Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Nvidiot
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:45

Nvidiot

notepad!

Nogmaals, de demo van trymedia is EXACT hetzelfde als de versie die op cd verkrijgbaar is...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Mrlten
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15:30
Let heeeeeel goed op met wat je vraagt. Een volgende keer heb je mogelijk een OW te pakken ;)

Crash wijzigde deze reactie 19-09-2005 18:34 (75%)

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14:00
quote:
jackoo1988 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:58:
Jammer dat er nog zo weinig bekend is van de release date van dit spel. Weet iemand hier al meer oveR?

MVG.

Hij is al gereleased, maar kan kennelijk maar langzaam zijn weg naar de winkels vinden.

quote:
Op de website kan je hem kopen, door eerst de demo te downloaden en dan ongeveer 25 dollar over te maken, alleen heb ik geen creditcard (zal ik voorlopig ook niet hebben).

Crash wijzigde deze reactie 19-09-2005 18:34 (7%)

Klik hier voor je Eve Online Trail

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 02-11 18:51
quote:
Nakebod schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:13:
Hmm, heb vroeger :+ ook nog Hard Truck en Hard Truck 2 gespeeld gehad, geen idee of ze ook echt zo heten of destijds ook al andere namen hadden.
18 WoS en AA ook gespeeld, waarvan AA als enige ook echt serieuzer, maar ook nog niet helemaal serieus.
Volgens mij heb ik PTTM nog nooit gespeeld gehad. Ben wel benieuwd, of dit spel mij deze keer aan kan sporen tot serieus spelen.
Zelfde hier, toendertijd de Demo versie van Hard Truck 1 erg vaak gespeeld, Hard Truck 2 daarna ook wel gespeeld toen die uitkwam, maar wel wat minder. 18 Wos kon mij niet echt boeien.. benieuwd wat ik van de nieuwe versie vind :). (bezig met downloaden vd demo)

• nnndoh
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
in rotterdam nog steeds geen 18 wheels of steel gevonden
maar op cduniverse.com kan je wel bestellen, kost je totaal 25 dollar incl verzenden....

heb je wel een credit card nodig

• Traguardo
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 25-11 16:34
meestal speel ik zulke games een week of iets langer en belanden ze daarna altijd de kast in waar ze liggen te verstoffen. Het is leuk voor een paar uur speelplezier maar daarna moet je er al snel mee ophouden anders is er niets meer aan.

Hebben jullie dat ook?

• Sluuut
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15-11 20:10
Ja dat heb ik met bijna elke game.. Zo'n game als dit moet wel heel leuk zijn wil ik het langer dan 10 minuten spelen. Ik kan gewoon aan alle games komen, vroeger downloade/kocht ik alles altijd en speelde het dan 1 minuut om erachter te komen dat het zooi was...

Nu kan ik nog steeds aan alles komen maar pak ik het niet meer.. Tenzij het me echt aanspreekt, maar naar mijn mening is 98% van de games die uitkomen crap.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Cardinal
quote:
Traguardo schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 17:39:
meestal speel ik zulke games een week of iets langer en belanden ze daarna altijd de kast in waar ze liggen te verstoffen. Het is leuk voor een paar uur speelplezier maar daarna moet je er al snel mee ophouden anders is er niets meer aan.

Hebben jullie dat ook?

Verkeerde topic. Er zijn namelijk genoeg topics te vinden het een "vroeger was alles beter" gehalte. Daarnaast heb ik de vorige 18 wheels of steel al 4 keer uitgespeeld en soms ontdek nog nog steeds nieuwe sluiproutes.

Daarnaast zal ik vanavond een plaatjes posten van convoy

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
Spel valt mij ook erg tegen ...

vooral dat de hele economie ( beginnen onder baas, langzaam betere vrachtwagens kopen ) er niet meer in zit is gewoon dom.
Het plezier is weg ...

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

• The__Virus
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23-11 01:07

The__Virus

Get Up Y'all!

Ik heb nu het volledige spel. Hij is dus ergens in Amerika uit :P. Ik koop de echte versie pas als hij me bevalt, maar heb er nu wel wat probleempjes mee. Ten eerste doet de radio het niet, ook al staat deze aan (ja het volume ook). Ten tweede schokt hij zo nu en dan, slaat hij 2 of 3 frames over zeg maar, zo'n beetje om de 10 sec. En na een tijdje begint ie echt te stotteren. Valt me zeer tegen, want aan mijn pc zal het niet liggen (het is net zo erg bij een lagere resolutie en lagere instellingen). Heb een 3500+, 1GB RAM en een 6600GT. Daarmee zal het spel toch wel vloeiend mogen lopen lijkt me. Die 'lag' gebeurt zelfs als ik op dat moment naar het menu ga (waardoor het spel dus in feite stilligt). Dat sluit zo'n beetje uit dat de CPU of Graka de limiterende factor is (heb met geen enkel spel moeite). Ook wordt er op dat moment totaal niet geswapped of een achtergrond service gestart of iets dergelijks. Weet iemand hoe ik dit kan verbeteren?

There Is Nothing More Relaxing Than Complete Silence with A Heavy Bass.

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Het spel is *enorm* driver-versie gevoelig, op de truckpol forums staat ergens welke driver versie voor nvidia goed werkt. Ik heb zelf een ATI 9800 Pro en met de 5.8 Omega drivers (2.6.61) werkt hij (op een enkel textuurtje wat een keer knippert) prima.

Het is verdraaid lastig om met de camera in stand 1 (kabine view) die trailer op z'n plek te krijgen... In view 2 met de muis mooi kijken waar ie heengaat en het wil een stuk beter. Het vervelendste vind ik dat ik in stand 1 de muis moet gebruiken om te kijken. Ik zal binnenkort Cam2Pan eens proberen, dat lijkt me ideaal. (gebruikt een webcam om je hoofdbeweging te tracken)

Vervelend slordigheidje: op Esc drukken en dan new game kiezen resulteert PER DIRECT in een nieuw spel, er zit geen bevestiging in... 8)7

Nvidiot wijzigde deze reactie 18-09-2005 21:00 (10%)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Local Host
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12:52

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie, klopt het dat er in deze versie in de trucks geen navigatie meer zit ?

De maps zijn idd een stuk groter geworden Lekker :)

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
The__Virus schreef op zondag 18 september 2005 @ 20:23:
Ik heb nu het volledige spel. Hij is dus ergens in Amerika uit :P. Ik koop de echte versie pas als hij me bevalt, maar heb er nu wel wat probleempjes mee. Ten eerste doet de radio het niet, ook al staat deze aan (ja het volume ook). Ten tweede schokt hij zo nu en dan, slaat hij 2 of 3 frames over zeg maar, zo'n beetje om de 10 sec. En na een tijdje begint ie echt te stotteren. Valt me zeer tegen, want aan mijn pc zal het niet liggen (het is net zo erg bij een lagere resolutie en lagere instellingen). Heb een 3500+, 1GB RAM en een 6600GT. Daarmee zal het spel toch wel vloeiend mogen lopen lijkt me. Die 'lag' gebeurt zelfs als ik op dat moment naar het menu ga (waardoor het spel dus in feite stilligt). Dat sluit zo'n beetje uit dat de CPU of Graka de limiterende factor is (heb met geen enkel spel moeite). Ook wordt er op dat moment totaal niet geswapped of een achtergrond service gestart of iets dergelijks. Weet iemand hoe ik dit kan verbeteren?

same here met 6800GT en P4 3.4 en 1024MB ram, zoek wel even drivers die Convoy lief vind morgen :)
alleen hoe sla je ingodsnaam je spel op? kan dat alleen bij een truck stop ofzo? want mij lukt het niet... al zet ik me truck bij een tankstation stil (zou het lullig vinden als het alleen bij hotels etc kon :( moet je eerst daar heen rijden A tig minuten :() wie helpt?

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM! ---- HP 8560W Professionele Laptop tekoop

• Local Host
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12:52

Local Host

Het forum is om te leren.

ik heb 7.7.3.0 als stuurprogramma verder ong dezelfde specs en ik heb nergens problemen mee

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
Local Host schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:11:
ik heb 7.7.3.0 als stuurprogramma verder ong dezelfde specs en ik heb nergens problemen mee

ik 77.72 maare welke instellingen heb jij dan? ik nu alles op z'n hoogst, alles terug schoeven hielp niet alleen view distance niet geprobeerd (doe ik nog even) mischien is dat het ;)

maar kan iemand asjeblieft andwoord geven hoe te saven, anders heb ik voor niets z'n stuk gescheurd :'(

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM! ---- HP 8560W Professionele Laptop tekoop

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Je kunt alleen opslaan als je geen trailer hebt helaas.

Heb net even cam2pan geprobeerd en dat werkt wel relaxed als je de 'smoothness' in de cam2pan instellingen flink opschroeft, anders springt het alle kanten op. Het is wel enorm wennen. :)

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
Nvidiot schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:18:
Je kunt alleen opslaan als je geen trailer hebt helaas.

Heb net even cam2pan geprobeerd en dat werkt wel relaxed als je de 'smoothness' in de cam2pan instellingen flink opschroeft, anders springt het alle kanten op. Het is wel enorm wennen. :)

omg :| dat is toch idioot, ik heb nu een job van 110 minuten (binnen die tijd afleveren) en als ik hem afkoppel loopt de job nog door en kan ik hem niet saven :(

verder zijn er behoorlijk wat minpunten die ik zo heb ontdekt,
- de menu's zijn niet meer zo overzichtelijk om extra trucks te kopen enzo als in PTM
- de spiegels zijn alleen te bekijken door aan de muis te zitten :(
- de bug van de rook die door je trailer waait zit er nog in
- je kan slecht zien of je knippertje aanstaad (als je grote trailer hebt moet je zelfs als je van achterkijkt met de muis in de weer)
- je kan hem dus slecht saven

vooral dat opslaan zit me mateloos in de weg (nu al) daar moeten ze maar snel met een patch/mod ofzo voor komen...

GoldenSample wijzigde deze reactie 18-09-2005 21:29 (36%)

• Brons
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:56

Brons

Fail!

De maps zijn iets te groot voor mij. Ik kan het niet volhouden om een uur+ bezig te zijn om van LA naar NY te gaan.

• Markdb
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08-10-2005
Die BUG opzich heb ik geen problemen mee.
Dat met de spiegels het is veel echter alleen er 1 maartje aan en dat is dat de muis gevoeligheid zo hoog staat dat als je er al een klein tikje tegen geeft je hele vrachtwagen kwijt bent.

Ik mis de Radio altands hoe zet je dat ding aan??

En hoe zit dat met die Trucks??
Ik heb nu een Grote Truck gekocht alleen als ik hem wil opvoeren ( andere motor enzo ) gaat dat niet!
En ik kan niet de trucks kopen die dus niet aan staan Of met andere woorden hoe komen die vrij.

En uuuhh over het fijt dat je wel een paar uur van LA naar NY nodigt hebt vindt ik juist goed.
Kun je tenmiste goei convoy's vormen en je kan ook lekker met andere truckes liggen te cruisen :*)

• Cardinal
quote:
Markdb schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:19:
En hoe zit dat met die Trucks??
Ik heb nu een Grote Truck gekocht alleen als ik hem wil opvoeren ( andere motor enzo ) gaat dat niet!
En ik kan niet de trucks kopen die dus niet aan staan Of met andere woorden hoe komen die vrij.

En uuuhh over het fijt dat je wel een paar uur van LA naar NY nodigt hebt vindt ik juist goed.
Kun je tenmiste goei convoy's vormen en je kan ook lekker met andere truckes liggen te cruisen :*)
spoiler:
Je kan trucks kopen bij een truckshop upgrades kunnen gekocht worden bij een truckstop

Gisteren in een aantal uur een tweetal ritten gedaan. De eerste ging van San francisco naar Mobile en de tweede van Mobile naar Boise. In totaal meer dan 3 uur meebezig geweest.

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:01
Nou nou .. zelfs de full versie is onspeelbaar op mijn machine. Zo veel artifacts (grote rode en blauwe vierkanten) dat ik op diverse plaatsen niet meer zie waar ik heen rijd :{

GHF Music Community - voor als je van electronische muziek houdt - ProMods ETS2 uitbreiding

• Cardinal
quote:
-ScuL- schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:11:
Nou nou .. zelfs de full versie is onspeelbaar op mijn machine. Zo veel artifacts (grote rode en blauwe vierkanten) dat ik op diverse plaatsen niet meer zie waar ik heen rijd :{

Dat heet nou een driver probleem of het niet voldoen aan de minimum systeemeisen. Op verschillende websites is namelijk te vinden welke drivers het wel goed doen en welke niet.

Anyway, er wordt al aangeraden om de nieuwste driver op te zoeken van je videokaart. Voor Nvidia werkt de 66.93 naar behoren en voor de rest moet je het houden bij WHQL drivers.

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

quote:
cardinal808 schreef op maandag 19 september 2005 @ 12:17:
[...]

Dat heet nou een driver probleem of het niet voldoen aan de minimum systeemeisen. Op verschillende websites is namelijk te vinden welke drivers het wel goed doen en welke niet.

Anyway, er wordt al aangeraden om de nieuwste driver op te zoeken van je videokaart. Voor Nvidia werkt de 66.93 naar behoren en voor de rest moet je het houden bij WHQL drivers.
Compleet onzin. Ik draai hier de laatste WHQL-driver en het spel loopt gewoon niet goed. En een amd3500+ op 2500Mhz en een overgeklokte 6600GT zouden dit spelletje toch echt makkelijk aan moeten kunne, want zo mooi vind ik het ECHT niet :(. Verder doet de radio het niet, kan je, als je in de cabine zit, niet zien of je richtingaanwijzer aan- of uit staat (eigenlijk met geen enkele camera als je een trailer hebt), kun je bijna niet saven, is het licht echt extreem raar bij de hoogste instellingen (het spel gebruikt volgens mij de RCT3-engine en is het jullie daar (natuurlijk) opgevallen dat het licht echt heel 'apart' is? Is niet goed te omschrijven...). Ook zijn de auto's totaal niet intelligent en staan ze binnen 1ms compleet stil (net een botsing). Ook de snelheidsbordjes staan er maar een paar van, ze staan in MPH (dus als je KM/H hebt ingesteld, moet je dus schatten hoe hard je mag), weet je niet precies wanneer de politie achter je aan gaat als je een overtreding maakt (hoever moet het balkje vol zijn?). En de verdere grafische artifacts (voor ieder ook nog eens verschillend) zijn bekend. Kortom, ik vind het geen goed spel. Het is gewoon zeer slecht geprogrammeerd, daarom verbaasde me die prijs ook niet. (Heb hem niet gekocht, daar niet van. Eerst maar eens de volledige versie (met radiobestanden die niet worden afgespeeld) downloaden met torrent en uitproberen).

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

quote:
Nvidiot schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 14:02:
Nogmaals, de demo van trymedia is EXACT hetzelfde als de versie die op cd verkrijgbaar is...
Jaja en hoe komt het dan dat de download 7x zo klein is?! Omdat er geen radiobestanden in zitten... Maar de basic is hetzelfde. Heck, hij gebruikte zelfs de toetsinstellingen van de demo.

• Markdb
Ik heb het spel ook ( wel gedownload maar dat doet er even niet toe )
Het verhaal met de Radio is te wazig voor woorden.
Ik heb het spel alleen die Instal File gedownload.
Werkt perfect.
Maar er is een volledige CD te downloaden 701 MB meen ik.
er zitten 2 extra dingen bij
( 2 demo's )
Ik heb hem nog niet binnen.
maar even goed de radio zouw er in moeten zitten.
Maar daar ga ik wel eens achter aan hoe en wat.
Verder klopt het het spel is IDD niet bij wat ik verwacht had maar Rig'N Roll wordt de echte game jongens.
www.rignroll.com

Check It Out And Feel Like A Trucker _/-\o_

• MrBarBarian
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
Ik ben nog bezig met de oude versie; pedal to the metal. Kan je hierbij ook echt je spiegels aankrijgen? Ik heb alle details op hight staan, en nog doen mij speigels niets.. Je kan wel met F2 die virtuele mirrors krijgen, maar das niet leuk..

iRacing Profiel

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Er zit geen radio in (de 27MC bakkies van de vorige versie hebben ze er niet ingedaan, omdat er nu veeel meer AI vrachtwagens zijn, dan krijg je echt om de haverklap iemand die loopt te zeuren erop). Als je muziek wil hebben zet je gewoon winamp op de achtergrond.

Het spel draait bij mij perfect in 1600x1200 op een 9800 Pro (Omega driver 2.6.61 / 5.8) :)

Je moet ook bedenken dat er maar 2 of 3 programmeurs aan dit spel gewerkt hebben, het is een budget titel. Rig 'n Roll heeft veel meer programmeurs aan het werk en zal daarom in de winkel ook wel een stuk meer kosten :)

De setup.exe op cd is 124 mb, net zo groot als de demo. Verder staat er op de cd directx9 (36 mb) en twee demo's van in totaal 472 mb. Vandaar het verschil in grootte tussen de cd en de demo :)

Nvidiot wijzigde deze reactie 19-09-2005 18:08 (15%)

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
Markdb schreef op maandag 19 september 2005 @ 17:01:
Ik heb het spel ook ( wel gedownload maar dat doet er even niet toe )
Het verhaal met de Radio is te wazig voor woorden.
Ik heb het spel alleen die Instal File gedownload.
Werkt perfect.
Maar er is een volledige CD te downloaden 701 MB meen ik.
er zitten 2 extra dingen bij
( 2 demo's )
Ik heb hem nog niet binnen.
maar even goed de radio zouw er in moeten zitten.
Maar daar ga ik wel eens achter aan hoe en wat.
Verder klopt het het spel is IDD niet bij wat ik verwacht had maar Rig'N Roll wordt de echte game jongens.
www.rignroll.com

Check It Out And Feel Like A Trucker _/-\o_
rignroll lijkt me echt wel wat ja, allen het save probleem (zo zie ik het echt) houd me echt van het spelen van Convoy af momenteel, ik heb vaak maar zin voor een half uur ofzo... en niet 110 minuten voor een job...

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

Kom weer wat slechts tegen. Heb je de politie wel eens achter je aan gehad? Is echt geen zak aan, zodra ze ook maar in de buurt komen, wordt je gewoon aangehouden. Geen wilde achtervolgingen, je betaalt gewoon een boete :(. Waardeloos, ik heb nu hoge verwachtingen van Rig'n'Roll, want dit spel ga ik niet meer spelen.

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12:16

Nakebod

Nope.

Echt belachelijk die full cd.
Heb hem uit frustratie van de veel te korte demo ook even gedownload, maar had zo te zien ruim 500 mb minder kunnen downloaden, als de demo's/DX9 er niet bijstonden. Wel knap eigenlijk dat ze het spel zo klein hebben kunnen houden (Zegt dit ook wat over de kwaliteit?), dat er nog zoveel rotzooi op de cd past :P

Blog items | Last song played: Calvin Harris - Burnin

• The__Virus

The__Virus

Get Up Y'all!

quote:
Nakebod schreef op maandag 19 september 2005 @ 23:14:
Echt belachelijk die full cd.
Heb hem uit frustratie van de veel te korte demo ook even gedownload, maar had zo te zien ruim 500 mb minder kunnen downloaden, als de demo's/DX9 er niet bijstonden. Wel knap eigenlijk dat ze het spel zo klein hebben kunnen houden (Zegt dit ook wat over de kwaliteit?), dat er nog zoveel rotzooi op de cd past :P
Knap dat ze het zo klein weten te houden... Heb je eigenlijk wel gekeken hoe de graphics eruit zien? De werelden zijn eigenlijk belachelijk klein. Bij HT2 kon je nog gewoon door het landschap scheuren, hier knal je gewoon tegen een onzichtbare muur aan :(. Ook die steden zijn niets bijzonders en de auto's hebben ook allemaal dezelfde kleur. Tis echt prutswerk vind ik. Met een groter programmeerteam had dit echt een goede game kunnen worden, maar dit lijkt wel werk van scriptkiddies :P.

• Wokkel1982
  • Laatst online: 07-11 13:13
De trucks zijn toch maya-models?

Kan een maya designer niet even een vette BMW of iets dergelijks maken om even mee over de snelweg te gassen 8) :9~ }) ?

• J-Beckers
  • Laatst online: 22-04-2010
hey ik vind dat PTT toch beter blijft dan Convoy,
hier mijn mening van het spel ten opzichte van PTT.

+
grote wereld
grafisch weer beter
meer trucks+trailers
dubbele trailers en leuke missies(soms wel heel erg lang)
meer trucks op de weg

-
De spiegels(met je muis enzo, is echt niet fijn)
Dashboard functies, waar zijn mijn gauges, verlichting> PTT heeft dit wel waarom zou je het dan weghalen :?
Ze zeggen verbeterde politie AI maar ik merk er niks van.
Welk nut heeft het om een nieuwe truck te kopen, elke truck is hetzelfde van binnen en als je een truck met neus hebt waar is die dan :? , hij is er wel maar je ziet hem niet, je botst dus veel eerder ergens tegen aan.
De trucks kosten geen geld meer, je kunt ze zo inleveren, wat voor beloning krijg je dan als je trailer weg brengt, geld om benzine te kopen ;)
Er staan geen trailers meer op een rij zoals in de vorige delen wat ik opzich heel goed vond kon je pakken wat je wil, nu moet je eerst in een menu kiezen welke trailer je wilt en die verschint dan.
De spiegels kloppen niet, als je achteruit rijd zeggen de spiegel "ja je staat onder de trailer" maar als je dan van buiten kijkt sta je er half naast.

het lijkt er dus op dat ze de goede dingen uit PTT weg hebben gehaald en er wat andere in mijn ogen slechtere dingen er voor terug hebben gedaan.

• Wokkel1982
Ik heb niet zoveel tijd om een job van een paar uur te doen. Waarom er geen save mogelijkheid is is me dan ook een raadsel.

Maar is er al een mod verschenen ergens misschien?
Ik zou ook graag bestuurbare auto's in de game zien, het lijkt me gewoon heerlijk om met 280Km/h over de highway te knallen. :*)

• Edwin van Cleef
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-11 20:32

Edwin van Cleef

Member of CoBS

quote:
Wokkel1982 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:50:
Ik heb niet zoveel tijd om een job van een paar uur te doen. Waarom er geen save mogelijkheid is is me dan ook een raadsel.

Ik zou ook graag bestuurbare auto's in de game zien, het lijkt me gewoon heerlijk om met 280Km/h over de highway te knallen. :*)
Als je dat zo graag wilt kan je beter need for speed kopen ipv 18 wheels of steel :+

Amd X2 4400+ Asus A8n32 sli de luxe,OCZ 2 gig Gold GX pc4000,XFX GF7900GTX 2*74gig Raptor raid 0,Highpoint rocketraid 2310 raidcontroller,4*maxtor maxline 300gb raid 5

• ScuL
Ja maar daarmee kun je niet zo onnoemelijk ver rijden als in dit spel ;)
Een personenauto mod zou best lachen zijn :D

GHF Music Community - voor als je van electronische muziek houdt - ProMods ETS2 uitbreiding

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Het zou het spel iig niet slechter maken, denk dat dat gewoonweg niet mogelijk is :D
En ik heb geloof ik helemaal geen radio in het spel, of moet je die aanzetten? En is daar geen key voor? :)

• ETzPliskin
  • Laatst online: 08:42

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

quote:
-ScuL- schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 22:46:
Ja maar daarmee kun je niet zo onnoemelijk ver rijden als in dit spel ;)
Een personenauto mod zou best lachen zijn :D

Mod? :)

Er is een missie in het spel waarbij je zo'n mustang achtige wagen moet afleveren :P

• ScuL
Hehe paas me de savegame en locatie even :P

• Cardinal
quote:
J-Beckers schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:06:
[...]
1. De spiegels(met je muis enzo, is echt niet fijn)
2. Dashboard functies, waar zijn mijn gauges, verlichting> PTT heeft dit wel waarom zou je het dan weghalen :?
3. Ze zeggen verbeterde politie AI maar ik merk er niks van.
4. Welk nut heeft het om een nieuwe truck te kopen, elke truck is hetzelfde van binnen en als je een truck met neus hebt waar is die dan :? , hij is er wel maar je ziet hem niet, je botst dus veel eerder ergens tegen aan.
5. De trucks kosten geen geld meer, je kunt ze zo inleveren, wat voor beloning krijg je dan als je trailer weg brengt, geld om benzine te kopen ;)
6. Er staan geen trailers meer op een rij zoals in de vorige delen wat ik opzich heel goed vond kon je pakken wat je wil, nu moet je eerst in een menu kiezen welke trailer je wilt en die verschint dan.
De spiegels kloppen niet, als je achteruit rijd zeggen de spiegel "ja je staat onder de trailer" maar als je dan van buiten kijkt sta je er half naast.

het lijkt er dus op dat ze de goede dingen uit PTT weg hebben gehaald en er wat andere in mijn ogen slechtere dingen er voor terug hebben gedaan.

1. Is een oplossing voor door middel van een programma genaamd cam2pan. Moet je wel een webcam hebben
2. :( Die mis ik enorm, aangezien ik gewend ben om vanuit de cockpit te sturen
3. Inderdaad een "beter"politie AI. Jij stopt automatisch als ze te dicht in de buurt zitten. 8)7
4. Ik ga eens uittesten wat het verschil is, als je eenmaal de upgrades kan toepassen
5. Mee eens :Y)
6. ik mis de "F2" spiegels :'(

Nog steeds blijft het een heerlijk spel. Vandaag een missie gedaan van Los Angeles naar New York. Maar ik hoop dat er nog een patch aankomt met al het commmentaar. Ik vind het redelijk stom dat z een goede PTTM neerzetten en vervolgens afgleiden. Daarnaast heb ik ook nog geen short-cut tegen gekomen die niet op de kaart staat.

Het lijkt er soms op dat ze een serieuzere 18 wheels hadden willen neerzetten, maar ze hebben veel steken laten schieten. Nu hebben ze nog de mogelijkheid om door middel van een patch het een-en-ander recht te zetten en ik hoop dat ze daar gebuik van gaan maken

• ETzPliskin
  • Laatst online: 08:42

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

quote:
-ScuL- schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:12:
Hehe paas me de savegame en locatie even :P

Ik zou wel willen hoor, maar ik heb em niet :'(

Heu locatie was dacht ik rond San Francisco :p

ETzPliskin wijzigde deze reactie 21-09-2005 00:39 (13%)

• Wokkel1982
Er moet gewoon een auto komen :(

• Sir Smokalot
  • Laatst online: 10-11 08:00

Sir Smokalot

luctor et ejaculator

Ok, na dit spel een dag of 2 gespeeld te hebben, kan ik het niet laten om mijn 2 centen te geven over dit spel.
Natuurlijk was ik van te voren al aardig op mijn hoede, gezien de enorme bak stront die het spel inmiddels al over zich heen heeft gekregen.
Helaas kan ik deze bak stront niet nuanceren, omdat ik het simpelweg een zeer slecht product vind. Degene die de eindverantwoordelijkheid voor dit spel heeft mag zich wat mij betreft flink achter zijn oren krabben, want als ik de baas was zou ik hem ontslaan en al het personeel terug naar de tekentafel sturen totdat er iets van een hoger niveau dan dat van A2-racer werd gehaald....

Even concreet:

-Grafisch deugt het voor geen meter. Met mijn geforce 6600 GT is het soms huilen met de pet op, maar dat was al wel gezegd.
-De AI is bar slecht, alle auto's en trucks rijden met een onwaarschijnlijk lage snelheid (afgezien van die paar die je keihard voorbij komen blazen om vervolgens op de rem te trappen), zodat met het verkeer meegaan geen optie is.
-De politie pakt je erg vaak, met name op snelheid, terwijl mij de maximumsnelheid met een beladen truck nog steeds niet duidelijk is. Ik weet iig dat het 50mph is op de snelweg, maar verder....
Dit itt een truck zonder aanhanger, daar kan je snoeihard mee langs een politieauto rijden.
Verder heb ik het eenmaal meegemaakt dat een cop zich in mijn achterkant boorde en zo een tijd door bleef gassen (schade!)
-Er is totaal niets bekend van de trucks die je rijdt --> geen vermogen, acceleratie, topsnelheid. Verder zijn ze alleen maar in te ruilen, maar je hebt geen idee wat je er voor terugkrijgt, aangezien ik gewoon geen gegevens van de trucks kan vinden.
-Upgrades gaan veel te langzaam. Ik rij nu al een tijd rond, en heb alleen nog maar lullige visual upgrades/acessoires te pakken.
-Ik heb geen idee van hoe groot mijn tank is, en evenmin van het verbruik van mijn truck....Volgens mij maakt het geen kont uit of ik 3000 of 1500 rpm rijd....Hier hadden de makers goede statistieken bij kunnen maken!
-De cameraposities zijn waardeloos. Zelfs met maximale draw distance zit ik met camera 2 alleen maar tegen de achterkan boven van mijn truck aan te kijken, ipv te zien wat er achter rijdt....
-De weegstations: hier rijden zelfs personenauto's naartoe...Waarom?! En waarom in godsnaam zo ontzettend traag??!! (30-40 kmph)
-Saven kan niet als je vracht vervoert. Lekker handig als je van Miami naar Seattle moet.....
-Hoe werkt de convoy-optie?? Als ik een tijd achter een andere truck aan rijd, zie ik boven in beeld 2 trucks als icoontjes achter elkaar. Helaas rijden de andere trucks niet harder dan 50 km/h, dus daar blijf ik niet achter. Maar wat is sowieso het nut van de convoy-functie???
-Toen ik naar een hotel wilde rijden, reed ik prompt op een onzichtbare muur, waardoor ik schade krege aan mijn truck.
-Waarom kunnen ze je lading niet een concreet gewicht geven, wat je bij de weegstations dan kan zien??
-Waarom hebben ze de gearing niet wat realistischer gemaakt? Welke truck kan nou in zijn 1 tot 45 km/h?

Ik heb nog een boel andere punten, maar die schieten me niet te binnen, of Ze zijn onder het kopje "grafische malheur" te scharen...

Ze hadden hier zo veel meer van kunnen maken, en het is gewoon een draak van een product geworden....Ik zou zoiets niet durven te releasen....Het rottigste is gewoon dat het spel geen richting heeft, of als het het wel heeft, het iig niet duidelijk maakt aan de speler..Nu ben ik maar wat op de gok aan het spelen tot ik wellicht wat beter materieel krijg, maar wanneer dat is...geen idee!

Samson gets me lifted!

• Sir Smokalot

Sir Smokalot

luctor et ejaculator

Ik heb net een mailtje gestuurd naar valusoft, waarin ik mijn teleurstelling kenbaar maak.
Ik ben erg benieuwd of er reactie komt :).

Samson gets me lifted!

• ScuL
Ik ben het volledig eens met je kritiek, het lompe is dat veel punten die je aanstipt in 18WoS PTTM wl gewoon in orde waren :{

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
-ScuL- schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:06:
Ik ben het volledig eens met je kritiek, het lompe is dat veel punten die je aanstipt in 18WoS PTTM wl gewoon in orde waren :{

inderdaad, verder zijn het niet bijsterinterresante budget games maar voor een liefheber erg leuk (ik dus) maar het saven, dat is echt een enorme misser...

ik ben diep bedroeft eigelijk :'( ga weet Pedal to metal spelen denk ik...
verder is de overzichtelijkheid van menu's enzo (eerst had je een soort van laptop) zeer on overzichtelijk

• Sluuut
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15-11 20:10
quote:
Wokkel1982 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:50:

Ik snap niet waarom dat er nog niet is, een chase game.. Er zijn miljoenen filmpjes en tv-shows over achtervolgingen, maar een game ho maar..

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Bleet
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

quote:
Sluuut schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:55:
[...]

Ik snap niet waarom dat er nog niet is, een chase game.. Er zijn miljoenen filmpjes en tv-shows over achtervolgingen, maar een game ho maar..
Starsky & Hutch is een game van gemaakt. Doch had die geen next-gen graphics, maar gameplay gehalte was wel oke.

Last.fm | CC-TV
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik ben het eigenlijk bijna volledig met Sir Smokalot eens, behalve het punt van de politie.
Ik rij altijd/overal 70/80 km/h (Dus geen mph) ook langs de politie, en ze komen juist NOOIT achter mij aan.
Heb ze pas 1x achter mij aangehad, maar dat was toen ik 10 minuten aan het spookrijden was, inclusief 5 frontale botsingen. (Leuk ook om te zien hoe een truck inclusief oplegger zomaar een stuk naar achter stuiterd...)

• Markdb
Ja Uiuuh heel veel kritiek mee eens.
Heb me eens een dag er voor gaan zitten en gezecht van Stik maar nu ga ik eens even trucken.
Wilde ( even ) van San Fransico naar Washington rijden.
Mooi niet dus.
Heb 2u gereden en was net op de helft.
Maar voor dat ik begon waren mijn Grapichs heel raar aan het doen.
Heb gekeken of dat aan mijn Driver lag van de Video kaart lag maar hier ik wordt er even niet wijs meer uit want daar staat van Ja uuuh niet de goede video kaar en daar weer wel.
BTW: ik heb de NVIDEA GeFroce 4 Ti 4400
Weet iemand van jullie welke driver het beste is?

Verder ik heb het verhaal eens helemaal gevold en de kritiek gelezen.
Ik ben me ook wezeloos geschroken van het spel.
Het is IDD best wel pruts werk.
Want de Politie komt nooit achter me aan.
Nooit zelfs niet als ik hem van de weg afduw.
De AI van alle AUTO's + Trucks is waardeloos.
Ik weet niet waar ik een toeter voor op me wagen heb maar bij PTTM had ik die bijna nooit nodig.
Maar bij convoy bijna iederen keer.
Maar die HORN zit er toch niks op.

Ik reed laats achter een truck aan.
Hij stond pats boom binnen 2 sec still terwel ik vollop in de remmen moest ( ja had geen afstand maar dan toch )
Ik stond voor het stoplicht te wachten.
( geen oplegger ) tussen 2 andere trucks dus ik wilde wel eens weten hoe snel ik was.
nauw Ja Leek wel of zij geen moeite hebben met die trailers.
Ze waren zo weer weg. Leek net alsof ik stil stond.
Je hebt ook van die wegen waar je meer gesplits wordt.
Kwam er een auto van links maar ik kon die net niet goed genoeg zien.
Maar ik kaggelde gewoon door totdat ik hem ineens voor me wagen had hangen.
Het saven is IDD een grote misser. maar er zijn zoveel dingen die missers zijn.
Zijn er eigenlijk wel filles? ik ben wel eens still komen te staan op de snel weg maar ik stond daar zo even 10 min dus ik dacht er is zeker wat gebeurd dus ik knal over de vlucht strook waar ik vervolgens een politie auot op een haar misste en zag dat helemaal niks gebeurd was bij de file
Alles stond gewoon still?? een AI fout of wat?
Ik ben wel nog geen ontzichtbaren muur tegen gekomen.
Ik las wel iets over hotel. Waar heb je het hotel eigenlijk voor nodig??
je hoeft toch niet te slappen of wel dan?
Altands die trucker niet Ik wel als ik even 4 uur er over doe om van Maimi naar seatlle moet

Verver ik hoop dat jullie me kunnen helpen met die Drivers want ik wil het spel eens goed kunnen spelen zonder dat ik eens een geen lucht meer zie.

Verder ben ik bezig om de map te moddificeren dat er ook sluip wegen zijn zodat we daar ook over kunnen rijden dat het sneller is allemaal.

• Mrlten
Wat ik heel jammer vind (heb alleen de demo gespeeld) zijn de cameraviews. Ik ben met PTTM gewent om bovenop de cabine de camera te hebben zodat ik goed het wegdek en auto's voor mij kan zien. Die camerastand is gewoon helemaal verdwenen :?

Verder ga ik het spel niet kopen, want ik vind het nog geen euro waard. De engine is ook zo brak als de pest, want bijvoorbeeld het veel mooiere Far Cry stotterd bijna niet op high graphics op mijn 9700Pro.

• Wokkel1982
- Camera positions zijn erg slecht
- Snelheid van de voertuigen ligt veeel te laag, 50MPH op de snelweg :?
- Spel loopt niet soepel
- Politie AI sucked

etc. etc.

Ik ben blij dat ik hem gedownload heb. :>

• AngelOfDeath
  • Laatst online: 22-09-2005
quote:
Ik ben blij dat ik hem gedownload heb. :>
Heb jij het volledige spel dan gedowload?

• Markdb
Modbreak:
Warez = geen support :{

Crash wijzigde deze reactie 22-09-2005 22:00 (91%)

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:28

TommyGun

Stik er maar in!

Als ik dit zo lees moet ik bijna huilen. OMG weten die makers zelf niet wat ze aanrichten?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• AngelOfDeath
  • Laatst online: 22-09-2005
Modbreak:
Check je mail zometeen :Y)

Crash wijzigde deze reactie 22-09-2005 21:59 (91%)

• Markdb
Meneer wil ook een OW? :{

Ik heb de vaagste BUG ooit gezien in Convoy.
Ik rij op de auto snel weg van Washington naar Nashville
Highway 81 bij het knoop punt De Scales
Daar staat een betonnen paal in het midden waar dus een auto tegen aan knalde.
Ik heb screenshot zal hel zo snel mogelijk hier neer zetten.
Ik vondt het al raar dat die auto ineens voor me in remmen ging.
Want ik reed iets van 125 km/ph en ik zag het dus laat hoe dat kwam
Totdat ik tegen een busje stil stond en me helemaal scheef lachte toen in die paal in het midden zag staan. :X

Kunnen die makers nauw echt helemaal niks >:) >:) }) }) :Y)

Ik ga binnen kort eens alle fouten uit de map halen dus ook die paal :*)
En ik ga sluip rottes maken en steden met klein weggetjes waar je je dus tussen moet manovreren want dat mis ik eigenlijk wel in Convoy

Crash wijzigde deze reactie 22-09-2005 22:01 (11%)

• Markdb
Lees de FAQ even door. Als je daarna nog vragen hebt, kun je altijd een mailtje sturen.

Terr wijzigde deze reactie 22-09-2005 22:50 (81%)

• polo1987
  • Laatst online: 26-10 20:58

polo1987

WASP member

Er word best wat geklaagd over het spel, maar ik heb me toch al vele uren vermaakt met het spel.
Ik weet dat het niet perfect is, maar dan is het nog steeds leuk om te spelen.
ben zelf al meerdere bugs tegen gekomen zoals al 2 tanks stations in Canada waar ik niet op kon komen.

Toch een paar dingen waar ik me aan erger:

Je kan niet saven als je een lange rit moet maken (heb al Miami -> Seattle gedaan en deed daar 2,5 uur over :) )
Saven bij een hotel onderweg zou al een hele goede optie zijn.

Punt 2: Ik kan nergens zien welke truck nou beter is dan een andere, dat stoort mij heel erg, want ik houd wel van tabelletjes en getalletjes :P

Nu ben ik zelf al een beetje aan het prutsen om uit te vinden welke truck nou de snelste is.
Heb al een hele tijd met een Aggressor gereden en die helemaal geupgrade (vond hem nog steeds niet echt snel gaan) maar heb zojuist de enige 4 wielige truck geprobeerd, en die ook geupgrade en die ging vele malen harder, ook met een volle aanhang wagen.
Maar het is nog steeds gok werk, want misschien is er nog wel een truch die sneller is.
(heb ze bu bijna allemaal, dus dat ga ik wel een keertje uitvinden, (als ik me verveel))

Systems Specs

• Crash
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 19:55

Crash

Multiple Personality Syndrome

quote:
Markdb schreef op donderdag 22 september 2005 @ 22:33:
Sry hoor maar ik snap het even niet!

het kan aan mij liggen natuurliujk maar ik kan u niet volgen.
Kunt u het me uit leggen.

U verwijdert namelijk 2 van mijn berichten
Waar nog niet eens iets verkeerd instaat volgens my??
En er staat een van Check U Mail AUB.
Ik heb Markdb in "18 Wheels of Steel: Convoy" aangepast omdat je hulp vraagt met een gedownload spel. Die krijg je hier niet ;) Markdb in "18 Wheels of Steel: Convoy" is aangepast omdat je hint naar warez, en dit is ook niet toegestaan hier op GoT. Een volgende keer kan je hier en OW voor krijgen.
quote:

Ik heb mijn mail bekeken maar ik heb niks binnen gekregen.
En wat bedoelt u met OW??
Jij hoeft je mail niet te checken, maar AngelOfDeath. Zijn bericht is aangepast naar "check je mail", die van jou niet :) Wat een OW (officile waarschuwing) inhoud kan je hier lezen: De Banrichtlijnen.

PS4 PSN: Crash4all

• nnndoh
  • Niet online
ik heb de trymedia versie...waar ik dus niet mee kan editen, in de winkels ligt ie nog niet

zou het dan fout zijn dat ik ook nog eens 1 versie gedownload heb via bittorrent die je wel kan editen?
( in afwachting tot ie in de winkels ligt )

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Daar is een discussie over geweest op truckpol, met als resultaat dat het posten van de base.scs die geen trymedia lock heeft (en dus te openen is met winrar) mag MITS je de executable van de originele versie er niet bij zet (dan ben je wel illegaal bezig want dan kun je van de demo de volledige versie maken. Zoek maar even op het truckpol forum :)

• nnndoh
  • Niet online
ja , maar mijn demo van trymedia is ook betaald...maar ik kan niks editen want die base file is gelocked, en ik vind eigenlijk dat ik nu wel het recht heb om het spel op cd te hebben

• polo1987
  • Laatst online: 26-10 20:58

polo1987

WASP member

voor de mensen die willen weten welke trucks het nou echt zijn die je rijdt, hier is het volgende lijstje.

In dat lijstje is ook te vinden welke trucks nou beter zijn dan andere.
.met dank aan het TruckPol Forum.

"Frisk L9C"Ford CLT9000
"Forerunner Aggressor"Freightliner Argosy
"Intrepid 9200"International 9200
"Kinetic 1K1"Kenworth K100
"Kinetic 9W9"Kenworth W900
"Metalhorse 61HC3"Mack 613
"Pacific 351"Peterbilt 351
"Pacific 379"Peterbilt 379
"Stormrage S9513"Sterling 9513
"Whiplash 9004"Western Star 4900
"Whiplash 4900"Western Star 4900 EX
Engine 0
Transmission 0
Brakes 0

"Frisk Coronado"Freightliner Coronado
"Frisk Classic"Freightliner Argosy
"Forerunner 21C"Freightliner Century Class
"Intrepid 8600"International 8600
"Kinetic 600" Kenworth T600
"Kinetic 800"Kenworth T800
"Metalhorse Vision"Mack Vision
"Pacific 362" Peterbilt 362
"Pacific 385"Peterbilt 385
"Volcano 7NV7"Volvo VN-770
Engine 1
Transmission 1
Brakes 1

"Frisk Columbia"Freightliner Columbia
"Frisk Columbia"Sleeper"Freightliner Columbia Sleeper
"Intrepid 8600 Sleeper"International 8600 Sleeper
"Intrepid Eagle"International 9300 Eagle
"Intrepid 9400"International 9400
"Intrepid 9900"International 9900
"Kinetic 2T2"Kenworth T2000
"Pacific 320"Peterbilt 320
"Pacific 357"Peterbilt 357
"Pacific 387"Peterbilt 387
"Whiplash 6900"Western Star 6900 XD
Engine 2
Transmission 2
Brakes 2

polo1987 wijzigde deze reactie 24-09-2005 16:33 (15%)

Systems Specs

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:28

TommyGun

Stik er maar in!

Heb hem ook binnen maar ik moet zeggen dat het toch wel meevalt hoor. Draait hier p e r f e c t op een ATi Radeon 9800. Ja, alles op z'n hoogst behalve FSAA / AA dat heb ik nog niet getest. Alleen af en toe worden sommige dingen blauw of geel of ik word achtervolgd door zwarte blokjes maar dit is maar voor enkele minuutjes. Graphics vind ik wel meevallen. Niet super maar goed genoeg. Wel is de AI echt zwaar dom en de politie ook. Soms komen ze niet eens als ik met 120 Km/u langs ze blaas tegen het verkeer in. Verder ben ik het wel eens met de reacties hier, het is idd een matig spel maar ondanks alles is het toch wel vermakelijk. Korte ritjes iig want je bent echt _uren_ aan het rijden. En dat zonder saven.

TommyGun wijzigde deze reactie 24-09-2005 17:07 (5%)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• J-Beckers
  • Laatst online: 22-04-2010
ik heb hem er al een tijdje opstaan en wou hem vandaag weer eens gaan spelen.
toen ik hem dus opstarten kwam dat venster met je video settings in beeld, ik druk dus op start maar er gebeurt verder niks, ik dus nog een keer geprobeerd maar nog steeds niks.
heb hem ook al geuninstalled en weer geinstalled maar nog steeds start ie niet op :?

weet iemand een oplossing hiervoor??

• DeluxZ
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 13:33

DeluxZ

Livin' the good life

misschien komt er binnekort wel een patch uit met de bugfixes :) PTTM werkt nu ook perfect maar is wel met een 1.7 patch :o Even dat jullie het weten he :D

Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[ Specs

• Achmedd
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 25-11 18:28
Tjah, beetje hetzelfde als PTTM.
Nog steeds dat irritante licht-probleem, van grootlicht >dimlicht, waarom maken ze daar niet aparte knoppen voor ?? :D

En dan die spiegels, niet eens een binnenspiegel... :?

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
Achmedd schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:33:
Tjah, beetje hetzelfde als PTTM.
Nog steeds dat irritante licht-probleem, van grootlicht >dimlicht, waarom maken ze daar niet aparte knoppen voor ?? :D

En dan die spiegels, niet eens een binnenspiegel... :?
hoe wil je die in een echte vrachtwagen monteren? de achterwand is meestal dicht :X en al zou er een raam in zitten dan kijk je het meest toch tegen je trailer aan :|

• Achmedd
Wanneer je bumpercam deed bij PTTM, kon dat toch wel ? :X

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

quote:
Achmedd schreef op zondag 25 september 2005 @ 23:21:
Wanneer je bumpercam deed bij PTTM, kon dat toch wel ? :X
het kon altijd in PTTM dacht ik maar is niet erg realistisch ;) omdat het in het echt ook niet kan ;) (mja dat zijn alle cams behalve in de truck ook... ;))

• Achmedd
quote:
GoldenSample schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:01:
[...]

het kon altijd in PTTM dacht ik maar is niet erg realistisch ;) omdat het in het echt ook niet kan ;) (mja dat zijn alle cams behalve in de truck ook... ;))

Okey, jah, tjah :P

Wel jammer dat je steeds je muis moet bewegen om naar de spiegels te kijken :( , en geen knipperend lichtje voor je richtingaanwijzers.... |:(

• Sir Smokalot

Sir Smokalot

luctor et ejaculator

Dat zijn nog niet de grootste problemen.....
Maar ik heb het spel de laatste dagen toch maar weer even opgepakt en ik heb een tweetal tips:

1) Voor degenen die zich afvragen wat die gele balk is met de ster ervoor: da's je wanted-status. Als je die leeg hebt kan je compleet illegaal langs de politie scheuren, maar als hij meer dan een kwart vol is komt de politie altijd achter je aan. De balk loopt vol als je op de verkeerde weghelft rijdt, ongelukken veroorzaakt, maar natuurlijk voornamelijk door je snelheid.
Je max. snelheid die je kunt rijden zonder dat de balk zich vult is:
-79 km/h in de BBK
-137 km/h buiten de BBK

2) Je kan normaliter niet saven tijdens een missie, maarrrrrrrrrrrr: Als je een game saved en je gaat via esc. terug naar het spel kan je tijdens een missie ook saven. Als je in het menu echter gaat browsen vervalt de optie "save game" echter weer... (past wel in de enorme bugginess van het spel :))

Samson gets me lifted!

• Wokkel1982
Kun je dat laatste even nader toelichten svp? :)

• Achmedd
quote:
Wokkel1982 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 16:14:
Kun je dat laatste even nader toelichten svp? :)
Je hebt een missie gedaan, je Saved , je neemt een nieuwe job aan, rijd weg, drukt op ESC , dan kan je nog de optie Save Game kiezen, ga je uit het menu, en druk je weer op ESC dan kan je die optie niet meer kiezen. :(

• nnndoh
  • Niet online
ik krijg die editor maar niet open :( alles gedaan, config file veranderd...die base.scs uitgepakt naar /mijn documents/18 wos convoy

maar als ik in de menu op ~ druk gebeurt er niks :s
help?

• Mrlten
Shift ~ ook geprobeerd? Als dat niet werkt moet je toch weer even in de config file kijken of het menu wel aan staat.

• nnndoh
  • Niet online
niks werkt :s

• nnndoh
  • Niet online
misschien dat iemand dit weet: als ik een ~ ( tilde) wilt hebben, dan moet ik op de desbetreffende knop drukken en dan op spatie....dat is ook zo met de " toets..misschien dat daardoor mijn console niet werkt....hoe kan ik dat oplossen?

• trikkstah502
  • Laatst online: 20-09-2006
@ nnndoh> gewoon op de knop toets rammen waar de ~ tilde op staat (ingame) zou het consolescherm moeten openen. Ik weet natuurlijk niet welke tikbord-layout jij hebt maar meestal hoort het ding linksboven op je tikbord te zitten.

Ik heb trouwens alleen de demo en ik zat net ff te spelen. Rij ik door een stad, staat er opeens een kleine bestelbus bij het stoplicht stil die ik dus vol achterop ram. Zit dat ding ineens ingebouwd in mijn truck (zie screenshot). Ik heb het nog niet genoeg gespeeld om een goed oordeel te vormen, maar dit is niet al te beste collision detection oid.

http://members.home.nl/razeworld/pf/convoy01.jpg

=CoBS= - Shooting at Pixels

• trikkstah502
niemand meer gepost, dan maar 2 van mij achter elkaar anders wordt die bovenstaande zo lang :p

Ik heb nu de volledige versie gespeeld en nee ik heb er geen geld voor betaald (godzijdank). Ik zal uitleggen waarom ook, want ik geloof niet in alles downloaden wat je maar te pakken kan krijgen. Voor een goede game, waarvan ik overtuigd ben of weet dat ie goed is, leg ik graag de benodigde euri op de toonbank. GTA:SA heb ik nooit over hoeven na te denken bv.
Maar goed ik had dit topic gelezen en twijfelde zwaar aan de waardigheid van deze opvolger van PTTM en dan nog het feit dat een beetje rit in dit spel een real time uur duurt en de demo maar een uur speelbaar is. Niet echt te beoordelen vond ik, dus ik heb 'm gedownload en gespeeld.
Het spel valt zwaaaar tegen. De verlengde rijtijden, ik vermoed zo'n 3-4x langer worden niet gecompenseerd met benodigde afwisselingen onderweg, lange saaie stukken waarnaar je een uur zit te staren voordat je eindelijk bent waar je moet zijn. Ik heb het getimed, een rit van Albuquerque naar Washington (globaal gezien ongeveer de helft van de maplengte), kost je realtime een goed uur. Geen reet te zien onderweg en meer weegbruggen als benzinepompen.

De dingen die ze omschrijven als verbeterd of nieuw bevallen ook niet echt: verbeterde AI van medeweggebruikers, niks van te merken. Verbeterde (of vernieuwde) engine: Ik kan PTTM spelen met alle details e.d. aan op 1024x768 op mijn AMD Thunderbird 1400 met Gforce Ti4280 zonder enkele hapering, Convoy draai ik op 1024x768 met textures en details op low en nog hapert het ding om de haverklap terwijl ik geen verbetering zie van qua uiterlijk tov PTTM.
Ik ben nog geen trailer achter een truck tegengekomen die niet rechtstreeks uit PTTM kwam, geen hogere detaillering, precies dezelfde trailers. Zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar dit is genoeg.

Ik heb niet eens zin meer om het spel verder te spelen en vind het geen enkele verbetering op PTTM, sterker nog ik vind het meer lijken op een betaversie vn PTTM.
Mijn oordeel: niet kopen, niet eens downloaden (mag niet foei), zelfs 16.99 of 100kb/s van je bandbreedte is weggegooid.

Nog even dit: ls het een waardige opvolger was geweest voor PTTM dan was 16.99 (downloadprijs volgens de demo) natuurlijk een schijntje voor een erg mooi en vermakelijk spel. Helaas haalt Convoy dit bij lange niet...erg jammer.

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
trikkstah schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 03:54:
niemand meer gepost, dan maar 2 van mij achter elkaar anders wordt die bovenstaande zo lang :p

Ik heb nu de volledige versie gespeeld en nee ik heb er geen geld voor betaald (godzijdank). Ik zal uitleggen waarom ook, want ik geloof niet in alles downloaden wat je maar te pakken kan krijgen. Voor een goede game, waarvan ik overtuigd ben of weet dat ie goed is, leg ik graag de benodigde euri op de toonbank. GTA:SA heb ik nooit over hoeven na te denken bv.
Maar goed ik had dit topic gelezen en twijfelde zwaar aan de waardigheid van deze opvolger van PTTM en dan nog het feit dat een beetje rit in dit spel een real time uur duurt en de demo maar een uur speelbaar is. Niet echt te beoordelen vond ik, dus ik heb 'm gedownload en gespeeld.
Het spel valt zwaaaar tegen. De verlengde rijtijden, ik vermoed zo'n 3-4x langer worden niet gecompenseerd met benodigde afwisselingen onderweg, lange saaie stukken waarnaar je een uur zit te staren voordat je eindelijk bent waar je moet zijn. Ik heb het getimed, een rit van Albuquerque naar Washington (globaal gezien ongeveer de helft van de maplengte), kost je realtime een goed uur. Geen reet te zien onderweg en meer weegbruggen als benzinepompen.

De dingen die ze omschrijven als verbeterd of nieuw bevallen ook niet echt: verbeterde AI van medeweggebruikers, niks van te merken. Verbeterde (of vernieuwde) engine: Ik kan PTTM spelen met alle details e.d. aan op 1024x768 op mijn AMD Thunderbird 1400 met Gforce Ti4280 zonder enkele hapering, Convoy draai ik op 1024x768 met textures en details op low en nog hapert het ding om de haverklap terwijl ik geen verbetering zie van qua uiterlijk tov PTTM.
Ik ben nog geen trailer achter een truck tegengekomen die niet rechtstreeks uit PTTM kwam, geen hogere detaillering, precies dezelfde trailers. Zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar dit is genoeg.

Ik heb niet eens zin meer om het spel verder te spelen en vind het geen enkele verbetering op PTTM, sterker nog ik vind het meer lijken op een betaversie vn PTTM.
Mijn oordeel: niet kopen, niet eens downloaden (mag niet foei), zelfs 16.99 of 100kb/s van je bandbreedte is weggegooid.

Nog even dit: ls het een waardige opvolger was geweest voor PTTM dan was 16.99 (downloadprijs volgens de demo) natuurlijk een schijntje voor een erg mooi en vermakelijk spel. Helaas haalt Convoy dit bij lange niet...erg jammer.
Intressant. Maar heb je PTTM gespeeld zonder patches en gedoe ? Was PTTM toen ook bugvrij of niet? Bij PTTM zijn ze ook tot versie 1.07 (d8 ik zo uit mijn hoofd) Voor Convoy zullen er vast en zeker patches komen dat het gewoon goed bespeelbaar is. In ieder geval, mag ik hopen :P :+

• Sir Smokalot

Sir Smokalot

luctor et ejaculator

Als er ondanks de slechte mond-op-mond reclame nog exemplaren worden verkocht in Nederland zou me dat verbazen.
Qua tijd valt het wel een beetje mee, als je later een retesnelle truck hebt, (ik heb zonder trailer al 180 op de teller gehad!) dan kan je mooi 135 p/u doorcruisen.
Maar dat neemt niet weg dat het spel gewoon k*t is. Waar ik wel veel lol aan had was een beetje driften met mijn combinatie als je in de buurt van North Dakota (Bismarck)/Canada was.
Ik heb het spel in ieder geval aan de wilgen gehangen, dit exemplaar gaat het virtuele vuilnisvat in!

Samson gets me lifted!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

wacht nog gewoon even op patches. Misschien verbeteren ze een heleboel (hoewel ze als ze een spel uitbrengen het eerst goed moeten testen zodat er niet honderden patches nodig zijn) met een patch en word het gewoon toch nog beter dan PTTM :+

• trikkstah502
Ik heb PTTM idd ook zonder patches gespeeld, ik herinstalleer nogal eens Windows en daarom ook mijn games en vergeet nogal eens de patches te installeren. Nu ga ik niet beweren dat PTTM bugvrij is, ik kan me nog herinneren dat er een stadje in Mexico zat die je fps naar ongeveer 2 verlaagde als je erdoor reed en zelfs een paar keer het spel vast liet lopen. Het was zo'n klein stadje, Chihuahua of Guaymas, dat weet ik ff niet meer.
Buiten de bugs en grafische stotteringen vind ik de gameplay op zich stukken minder als in PTTM, maar misschien dat ik het nog eens wil proberen zodra er patches zijn. Ik houd dit forum wel in de gaten.

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
trikkstah schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:55:
Ik heb PTTM idd ook zonder patches gespeeld, ik herinstalleer nogal eens Windows en daarom ook mijn games en vergeet nogal eens de patches te installeren. Nu ga ik niet beweren dat PTTM bugvrij is, ik kan me nog herinneren dat er een stadje in Mexico zat die je fps naar ongeveer 2 verlaagde als je erdoor reed en zelfs een paar keer het spel vast liet lopen. Het was zo'n klein stadje, Chihuahua of Guaymas, dat weet ik ff niet meer.
Buiten de bugs en grafische stotteringen vind ik de gameplay op zich stukken minder als in PTTM, maar misschien dat ik het nog eens wil proberen zodra er patches zijn. Ik houd dit forum wel in de gaten.
precies, geen enkele game is bugvrij. Gewoon even wachten tot er patches komen en kijken of het dan weg is, anders zijn ze stom bezig

• Mrlten
Volgensmij hebben de makers het spel helemaal niet laten testen door een aantal mensen. Als ik een betatester zou zijn, zou ik allang hebben gemeld dat je niet kan saven onderweg en dat het spel super erg gaat stotteren als je in je spiegels kijkt.

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

quote:
Mrlten schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:47:
Volgensmij hebben de makers het spel helemaal niet laten testen door een aantal mensen. Als ik een betatester zou zijn, zou ik allang hebben gemeld dat je niet kan saven onderweg en dat het spel super erg gaat stotteren als je in je spiegels kijkt.
Dat probleem heb ik totaal niet. Van wat ik zo zie zijn er vrij veel mensen met een nvidia kaart met performance problemen en draait het met een ATI kaart wel goed... Nou is dat natuurlijk ook slordig testen, maar goed.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dat zou ook verklaren waarom dat spel met die systeemeisen die 3 jaar geleden standaard waren, hier zelfs nog kan stotteren.
Draai op een AMD 3200+, 64 bit, 1 gb ram, GF 6800GT 256 MB, en dan nog traag.
Andere spellen werken gelukkig wel gewoon goed, dus hoef mij ook geen zorgen te maken over performance problemen, gewoon een brakke engine.

• r2dGeert
  • Laatst online: 29-08-2013

r2dGeert

Herrie. Vet.

quote:
Nakebod schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:13:
Dat zou ook verklaren waarom dat spel met die systeemeisen die 3 jaar geleden standaard waren, hier zelfs nog kan stotteren.
Draai op een AMD 6200+, 64 bit, 1 gb ram, GF 6800GT 256 MB, en dan nog traag.
Andere spellen werken gelukkig wel gewoon goed, dus hoef mij ook geen zorgen te maken over performance problemen, gewoon een brakke engine.
Een AMD 6200+ ?? Waar staat jou tijdmachine? :o

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ssst :+ Wou eerst AMD 64 bit 3200+ typen, maar toch maar voor AMD 3200+ 64 bit gekozen ;-)
Maar goed.
En eh, waarom krijg ik zovaak een bericht dat ik nieuwe accesoires krijgen kan, dus ik net even checken, kan ik maar liefst 2 dingen kiezen, een nieuwe kleur en een toetert.
Ik wil gvd eens remmen op mijn bak. Of remmen die ook maar een beetje meer afremmen dan die dingen die er nu niet op lijken te zitten.
Of is het zo,iedere keer als er een nieuwe truck is, dat je weer bij 0 begint met dingen?

• Daaaf891
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21-03-2008
Ik draai met een Radeon 9800 Pro 128Mb.
Resolutie op 1024x860, verder alles op vol qua details.

En dit draait gewoon soepel.

(XP 3200+ 512 Mb DDR)

Tis meer water dan vis

• IRCfreAk
  • Laatst online: 31-10 13:51
quote:
Nakebod schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:13:
Draai op een AMD 3200+, 64 bit, 1 gb ram, GF 6800GT 256 MB, en dan nog traag.

hier is het ook niet te geloven hoor, athlon64 3500 en 6600GT 128mb, spel is zo brak als wat het hapert gewoon:S
verder toch wel leuk met stuurtje, alleen de cruise control werkt niet meer, bij vorige versie wel, misschien iets met de pedalen:(

• trikkstah502
Ik heb trouwens tijdens het spelen al een paar keer gehad dat ik tijdens een rit gewoon kon saven en niet 1 keer maar meerdere keren achter elkaar in dezelfde rit. Als ik dan daarna hetzelfde probeerde in een nieuwe rit kon ik de save-button niet eens aanklikken maar scrolde hij door. Ik heb het al een hele tijd niet gespeeld, maar ik zou af en toe tijdens een ritje eens checken of je toch niet kunt saven.

• 2stoned.nl
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 08-05-2006
Ik ben al een aantal jaren met truckgames bezig en ik heb er heel wat kilometers in verschillende games opzitten.
Ik ben toen der tijd met Hardtruck2 begonnen en speel veel PTTM maar Convoy is wel de slechtse ooit.
Gameplay is veel minder, cijfertjes en getallen zie ik nergens.(geil ik op :9 ) Ontzettend lange saaie ritten waar geen reet te zien is :?
Waar zijn de opties gebleven????
En nogwel het ergste is dat convoy gewoon niet soepel wil lopen. Terwijl ik andere games in full met AA draaien als een trein.
PTTM heeft ook wel wat bugjes zoals dat zowat alles vastloopt als je in chinuana komt. (maarja die ritten dus gewoon ontwijken :)
Maar de bugs zijn lang niet zo erg in PTTM.
Ben ik blij dat ik convoy nog niet heb gekocht......

Een groot blik croompoets optrekken maakt een spel toch echt geen supergame ;)
Dan maar weer lekker verder trucken met PTTM :7

/Edit
Ik ben ook nog een soort van raggdoll tegengekomen, als ik met een grote snelheid een tegenligger raak met mijn kopschot vliegt de tegenliggende truck in de lucht en maakt een aantal salto's om alvolgens op zijn kant terecht te komen. Wel een grappig gezicht trouwens. :9

2stoned.nl wijzigde deze reactie 16-10-2005 16:54 (16%)

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Waarom is iedereen er zo ontevreden over ? Ik heb hem op 800x600 medium settings (dacht ik zo uit mijn hoofd) en het loopt toch redelijk soepel hier. Af en toe wel schokken (in tunnel bij San Francisco) al er veel textures op me afkomen. Maar voor de rest is het wel ok voor zover ik heb gezien :o Behalve dat in het donker rijden/vracht oppikken wel irritant is aangezien het VEEL TE donker is ;(

• ScuL
LOL .. je hebt een x64-3200+ en een 7800GT .. en je bent tevreden met 800x600 medium settings? man van zo'n systeem verwacht ik dat je dit soort spellen op 1280x1024 vloeiend kunt draaien :)
800x600 lijkt me een mooie reso voor een iets oudere CPU/GPU combi zoals een 2000+ met een GF4.

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

9800 Pro + XP3000 draait 'm in 1600x1200 zonder AF/AA op ~25 fps... Is dus duidelijk een Nvidia probleem (wat raar is, omdat het een OpenGL spel is...)

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
-ScuL- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:30:
LOL .. je hebt een x64-3200+ en een 7800GT .. en je bent tevreden met 800x600 medium settings? man van zo'n systeem verwacht ik dat je dit soort spellen op 1280x1024 vloeiend kunt draaien :)
800x600 lijkt me een mooie reso voor een iets oudere CPU/GPU combi zoals een 2000+ met een GF4.

ik draai niet op die computer dit spel hoor :o

P2,4 512mb ram, FX5600. Andere pc wacht ik nog op wat onderdeeltjes die morgen/overmorgen opgehaald worden :P

• custokiller
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 24-10-2005
hey mijn probleem met het spel is dat ie continu vast loopt in open gl

specificaties van pc zijn
amd athlon 3000 +
1 gig ddr ram geheugen
asus x800 pro ddr3

kan het spel alleen spelen ben ik net achter in 800x600 en alles op low iemand een sugestie wat het kan zijn bijvoorbaat dank
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013