Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
MaNiC_MiNd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:11:
[...]

Nou Myriad is niet een van de goedkoopsten ;)
Het is ook de bedoeling dat het een clean logo blijft zonder poespas.

Myriad wordt al gebruikt door diverse bedrijven in het logo, zoals iPod. Beetje een ramp als je corporate identity moet afhangen van een fonttype dat al gebruikt wordt door een groot bedrijf als Apple.
En een logo wil ik het niet noemen, eerder een stuk tekst.
quote:
Pendaco schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:13:
[...]

ik ben het met prototype eens.
Als het een logo voor een portfolio moet voorstellen dan moet het iets persoonlijks uitstralen, iets wat bij jouw past, mogelijk wat over jezelf zegt.
Probeer te kijken of je met een beeldlogo kunt komen (een vormpje, figuurtje whatever) welke jouw persoonlijkheid uitstraalt.
Hier kun je een bijpassend font voor uitkiezen, een kleurenschema opstellen enz.

Dit ziet er naar mijn mening te standaard uit, lees: standaard font, standaard kleuren, standaard photoshop brush en design.
Alleen is het niet het logo voor 1 portfolio, maar van meerdere mensen op 1 site.

We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.

Reg. datum: 23 december 2002

quote:
Pendaco schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:13:
[...]

@ Judge80

ziet er al netjes uit, maar ik zou voor dat menu een ander font nemen, kijk anders eens op de sites van bekende ww2 shooters om te zien hoe zij het doen.
Enige minpuntje vind ik die lelijke brush vegen naast de helikopter, de rest loopt allemaal subtiel over in de achtergrond en dan krijg je opeens van die vieze halen :P

Dat zijn geen brushes maar dat is een boom, en komt van een screenshot uit saving pravite ryan, de hele achtergrond trouwens, weliswaar volledig bewerkt. Ik ga proberen om de "boom" weg te halen maar dan moet ik een stuk lucht uit een andere scene gaan knippen, en het moet dan nog te doen zijn om aan te passen in flash..
Ander font, eens kijken...

Trouwens weet iemand hoe het komt dat ik in PS geen kleine letters meer kan typen? Alleen meer hoofdletters :s

http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.

altijd blijven lachen!

quote:
Judge80 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:42:
[...]

Dat zijn geen brushes maar dat is een boom, en komt van een screenshot uit saving pravite ryan, de hele achtergrond trouwens, weliswaar volledig bewerkt. Ik ga proberen om de "boom" weg te halen maar dan moet ik een stuk lucht uit een andere scene gaan knippen, en het moet dan nog te doen zijn om aan te passen in flash..
Ander font, eens kijken...

Trouwens weet iemand hoe het komt dat ik in PS geen kleine letters meer kan typen? Alleen meer hoofdletters :s
Je hebt waarschijnlijk de uppercase-only knop per ongeluk ingedrukt :) Dat zit in de Font floater (als die niet zichtbaar is, type iets en druk CTRL+T), onderin die floater heb je verschillende opties zoals Faux Bold en Faux Italic, Superscript etc. Daar staat de uppercase-only ook tussen (weergegeven als "TT")
quote:
MaNiC_MiNd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:15:
[...]

Alleen is het niet het logo voor 1 portfolio, maar van meerdere mensen op 1 site.

En wat stralen die mensen bij elkaar dan uit?
Probeer dan dat gene eens in je logo te verwerken. Dan ziet het er denk al een heel stuk beter uit ;)
Want wat je nu hebt is afgezaagd en al te vaak gebruikt in al reeds bestaande "logo's".
Probeer met iets origineels te komen.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 27-08-2005 12:04 (17%)

Reg. datum: 23 december 2002

quote:
MrRudi schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:59:
[...]

Je hebt waarschijnlijk de uppercase-only knop per ongeluk ingedrukt :) Dat zit in de Font floater (als die niet zichtbaar is, type iets en druk CTRL+T), onderin die floater heb je verschillende opties zoals Faux Bold en Faux Italic, Superscript etc. Daar staat de uppercase-only ook tussen (weergegeven als "TT")
Idd, thx! ;)

http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.

Een design voor mijn photoblog.

http://www.depinkel.nl/roel/photoblog_small.jpg

Voor groot klik

Wat vinden jullie ervan??
quote:
Megadwerg schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 09:57:
Een design voor mijn photoblog.

[afbeelding]

Voor groot klik

Wat vinden jullie ervan??
Ik vind het er goed uitzien. Maar ik vind hem wel een beetje saai.
Is het een log voor jou alleen of voor meerdere mensen?
Als het voor jou alleen is, pak dan iets wat echt bij je past en probeer dat uit te stralen in log.
Het zelfde geld voor voor al je meerdere mensen hebt.
quote:
Judge80 schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:10:
Ik ben bezig met een site voor een BF2 clan. Heb al een aantal uurtjes in het design zitten, vooral de header. Ik heb deze al eens eerder gepost in flash. Nu voorlopig nog gewoon een jpeg.
[afbeelding]

Ben nog niet helemaal tevreden van het menu enzo. Ook moet de onderkant nogwat afgewerkt worden.

Plz comment,

Mvg,
Jonas

Ziet er goed uit, misschien zou je de dogtags iets groter kunnen manken :)

-------------

quote:
RAZORDUDE schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:05:
Ik heb even een test gedaan met zelf gemaakte texturen en speciale effecten.
Ik heb het toegepast op mijn logo.

Klik voor originele groote.

[afbeelding]

Woo, nice work :)

-------------

Ik ben ook bezig om mn site weer eens te restylen. (v3.0 alweer)

let niet op het menu dit wordt volledig css zoals op mijn huidige website en de content is ook nog van de oude

http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/PP3_05.jpg
p.s dat bobbeltje aan de linker kant van de content word een bgimg voor een h1 met een negatieve links positionering zo dat het op een tabblad lijkt
Ziet erg netjes uit, skyline
Wat je nog wel kan doen is werken aan het gedeelte rondom je menubalk. bijv. je balk een paar pixels naar onderen schuiven. Nu zie je een background lijn onder je menu en naar mij mening ziet dat er niet echt goed uit. Verder zou je nog een kleine aanpassing kunnen doen aan de vorm van die menubalk.
En wat dat bobbelte betreft. Ik vind hem aan de kleine kant voor een tab. Laat hem wat meer uitsteken.
quote:
orange.x schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:57:
[...]

eps is zeker dat voor adobe photoshop. Probleem is dat ik dit gemaakt heb met macromedia flash :) voordeel hiervan vind ik dat je, wat waarschijnlijk ook zo is met photoshop, iets kan maken en oneindig kan vergroten zonder dat je kwaliteit verliest omdat het allemaal berekent is.

Wat ik kan doen is even een .png op mijn site zetten en de .fla :)

noob.png 2400x1800
noob.fla
EPS is encapsulated post script, dat een formaat is voor vectorbestanden; alle drukkerijen werken in ieder geval met dit formaat :), is een standaard zowat.
Hier een poster voor een festival dat 'Blazztival' heet.. (Sommigen kennen het vast van de 2D-contest)

Plaatje op imageshack (popups!)
(klikbaar)

hietahh wijzigde dit bericht 29-08-2005 15:02 (39%)

Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

Hee dat ken ik nog ergens van :)

http://www.tweakers.net/ext/f/55118/full.jpg

Mgoe, ik krijg bij het zien van je poster niet echt zin in een lekker festival.Tis nogal saai en zakelijk zo, niet echt festive.

quote:
DarkX schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 15:02:
Hee dat ken ik nog ergens van :)

http://www.tweakers.net/ext/f/55118/full.jpg

Mgoe, ik krijg bij het zien van je poster niet echt zin in een lekker festival.Tis nogal saai en zakelijk zo, niet echt festive.
Nee idd, dat heb ik ook. Misschien een mooie plaat in het witte gedeelte ofzo
Het is ook niet bedoeld als heel leuk festival, het wordt een festival met klassieke muziek :P en dan moet de poster ook een beetje saai zijn, of niet ?? Ik doe er denk ik nog wat foto's bij, om dat iets duidelijker te laten overkomen..
Ga je echt zoveel tekst gebruiken? Is nogal klein voor op een poster. Of iet het (niet zo interesante) extra info?
Dit is toch een boventitel?

quote:
Skyline GTR schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:59:
hier stond blabla

-------------

Ik ben ook bezig om mn site weer eens te restylen. (v3.0 alweer)

let niet op het menu dit wordt volledig css zoals op mijn huidige website en de content is ook nog van de oude

[afbeelding]
p.s dat bobbeltje aan de linker kant van de content word een bgimg voor een h1 met een negatieve links positionering zo dat het op een tabblad lijkt

Vind het er goed uitzien :Y)

[zeurmode]jammer dat het .tk is >:) [/zeurmode]

ga zo door 8)

Nog niet misschien

Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

quote:
hietahh schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:13:
Het is ook niet bedoeld als heel leuk festival, het wordt een festival met klassieke muziek :P en dan moet de poster ook een beetje saai zijn, of niet ?? Ik doe er denk ik nog wat foto's bij, om dat iets duidelijker te laten overkomen..
Mja, maar dit straalt niet eens uit of het over een muziekfestival, kattenvoer, dubbele beglazing of een hypotheek gaat. Eenvoud is mooi, maar je kunt iets ook TE neutraal maken :)

http://metus.be

edit:
Achtergrond iets duidelijker gemaakt... :>

kwaza wijzigde dit bericht 30-08-2005 13:20 (72%)

Visit my site: http://www.metus.be ! MSN : metus@metus.be

Soort van templatedingetje voor mijn site (bestaande uit 1 heel echt iframe :P)

http://www.81studios.nl/picture_library/GoT/benjis_klein.jpg
(klik voor grote afbeelding)

Had een aantal elementen in mijn hoofd en heb deze door elkaar geflikkerd..
Ben nog niet helemaal tevreden over het meisje rechtsonder, lijkt nog teveel een glow over te hangen... C&C altijd welkom
quote:
No Offence, maar als je er iets meer tijd in had gestopt als 5 minuten had je er vast wel wat mooiers van kunnen maken...
quote:
Barracuda_82 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:14:
[...]

No Offence, maar als je er iets meer tijd in had gestopt als 5 minuten had je er vast wel wat mooiers van kunnen maken...
agrees.. zeker als ik zie wat je allemaal wil showcasen... Wat is het eigenlijk precies voor vorm in de achtergrond?
quote:
BlaZe schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:29:
[...]

agrees.. zeker als ik zie wat je allemaal wil showcasen... Wat is het eigenlijk precies voor vorm in de achtergrond?

Een of andere koning van WC3:FT...

Ik zal een nieuwe poging wagen :'( Sorry! Ik schaam me zo :'(

Komt wel goed O-)

Plaatje op imageshack (popups!)
Had ik nog liggen. Misschien is dat al iets beter ? 8)

kwaza wijzigde dit bericht 30-08-2005 13:16 (23%)

Visit my site: http://www.metus.be ! MSN : metus@metus.be

quote:
kwaza schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:09:
[...]

Een of andere koning van WC3:FT...

Ik zal een nieuwe poging wagen :'( Sorry! Ik schaam me zo :'(

Schamen hoef je je nooit :D
En het is een goed begin, maar nooit handig om te zeggen dat je "er maar 5 minuten aan gespendeerd hebt"... Persoonlijk vind ik het dan ook niet de moeite om heel uitgebreid te reageren :+

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws