Reg. datum: 21 december 2004
If everything makes sense, your perspective is wrong.
Forum » Smartphones » Symbian & Meego » [ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Reageer Nieuw TopicIf everything makes sense, your perspective is wrong.
er is dus nog hoop voor vandaagquote:jandebehanger schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:58:
[...]
Even resumeren:
Maandag om 08.30 telefonisch besteld, ik hoorde dat mijn NAW gegevens direkt in getypt werden.
Donderdagmorgen kreeg een schriftelijke bevestiging van VF via TPG.
Donderdag middag pakketje afgeleverd door TPG pakketdienst.
Toch al met al best wel vlug.
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
hoe ken jij der nou weer 10 bestellen en 'normale' mensen maar 2?quote:Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:10:
http://www.freerecordshop...&buttonsearchfast.y=0
???
Nee wacht nou maar gewoon af, ik heb net gehoord dat ie (ngage) naar me op weg is zodra ik hem binnen heb krijgt iedereen het te horen!!! i will promis!, het zal waarschijnlijk om enkele 10 tallen gaan!
3210 | 8210 | 8310 | T630 | 6230 | K750i | D900 | e51 | 5800
Ik denk dat hij het over '10 tallen games' heeftquote:dinow schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:29:
[...]
hoe ken jij der nou weer 10 bestellen en 'normale' mensen maar 2?
..
Mac OS X Lion 11A511
Macbook Pro 5.5, 2.26Ghz, 8GB DDR3, OCZ Vertex2 120GB SSD
iMac 8.1, 2.4Ghz, 4GB DDR2, WD 320GB
Hij heeft het over tientallen games. En niet van de FRS.quote:dinow schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:29:
[...]
hoe ken jij der nou weer 10 bestellen en 'normale' mensen maar 2?
o brrrquote:Freaked schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:33:
[...]
Ik denk dat hij het over '10 tallen games' heeft
Ik heb mijn ngage overigens al binnen sinds woensdag ochtend..
3210 | 8210 | 8310 | T630 | 6230 | K750i | D900 | e51 | 5800
Stond vanmorgen nog in de koopjeskelder..quote:endless schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:06:
[...]
Hoe kan dat nou.. Hij staat er al 2 dagen op voor 99,- en ze zijn al 2 dagen lang uitverkocht?!
[/...]
Teveel om in 1 zin te typen.
Ja wel gebeld om te vragen of ze mijn order konden bevestigen.quote:StefSOFT schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:20:
[...]
weet jij misschien ook wat er allemaal bijzit? neem aan dat je gebelt hebt.
Dirk Otto Anton? bij t for telecom? uit de koopjeskelder?quote:Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:40:
volgens mij (als ik het goed heb), dan zit er bij die tfort edities wel een datakabel/64mb/etc bij
maarja dan is het nog de vraag of je geen Dirk Otto Anton hebt. wat iemand anders net al poste in 4
die van vodafone zelf hebben ze gewoon zo meteen uit de fabriek besteld, (denk ik)
(Ps. het gaat om enkele 10 tallen die nog voorraadig staan)
DOA oftewel Dead On Arival oftewel Dood Bij Aankomst.quote:AazimAmin schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:59:
[...]
Dirk Otto Anton? bij t for telecom? uit de koopjeskelder?
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
[mierenneukmodus]Defect On Arrival[/small]quote:PnD schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:07:
Dirk Otto Anton = DOA = Death On Arrival
Ginz wijzigde dit bericht 28-07-2005 16:18 (4%)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."
En er was hoopquote:hemiparo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 15:23:
[...]
er is dus nog hoop voor vandaagzou toch leuk zijn...
BlackBerry Bold 9700 | Eminent EM-7080 | Nikon D90 | iPhone 3GS 16GB | iPad 16GB | PlayStation 3 Fat 500GB
zoveelste offtopic...quote:
Mac OS X Lion 11A511
Macbook Pro 5.5, 2.26Ghz, 8GB DDR3, OCZ Vertex2 120GB SSD
iMac 8.1, 2.4Ghz, 4GB DDR2, WD 320GB
Netjes! Ik heb nog geen brief gehad, maar dit geeft wel hoopquote:hemiparo schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:23:
[...]
En er was hoopzojuist ontvangen! Maandag telefonisch besteld, vanmorgen de brief en nu aan de lader!
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling. - dailypicture.nl - mysnaplog.com - changelogapp.com | PSN ID: Tgmessi
Dead On Arrival.quote:Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:30:
[...]
zoveelste offtopic...
huh nee toch? Death on arrival?
PC | spelcomputer | 2 tablets | stuk of 3 fotocamera's | 2 filmcamera's | 1 leaseauto | 1 huis | 1 vrouw
jandebehanger wijzigde dit bericht 28-07-2005 17:27 (27%)
ik precies het zelfde aleen levertijd kon hij niet zegen:Squote:delyver schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 12:50:
ik ben een van de telefoon bestellers..
ik heb maandag om half 1 besteld bij zon vrouwtje, vandaag was ik benieuwd hoe het zat met de telefoons (heb er 2 besteld) en ze worden vandaag of morgen verstuurd zei ze.. ik sta iig in het systeemjoepie!
Be ware! don't ask why!
..
Pas na 3 keer hetzelfde defect heb je recht op retour, en wie wil dit toestelletje nou niet hebben voor 49,99quote:AazimAmin schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:45:
Wat? DOA en dan geen geld terug??
Ik kan alleen Kingston Multi Media Card 512MB testen zodra mijn N-gage QD binnen is.quote:Freaked schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:50:
Ik ben van plan om natuurlijk mijn N-gage wat meer ruimte te geven, oftewel nieuw geheugen kopen
Kingston Multi Media Card Plus 512MB
Ik heb veel opgezocht op internet, en ik heb niet echt verhalen kunnen vinden dat het niet werkt. Heeft hier iemand ervaring met dit geheugen?
En wat zijn jullie van plan om te gaan bestellen van geheugen?
Gaitman wijzigde dit bericht 28-07-2005 22:57 (19%)
Is een paar paginas al aangehaald maar die plus kaartjes van kingston schijnen problematisch te zijn in de ngage. Ik heb mn bestelling gewijzigd naar een Transcend versie (non plus).quote:Freaked schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:50:
Ik ben van plan om natuurlijk mijn N-gage wat meer ruimte te geven, oftewel nieuw geheugen kopen
Kingston Multi Media Card Plus 512MB
Ik heb veel opgezocht op internet, en ik heb niet echt verhalen kunnen vinden dat het niet werkt. Heeft hier iemand ervaring met dit geheugen?
En wat zijn jullie van plan om te gaan bestellen van geheugen?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling. - dailypicture.nl - mysnaplog.com - changelogapp.com | PSN ID: Tgmessi
ja zeker nice gjamanquote:messi schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:02:
Nice GJAman, hopelijk krijg ik de brief morgen, ik was niet veel later met bestellen geloof ik.
Vriend van me heeft em maandag avond via internet besteld en ook al binnen
Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45
marco_sire@hotmail.com
Same here.. Maar als ik zo de reacties hier lees, loopt het flink uit elkaar of je wel/geen bevestiging krijgt. Ik wacht morgen nog de post af, als er dan niks bij zit ga ik eens bellen.quote:marco_sire schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:05:
hmmmm moet ik me zorgen gaan maken?? geen brief, geen mail, geen telefoontje. heb al maandag besteld maar nog helemaal nix gehoord. morgen maar weer eens bellen want ik ben erg ongeduldig
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Tip voor deze mensen. Wacht even of je morgen een brief en/of pakketje krijgt.quote:marco_sire schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 21:05:
hmmmm moet ik me zorgen gaan maken?? geen brief, geen mail, geen telefoontje. heb al maandag besteld maar nog helemaal nix gehoord. morgen maar weer eens bellen want ik ben erg ongeduldig
Had ik ook. Naar vodafone gebeld zeiden dat het een foutje was moest het prepiad ding terug sturen.quote:Ik heb vandaag ook een pakketje van Vodafone gekregen.
Echter geen N-Gage maar alleen een Prepaid sim kaartje.
Net vodafone gebeld en ze zeggen dat het ook zo in hun systeem staat, maar ik word morgen teruggebeld, even afwachten dus.
quote:Underworld schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:30:
zoveelste offtopic...
huh nee toch? Death on arrival?
quote:messi schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:37:
Netjes! Ik heb nog geen brief gehad, maar dit geeft wel hoop
offtopic:
Volgens mij was het Death On Arrival
Dat is in medische termen. Als iemand dood aankomt bij het ziekenhuis.quote:
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."
luckzor wijzigde dit bericht 28-07-2005 22:58 (33%)
Reden: 3e edit alweer :D
Be ware! don't ask why!
Staat toch maandagochtend?!?!quote:GJAman schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 18:37:
* GJAman komt net thuis en ziet twee brieven van Vodafone. Één welke hier niet van belang is (aanmelding prepaid met ¤ 10,- gratis beltegoed). Echter de andere is de bevestiging van de bestellingIk kan de bestelling binnen enkele dagen verwachten
Soort bestelling: telefonisch
Wanneer: maandagochtend om +/- 9:00uur
Bedrag toestel (p.s.): ¤ 49,99
* GJAman is blij
quote]
heb jij em neit maandag ochtend besteld? Dacht et wel want je was eersder dan mij
Gaitman wijzigde dit bericht 28-07-2005 23:06 (25%)
quote:
luckzor wijzigde dit bericht 28-07-2005 23:09 (46%)
Reden: toch gelijk:D
Be ware! don't ask why!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| Geachte heer , Hartelijk dank voor uw Vodafone bestelling op 25-07-2005 Uw bestelling bestaat uit: Soort: Hardware Omschrijving Nokia N-Gage QD Prepaid aantal: 1 prijs: (incl. BTW) ¤ 49,99 Totaal: ¤49,99 Over een aantal dagen wordt het pakket bezorgd op bovenstaand adres. Zoals telefonisch overeengekomen dient u dan de totaalprijs te voldoen aan de koerier. Voor vragen over deze bestelling..... enzovoorts. Met vriendelijke groet, Martine F. Directeur Customer Services. |
driedees wijzigde dit bericht 29-07-2005 00:00 (5%)
If everything makes sense, your perspective is wrong.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
marco_sire@hotmail.com
PnD wijzigde dit bericht 29-07-2005 09:58 (8%)
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...;item=5793484470&rd=1quote:marco_sire schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:12:
zucht, maandag toch maar weer eens bellen. heb alles al uitgezocht (fora gelezen, spelletjes verzameld, software verzameld) maar nog steeds geen brief/mail/telefoon/postbode.
ik ga zelfs speciaal naar singapore om een gsp-unit en een mmc-card te haleniemand toevallig het emailadres van diegene die op ebay de adapt/nemerix 16 kanaals goedkoop aanbiedt?? of iig een username van die persoon, er wordt zo veel aangeboden....
PC | spelcomputer | 2 tablets | stuk of 3 fotocamera's | 2 filmcamera's | 1 leaseauto | 1 huis | 1 vrouw
bedankt voor je tip maar ik zoek toch die andere gsp-unit die ook op ia.net wordt verkocht: zijn meer mensen die em hebben met goede ervaringen. die gps wordt aangeboden door iemand uit singapore en daar ga ik binnenkort heen op vakantie en wil ik em dus ophalen daarzo: scheelt verzendkosten. maar weet zo 1-2-3 niet welke verkoper op ebay hem aanbiedt.quote:FaceDown schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 09:56:
[...]
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...;item=5793484470&rd=1
Heb ik ook; werkt perfect. Aanbieder komt uit Duitsland dus ook geen risico met douane en acceptabele verzendkosten. Hij biedt veel van die dingen aan. Ik kocht 'm voor 89 incl geloof ik.
Kan urenlang rondrijden zonder dat 't ding de weg kwijt raakt of het signaal verliest. Batterij is niet leeg te krijgen (gaat 23 uur mee). Tasje meegeleverd, autolader, gewone lader ook.
marco_sire@hotmail.com
Difficult takes a day. Impossible takes a week.
Macman.R wijzigde dit bericht 29-07-2005 11:14 (29%)
Njet
Be ware! don't ask why!
En het in inmiddels opgelost. Vodafone stuurt maandag een koerier die het verkeerde pakketje omruilt voor het goede. Prima service daar!quote:real-doc schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 20:45:
Ik heb vandaag ook een pakketje van Vodafone gekregen.
Echter geen N-Gage maar alleen een Prepaid sim kaartje.
Net vodafone gebeld en ze zeggen dat het ook zo in hun systeem staat, maar ik word morgen teruggebeld, even afwachten dus.
Nee. Rembourszendingen worden voor zover ik weet niet op zaterdag aangeboden.quote:luckzor schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:03:
als ze e mvandaag verzenden kan je em morgen ook nog krijgen toch?
ik heb geen mail achtyer gelaten.. dus ik denk dat bevestiging via de post komt of nietquote:real-doc schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:13:
[...]
Nee. Rembourszendingen worden voor zover ik weet niet op zaterdag aangeboden.
Het is wel zo dat de bestelbevestiging per mail meestal te laat komt, en je pakketje dezelfde dag nog aankomt.
luckzor wijzigde dit bericht 29-07-2005 11:29 (0%)
Reden: telefonisch bestel maandag rond half 1 (12:30
Be ware! don't ask why!
ik! maaar ik sta wel in het systeem en heb geen mail of teleffon nummer achter gelatenquote:SipdawgMDA schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:30:
zijn er ook mensen die maandag telefonisch hebben besteld en geen tel of email achter hoefden te laten. en die vandaag pas een orderbevestiging kregen?
Begin me nu toch wel zorgen te maken. alleen mijn post moet nog komen
Be ware! don't ask why!
Me too.quote:luckzor schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:37:
[...]
ik! maaar ik sta wel in het systeem en heb geen mail of teleffon nummer achter gelaten
nog nix gekregen van vodafone
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101| Swtor: the red eclipse BH powertech (25)
Goede idee!quote:SipdawgMDA schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:02:
kan niet iemand een pol maken bij de startpost? iets van hoe je em besteld en of je em hebt gekregen en of er nog gedoe bij kwam kijken... vast wel iemand creatief?
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101| Swtor: the red eclipse BH powertech (25)
wie maakt er een poll? Ik ben daar nietzo goed in..alemall tiep vouten komen r daanquote:GJAman schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:49:
[...]
Goede idee!
Alleen ik zit nu op het werk en kan dus nu niet uitgebreide polls gaan maken
Maar iemand anders mag dat ook wel doen dan zet ik ze wel weer in de TopicStart.
Polls maken kan op http://poll.dezeserver.nl/index.cgi
Met b.v. de volgende polls:
- Manier bestellen (telefonisch, on-line)
- Manier van betalling (Rembours, CreditCard, Rabobank Direct betalen, etc)
- Wanneer besteld? (Za, Ma, Di, Wo ,Do, Vr, Za, etc)
- Wanneer ontvangen (Za, Ma, Di, Wo Do, Vr, Za, etc)
- Nog nagebeld? (Ja, Nee)
- Bestaat je order nog?
Op het moment van schrijven lukt het me trouwens sowieso niet om één poll te maken
luckzor wijzigde dit bericht 29-07-2005 11:55 (3%)
Be ware! don't ask why!
waarneer en hoe besteld?quote:Darkdemoman schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:52:
Maar weer eens met KS gebeld en te horen gekregen dat mijn pakketje vandaag dan wel maandag bezorgt gaat worden.
YESYESYES!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Be ware! don't ask why!
endless wijzigde dit bericht 29-07-2005 12:09 (4%)
Hey ik heb de klantenservice nog maar eens gebeld. En vandaag sta ik wel in het systeem!quote:Liquid schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:17:
Ik heb net ook gebeld, helaas ik sta ook niet in het systeem volgens hun. Ik had op maandag gebeld rond 14:00 uur. Maar het kan nog zijn dat ik nog niet verwerkt ben. Nouja ik zie het wel aan komen.
als je nummer 1 hebt heb je em dan al?quote:endless schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:05:
Ter informatie
nr. 1: Maandag (of daarvoor) besteld via de telefoon
nr. 2: Besteld via de website van Vodafone
nr. 3: Besteld via T for Telecom
Poll: Is jouw bestelling binnen?
• Ja, ik had nr. 1
• Ja, ik had nr. 2
• Ja, ik had nr. 3
• Nee, hij komt nog zegt vodafone
• Nee, ik ben kwijt in het systeem van VF
• Ik wacht nog steeds geduldig..(niet gebeld etc.)
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
luckzor wijzigde dit bericht 29-07-2005 12:12 (3%)
Be ware! don't ask why!
ik heb hem maandag rond 11:00 telefonisch besteld.quote:
messi wijzigde dit bericht 29-07-2005 12:23 (25%)
Als ik jou was zou ik toch maar eens bellen, ik heb rond dezelfde tijd gebeld en mijn bestelling zijn ze dus "kwijt".quote:SipdawgMDA schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:22:
de post is net geweest en nog niks geen bevestiging of iets... maandag om 10 uur besteld
marco_sire@hotmail.com
hoor ik daar iemand die z'n ngage wil verkopen ??quote:DinoPK schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:38:
Ben ik nou de enige die met deze telefoon gebeld heeft en daar totaal niet enthousiast over is (en steeds minder ben, spelen is leuk maar ik wil &^@* bellen met een telefoon)?
Normaal ben ik amper te verstaan voor de mensen aan de andere kant aan de lijn, hou ik mijn mond recht op de microfoon dan is het beter, maar dan hoor ik weer amper iets. Het signaal is gewoon ontzettend zwak.
marco_sire@hotmail.com
als dat zo was dan had ik em alquote:marco_sire schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:40:
beetje willekeurig. hier geldt in ieder geval niet: wie het eerst komt, die het eerst maalt
Be ware! don't ask why!
me too: maandag om 1100 ofzo besteld maar nog helemaal nix, nada, noppes.quote:
marco_sire@hotmail.com
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
https://www.jaofnee.nl/ - Schrijf je online in als orgaandonor!
Als ik ontevreden blijf over het bellen is daar kans op ja, hoe leuk het apparaatje ook is. Maar ja, mmc kosten zitten er inmiddels bij, beltegoed sim zit er niet meer bij (weggeven), dus aantrekkelijk is het dan niet meer.quote:marco_sire schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:41:
[...]
hoor ik daar iemand die z'n ngage wil verkopen ??
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Ik heb maandag om kw. voor 2 besteld via de telefoon en die van zou vandaag binnen moeten komen..quote:pingkiller schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:59:
Net weer gebeld. Ze hebben mijn aanvraag niet verwerkt omdat ik te laat was ofzo. Ik had maandag rond 10:00 gebeld. Ik krijg er dus geen.Helaas pindakaas.
Misschien hebben ze ze niet in volgorde het systeem ingevoerd. Misschien werd ik savonds pas ingevoerd ofzo.quote:endless schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 13:01:
[...]
Ik heb maandag om kw. voor 2 besteld via de telefoon en die van zou vandaag binnen moeten komen..
https://www.jaofnee.nl/ - Schrijf je online in als orgaandonor!
Me 2quote:
ilovetechno wijzigde dit bericht 29-07-2005 13:22 (14%)
Des te interessanter voor mij, ik wil er toch mijn eigen kaartje in ik wil een mmc kaartje.quote:DinoPK schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:59:
[...]
Als ik ontevreden blijf over het bellen is daar kans op ja, hoe leuk het apparaatje ook is. Maar ja, mmc kosten zitten er inmiddels bij, beltegoed sim zit er niet meer bij (weggeven), dus aantrekkelijk is het dan niet meer.
messi wijzigde dit bericht 29-07-2005 13:34 (14%)
dan ben ik de eerste gegadigde (als de mijne niet aankomt)!! mmc kaartje wilde ik sowieso ook hebben dus das geen probleem en die simkaart.....ach die is niet belangrijk. mail me maar even op marco_sire@hotmail.com.quote:DinoPK schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:59:
[...]
Als ik ontevreden blijf over het bellen is daar kans op ja, hoe leuk het apparaatje ook is. Maar ja, mmc kosten zitten er inmiddels bij, beltegoed sim zit er niet meer bij (weggeven), dus aantrekkelijk is het dan niet meer.
marco_sire@hotmail.com
Bellen? Kan je er ook mee bellen dan?quote:DinoPK schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:38:
Ben ik nou de enige die met deze telefoon gebeld heeft en daar totaal niet enthousiast over is (en steeds minder ben, spelen is leuk maar ik wil &^@* bellen met een telefoon)?
Normaal ben ik amper te verstaan voor de mensen aan de andere kant aan de lijn, hou ik mijn mond recht op de microfoon dan is het beter, maar dan hoor ik weer amper iets. Het signaal is gewoon ontzettend zwak.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
luckzor wijzigde dit bericht 29-07-2005 13:54 (9%)
Be ware! don't ask why!
supers.quote:
marco_sire@hotmail.com
smartmoviequote:marco_sire schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 14:05:
wie er op 'films kijken' heeft gestemd: is dit een beetje te doen?? en dit kan toch niet standaard....welke tool gebruik je daar voor??
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: