[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicWe zien wel
Nog geen telefoontje terug gehad.
Heb mijn nummer & adres moeten opgeven..
Hoop dat ik geluk heb en dat ie over 2 dagen in mijn schoentje ligt..
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
mevrouw vroeg hoeveel ik er wilde (2 dus)
mevrouw vroeg mn adres en telefoon nummer
ik vroeg hoeveel ik nu in totaal in huis moest hebben, dat was 2x 50 euro en 15 euro rembourskosten.. pakketje zou deze week nog aankomen als het goed is..
ook geen telefoon meer gehad ofzo dus denk dat het wel oke is
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
quote:diontjuh schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:21:
dat was 2x 50 euro en 15 euro rembourskosten
Niet betalen die 15 euro!
Artikel 5 van de aanbiedingen van Vodafone Online Shop, gratis bezorging!
Of geldt dat weer niet omdat je dan via de telefoon hebt besteld..
Ik hoefde geen verzendkosten te betalen zei ze. Ook via de telefoon!
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
Aan de linkerkant op http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRL/130.htmlquote:endless schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:38:
[...]
Niet betalen die 15 euro!
Artikel 5 van de aanbiedingen van Vodafone Online Shop, gratis bezorging!
Of geldt dat weer niet omdat je dan via de telefoon hebt besteld..
Ik hoefde geen verzendkosten te betalen zei ze. Ook via de telefoon!

Aan de rechterkant op http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRL/130.html

Het staat op één pagina dus waarom zou het niet gewoon gratis zijn.
Aan de andere kant staat er ook weer duidelijk: "De 7 zekerheden van de Online Winkel Prive"
Naar mijn weten wordt er in ieder geval bij mijn bestelling geen verznedkosten berekend. En ik heb er meer gelezen.
Trouwens hebben de postbodes/pakketbezorgers tegenwoordig een mobiele pinautomaat?
Want dat zou helemaal handig zijn
Gaitman wijzigde dit bericht 25-07-2005 22:54 (27%)
Nja, hoop dat ik geen verzendkosten moet gaan betalen..
Heb m'n moeder namelijk 50 euro gegeven die ze aan de postbode mag geven, en niet meer.
Ik laat het horen zodra ie binnen is
--------------------------------------------------------------------
In de grotere steden kun je tegenwoordig pinnen aan de deur ja.. Naja, moet dus wel toevallig bij jou zijn, als je geen geld in huis hebt moet je weer naar het postkantoor.
--------------------------------------------------------------------
Ik zie trouwens staan:
4. Nummerbehoud
Vraag me af hoelang dat duurt en hoe duur dat is bij Vodafone. Het was ooit 9 euro..
Edit: Gratis dus!
endless wijzigde dit bericht 25-07-2005 23:05 (60%)
URL korter maken?
Reg. datum: 29 april 2005
voor mezelf ff duidelijk op een rijtje:
je hebt de telefoon en je zet route66 software er op en dan heb je een werkend geheel?? is dit al bij iemand gelukt?? en maakt de versie van route66 nog uit (van tomtom kan je blijkbaar alleen versie 4 en lager nemen)??
of heb je nog een gps-unit nodig of is je phone dat??
en kan je telefoon ook met een lege simkaart icm een gps-unit de route bepalen (maw je betaalt dus NIET voor het 'routen')??
en de route wordt op je scherm aangegeven dmv pijlen of een vriendelijke vrouwenstem??
marco_sire@hotmail.com
quote:marco_sire schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 07:58:
nou iedereen duidelijk heeft wat de kosten zijn en wie wel/niet een phone heeft kunnen we misschien over de phone zelf gaan praten![]()
voor mezelf ff duidelijk op een rijtje:
je hebt de telefoon en je zet route66 software er op en dan heb je een werkend geheel?? is dit al bij iemand gelukt?? en maakt de versie van route66 nog uit (van tomtom kan je blijkbaar alleen versie 4 en lager nemen)??
werkend krijgen is geen probleem dit had je ook makkelijk hier terug kunnen vinden
of heb je nog een gps-unit nodig of is je phone dat??
je moet een losse bluetooth gps module aanschaffen
en kan je telefoon ook met een lege simkaart icm een gps-unit de route bepalen (maw je betaalt dus NIET voor het 'routen')??
gps kost niets
en de route wordt op je scherm aangegeven dmv pijlen of een vriendelijke vrouwenstem??
yep, er zijn volgens mij voor route66 ook verschillende stemmen verkrijgbaar
Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/
Net bevestigingsmailtjes:
quote:Hartelijk dank voor je bestelling! Wij bevestigen hiermee dat wij je bestelling hebben ontvangen.
quote:
OKe ik denk dat we nu op het punt zijn gekomen.. dat er veel mensen hem besteld hebben. (dus opzich hoeft dat niet meer vermeld te worden.
Dus de mensen die hem binnen hebben.. regaeer aub en vertel als je wil , precies wat je hebt gehad en wat het je nou heeft gekost, want er is nog wat onduidelijkheid omtrend de rembours kosten.
Ben jij !FOK ook zo zat. Kijk dan voor serieus nieuws op http://www.nieuwszicht.com/
marco_sire@hotmail.com
volgens mij is dat best een goede gps muis, alleen blijf ik elke keer van de prijzen van die dingen schrikken. (kvind ze wat aan de dure kant ook op IA.net)quote:marco_sire schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:00:
iemand al een geschikte gps-unit/gps-muis op het oog?? mijn meest serieuse optie tot nu toe is de gsp-unit van ia.net, maar misschien zijn er nog andere alternatieven....
TS aangepast!quote:m3gA schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:12:
LET OP! HIJ IS WEER 99 EURO!!!
Ongelooflijk!
ik ga over een maand naar singapore. en in die ia worden die muizen via een leverancier in singapore besteld.......misschien kan ik er wel een paar mee nemenquote:andreict schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:04:
[...]
volgens mij is dat best een goede gps muis, alleen blijf ik elke keer van de prijzen van die dingen schrikken. (kvind ze wat aan de dure kant ook op IA.net)
marco_sire@hotmail.com
quote:The Milkman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:36:
Jammer, ik dacht gisteravond.. bestel ik er morgen een
Ik denk eerlijk gezegd dat diegene die online de Nokia N-gage QD voor 49,99 hebben besteld vandaag een mail krijgen dat deze niet meer op voorraad zijn en dat de hele deal niet door gaat.
Waarna ze gewoon weer Nokia N-gage QD bestellen maar die dan weg gaan voor ¤ 99,99
Reg. datum: 10 februari 2001
moet je ff bellen.. had mijn collega ook.. krijg je alsnog de mailquote:pingkiller schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 10:05:
Gister om 10:00 besteld en nu nog geen mail gekregen
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Reg. datum: 24 juni 2004
Heb net optijd besteld.
( . )( . )
als jij ze daar goedkoop kan meenemen.. ben ik je eerste klantquote:marco_sire schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 09:49:
[...]
ik ga over een maand naar singapore. en in die ia worden die muizen via een leverancier in singapore besteld.......misschien kan ik er wel een paar mee nemenof zou dat niet heel veel schelen denk je??
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last