Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
[ACTIE] Nokia N-gage QD nu weer voor ¤ 49,99
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw Topic1 en dan 2. zoals in TS staat vermeld.quote:pingkiller schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:39:
Welke optie hebben jullie gekozen als je dat nr beld? 1,2 of 3?
cheers!
TS iets duidelijker gemaaktquote:pingkiller schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:39:
Welke optie hebben jullie gekozen als je dat nr beld? 1,2 of 3?
quote:Nokia N-gage QD PREPAID voor 49,95 via (Vodafone verkoop) 0800-0560 optie 1 en daarna 2.
K kreeg die gozer aan de lijn:
* Spike_wolf : Ik lees hier net iets over een aanbieding van jullie.
gozert: Over de nokia n gage..
* Spike_wolf : idd
Nu hopen dat ik hem Voor vrijdag binnen heb
Spike_wolf wijzigde dit bericht 25-07-2005 11:47 (3%)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
Kan ik daar alvast rekening mee houden.
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
quote:Darkdemoman schreef op maandag 25 juli 2005 @ 11:56:
Weet iemand toevallig wat de rembourskosten zijn.
Kan ik daar alvast rekening mee houden.![]()
5. Gratis bezorgd
Je bestelling wordt gratis op het gewenste adres bezorgd. Kun je de levering niet in ontvangst nemen, dan kun je de bestelling afhalen op het postkantoor.
Reg. datum: 18 mei 2005
of doorverkopen....
quote:SipdawgMDA schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:02:
Wat kan je nou t beste doen?.... zelf houden en voor de 35 euro blij zijn met de ngage,
of doorverkopen....
Ik hou er zelf in ieder geval één voor navigatie (i.c.m. Route66). De andere wil of mijn broertje hebben of verkoop ik aan iemand anders.
Laat ook andere mensen van de aanbieding profiteren!
Reg. datum: 15 december 2001
@GJAman Welke gps unit ga je kopen?
quote:SipdawgMDA schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:02:
Wat kan je nou t beste doen?.... zelf houden en voor de 35 euro blij zijn met de ngage,
of doorverkopen....
voor ieder verschillend,... wat jij wil.
criteria: is de meerwaarde groter om een N-gage te hebben dan de prijs die je ontvangt bij doorverkoop?
op die manier moet je er zelf ook kunnen uitkomen,..
@pingkiller: http://www.inkoopactie.net/ia/3wr443p3 prima blokje.. aub!
nicknec wijzigde dit bericht 25-07-2005 12:08 (9%)
cheers!
quote:pingkiller schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:05:
@GJAman Welke gps unit ga je kopen?
Ik heb er al één
Namelijk http://www.inkoopactie.net/ia/3wr443p3
edit:
De N-gage schijnt ook dezelfde batterij te hebben als de Adapt GPS reciever.
Bron: Topic: Adapt BT GPS receiver
Ook las ik ergens dat de Adapt GPS reciever goed werkt i.c.m. de Nokia N-gage QD en Route66 mobile
Gaitman wijzigde dit bericht 25-07-2005 12:18 (41%)
Reg. datum: 21 december 2004
1) je krijgt direct een bevestiging over de telefoon en hoeft verder niets te doen, de NGage wordt gewoon onder rembours thuis afgeleverd.
2) de verkoper vraagt om een e-mailadres en je ontvangt een orderbevestiging die je vervolgens moet confirmeren.
Ik moest dus een e-mailadres achterlaten en omdat ik al om 9:45 uur vanochtend had gebeld en om 12:15 nog geen e-mail van Vodafone had ontvangen, belde ik nog eens met 0800-0560. Daar vertelde de verkoper mij dat het erg druk was rondom de NGage (goh, hoe zou dat toch komen?) en dat er momenteel 120 orderbevestigingen "in de wacht staan" om verzonden te worden en dat iedereen die besteld heeft in principe op een NGage kan rekenen. Vond het wel apart dat deze man het over 9 euro verzendkosten had, ik ging van gratis bezorging uit.
hij zij gewoon dat ik em over 3 dagen kon verwachten
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling. - dailypicture.nl - mysnaplog.com - changelogapp.com | PSN ID: Tgmessi
Ik had optie 1 en hoef geen extra verzendkosten te betalen.quote:driedees schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:18:
Uit de reacties in dit topic maak ik op dat er twee mogelijkheden zijn als je telefonisch bestelt:
1) je krijgt direct een bevestiging over de telefoon en hoeft verder niets te doen, de NGage wordt gewoon onder rembours thuis afgeleverd.
2) de verkoper vraagt om een e-mailadres en je ontvangt een orderbevestiging die je vervolgens moet confirmeren.
Ik moest dus een e-mailadres achterlaten en omdat ik al om 9:00 uur vanochtend had gebeld en om 12:15 nog geen e-mail van Vodafone had ontvangen, belde ik nog eens met 0800-0560. Daar vertelde de verkoper mij dat het erg druk was rondom de NGage (goh, hoe zou dat toch komen?) en dat er momenteel 120 orderbevestigingen "in de wacht staan" om verzonden te worden en dat iedereen die besteld heeft in principe op een NGage kan rekenen. Vond het wel apart dat deze man het over 9 euro verzendkosten had, ik ging van gratis bezorging uit.
valt nog mee:)quote:ilovetechno schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:21:
8 min wachttijd daar..
Super mega extreem kansloos!
Suzuki GSX-R 600 K7!
Abarth 500 '09
PSN: Green-M3rcury
quote:GJAman schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:21:
[...]
Ik had optie 1 en hoef geen extra verzendkosten te betalen.
De kosten voor rembours zul je toch echt moeten betalen hoor. Dat is zo vanzelfsprekend dat ze dat niet eens melden.
(lijkt me) (even indekken
Bosmonster wijzigde dit bericht 25-07-2005 12:35 (6%)
Als het maar korter als 30 minuten is, want dan is mijn pauze voorbij.
Wachttijd 1 minuut bij mij, ben nu aan het bestellen
edit:
Besteld
Heb als referentie haar naam en op mijn eigen postcode kunnen ze de order opzoeken
Gaat helemaal goedkomen
PnD wijzigde dit bericht 25-07-2005 12:39 (32%)
quote:Bosmonster schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:35:
[...]
De kosten voor rembours zul je toch echt moeten betalen hoor. Dat is zo vanzelfsprekend dat ze dat niet eens melden.
(lijkt me) (even indekken)
ik heb het gevraagt
* M3rcury meneer de kosten voor deze telefoon zijn dus 49,95
meneer: nee, deze zijn 49,99
* M3rcury okeej, en de verzendkosten zijn gewoon de rembourskosten dus 13 euri
meneer: nee, deze word gratis naar u toegestuurd
Super mega extreem kansloos!
Suzuki GSX-R 600 K7!
Abarth 500 '09
PSN: Green-M3rcury
IK heb er 2 besteld en hoef maar ¤ 99,90 aan de postbode te betalen volgens diegene die ik aan de lijn had.quote:Bosmonster schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:35:
[...]
(lijkt me) (even indekken)
Sorry voor die paar cent meerquote:M3rcury schreef op maandag 25 juli 2005 @ 12:40:
* M3rcury meneer de kosten voor deze telefoon zijn dus 49,95
meneer: nee, deze zijn 49,99
Iddquote:* M3rcury okeej, en de verzendkosten zijn gewoon de rembourskosten dus 13 euri
meneer: nee, deze word gratis naar u toegestuurd
Gaitman wijzigde dit bericht 25-07-2005 12:45 (49%)
COMPLETE Lian-Li pc78 rebuild, the OC MONSTER CASE ==> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/846591
Dat ging snel..
Kreeg eerst te horen dat de wachttijd 3min was en 30sec later had ik al een vrouwtje aan de lijn.
Ik zei dat ik iets had gezien over een aanbieding en zij wist gelijk dat het over de ngage ging.
Ze ging even kijken hoeveel er nog op voorraad waren want vanochtend waren het er nog een stuk of 70 zei ze.
Ben benieuwd hoe snel dat ding hier is.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?
Macbook Pro + iMac Waiting for Snow Leopard....
Reg. datum: 18 mei 2005
Alleen wel jammer heb al MDA compact... dit stelt weinig meer voor alleen voor games zou die wel es een stuk beter kunnen functioneren
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last