Wie heeft er ervaringen met het bedrijf Accenture / ATS? Zou het wat zijn die jobdays?quote:
SmartDoDo wijzigde dit bericht 01-08-2005 18:45 (3%)
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Accenture / ATS
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last
[Nieuw Topic]Wie heeft er ervaringen met het bedrijf Accenture / ATS? Zou het wat zijn die jobdays?quote:
Beste mensen, vrienden, kennissen/ kennissen van kennissen ,
Dit is voor allen die geïnteresseerd zijn in een ICT job bij een van grootste spelers op de markt, Accenture .
Wij zoeken de komende tijd enthousiaste ICTers met een HBO achtergrond. We hebben daarvoor speciaal een aantal dagen georganiseerd waarbij je kennis met ons kan maken, de ‘jobdays’.
De jobdays houden in, dat kandidaten in een dagdeel het gehele sollicitatieproces bij ATS (Accenture Technology Solutions) doorlopen. We beginnen met een algemene presentatie over ATS, waarna een eerste oriënterend gesprek volgt. Wanneer het eerste gesprek positief verloopt dan volgt er een tweede gesprek met een van onze MT-leden. Wanneer ook dit gesprek positief verloopt, volgt er direct aansluitende een aanbiedingsgesprek.
De ‘Jobdays’ zijn op:
vrijdag 26 augustus,
vrijdag 9 september,
vrijdag 23 september.
Ben jij geïnteresseerd in een oriënterend gesprek, meld je dan even bij mij aan: *knip*@accenture.com .
Is dit niet voor jouw van toepassing, stuur deze uitnodiging dan naar een vriend die wellicht wil starten of een carrièreswitch wil maken.
Voor meer info kan je me natuurlijk bellen of mailen.
Groet,
Tim
-------------------------------------------------
ing. T. van Deursen
Accenture Technology Solutions
Mobile **********
E-Mail: *knip*@accenture.com
SmartDoDo wijzigde dit bericht 01-08-2005 18:45 (3%)
Jvdvalk wijzigde dit bericht 01-08-2005 13:54 (16%)
Snel? Een ZX-6R, das pas snel! - VI.830 (506628)
Jabbah wijzigde dit bericht 01-08-2005 15:53 (3%)
The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat | Wheels
The Eagle wijzigde dit bericht 01-08-2005 16:15 (39%)
Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p
-= Pick my icon =-
Commentaar over SG, WI, HK, SF of LA? Lucht je hart (onderbouwd) in een DM!
quote:toeter schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 11:40:
Tot zover klinkt het leuk, maar ergens proef ik dit:
- je priveleven doe je maar in het weekend
quote:The_Eagle schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:13:
@work bij een vriend van me lopen er dagelijks een hoop consultants van hen rond. Het bedrijf staat daar intern bekend als "Accidenture"NOFI, maar da's ook niet voor niks dnek ik dan maar. Klopt wel met het typisch Amerikaans: veel geschreeuw en weinig wol als ik dat zo af en toe hoor.
Edit: @Standeman: ben je na dat gesprek afgewezen of was je alsnog door? Want da's redelijk indicatief voor het personeel dat ze aannemen en de criteria die ze daaraan stellen.
Overigens is mijn persoonlijke mening dat als je gaat solliciteren, je het feitelijk niet kunt maken om niet in pak te komen, maar dat ben ik dus weer
quote:Uiteindelijk afgewezen maar daar heb ik zelf wel 3 keer achteraan moeten bellen omdat ik geen enkele reactie had gekregen ondanks het feit dat dit wel toegezegd werd.
Standeman wijzigde dit bericht 03-08-2005 16:33 (33%)
The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair.
quote:Standeman schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 16:01:
Ik heb daar ooit 1x gesolliciteerd en ben (gelukkig) afgewezen. De vent die ik te spreken kreeg liep nogal over van arrogantie en maakte er nogal een punt was dat ik niet in pak ging solliciteren. Over mijn opmerking dat je elke aap een pak aan kan trekken, maar dat niet elke aap kan programmeren was hij niet zo te spreken![]()
![]()
pc specs | auto specs | Het meest fout gespelde Nederlandse woord: sowieso
quote:curry684 schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:32:
En ik ben idd ook zo'n lul die doodleuk z'n laptop uit z'n tas haalt, VS.NET opentrekt en zegt "doe maar eens voor hoe jij dit en dit probleem oplost, for all I care in pseudocode". Laat maar zien dat je de basisbeginselen van je vak snapt
Jan wijzigde dit bericht 04-08-2005 00:10 (42%)
Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries
DG965OT | C2D E6600 | 2GB TWIN2X2048-5400C4 | G325 Zilver | ZM360B-APS | 2x 7200.10 320 GB | SH-W163A
Woj'n lik an de bek heb'n? Is ok mooi..
quote:henk_DE_man schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:54:
[...]
Inderdaad jaPersoonlijk vind ik dat ook de beste methode; iemand gewoon direct testen op de kennis die die persoon in zijn functie nodig zal hebben. Wat ik ook doe is de mensen een klein opdrachtje mee naar huis geven. Dan zie je nog wat duidelijker wat voor code iemand nu echt produceerd (ja er kan dan geholpen worden of overgenomen worden uit andere sourcecode, maar daar heeft die persoon dan uiteindelijk alleen zichzelf mee omdat ie dan in de proefperiode meteen door de mand valt).
Wellicht dat het in een grotere organisatie wel belangrijk is, maar zelf snap ik niet waarom sommige organisaties hun hele solicitatie gesprek voornamelijk vullen met vragen als "waar zie jij jezelf over 10 jaar", of "Wat zijn jouw zwakke plekken" en meer van dit soort vragen waar de kandidaat dan geacht wordt het ge-ijkte correcte antwoord op te geven ( 'ik kan soms te ambitieus zijn")
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
PowerFlower wijzigde dit bericht 11-08-2005 11:49 (8%)
smforum.com
Ik heb accenture ook al afgevoert van mijn lijstje, dus kom maar op met namen van een ander seieus bedrijf....... In de software ontwikkelingquote:Wolly schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 23:59:...
Ben je dus iemand die absoluut 200% wil investeren in zijn professie, dan zit je hier goed. Ben je iemand die graag heeft dat de gsm om 1800hr stopt met rinkelen en graag volledige zeggenschap over zijn vrije tijd heeft, dan kan je beter een ander serieus bedrijf zoeken.
jeanj wijzigde dit bericht 07-09-2005 00:21 (3%)
heeft zijn sig ook eens gewijzigd
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Ervaring werken bij Accenture / ATS
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos