Stuur je mij ook zo'n shirt?
Stuur je mij ook zo'n shirt?
Het puntje zit een beetje dicht tegen de N aan verder er cool.quote:orange.x schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:45:
lol
[afbeelding]
Even zitten knutselen in Flashownage
Nu nog zo snel mogelijk naar de Hema, morgen denk ik, en dan ga ik even dit weekend strijken denk ik
OMFG,quote:orange.x schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:45:
lol
[afbeelding]
Even zitten knutselen in Flashownage
Nu nog zo snel mogelijk naar de Hema, morgen denk ik, en dan ga ik even dit weekend strijken denk ik
Dit is cool
Erg goed gedaan. Toppie
Wordt dit een nieuw merchandise product?
Nog niet misschien
Reg. datum: 27 november 2003
Plaatje op imageshack (popups!)
Link
Site ziet er leuk uit. Ik zou er niks meer aan veranderen dan behalve de achtergrond kleur. Naar mijn idee past die niet echt bij de rest van de site. Denk dan meer aan blauw of groen. Maar geen lichtgeel.
Verder nog een schoonheidsfoutje met je gastenboek. Breedte klopt niet met de breedte van je iframe
Sven maakt een site voor Sven, is het niet een site van/voor jezelf?
psst, als ik op biografie klik lijkt er iets fout te lopen met het oranje kader (firefox 1.0.6, Fedora Linux Core 4)quote:
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
uitleg via msn is ook welkom, is te vinden in m'n profiel
wickedweirdo wijzigde dit bericht 25-08-2005 13:20 (6%)
geen sig dit keer :>
quote:wickedweirdo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:19:
heeft iemand hier tips voor mij over hoe ik het best iets kan "overtrekken" in Illustrator?
uitleg via msn is ook welkom, is te vinden in m'n profiel
Euh. Leg je plaatje in een laag, lock die laag. Maak een nieuwe laag, en ga daar met de pentool vlakjes tekenen waar jij denkt dat ze horen. Eventueel kun je in photoshop contrast enzo extra hoog zetten dat je de kleurovergangen beter ziet.
Rest is volgens mij vooral handigheid, ben zelf ook maar gewoon begonnen en ben er inmiddels vrij handig in, tegenwoordig ook zonder overtrekken
Specifieke vragen mag je wat mij betrefd best stellen, maar ik zie niet goed in wat er aan uit te leggen valt helaas. Je moet een beetje kijk hebben hoe je met kleurvlakken een afbeelding kan namaken.
Niet echt topplaatje van mij, maar een van de weinige waar ik een illu van heb waar bronafbeelding bij zit

DarkX wijzigde dit bericht 25-08-2005 14:52 (26%)
maar ik snap wat je bedoelt
quote:prototype schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:07:
[...]
LOL, kun je dit exporteren als eps en delen met ons?
eps is zeker dat voor adobe photoshop. Probleem is dat ik dit gemaakt heb met macromedia flash
Wat ik kan doen is even een .png op mijn site zetten en de .fla
noob.png 2400x1800
noob.fla
Photoshop werkt niet zo, Photoshop werkt met pixels. Waar jij het over hebt is waarschijnlijk Illustrator wat ik om die reden nu ook gebruik (het oneindig vergroten zonder kwaliteitsverlies)quote:orange.x schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:57:
[...]
..knip..
voordeel hiervan vind ik dat je, wat waarschijnlijk ook zo is met photoshop, iets kan maken en oneindig kan vergroten zonder dat je kwaliteit verliest omdat het allemaal berekent is.

Poster/Flyer voor Micromusic.net avond in Cultureel Poppodium waar ik DJ/Programmeur/Vrijwilliger ben. Echte nerd avond dus...met commodore64 en atari bliepjes in een hip jasje. Ga ik lekker DJen! Oh en als je zin hebt om te komen: Bakkerspleintje 1 Castricum
(vraag me niet waarom het knuffelpuck heet, is beetje interne grap)
Puck wijzigde dit bericht 26-08-2005 00:13 (12%)
In Photoshop (cs) kun je met paden ook bereiken wat Illustrator doet met vectors...dus het kan tegenwoordig wel gewoon in Photoshopquote:wickedweirdo schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:02:
[...]
Photoshop werkt niet zo, Photoshop werkt met pixels. Waar jij het over hebt is waarschijnlijk Illustrator wat ik om die reden nu ook gebruik (het oneindig vergroten zonder kwaliteitsverlies)

Ben nog niet helemaal tevreden van het menu enzo. Ook moet de onderkant nogwat afgewerkt worden.
Plz comment,
Mvg,
Jonas
http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.
quote:MrRudi schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 02:04:
[...]
In Photoshop (cs) kun je met paden ook bereiken wat Illustrator doet met vectors...dus het kan tegenwoordig wel gewoon in Photoshop
Mja, handig is anders
Je kunt in paint ook foto's pixel voor pixel retoucheren, maar ik doe het liever niet
DarkX wijzigde dit bericht 26-08-2005 13:02 (14%)

En zo ziet dat er op een shirt uit
quote:DarkX schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:02:
[...]
Mja, handig is anders
Je kunt in paint ook foto's pixel voor pixel retoucheren, maar ik doe het liever niet
LOL
Daarbij pixel ik wel voor mijn ontspanning hoor
Mooi, maar op 1 punt inconsistent:het "Plamo" logo. Dat is te smooth. Ik zou zoiets doen:quote:PuCK schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:11:
[afbeelding]
Poster/Flyer voor Micromusic.net avond in Cultureel Poppodium waar ik DJ/Programmeur/Vrijwilliger ben. Echte nerd avond dus...met commodore64 en atari bliepjes in een hip jasje. Ga ik lekker DJen! Oh en als je zin hebt om te komen: Bakkerspleintje 1 Castricum
(vraag me niet waarom het knuffelpuck heet, is beetje interne grap)

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
Schop schopquote:
We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.
Dat ziet er netjes en profesioneel uit vind ik zelf.quote:
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Ik heb het toegepast op mijn logo.
Klik voor originele groote.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
quote:prototype schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 00:58:
[...]
Saai. Daar is haast geen logo, aangezien je een standaard lettertype gebruikt en er voor de rest ook vrij weinig mee doet.
Nou Myriad is niet een van de goedkoopsten
Het is ook de bedoeling dat het een clean logo blijft zonder poespas.
MetaFrame wijzigde dit bericht 27-08-2005 01:12 (11%)
We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.
quote:
ik ben het met prototype eens.
Als het een logo voor een portfolio moet voorstellen dan moet het iets persoonlijks uitstralen, iets wat bij jouw past, mogelijk wat over jezelf zegt.
Probeer te kijken of je met een beeldlogo kunt komen (een vormpje, figuurtje whatever) welke jouw persoonlijkheid uitstraalt.
Hier kun je een bijpassend font voor uitkiezen, een kleurenschema opstellen enz.
Dit ziet er naar mijn mening te standaard uit, lees: standaard font, standaard kleuren, standaard photoshop brush en design.
@ Judge80
ziet er al netjes uit, maar ik zou voor dat menu een ander font nemen, kijk anders eens op de sites van bekende ww2 shooters om te zien hoe zij het doen.
Enige minpuntje vind ik die lelijke brush vegen naast de helikopter, de rest loopt allemaal subtiel over in de achtergrond en dan krijg je opeens van die vieze halen
@ RAZORDUDE
miss kun je vertellen hoe je dat bereikt hebt > compleet photoshop of gebruik gemaakt van foto's. Of je maakt een geile tutorial waarmee je anderen ook een plezier kan doen.
Pendaco wijzigde dit bericht 27-08-2005 01:21 (30%)
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Dit topic is gesloten. ![]()