Reg. datum: 02 maart 2002
Denk dat het gemis van MH ook wel meespeelt met het gebrek aan baalruns op hell 
Reg. datum: 25 februari 2002
Begon iedere keer met een Skelliemancer, ben nu een keer met een Hammerdin begonnen, en ook al kan ik niet even makkelijk investeren in MF, het bevalt wel om zo snel al veel schade te doen en Redemption te hebben 
Heb alleen nog niet veel tijd gehad om te spelen, heb nog geen redelijke paladin shields gevonden, nog geen Amn of Sol, en nog geen 4s crystal sword
Heb alleen nog niet veel tijd gehad om te spelen, heb nog geen redelijke paladin shields gevonden, nog geen Amn of Sol, en nog geen 4s crystal sword
Skyclad wijzigde dit bericht 16-08-2005 12:03 (27%)
WTF, mn account is gesloten als ik wil inloggen?
Why

Why
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
gebanned om maphack mss?
#k@ozz
Kijk of password recovery werkt. En stuur eventueel een mailtje naar support@blizzard.com
Reg. datum: 18 februari 2002
Reg. datum: 18 februari 2002
quote:Houston3 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:11:
[...]
je kan ook gewoon een lekkere lifesteal geven heb je imho veel meer aan
Het is natuurlijk ook handig voor jezelf die prayer aura.
Zorgt ervoor dat je orb vol blijft, het scheelt erg veel in pots, ik geef enkel mijn merc nog pots eigenlijk.
When a man, or a woman, knows what he or she wants, the world steps aside.
'your connection has been temporarily been restricted from this realm. pleasee try to log in at another time'
enig idee hoe je deze 'realm downs' kan voorkomen? het komt dus doordat ik vrij snel mf games achter elkaar create waarin ik meph kill. vanmiddag had ik het probleem niet toen ik andy en meph killde in een game. ik d8 dat ik het had opgelost door wat tijd tussen de games te nemen.
deze bans duren een uur.

enig idee hoe je deze 'realm downs' kan voorkomen? het komt dus doordat ik vrij snel mf games achter elkaar create waarin ik meph kill. vanmiddag had ik het probleem niet toen ik andy en meph killde in een game. ik d8 dat ik het had opgelost door wat tijd tussen de games te nemen.
deze bans duren een uur.
Zoals je zelf al zegt, het komt door te snel achter elkaar games te maken. Sloop meer bosses en je hebt dit probleem niet.quote:wei_zhu schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:55:
'your connection has been temporarily been restricted from this realm. pleasee try to log in at another time'
deze bans duren een uur.![]()
![]()
![]()
![]()
Precies.. probeer minstens 5 minuten in een game te blijven en wacht tussen het verlaten van een game en het joinen van een nieuwe 10-15 seconden. Als het goed is heb je dan nooit meer last van realm downs..
Wel grappig dat nu na de reset de prijzen op de ladder zo hoog zijn.. had je op de vorige ladder een shako voor 20 perfect gems (= pul), nu moet je minstens een ist (= 6 puls) neerleggen
Wel grappig dat nu na de reset de prijzen op de ladder zo hoog zijn.. had je op de vorige ladder een shako voor 20 perfect gems (= pul), nu moet je minstens een ist (= 6 puls) neerleggen
Mitt3nz wijzigde dit bericht 18-08-2005 13:56 (38%)
Reg. datum: 21 oktober 2004
Daarom ben ik blij dat ik er eentje heb gevonden in act1 nmquote:Mitt3nz schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:52:
...
Ik moet countess runs gaan doen voor runes, heb nog niets hoger dan een Thul gevonden, behalve een Dol bij Nm hellforge 
Mijn merc heeft nog steeds een ethereal scythe met een flawed sapphire erin (en is level 60, met alle resists max op nm zonder +res dingen), ik heb nog steeds als wapen voor mijn hammerdin een +2 Paladin skills scepter die ik in een shop vond. Als schild heb ik nu een 34 all res magical pala schild, nog steeds niets gevonden om zelfs maar diamandjes in te zetten.
De beste items die ik heb zijn een 2 combat skills amulet en een 1 combat skills, 20% Faster R/W, 38% lightning res circlet met 1 open socket (newbie characters naar level 8 spelen en circlets laten imbuen). Bloodfist gloves en Infernostride boots. En een Razorswitch staff, die ik nu momenteel gebruik in plaats van scepter/schild, aangezien die 15 reduce magical damage erg leuk is tegen gloams en zo. En de 50 all res helpt ook, heb nu 82/65/75/35 resistances op Nm.
Mijn merc heeft nog steeds een ethereal scythe met een flawed sapphire erin (en is level 60, met alle resists max op nm zonder +res dingen), ik heb nog steeds als wapen voor mijn hammerdin een +2 Paladin skills scepter die ik in een shop vond. Als schild heb ik nu een 34 all res magical pala schild, nog steeds niets gevonden om zelfs maar diamandjes in te zetten.
De beste items die ik heb zijn een 2 combat skills amulet en een 1 combat skills, 20% Faster R/W, 38% lightning res circlet met 1 open socket (newbie characters naar level 8 spelen en circlets laten imbuen). Bloodfist gloves en Infernostride boots. En een Razorswitch staff, die ik nu momenteel gebruik in plaats van scepter/schild, aangezien die 15 reduce magical damage erg leuk is tegen gloams en zo. En de 50 all res helpt ook, heb nu 82/65/75/35 resistances op Nm.
Ik heb anders nog een spirit cs die je mag gebruiken tot je iets beters vindt
als je nodig hebt msg me maar op *mas-ih
masih wijzigde dit bericht 19-08-2005 14:16 (65%)
M'n beste item tot nu toe op ladder is een 28% mara..
Ben aan het sparen voor een zaka voor m'n hammerdin, kom nog 1 pul tekort
Ben aan het sparen voor een zaka voor m'n hammerdin, kom nog 1 pul tekort
quote:masih schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:09:
Ik heb anders nog een spirit cs die je mag gebruiken tot je iets beters vindtals je nodig hebt msg me maar op *mas-ih
Thx
Het is toch wel HCL he? Anders heb ik er helaas niet veel aan
Reg. datum: 13 april 2004
Kloppen de prijzen die hier staan nog een beetje? Of liggen de prijzen nu (tijdelijk) hoger i.v.m. de ladder reset, of valt dat mee?
Ik moet zeggen dat ik nooit echt briljante items heb gevonden helaas. Nu maar weer eens een poging wagen, moet ik wel een nwe. mf-sorc maken, want die van mij eten ze (sinds 1.10) als ontbijt in hell. En mijn frostzealot paladin heeft het ook in hell niet echt makkelijk, voornamelijk door een gebrek aan hele goede items.
Enige char. dat tot nu toe door hell wandelt is mijn wind druid. ActIII gaat nog fluitend, maar met items als sigon's shield, skin of the flayed one en suicide branch word ik ook niet echt vrolijk...
Misschien toch eens wat gaan traden tegen perf.gems, die heb ik wel een stuk of 100.
Ik moet zeggen dat ik nooit echt briljante items heb gevonden helaas. Nu maar weer eens een poging wagen, moet ik wel een nwe. mf-sorc maken, want die van mij eten ze (sinds 1.10) als ontbijt in hell. En mijn frostzealot paladin heeft het ook in hell niet echt makkelijk, voornamelijk door een gebrek aan hele goede items.
Enige char. dat tot nu toe door hell wandelt is mijn wind druid. ActIII gaat nog fluitend, maar met items als sigon's shield, skin of the flayed one en suicide branch word ik ook niet echt vrolijk...
Misschien toch eens wat gaan traden tegen perf.gems, die heb ik wel een stuk of 100.
quote:Skyclad schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:23:
[...]
Thx
Het is toch wel HCL he? Anders heb ik er helaas niet veel aan
Reg. datum: 03 augustus 2004
Weet iemand hier hoe je items van je ene char aan je andere kunt geven? Want lees vaak van ik heb nog geen goede items gevonde dus start nog geen paladin ofzo.
Nou, je hebt eigenlijk twee methodes, allebei niet helemaal zonder risico:
1) Je start een game en laat een van je vrienden het spel joinen. Je geeft de items die je naar het andere char. wilt overhuizen aan je vriend. Je verlaat het spel en komt terug met het char. waar je de items naar toe wilt hebben en je krijgt de items terug van je maat.
Risico: Je moet je vriend wel kunnen vertrouwen, dat hij er niet met je godly items vandoor gaat. Ik had op gegeven moment een bijna perfect (198%ed, 6%ls) arreat's face, wilde ik voor mijn barbarian. Dus ik geef die aan maat van me, kom terug met barbarian. Zegt hij zo, hmm, eens kijken wat ik er bij charsi voor kan krijgen. Dus hij loopt naar Charsi, doet alsof hij verkoopt... nou, dan schrik je wel ff...
Hij zat me natuurlijk maar te fokken, maar er zijn mensen die er dus wel met je items vandoor gaan.
2) Je start een game (alleen) en zorgt dat deze minimaal 5 min. duurt. Je kan dan het item op de grond gooien en de game verlaten. Dan pak je het char. waar je het item voor wilt hebben en daarmee join je de game weer. Dan kun je het item pakken dat op de grond is blijven liggen.
Risico: als je internetverbinding niet stabiel genoeg is en de verbinding met battle.net gaat eruit, en je weet niet binnen een paar minuten die game weer te joinen, dan verdwijnt de game omdat er geen personen meer in aanwezig zijn. Zorg er trouwens voor dat je game passwordprotected is, want anders kan iedereen je game joinen en de items meenemen terwijl jij van char. wisselt.
1) Je start een game en laat een van je vrienden het spel joinen. Je geeft de items die je naar het andere char. wilt overhuizen aan je vriend. Je verlaat het spel en komt terug met het char. waar je de items naar toe wilt hebben en je krijgt de items terug van je maat.
Risico: Je moet je vriend wel kunnen vertrouwen, dat hij er niet met je godly items vandoor gaat. Ik had op gegeven moment een bijna perfect (198%ed, 6%ls) arreat's face, wilde ik voor mijn barbarian. Dus ik geef die aan maat van me, kom terug met barbarian. Zegt hij zo, hmm, eens kijken wat ik er bij charsi voor kan krijgen. Dus hij loopt naar Charsi, doet alsof hij verkoopt... nou, dan schrik je wel ff...
2) Je start een game (alleen) en zorgt dat deze minimaal 5 min. duurt. Je kan dan het item op de grond gooien en de game verlaten. Dan pak je het char. waar je het item voor wilt hebben en daarmee join je de game weer. Dan kun je het item pakken dat op de grond is blijven liggen.
Risico: als je internetverbinding niet stabiel genoeg is en de verbinding met battle.net gaat eruit, en je weet niet binnen een paar minuten die game weer te joinen, dan verdwijnt de game omdat er geen personen meer in aanwezig zijn. Zorg er trouwens voor dat je game passwordprotected is, want anders kan iedereen je game joinen en de items meenemen terwijl jij van char. wisselt.
quote:HetBiggie schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:34:
Nou, je hebt eigenlijk twee methodes, allebei niet helemaal zonder risico:
Mogelijkheid 3: Je zoekt een baal run, dropt zooi bij 1 of ander waypoint, en switcht naar een char dat ook dat wp heeft om het op te halen. Kans bestaat dat iemand het ondertussen snel pakt of dat meer mensen joinen en de game opeens 'Full' is, dus is niet zonder gevaar.
Mogelijkheid 4: Je gebruikt je 2e set CD-keys in combinatie met d2loader en een copy van je D2 directory (laatste is nodig bij de 1.11 d2loader, anders krijg je een ban!) om met 2 characters tegelijk ingelogd te zijn.
(Moet je natuurlijk wel een 2e set keys hebben, maar is het wel waard als je vaak items kwijtraakt
Skyclad wijzigde dit bericht 21-08-2005 14:00 (9%)
Iemand zin om met mn skelliemencer wat door nightmare te wandele (lvl52)
Zijn zo weinig goeie open battlenet games te vinde waar men niet cheat of alleen maar pvp wil.
Zijn zo weinig goeie open battlenet games te vinde waar men niet cheat of alleen maar pvp wil.
Reg. datum: 18 juni 2004
Volgens mij kan dat niet...quote:PainkillA schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:12:
Weet iemand hier hoe je items van je ene char aan je andere kunt geven? Want lees vaak van ik heb nog geen goede items gevonde dus start nog geen paladin ofzo.
Ik heb nu barbarian..lvl 18, en 3 lvl stone skin met alle andere punten in de AXE skill... (gebruik ook 2 axen met redelijk wat dmg + poison)
Is dit goed?
Is dit goed?
@Skyclad:
Je methode3 is eigenlijk hetzelfde als mijn methode2 natuurlijk, behalve dan dat je niet zelf een game start, maar een game joint die al bestaat. Maar ik denk dat het risico bij je methode3 misschien nog wel groter is. Zoals je zegt kan iemand anders de items pakken of kan je de melding krijgen "game full". Daarom start ik (bijna) altijd zelf een private game met password om items over te zetten.
Je methode3 is eigenlijk hetzelfde als mijn methode2 natuurlijk, behalve dan dat je niet zelf een game start, maar een game joint die al bestaat. Maar ik denk dat het risico bij je methode3 misschien nog wel groter is. Zoals je zegt kan iemand anders de items pakken of kan je de melding krijgen "game full". Daarom start ik (bijna) altijd zelf een private game met password om items over te zetten.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.