1) Dothan 533MHz
2) 915 chipset
3) 2915abg wireless
Mijn vermoeden is dat niet alle onderdelen er wel in zitten. Waarom, er zit een x700 in dus dat houdt in de 915PM chipset. Deze chipset heeft de features die jij noemt, dus dual channel ondersteuning, hd audio etc.. Dat houdt in dat er een Dothan 533MHz erin zit.
Er zit ook bluetooth in, b & g wireless. Het enige wat ik NIET terug zie is wireless a. Dus het kan zijn dat de oudere 2200bg wordt gebruikt met een aparte bluetooth chip.
Als dat het geval is dan is het GEEN Sonoma notebook maar het voldoet wel aan de Centrino specificaties, zie mijn post hierbpven ergens. Als wireless a erin zit dat is het zo goed als zeker de 2915abg wireless. Misschien dat enkele bezitters hier wat duidelijkheid hierover kunnen verschaffen. Als de 2915 erin zit is het wel een Sonoma Centrino.
Echter de notebook producent kan uit kosten overzichten besparen op de uitgangen waardoor je hardwarematig bijvoorbeeld wel hd audio kan hebben dit fysiek niet gebruikt kan worden vanwege de 2.0 uitgang (correct me if i'm wrong). Daarnaast is het ook zo dat je max. ddr2 553mhz geheugen in dual channel kan gebruiken maar de producent kan er bijvoorbeeld dd2 333mhz erin vrotten omdat het goedkoper is.
Dat een notebook aan alle 3 eisen voldoet betekend niet automatisch dat alle features gebruikt of aangeboden worden door een ptoducent.
Ik zou Asus of de leverancier hierover mailen om zekerheid te krijgen als ik jouw was.