[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicWow, lijkt goed op http://dangeruss.deviantart.com ! (Die is wel meesterlijk, maar het lijkt er wel goed op!) Voor de rest heb ik hier veel respect voor, want ik weet hoeveel tijd zoiets in beslag neemt!quote:nok schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:50:
Ik heb mij weer eens bezig gehouden met Photoshop 7. Veel van jullie vinden dit een 'minder creatieve bezigheid' maar ik doe dit enkel omdat het leuk is om te doen en ik zie het meer als een oefening om de photoshop tools beter onder de knie te krijgen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Thumbnails zijn uiteraard klikbaar.
Volledig Photoshop 7, geen filters gebruikt.
Bezoek mijn site hier!
quote:Rakkerzero schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:34:
[...]
Eerste indruk is goed. Maar als je verder gaat kijken zie ik toch iets wat niet klopt.
En dan bedoel je kabeltjes. Die lopen niet over elkaar, maar doorelkaar wat nogal vreemd eruit ziet.
Dus daar zou je bij de volgende keer aan kunnen denken nog.
Zoals ik zei ik had geen tijd
anyway thnx for comment
YEAH for it!
Dat kan simpelweg niet. Gebruik Maple/MatLAB en importeer dat in Photoshop.quote:KappuhH schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:55:
Weet iemand hoe ik het makkelijkst een functie kan tekenen in photoshop? Ik bdoel dan een functie zoals cos(x) bijvoorbeeld.
Het is niet echt de bedoeling dat je in dit topic alleen je vraagt droptquote:KappuhH schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:55:
Weet iemand hoe ik het makkelijkst een functie kan tekenen in photoshop? Ik bdoel dan een functie zoals cos(x) bijvoorbeeld.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like that.
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
I have a black belt in Kung Flu!
Sorry Yoozer, mijn reactie was inderdaad een beetje bot. Dat komt omdat het uiteindelijke resultaat net "heel wat" lijkt, zonder er zelf veel moeite voor te hebben gedaan. Het is inderdaad opbouwende kritiek waar ik alleen maar weer meer van leer
Ik zal eens proberen om een complete afbeelding te creëren met een van mijn eigen tekeningen, en een achtergrond vanaf scratch... En dat zal ik dan ook posten
Groet
Ammaza, che spettacolo!
quote:Edit; zou graag willen weten hoe je te werk gaat als je zo'n auto tekent, heb anderen op je site ook bekeken en het ziet er goed uit (deze is het best though)
Edit; ook benieuwd waarom je het een 'minder creatieve bezigheid' vind...
Ik ben van plan om een soort tutorial te maken van hoe ik te werk ga. Je kunt trouwens ook een kijkje nemen op de site van donbenni.deviantart.com daar staat ook een hele goede tutorial die 'redelijk' overeen komt met hoe ik het doe.
De 'minder creatieve bezigheid' zit 'm inderdaad inhet overtrekken van foto's. Evengoed probeer ik aan het eindresultaat nog wel mijn eigen twist te geven
Hoe heb je m'n site trouwens gevonden? Staat het ergens in mijn profiel op tweakers ofzo?
quote:heel. erg. mooi.
maar waarom doe je dit niet in Illustrator? dan had je m ook nog s 2 bij 4 aan de muur kunnen hangen
Ik heb helaas geen Illustartor in mijn bezit. Zou inderdaad wel heel mooi zijn om zoiets op poster formaat te kunnen printen!
Thanks, dat is wel 1 van de beste complimenten die je kunt krijgen, die kerel is inderdaad meesterlijk! Vandaag heeft hij trouwens mijn Subaru bestempeld als 1 van zijn favorieten, dus nu staat 'ie mooi op zijn Deviant pagina! Beter kan haast nietquote:Wow, lijkt goed op http://dangeruss.deviantart.com ! (Die is wel meesterlijk, maar het lijkt er wel goed op!) Voor de rest heb ik hier veel respect voor, want ik weet hoeveel tijd zoiets in beslag neemt!
Korte uitleg, het gaat om Stichting L3D, dit is een stichting volledig gerund door leerlingen van een middelbare school en geeft lessen en verhuurt serverruimte mbt Active Worlds. Dit is een 3D wereld die wereldwijd word gebruikt voor samenwerkingsprojecten enzo..
Ehm, de site *overigens niet door mij gemaakt* is L3D.nl
Maargoed, toen moesten visitekaartjes komen, ik heb mijzelf maar even als voorbeeld genomen.
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier om mensen tussen de 14 ~ 18, geen professionele designers etc..
eerste idee:

tweede idee:

Ik weet het, bij het eerste idee staat de site er 2x op, dat gaat er nog wel vanaf.
Het blijven WIP's, de margins zijn hier en daar niet het zelfde, dat kan nog komen. C&C welkom!
quote:stevenP schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:59:
eerste idee:
[afbeelding]
tweede idee:
[afbeelding]
2e ziet er veel beter uit. Ik zou alleen de verticale "L3D" wat kleiner (80/90%) maken maar de L wel laten beginnen op de onderkant van het kaartje.
Let op hoe je ogen beginnen te lezen bij dit kaartje. Bij de 2e is dat veel duidelijker dan bij de eerste, waar je van hot naar her moet om de informatie op te nemen.
ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware
Bedoel je echt het lettertype kleiner of de spacing wat omlaag? Ik ga zo eerst drummen, vanavond ga ik er misschien nog effe mee spelen dan post ik nog wel! tnx voor de C&C already o//quote:Yoozer schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:01:
[...]
2e ziet er veel beter uit. Ik zou alleen de verticale "L3D" wat kleiner (80/90%) maken maar de L wel laten beginnen op de onderkant van het kaartje.
Let op hoe je ogen beginnen te lezen bij dit kaartje. Bij de 2e is dat veel duidelijker dan bij de eerste, waar je van hot naar her moet om de informatie op te nemen.
Mooie interface. Vind alleen die witte rand om de snoeren boven wat slordig. En ik ben benieuwd of je die texture voor dat metaal zelf hebt gemaakt of van een foto hebtquote:CRaZyZero schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:26:
hoi ben net nieuw op gathering... ;p dus d8 ik post maar ff wat....
Heb dit gisteren gemaakt , 8 uurtjes aan gewerkt...ik moest deadline halen en dus kon nie echt tijd aanbesteden best jammer.......had wel wat leuke ged8enen en wou meer details toevoegen...
dit is een game interface (opstart venstertje waar je kunt kiezen Start , Multiplay etc ...dus geen site he)
anyway here it is... Click voor een grotere versie....
[afbeelding]
comments are aprreciated
| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum
Het is bedoeld voor iets zoals een weblog ofzo, en het is zo simpel en overzichtelijk mogelijk gehouden. Opbouwende kritiek graag.
De plaatsing van de tekstvakken lijkt nogal random, de tekst op de knoppen is wel erg groot, kleurencombinatie doet me wel erg Windows XP aan, voorderest redelijk strak maar wel erg vaakgebruikt.
leoaq.fm // Spatie Gebruik / Jeune Loop
quote:stevenP schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:33:
Bedoel je echt het lettertype kleiner of de spacing wat omlaag?
Echt het lettertype kleiner; spacing moet hetzelfde zijn als de "kleine" L3D aan de rechterkant van het kaartje.
graag gedaan
ableton live 8 | komplete 5 | d.cam synth squad | d16 classic & silverline | en een beetje hardware

Cover Congresmagazine
Thema: Gezondheidsmanagement
Mochten jullie nog iets van feedback hebben, voor maandag heb ik er nog wat aan
Gerbens wijzigde dit bericht 27-01-2006 20:23 (20%)
Reg. datum: 06 juli 2003
Misschien kun je op de groene bovenkant nog een lichtgekleurd vectorpatroontje aanbrengen?
Yoozer wijzigde dit bericht 28-01-2006 11:44 (13%)
Reg. datum: 01 juni 2001
Verder ziet hij er goed uit, maar door die dropshadow komt het ineens over als zo'n "ik heb net de photoshop filtertjes ontdekt" iets
Het zijn de kleine dingen die 't doen
quote:
En het geheel die het maken
@ Gerbens
Ik zou het volgende doen:
- Dropshadow weghalen
- Cirkel met 2006 weghalen
- Bevel/emboss layer affect weghalen.
Ik denk dat de poster er dan een stuk professioneler eruit gaat zien.
EDIT: Zal ik een nieuw topic gaan bouwen??
Rakkerzero wijzigde dit bericht 28-01-2006 13:49 (7%)
Maak dan meteen een beetje representatieve header
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.