[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicGepost door Edoh op 26/07/2005 11:07
Hallo
Ik had 1 QD zaterdag besteld via de KS en ik belde vandaag om de status te zien en die vrouw zei dat hij gisteren al verzonden is dus ik zou hem vandaag ontvangen , best vreemd want mensen hier zeggen dat het ongeveer 4 a 5 werkdagen duurt , en nog niet beginnen over de drukte . dus het is best cool van hun dat ze het al zo snel kunnen leveren
Gepost door jerkar op 26/07/2005 11:22
daar ben ik weer..
heb net nog even met vodafone gebeld, aangezien ik dus niet wil dat ze van mijn creditcard 50 euro afschrijven zonder een toestel te leveren, want dat was immers niet meer op voorraad, werd mij 1 uur geleden verteld.
Maar wat zegt de vodafone mevrouw???? Toestellen zijn gewoon op voorraad, worden vandaag uitgeleverd, donderdag heb ik hem in huis.
Raar zaakje, dat vodafone. Ben benieuwd...
Gepost door floris op 26/07/2005 12:02
Ik krijg net een melding dat een van m'n bestellingen is gecancelled omdat ze even alleen rembours accepteren.
Inmiddels staat hij online weer voor 99 euri's
Maar eens teruggemaild, kijken wat ze nu doen...
edit:
In de snelheid vergeten de edit-knop te gebruiken
Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 12:09 (21%)
Maar die kosten 99 euro.
De beperkte oplage (naar gezegd wordt +/- 400 stuks; 50 euro) is uitverkocht.
Vodafone gaat dit nooit goed kunnen regelen.
400 telefoons hebben, 200 teveel verkopen. (is 600 ja
Enkele mensen terugbellen met de melding dat ze op zijn.
En een dag later weer dezelfde telefoon in hetzelfde pakket voor 99 euro aanbieden.
De logica is ver te zoeken.
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
Als je besteld hebt; ZEKER je niet laten afschepen doordat ze 'op' zouden zijn. Je bent een overeenkomst aangegaan door de bestelling en die kan Vodafone niet zondermeer verbreken. Gewoon voet bij stuk houden dus, ze zijn VERPLICHT jou het toestel voor de afgesproken prijs te leveren en kunnen dat ook makkelijk aangezien ze gewoon op voorraad zijn. De achterliggende logistieke paden zijn het probleem van Vodafone en als klant heb je daar niets mee van doen.quote:endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:15:
Dus; Ze zijn gewoon in voorraad.
Maar die kosten 99 euro.
De beperkte oplage (naar gezegd wordt +/- 400 stuks; 50 euro) is uitverkocht.
Vodafone gaat dit nooit goed kunnen regelen.
400 telefoons hebben, 200 teveel verkopen. (is 600 ja)
Enkele mensen terugbellen met de melding dat ze op zijn.
En een dag later weer dezelfde telefoon in hetzelfde pakket voor 99 euro aanbieden.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
idd want vanmorgen stond hij voor korte tijd op 49,95quote:endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:15:
Ook gelijk een PrtScr gemaakt en de order uitgeprint,net een 3de mail van ze gehad.
"Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt."
ik keek net op speurders.nl en ik zag al weer staan
"Nokia N-gage QD nieuw in doos met ¤15 Vodafone beltegoed." dat is toevalig:P
Be ware! don't ask why!
quote:Flex schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:38:
Vannacht rond 2 uur besteld en netjes alle mailtjes direct gehad.
Ook gelijk een PrtScr gemaakt en de order uitgeprint,net een 3de mail van ze gehad.![]()
"Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt."
Als iemand een mailtje krijgt dat de Nokia N-gage QD verstuurd wordt, graag even melden!
Voor diegene die de N-gage QD tussen gisteravond en vanmorgen voor ¤ 49,99 via de Vodafone site hebben besteld
Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 12:56 (10%)
Reg. datum: 11 augustus 2002
De AutoFill functie van mijn browser heeft gisteren bij mijn aanmelding bij de Vodafone Online winkel een e-mail adres ingevuld dat niet langer in gebruik is
Heb dit gisteravond aangepast en een mail naar de klantenservice gestuurd met de vraag of ze de order nogmaals per e-mail willen bevestigen. Tot nu toe nog geen reactie...
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
Greeeeeeeeeeeeetzzzzzzzz
Ben benieuwd..heb er wel 1 over denk ik, maar dat laat ik later wel horen
quote:PnD schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:05:
Haha ik had er al 1 telefonisch besteld en nu is ook mijn online order geaccepteerd..
Ben benieuwd..heb er wel 1 over denk ik, maar dat laat ik later wel horen
Ook weer te laat met online bestellen
De N-gage is niet aan mij besteed. Maar diegene die je misschien over hebt, ik hou me aanbevolen
"Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel."
Reg. datum: 26 juli 2005
Wordt vervolgd.......................................................................
Misschien zijn er daarom nog wat toestelen over?Je kunt maximaal twee prepaid pakketten kopen in een periode van 60 dagen en maximaal drie Vodafone Prepaid SIM-kaart pakketten in 30 dagen. Voor acties gelden actie-specifieke voorwaarden
Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 13:53 (30%)
Hebben jullie onder rembours gekozen of met creditcard of bankafschrift betaald?
Ik heb een bevestigingsmail gekregen rond half 11 gisteravond, maar nog geen mail dat de bestelling geaccepteerd is, en ik heb betaald met Mastercard.
In theorie zou het nu moeten werken!
Als iemand der nog 1tje over heeft, dan heb ik zeker ook interesse
3210 | 8210 | 8310 | T630 | 6230 | K750i | D900 | e51 | 5800
quote:GJAman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:42:
[...]
Als iemand een mailtje krijgt dat de Nokia N-gage QD verstuurd wordt, graag even melden!
Voor diegene die de N-gage QD tussen gisteravond en vanmorgen voor ¤ 49,99 via de Vodafone site hebben besteld
Waarom is er bij sommige mensen wél een mailadres gevraagd en bij anderen weer niet?
Bij mij vroeg ze enkel mijn adres & telefoonnummer (voor; "Mocht er iets zijn, dan kunnen wij u bereiken").
Naja, ik hoop voor iedereen dat het goed komt..
-------------------------------------------------------------------
Is er nog een spel dat iemand echt aanbeveelt? (Behalve Ghost Recon/Splinter Cell
Of zullen we dat hier maar niet bespreken..
-------------------------------------------------------------------
Jammer dat er geen camera is ingebouwd..
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
quote:Beste X. Xxxxxxx ,
Hartelijk dank voor je bestelling bij de Vodafone Online winkel. Je bestelling is door ons geaccepteerd en deze wordt uitgevoerd. Je ontvangt hierna nog een E-mail van Vodafone met de informatie wanneer je bestelling verstuurd wordt.
Heb eigenijk geen idee waarom ik zo'n kreng heb besteld.. Beetje een impulse aankoop ben ik bang...
Maybe. Ik laat het je wel even weten, mocht er eentje op mijn deurmat vallen.quote:dinow schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:26:
Ik moet toch vaker op GOT kijken, want ik loop weer zo'n mooie aanbieding mis.
Als iemand der nog 1tje over heeft, dan heb ik zeker ook interesse
Animal_X wijzigde dit bericht 26-07-2005 13:35 (26%)
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
Geen idee. Dat is net zoals dat sommige verzendkosten moeten betalen van ¤ 9,- andere weer ¤ 15,- en als je geluk hebt ¤ 0,-quote:endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:32:
Waarom is er bij sommige mensen wél een mailadres gevraagd en bij anderen weer niet?
Bij mij vroeg ze enkel mijn adres & telefoonnummer (voor; "Mocht er iets zijn, dan kunnen wij u bereiken").
Me2quote:Naja, ik hoop voor iedereen dat het goed komt..
Waarom niet? Zolang er maar niks illegaals geplaatst wordtquote:
Is er nog een spel dat iemand echt aanbeveelt? (Behalve Ghost Recon/Splinter Cell)
Of zullen we dat hier maar niet bespreken..
Dit zit al in mijn SonyEricsson K750i (2MP)quote:offtopic:
Jammer dat er geen camera is ingebouwd..
Reg. datum: 14 maart 2001
Dan heb ik wel weer 5 telefoons dalijk.. zucht, misschien toch es wat verkopen/wegdoen!
In theorie zou het nu moeten werken!
quote:luckzor schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 12:40:
veel mensen die ze kopen verkopen ze al weer op internet voor 100 euro:P
ik keek net op speurders.nl en ik zag al weer staan
"Nokia N-gage QD nieuw in doos met ¤15 Vodafone beltegoed." dat is toevalig:P
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
| From: CSSteamPien.nl@vodafone.com [mailto:CSSteamPien.nl@vodafone.com] Sent: Tuesday, July 26, 2005 10:53 AM To: x Subject: Uw bestelling voor de Nokia N-Gage Geachte heer x, Gisteren, 25-07-2005, heeft u een bestelling geplaatst voor de Nokia N-Gage voor ¤49.99. Door de grote vraag naar deze aanbieding, kunnen wij deze helaas niet meer doorvoeren (zoals mijn collega Mike u gister ook doorgegeven heeft). Vooralsnog hebben wij geen bericht van Nokia gekregen dat wij een nieuwe levering van dit toestel kunnen ontvangen. Ik hoop dat ik u hierbij voldoende heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Daan Adviseur CS Sales Tel: 0800 - 0560 Fax: +31 (0)43 355 7015 Email: CSSTeamPien.nl@vodafone.com Web: www.vodafone.nl |
Het stomme is alleen; gisteren belde hij rond een uur of één 's middags en wat hierboven staat is gewoon bij elkaar gelogen.
Dit kunnen ze toch niet maken? Eerst telefonisch een bevestiging krijgen en dan per mail weer glashard ontkennen.
Blijkt dat mijn bestelling wel is doorgevoerd, maar ze zei dat ze niet meer op voorraad waren dus kon het iets (?) langer duren. Eind van deze week, of begin volgende week.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last