C1256FB20058AA03

Maar er zijn helaas niet zoveel USB telefoons die in combinatie met VoIP werken. De meeste zijn alleen geschikt voor Skype.
Voor VoIP heb je eigenlijk alleen de beschikking over Softphones en Hardphones. USB is ECHT lastig

Reg. datum: 17 april 2005

quote:
Tropos schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:16:
Krijg jij ELKE keer dat je belt direct contact? Mijn ervaring is dat je meerdere malen moet proberen en dan contact krijgt met FireFly, met VoIPBuster direct contact in 1 x proberen.

ook @ www.duken.nl

quote:
rally schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:28:
Google is your friend:

http://www.corinex.com/we...E8CF89161C1256FB20058AA03

Maar er zijn helaas niet zoveel USB telefoons die in combinatie met VoIP werken. De meeste zijn alleen geschikt voor Skype.
Voor VoIP heb je eigenlijk alleen de beschikking over Softphones en Hardphones. USB is ECHT lastig
Dit is precies de phone die ik zoek. Vind het alleen zo apart dat het zop lastig is. Ze kunnen toch die phone zo maken dat als je op de bel knop drukt een exe file naar keuze start en de dailpad word gezien als numpad?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: