Hoofdcategorieën
Topicacties

[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

TopicStart aangepast
Tijdlijn

25-07-2005 om 9:57u: TS aangemaakt want de Nokia N-gage QD PREPAID is voor 49,99 via (Vodafone verkoop) 0800-0560 optie 1 en daarna 2 te bestellen.
25-07-2005 om 12:50u: nog 70 stuks!!!
25-07-2005 om 13:30u: nog 319 stuks!!! :?
25-07-2005 om 15:00u: De telefonische voorraad is helaas op! :/
25-07-2005 om 18:30u: De N-gage QD is on-line te bestellen voor ¤ 49,99
26-07-2005 om 9:30u: De N-gage QD is on-line weer ¤ 99,99

Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 15:04 (7%)

Powered By Zowi.nl

quote:
er vaag alemaal...het enigste wat je kan doen is afwachten en misschien ff wat rond bellen zoals veel van jullie al heben gedaan. :9

Be ware! don't ask why!

Rodin
Reg. datum: 30 januari 2000

Ik gok dat er volgende week ongeveer 250 nieuwe Nokia N-Gage QD's met 15 euro beltegoed en Fifa 2004 op marktplaats staan... :D

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!

Powered By Zowi.nl

quote:
Animal_X schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:31:
Ik gok dat er volgende week ongeveer 250 nieuwe Nokia N-Gage QD's met 15 euro beltegoed en Fifa 2004 op marktplaats staan... :D
dat ben je niet de enigste die dat denk :P :*)

Be ware! don't ask why!

The Real One

quote:
Animal_X schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:31:
En het volgende dan?
Je kunt maximaal twee prepaid pakketten kopen in een periode van 60 dagen en maximaal drie Vodafone Prepaid SIM-kaart pakketten in 30 dagen. Voor acties gelden actie-specifieke voorwaarden

Powered By Zowi.nl

wat zijn die "specifieke voorwaarden" dan?

Be ware! don't ask why!

Reg. datum: 05 juli 2000

quote:
endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:32:
[...]

Is er nog een spel dat iemand echt aanbeveelt? (Behalve Ghost Recon/Splinter Cell :) )

Of zullen we dat hier maar niet bespreken.. :)

-------------------------------------------------------------------
offtopic:
Jammer dat er geen camera is ingebouwd.. :Y)

Tony Hawk en SonicN zijn niet te missen imo.
Pathwway to glory is ook wel ok.

Heel gek, maar de afwezigheid van een camera was voor mij juist een aankoop argument. :/

Winter 09/10 : Zwitserland / Frankrijk / ..? || Mijn Persoonlijke charts @ Last.FM

Gisteravond heb ik rond 23:00 uur alsnog online een pakket besteld, nadat ik om 15:00 telefonisch net te laat was. Net heb ik rond 14:00 uur de bevestiging gekregen dat mijn order is geaccepteerd tegen 49,95. :)
The Real One

quote:
luckzor schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:37:
wat zijn die "specifieke voorwaarden" dan?

Voorzover ik weet waren er geen specifieke voorwaarden en gelden de bovenstaande dus

De eerste is binnen
Gepost door blakabakra op 26/07/2005 14:37
ik heb er net 1 ontvangen per post. zit nog in verzegelde doos. Kan hem evt. -knip-. Vaste prijs 90 euro bij zelf ophalen (Den Haag). Laat je email maar achter.
Dat laatste vindt ik niet kunnen :(

Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 14:49 (57%)

Het lijkt erop dat ik de enige ben bij wie het fout is gegaan. Goed voor jullie,kut voor mij. Maarja

Had trouwens gevraagt of er binnenkort weer een actie kwam zoals deze,daar wist hij helaas niks over(was wel te verwachten,maar nooit geschoten is altijd mis he)

like in Pinda ^_^

Zou die persoon verzendkosten betaald hebben? :o
Reg. datum: 29 april 2005

quote:
PnD schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:54:
Zou die persoon verzendkosten betaald hebben? :o
zou wel heel hoog zijn dan ;) maar een beetje schandalig....en dan ook gelijk in zo'n topic posten. ophangen zeg ik ;)

marco_sire@hotmail.com

^ Of Barend
Reg. datum: 05 april 2004

typo in de TS:
quote:
25-07-2005 om 9:30u: De N-gage QD is on-line weer ¤ 99,99

Dat was vanmorgen, de 26e :)

-------------------------------------------------------------

@ Pingkiller.

je lijkt idd de enige! :o
Heel apart weer.. :|

-------------------------------------------------------------

heb net een bluetooth stick (200 meter bereik. :) ) besteld..
En Pathway to Glory lijkt me ook wel wat ja..

GPS systeempje komt er ook aan. Die IA is erg aantrekkelijk, ebay ook, maar die verzendkosten zijn weer minder.. Hoop stiekem dat ie al binnen is gekomen.. 8) (ben nu aan het werk. )

URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

Reg. datum: 29 april 2000

Je hoeft niet de enige te zijn denk ik, want best veel mensen hebben ook besteld maar geen telefoonnummer of email achtergelaten (zoals ik). Ik heb gewoon nog niet de moeite genomen om te bellen hoe het zit met mijn bestelling.

The Real One

quote:
endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:03:
typo in de TS:

[...]

Dat was vanmorgen, de 26e :)
Dom! 8)7 En dan te bedenken dat er eerst ook nog 2006 i.pv. 2005 stond :)
quote:

@ Pingkiller.

je lijkt idd de enige! :o
Heel apart weer.. :|
Aan de andere kant gelukkig ook weer de enige.
* GJAman vindt dat als iemand er één over heeft dat PingKiller er zeker voor in aanmerking komt.
quote:
heb net een bluetooth stick (200 meter bereik. :) ) besteld..
En Pathway to Glory lijkt me ook wel wat ja..
* GJAman gaat het bereik van de bluetooth van de N-gage QD nakijken :)

edit:
* GJAman denkt 10 meter
quote:
GPS systeempje komt er ook aan. Die IA is erg aantrekkelijk, ebay ook, maar die verzendkosten zijn weer minder.. Hoop stiekem dat ie al binnen is gekomen.. 8) (ben nu aan het werk. )
De eerste die gisteren telefonisch hebben besteld zullen morgen wel binnenkomen :)

Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 15:14 (6%)

Reg. datum: 29 april 2005

quote:
Liquid schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:07:
Je hoeft niet de enige te zijn denk ik, want best veel mensen hebben ook besteld maar geen telefoonnummer of email achtergelaten (zoals ik). Ik heb gewoon nog niet de moeite genomen om te bellen hoe het zit met mijn bestelling.
ik maak me er niet zo druk om: komt allemaal goed denk ik. zou een slechte reclame voor vodafone zijn als ze hun afspraken niet nakomen.

marco_sire@hotmail.com

Ofzo
Reg. datum: 06 mei 2005

quote:
pingkiller schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 14:41:
Het lijkt erop dat ik de enige ben bij wie het fout is gegaan. Goed voor jullie,kut voor mij. Maarja
Ik heb ook nog steeds geen mail dat mijn bestelling geaccepteerd is, hoewel ik de online bestelling eerder gedaan heb (voor 22:30) dan andere mensen hier die WEL al een acceptatie-mail gehad hebben (en niet alleen een bevestiging)..

In theorie zou het nu moeten werken!

^ Of Barend

De aanbieding was toch alleen gisteren..
Hoe kan het dan dat ie op het forum van telecomvergelijken hem vandaag al binnen heeft gehad? :)

-----------------------------------------------------

Bluetooth tot 200 meter > linkje!.
Is makelijk als ik beneden zit, of buiten en de pc staat aan. :)

Lijkt me toch dat de telefoon die verbinding dan wel moet zien..?
Mocht het anders zijn dan neem ik een goedkope natuurlijk.

edit:
10 meter zijn de meeste idd..

URL korter maken?
Playstation® 1, Playstation® 2, Playstation® 3, Playstation® Portable, NES, SNES, Nintendo Wii, Nintendo DS Lite

Ofzo
Reg. datum: 06 mei 2005

quote:
endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:14:

edit:

Je kunt wel een 200 meter Bluetooth zender/ontvanger op je laptop zetten, maar als je telefoon nog steeds maar 10 meter aankan heb je daar niet veel aan :P

Hoewel dat ding een stuk goedkoper en veelzijdiger is dan wat ik destijds gehaald heb.. maarja, dat krijg je met die snelle ontwikkeling van tegenwoordig!

In theorie zou het nu moeten werken!

The Real One

quote:
endless schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:14:
De aanbieding was toch alleen gisteren..
Hoe kan het dan dat ie op het forum van telecomvergelijken hem vandaag al binnen heeft gehad? :)

De aanbieding was al eind vorige week, zie Vodafone N-Gage QD topic op telecomvergelijker.nl (dat wist ik ook niet). Echter belde ik maandagmorgen en zeiden ze eerst dat de aanbieding voorbij was. Echter toen ik even later nog een keer belde bleek de aanbieding er nog gewoon te zijn en toen heb ik het hier ook op GoT geplaatst (want je hebt er niks aan om een topic te plaatsen terwijl de aanbieding niet meer geldig is of op is)
quote:

edit:
ok, je hebt er alleen (bijna) niks aan als de N-gage QD maar 10M ondersteund

Gaitman wijzigde dit bericht 26-07-2005 15:20 (11%)

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

Shit, actie gemist dus :(

balen, volgende keer beter

forty-two
Reg. datum: 13 juni 2001

wat is de policy van vodafone met prepaid simkaarten? ik zal er wel een keer mee moeten bellen om hem te activeren, maar dan? onbeperkt houdbaar? elke drie maanden opwaarderen? verlies je beltegoed als je te lang niet belt?

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Rodin
Reg. datum: 30 januari 2000

En die prepaid kaarten worden toch niet op naam geregistreerd, of wel?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!

@ pingkiller: ik zit ook in de twijfelgroep. de dame aan de telefoon vertelde me dat het "waarschijnlijk wel goed zou komen". als ik deze week geen NGage krijg van de TPG meneer, heb ik gewoon pech. wel k*t voor je inderdaad!

^ Of Barend

quote:
GJAman schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 15:18:
[...]
De aanbieding was al eind vorige week, zie Vodafone N-Gage QD topic op telecomvergelijker.nl (dat wist ik ook niet). Echter belde ik maandagmorgen en zeiden ze eerst dat de aanbieding voorbij was. Echter toen ik even later nog een keer belde bleek de aanbieding er nog gewoon te zijn en toen heb ik het hier ook op GoT geplaatst (want je hebt er niks aan om een topic te plaatsen terwijl de aanbieding niet meer geldig is of op is)
[...]

ok, je hebt er alleen (bijna) niks aan als de N-gage QD maar 10M ondersteund

Ahh.. Oké. Volledig duidelijk! :)

En nu ga ik dus een goedkopere bluetooth usb-geval bestellen. :P

URL korter maken?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: