<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicJouw manier vind ik zelf een beetje kaal.quote:hietahh schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:04:
Ik heb even met je design geknutseld, en er iets totaal anders van gemaakt: zo zou denk ik voor mij de ideale rakkerzerosite eruit zienMaar ja ik denk dat dat een kwestie van smaak is..
[afbeelding]
(=klikbaar)
Maar toch bedankt dat je er moeite in gestoken hebt. Aan dit soort info kan ik wat mee doen.
Ik ga morgen even een andere layout in mekaar draaien. Met dit als uigangspunt denk ik.
Ik wil het wel sowieso iets meer vullen. En verder ben ik gek op lijnen.
Hoe ik dit morgen allemaal ga verwerken zie ik nog wel.
iig toch bedankt.
Ik denk dat dat komt omdat ik nog geen schaduw van de ringen gemaakt heb. Die zal ik zo snel mogelijk maken en hier posten. Ook zal ik schaduw aan het papier toevoegen maar denk dat dit niet zo heel mooi zal staan.quote:Xavier schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:08:
[...]
Ik zie het papier precies recht van voren, maar toch zie ik de achterkant van de ringen terwijl de voorkant ervoor moet zitten. Dat is het enige wat me opviel en ben totaal geen 2d Guru en vind het enorm knap wat iedereen hier doet.
just my 2 cents.
YEAH for it!
Reg. datum: 07 april 2005
Comments zijn welkom.

quote:Eswip schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:22:
Heb nog niet super veel designs gemaakt.. Maar hier een WIP van mun laatste.
Comments zijn welkom.
[afbeelding]
Zolang die watermerken niet in het eindresultaat zitten, dan is het wel een mooi ontwerp.
Ziet er mooi en professioneel uit
quote:Eswip schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:22:
Heb nog niet super veel designs gemaakt.. Maar hier een WIP van mun laatste.
Comments zijn welkom.
[afbeelding]
Vind het wel een leuk ontwerp...maar wel standaard ontwerp, die watermerkjes kan je bij het laten zien van een wip beter weghalen want je kan het zelf nog sneller namaken dan rippen.
Plaatje op imageshack (popups!)
kijk maar (niet om te patsen ofzo)
had geen zin om de copyright er nog bij te doen
BereND wijzigde dit bericht 17-08-2005 17:18 (34%)
Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..
Blauwmeisje !!
quote:BereND schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:54:
[...]
Vind het wel een leuk ontwerp...maar wel standaard ontwerp, die watermerkjes kan je bij het laten zien van een wip beter weghalen want je kan het zelf nog sneller namaken dan rippen.
[afbeelding]
kijk maar (niet om te patsen ofzo)
had geen zin om de copyright er nog bij te doen
@Eswip; ik zal niet over die watermerken gaan zeuren, maar misschien moet je eens een tekst van lipsum.com halen, en die erop zetten. Dan heb je een beter beeld van hoe het er later uit gaat zien.. En misschien kan je volgende keer meedoen met de 2D-contest? Je lijkt me een goede kandidaat..
hietahh wijzigde dit bericht 18-08-2005 14:05 (26%)
Ik zou je wel als tip willen meegeven dat een zwarte achtergrond alles heel grauw en 'dark' maakt. Voor iets als vwo2006.nl zou ik misschien eens gaan spelen met de achtergrond. Ik zou een lichte kleur zoeken, lichtgrijs, misschien zelfs een wittint.quote:KappuhH schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:45:
@Rakkerzero: Ik vind het iets te druk overkomen. Waar dient het grijze gedeelte aan de linkerkant voor?
Verder ben ik zelf een stukje verder met mn site. Ik weet echter niet echt goed hoe ik de banner in moet gaan delen. Ik wil het niet te druk maken, maar ook niet te saai laten. Er komt sowiezo nog een motto oid bij te staan. Willen jullie verder C&C geven op het geheel?
[afbeelding]
Flapmo & Flapmule | DiabloII LoD account names
Story of my life =]
Eigenlijk heb ik de achtergrond zwart gemaakt om meer nadruk te leggen op het blad. Ik zal het eens veranderen naar een andere kleur (dit zal wel een lastige klus worden omdat ik mn Photoshop bestand gebasseerd heb op een zwarte achtergrond).quote:Flapmo schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 08:08:
Ik zou je wel als tip willen meegeven dat een zwarte achtergrond alles heel grauw en 'dark' maakt. Voor iets als vwo2006.nl zou ik misschien eens gaan spelen met de achtergrond. Ik zou een lichte kleur zoeken, lichtgrijs, misschien zelfs een wittint.
Edit: even wat plaatjes gemaakt...
Wit
Lichtgrijs
Grijs
Eigenlijk wou ik het idee van een soort schrijftafel/hout als achtergrond willen maken maar daar zie ik vanaf ivm langere laadtijd en ik zou niet precies weten hoe ik dat kan maken.
KappuhH wijzigde dit bericht 22-08-2005 16:46 (31%)
YEAH for it!
Je kunt toch een hout pattern gebruiken. Dan heb je een kleine afbeelding die gewoon steeds naast elkaar komt te staan zodat je lijkt dat je een groot tafelblad hebtquote:KappuhH schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 16:21:
Eigenlijk wou ik het idee van een soort schrijftafel/hout als achtergrond willen maken maar daar zie ik vanaf ivm langere laadtijd en ik zou niet precies weten hoe ik dat kan maken.

Now shoot
We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Het gaat om het volgende logo, tekst vind ik er wel bijpassen alleen het komt wellicht wat te vol over zeg maar.

Ik vind het eigenlijk wel stoer, mooie van die laatste kleur is dat die kleur eigenlijk elke kleur kan zijn omdat bijna alles wel past.
Enige probleem wat ik eigenlijk altijd heb is dat het zo "kaal" wordt of blijft. als je naar http://www.weblog.onderdegrond.nl/ gaat dan zie je dat eigenlijk ook. Ik vind dat weblog enzo ook wel grappig gemaakt
@ relonky: je hebt nog gelijk ook, wel beter trouwens, mooi herkenbaar en aantrekkelijker voor vrouwen zeg ik
orange.x wijzigde dit bericht 24-08-2005 00:08 (15%)

quote:Bergen schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:06:
ook een idee, zo'n parodie-shirt maken op dat tampon-logo, maar dan n.o.o.b. ervan maken.
We are the planners. You will be as planned, assimilated. Resistance is unplanable.
quote:Bergen schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 00:06:
ook een idee, zo'n parodie-shirt maken op dat tampon-logo, maar dan n.o.o.b. ervan maken.
Als iemand daar tijd voor heeft en een high res pic van kan maken ga ik dat zeker op een shirt strijken ofzo
Even snel wat gebakken, maar is niet high res...

Maar als iemand dit goed kan, wreed zou dat zijn
orange.x wijzigde dit bericht 24-08-2005 00:25 (22%)

Even zitten knutselen in Flash
orange.x wijzigde dit bericht 24-08-2005 20:49 (56%)
LOL, kun je dit exporteren als eps en delen met ons?quote:orange.x schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 20:45:
lol
[afbeelding]
Even zitten knutselen in Flashownage
Nu nog zo snel mogelijk naar de Hema, morgen denk ik, en dan ga ik even dit weekend strijken denk ik
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.