[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicXBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Reg. datum: 24 juli 2003
Ik: Als ik via internet bestel zijn er geloof ik geen verzendkosten?
Verkoper: Via internet is hij ook 100 euro
Jammer
Orion666 wijzigde dit bericht 25-07-2005 14:43 (76%)
Grappemaker!quote:Underworld schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:28:
voor de gene die liever de engelse review's in het nederlands lezen;
http://trans.voila.fr/voi...ez.co.uk/N_Gage_QD_NG.htm
Niet kennen vele mensen dit maar het n-Pand van Nokia is QD eigenlijk een slim-Telefoon. Dit kan om het even wat aan de gemiddelde consument niet betekenen, maar aan somebody als me, is het bijna een droom komt waar. Opzij van het spelen van spelen, kunt u uw n-Pand als u hoogst aanpassen kunt uw computer aanpassen, door derdesoftware met het eigen werkende systeem van de telefoon te gebruiken. Terwijl Nokia niet om te adviseren u gaat installerend derdetoepassingen op uw telefoon, is het mogelijk, makend tot n-Pand QD een zeer flexibele watskeburt telefoon. MSN op uw n-Pand is zeer wenselijk - enkel zo wenselijk zoals ook plakkend een een Megadrive/mededinger van het Ontstaan op!
dadj wijzigde dit bericht 25-07-2005 14:48 (5%)
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
dat je dit uberhaupt gaat proberen.quote:dadj schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:36:
[...]
Grappemaker!![]()
Niet kennen vele mensen dit maar het n-Pand van Nokia is QD eigenlijk een slim-Telefoon. Dit kan om het even wat aan de gemiddelde consument niet betekenen, maar aan somebody als me, is het bijna een droom komt waar. Opzij van het spelen van spelen, kunt u uw n-Pand als u hoogst aanpassen kunt uw computer aanpassen, door derdesoftware met het eigen werkende systeem van de telefoon te gebruiken. Terwijl Nokia niet om te adviseren u gaat installerend derdetoepassingen op uw telefoon, is het mogelijk, makend tot n-Pand QD een zeer flexibele telefoon. MSN op uw n-Pand is zeer wenselijk - enkel zo wenselijk zoals ook plakkend een een Megadrive/mededinger van het Ontstaan op!
maar wel een leuk resultaat
nicknec wijzigde dit bericht 25-07-2005 14:40 (3%)
cheers!
Klinkt wel hip!quote:dadj schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:36:
[...]
Grappemaker!![]()
Niet kennen vele mensen dit maar het n-Pand van Nokia is QD eigenlijk een slim-Telefoon. Dit kan om het even wat aan de gemiddelde consument niet betekenen, maar aan somebody als me, is het bijna een droom komt waar. Opzij van het spelen van spelen, kunt u uw n-Pand als u hoogst aanpassen kunt uw computer aanpassen, door derdesoftware met het eigen werkende systeem van de telefoon te gebruiken. Terwijl Nokia niet om te adviseren u gaat installerend derdetoepassingen op uw telefoon, is het mogelijk, makend tot n-Pand QD een zeer flexibele telefoon. MSN op uw n-Pand is zeer wenselijk - enkel zo wenselijk zoals ook plakkend een een Megadrive/mededinger van het Ontstaan op!
Valt me nog mee dat er geen "watskeburt" in de tekst staat ofzo..
endless wijzigde dit bericht 25-07-2005 14:40 (4%)
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
Er staan nu nederlandse vertalingen in de TSquote:Underworld schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:28:
voor de gene die liever de engelse review's in het nederlands lezen;
http://trans.voila.fr/voi...ez.co.uk/N_Gage_QD_NG.htm
quote:Reviews
Klein uitleg filmpje QD + review, specs etc van Zdnet.com
http://www20.tomshardware.com/game/20040702/index.html (NEDERLANDS)
http://www.mobileslash.com/nokia-n-gage-qd-review/ (NEDERLANDS)
http://www.acegamez.co.uk/N_Gage_QD_NG.htm (NEDERLANDS)
http://www.atomicmpc.com....sp?SCID=20&CIID=22565
quote:Roeligan schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:42:
Ik kan dus alleen route66 erop draaien en geen tomtom begrijp ik?
tomtom5 niet. wel 4..
edit
nicknec wijzigde dit bericht 25-07-2005 14:48 (4%)
cheers!
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
Reg. datum: 29 april 2005
je hebt de telefoon en je zet route66 software er op en dan heb je een werkend geheel?? of heb je nog een gps-unit nodig of is je phone dat?? en kan je telefoon ook met een lege simkaart icm een gps-unit de route bepalen?? en de route wordt op je scherm aangegeven dmv pijlen of een vriendelijke vrouwenstem??
marco_sire@hotmail.com
Gamertag => Macer NL / Nikon D300 / Imac 24" / Iphone 3G 16GB
nou ja het viel te proberen toch!!!
QD pand
Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?
Macbook Pro + iMac Waiting for Snow Leopard....
Reg. datum: 20 maart 2003
Geen rembourskosten en volgens die man waren er nog 400 ter verdelen voor vandaag
CM Stacker | P5W DH Deluxe | Intel E6600 | Zalman 9500AT | 6 GB PC5300 Kingston | Gigabyte 7600GT passief | 2x Nec AD-7173A | Nec DV-5800E | Logitech Dinovo Desktop 2.0 | WD740ADFD | 2 x Hitachi Deskstar T7K250 | Iiyama Prolite E481S-B
Of zouden die gasten steeds in de verkeerde kolom kijken, en zeggen heoveel er al weg zijn ipv hoeveel ze er nog hebben
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?
Macbook Pro + iMac Waiting for Snow Leopard....
Reg. datum: 13 september 2000
Maar is wel jammer
Spike_wolf wijzigde dit bericht 25-07-2005 14:59 (16%)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
lol?quote:breeeem schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:53:
Ook eentje besteld![]()
Geen remboerskosten en volgens die man waren er nog 400 ter verdelen voor vandaag
5 minuten later:
Das vervelend..quote:TweakersOnly schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:57:
GVD![]()
Net twee keer gebeld, maar toestel is uitverkocht.
endless wijzigde dit bericht 25-07-2005 15:00 (4%)
URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite
Nanax wijzigde dit bericht 25-07-2005 15:01 (36%)
Dan denk ik dat je een van de laatste was...quote:Nanax schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:01:
waha net besteld, ja ze bestellen wel bij aldus de telefoon kerel. 10 min geleden ofzo
De voorraad is helaas op!
Gelukkig had ik het vanmorgen al besteld
Gaitman wijzigde dit bericht 25-07-2005 15:04 (34%)
Reg. datum: 18 mei 2005
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last