Hoofdcategorieën
Topicacties

[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

quote:
Ik hoop dat de code goed werkt 8)
quote:
Ik hoop dat ie morgen binnenkomt! :D
Dat hoop ik ook :)
quote:
Vreemd dat er bevestigingen worden verstuurd naar de mensen die vanochtend een N-gage hebben besteld via internet (toen nog ¤ 50,-) terwijl er gisteren al mensen zijn gebeld met de mededeling dat ze uitverkoocht waren terwijl die telefonisch besteld hadden.
Dat is inderdaard raar :/

Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 11:56 (8%)

The Real One

Voor diegene die niet op http://www.telecomvergelijker.nl kijken
Gepost door Edoh op 26/07/2005 11:07
Hallo

Ik had 1 QD zaterdag besteld via de KS en ik belde vandaag om de status te zien en die vrouw zei dat hij gisteren al verzonden is dus ik zou hem vandaag ontvangen , best vreemd want mensen hier zeggen dat het ongeveer 4 a 5 werkdagen duurt , en nog niet beginnen over de drukte . dus het is best cool van hun dat ze het al zo snel kunnen leveren
Gepost door jerkar op 26/07/2005 11:22
daar ben ik weer..

heb net nog even met vodafone gebeld, aangezien ik dus niet wil dat ze van mijn creditcard 50 euro afschrijven zonder een toestel te leveren, want dat was immers niet meer op voorraad, werd mij 1 uur geleden verteld.
Maar wat zegt de vodafone mevrouw???? Toestellen zijn gewoon op voorraad, worden vandaag uitgeleverd, donderdag heb ik hem in huis.
Raar zaakje, dat vodafone. Ben benieuwd...
Gepost door floris op 26/07/2005 12:02
Ik krijg net een melding dat een van m'n bestellingen is gecancelled omdat ze even alleen rembours accepteren.
Inmiddels staat hij online weer voor 99 euri's
Maar eens teruggemaild, kijken wat ze nu doen...

edit:
In de snelheid vergeten de edit-knop te gebruiken

Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 12:09 (21%)

^ Of Barend
Reg. datum: 05 april 2004

Dus; Ze zijn gewoon in voorraad.
Maar die kosten 99 euro.

De beperkte oplage (naar gezegd wordt +/- 400 stuks; 50 euro) is uitverkocht.

Vodafone gaat dit nooit goed kunnen regelen.

400 telefoons hebben, 200 teveel verkopen. (is 600 ja ;) )
Enkele mensen terugbellen met de melding dat ze op zijn.
En een dag later weer dezelfde telefoon in hetzelfde pakket voor 99 euro aanbieden.

De logica is ver te zoeken.

URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

Powered by 30D

quote:
endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:15:
Dus; Ze zijn gewoon in voorraad.
Maar die kosten 99 euro.

De beperkte oplage (naar gezegd wordt +/- 400 stuks; 50 euro) is uitverkocht.

Vodafone gaat dit nooit goed kunnen regelen.

400 telefoons hebben, 200 teveel verkopen. (is 600 ja ;) )
Enkele mensen terugbellen met de melding dat ze op zijn.
En een dag later weer dezelfde telefoon in hetzelfde pakket voor 99 euro aanbieden.

Als je besteld hebt; ZEKER je niet laten afschepen doordat ze 'op' zouden zijn. Je bent een overeenkomst aangegaan door de bestelling en die kan Vodafone niet zondermeer verbreken. Gewoon voet bij stuk houden dus, ze zijn VERPLICHT jou het toestel voor de afgesproken prijs te leveren en kunnen dat ook makkelijk aangezien ze gewoon op voorraad zijn. De achterliggende logistieke paden zijn het probleem van Vodafone en als klant heb je daar niets mee van doen.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.

Reg. datum: 22 april 2002

quote:
endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:15:

idd want vanmorgen stond hij voor korte tijd op 49,95 :D Toen heb ik hem nog kunnen krijgen.

Reg. datum: 28 oktober 2001

Vannacht rond 2 uur besteld en netjes alle mailtjes direct gehad.
Ook gelijk een PrtScr gemaakt en de order uitgeprint,net een 3de mail van ze gehad. :P

"Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt." :D
Powered By Zowi.nl

veel mensen die ze kopen verkopen ze al weer op internet voor 100 euro:P

ik keek net op speurders.nl en ik zag al weer staan
"Nokia N-gage QD nieuw in doos met ¤15 Vodafone beltegoed." dat is toevalig:P

Be ware! don't ask why!

The Real One

quote:
Flex schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:38:
Vannacht rond 2 uur besteld en netjes alle mailtjes direct gehad.
Ook gelijk een PrtScr gemaakt en de order uitgeprint,net een 3de mail van ze gehad. :P

"Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt." :D

Als iemand een mailtje krijgt dat de Nokia N-gage QD verstuurd wordt, graag even melden!
Voor diegene die de N-gage QD tussen gisteravond en vanmorgen voor ¤ 49,99 via de Vodafone site hebben besteld

Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 12:56 (10%)

Reg. datum: 11 augustus 2002

Ze moeten toch in ieder geval voldoende toestellen op voorraad hebben aangezien ze van morgen wel de prijs veranderen op de website maar er niet bij vermelden dat de toestellen uitverkocht zijn?

De AutoFill functie van mijn browser heeft gisteren bij mijn aanmelding bij de Vodafone Online winkel een e-mail adres ingevuld dat niet langer in gebruik is :'(
Heb dit gisteravond aangepast en een mail naar de klantenservice gestuurd met de vraag of ze de order nogmaals per e-mail willen bevestigen. Tot nu toe nog geen reactie...

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Hail to da Dreadnought!
Reg. datum: 04 augustus 2000

Gisteravond via de online winkel besteld, krijg ik net te horen dat de order geaccepteerd is.. woohoo!!!

Greeeeeeeeeeeeetzzzzzzzz

like in Pinda ^_^

Haha ik had er al 1 telefonisch besteld en nu is ook mijn online order geaccepteerd..
Ben benieuwd..heb er wel 1 over denk ik, maar dat laat ik later wel horen :)
Reg. datum: 18 februari 2005

quote:
PnD schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:05:
Haha ik had er al 1 telefonisch besteld en nu is ook mijn online order geaccepteerd..
Ben benieuwd..heb er wel 1 over denk ik, maar dat laat ik later wel horen :)

Ook weer te laat met online bestellen :(
De N-gage is niet aan mij besteed. Maar diegene die je misschien over hebt, ik hou me aanbevolen ;) Hoewel die n-gage waarschijnlijk mythische proporties aan het aannemen in mijn hoofd, want wat je niet (goedkoop) kunt krijgen, wil je graag hebben...

"Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel."

Reg. datum: 26 juli 2005

Ik heb er misschien wel 1 over. Heb gisteren telefonisch een bestelling geplaatst en deze vanmorgen geprobeerd telefonisch bevestigd te krijgen. Er werd mij vriendelijk verzocht e.e.a. maar even af te wachten. Om deze reden heb ik vanmorgen ook nog een online bestelling geplaatst. Deze is inmiddels geaccepteerd.

Wordt vervolgd.......................................................................

The Real One

Mensen die meer dan twee toestellen hebben besteld, let even op het volgende:
Je kunt maximaal twee prepaid pakketten kopen in een periode van 60 dagen en maximaal drie Vodafone Prepaid SIM-kaart pakketten in 30 dagen. Voor acties gelden actie-specifieke voorwaarden
Misschien zijn er daarom nog wat toestelen over?

Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 13:53 (30%)

Ofzo
Reg. datum: 06 mei 2005

Voor de mensen wiens online order geaccepteerd is:

Hebben jullie onder rembours gekozen of met creditcard of bankafschrift betaald?

Ik heb een bevestigingsmail gekregen rond half 11 gisteravond, maar nog geen mail dat de bestelling geaccepteerd is, en ik heb betaald met Mastercard.

In theorie zou het nu moeten werken!

That's a huge b*tch!
Reg. datum: 07 oktober 2003

Ik moet toch vaker op GOT kijken, want ik loop weer zo'n mooie aanbieding mis.
Als iemand der nog 1tje over heeft, dan heb ik zeker ook interesse :)

3210 | 8210 | 8310 | T630 | 6230 | K750i | D900 | e51 | 5800

^ Of Barend
Reg. datum: 05 april 2004

quote:
GJAman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:42:
[...]

Als iemand een mailtje krijgt dat de Nokia N-gage QD verstuurd wordt, graag even melden!
Voor diegene die de N-gage QD tussen gisteravond en vanmorgen voor ¤ 49,99 via de Vodafone site hebben besteld

Waarom is er bij sommige mensen wél een mailadres gevraagd en bij anderen weer niet?
Bij mij vroeg ze enkel mijn adres & telefoonnummer (voor; "Mocht er iets zijn, dan kunnen wij u bereiken").

Naja, ik hoop voor iedereen dat het goed komt.. :P

-------------------------------------------------------------------

Is er nog een spel dat iemand echt aanbeveelt? (Behalve Ghost Recon/Splinter Cell :) )

Of zullen we dat hier maar niet bespreken.. :)

-------------------------------------------------------------------
offtopic:
Jammer dat er geen camera is ingebouwd.. :Y)

URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

Rodin
Reg. datum: 30 januari 2000

Vanacht rond 1:30 online besteld (Rembours). Vanochtend iets voor negen uur kreeg ik de bevestiging:
quote:
Beste X. Xxxxxxx ,

Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt.

Heb eigenijk geen idee waarom ik zo'n kreng heb besteld.. Beetje een impulse aankoop ben ik bang... :P

quote:
dinow schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:26:
Ik moet toch vaker op GOT kijken, want ik loop weer zo'n mooie aanbieding mis.
Als iemand der nog 1tje over heeft, dan heb ik zeker ook interesse :)
Maybe. Ik laat het je wel even weten, mocht er eentje op mijn deurmat vallen. :)

Animal_X wijzigde dit bericht 26-07-2005 13:35 (26%)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!

The Real One

quote:
endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:32:
Waarom is er bij sommige mensen wél een mailadres gevraagd en bij anderen weer niet?
Bij mij vroeg ze enkel mijn adres & telefoonnummer (voor; "Mocht er iets zijn, dan kunnen wij u bereiken").
Geen idee. Dat is net zoals dat sommige verzendkosten moeten betalen van ¤ 9,- andere weer ¤ 15,- en als je geluk hebt ¤ 0,-
quote:
Naja, ik hoop voor iedereen dat het goed komt.. :P
Me2
quote:

Is er nog een spel dat iemand echt aanbeveelt? (Behalve Ghost Recon/Splinter Cell :) )

Of zullen we dat hier maar niet bespreken.. :)
Waarom niet? Zolang er maar niks illegaals geplaatst wordt
quote:
offtopic:
Jammer dat er geen camera is ingebouwd.. :Y)
Dit zit al in mijn SonyEricsson K750i (2MP) ;)

Reg. datum: 14 maart 2001

Ook hier gisteren telefonisch besteld en (met de tweede keer bellen) geen problemen gehad. Alleen jammer dat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen. De bestelling zou binnen werkdagen aangeboden worden. Hopelijk gaat het allemaal goed en ben ik deze week weer een impulsaankoop rijker!

Ofzo
Reg. datum: 06 mei 2005

Leve de impulsaankopen _/-\o_

Dan heb ik wel weer 5 telefoons dalijk.. zucht, misschien toch es wat verkopen/wegdoen!

In theorie zou het nu moeten werken!

Feyenoord Rotterdam

quote:
luckzor schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:40:
veel mensen die ze kopen verkopen ze al weer op internet voor 100 euro:P

ik keek net op speurders.nl en ik zag al weer staan
"Nokia N-gage QD nieuw in doos met ¤15 Vodafone beltegoed." dat is toevalig:P
O-)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!

Reg. datum: 12 juli 2002

Toen ik gisteren telefonisch besteld had hoefde ik ook alleen naw-gegevens door te geven, geen telefoonnummer of e-mailadres. Ik vroeg toen ook "Totale kosten zijn dus ¤ 49,99?" en hier kreeg ik een bevestigend antwoord op, dus ik ga er vanuit dat ik niet ineens ¤ 62,99 aan de postbode moet gaan betalen..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Katjang Manis
Reg. datum: 23 januari 2003

Er klopt iets niet. Collega heeft wél z'n emailadres achtergelaten en kreeg vanmorgen deze mail:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
From: CSSteamPien.nl@vodafone.com [mailto:CSSteamPien.nl@vodafone.com] 
Sent: Tuesday, July 26, 2005 10:53 AM
To: x
Subject: Uw bestelling voor de Nokia N-Gage

Geachte heer x,

Gisteren, 25-07-2005, heeft u een bestelling geplaatst voor de Nokia N-Gage voor ¤49.99.

Door de grote vraag naar deze aanbieding, kunnen wij deze helaas niet meer doorvoeren (zoals mijn collega Mike  u gister ook doorgegeven heeft). 

Vooralsnog hebben wij geen bericht van Nokia gekregen dat wij een nieuwe levering van dit toestel kunnen ontvangen.

Ik hoop dat ik u hierbij voldoende heb geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Daan 

Adviseur

CS Sales

Tel:       0800 - 0560

Fax:      +31 (0)43 355 7015

Email: CSSTeamPien.nl@vodafone.com

Web:   www.vodafone.nl

Het stomme is alleen; gisteren belde hij rond een uur of één 's middags en wat hierboven staat is gewoon bij elkaar gelogen.

Dit kunnen ze toch niet maken? Eerst telefonisch een bevestiging krijgen en dan per mail weer glashard ontkennen. :?

Reg. datum: 25 september 2001

Ik heb net nog even gebeld met de Vodafone. Ik had namelijk de N-Gage gister telefonisch besteld, maar er was mij geen e-mailadres gevraagd. Wel Naam en Adres. Maar ik had dus geen bevestiging gekregen.
Blijkt dat mijn bestelling wel is doorgevoerd, maar ze zei dat ze niet meer op voorraad waren dus kon het iets (?) langer duren. Eind van deze week, of begin volgende week.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: