[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicN.a.v. post hieronder. Kleuren zijn in principe aangegeven door de klant maar staan nog zeker niet vast (wat mij betreft).

Herrick wijzigde dit bericht 11-08-2005 22:40 (21%)
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
[Xbox 360 Gamertag] [Neejoh]
[www.miniwerk.nl] [Restauratie fotoblog Mini Cooper]

KappuhH wijzigde dit bericht 13-08-2005 11:20 (3%)
YEAH for it!
check this:quote:KappuhH schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:19:
Bij de volgende afbeelding moet de ruimte tussen de twee 'bladen' verkleint worden. Aangezien ik met meer dan 10 lagen werk zou ik dan elke laag 1 voor 1 moeten verplaaten en dit is heel onnauwkeurig. Nu is mijn vraag hoe ik de zwarte ruimte weg kan halen, en dat op alle lagen tegelijk.
[afbeelding]

En dat doe je dan bij alle layers.
Dan kan je op meerdere layers tegelijk werken en dus de boel in 1x verplaatsen zodat het zwarte gat kleiner wordt
Rakkerzero wijzigde dit bericht 13-08-2005 12:39 (8%)
YEAH for it!
YEAH for it!
quote:relonky schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:14:
Klein opdrachtje voor een logo. "Klant" had al duidelijk voor ogen hoe het zo moeten worden, ik moet de uitwerking verzorgen. Dit is wat ik er tot nu toe van heb gemaakt (hoort ook nog tekst bij, maar dat heb ik even weggelaten). Wie geeft mij even bruikbare tips.
N.a.v. post hieronder. Kleuren zijn in principe aangegeven door de klant maar staan nog zeker niet vast (wat mij betreft).
[afbeelding]
Probeer eens de rest van het mannetje wat meer af te ronden, of juist alles strak te doen (wat al genoemd was).
Verder de kleuren: ach. Het vloekt niet met elkaar, dat is al heel wat
| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.
beetje blauw erbij en 't is knallender en beter imho... wel donker blauw.. maar toch...quote:Motrax schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:09:
[...]
Probeer eens de rest van het mannetje wat meer af te ronden, of juist alles strak te doen (wat al genoemd was).
Verder de kleuren: ach. Het vloekt niet met elkaar, dat is al heel wat

Wat vinden jullie?
Wat zou ik nog eventueel kunnen aanpassen om hem te perfectioneren?
In die grijze balk aan de zijkant wil ik nog iets mee gaan doen.
Iets van nieuws ofzo inzetten, tijd en datum, bezoekerteller ofzo
Moet ik nog ff verzinnen.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 16-08-2005 00:31 (26%)
Eigenlijk het eerste waar ik meer dan een paar minuten in heb gestopt
http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/phrozen_final.jpg
(400kb)
FragNeck wijzigde dit bericht 16-08-2005 03:43 (6%)
quote:FragNeck schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 03:41:
Hier wat van mij, gemaakt voor een groep mensen die zich zo noemt.
Eigenlijk het eerste waar ik meer dan een paar minuten in heb gestopt![]()
http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/phrozen_final.jpg
(400kb)
Naar mijn mening is ie te wazig.
Ook vind ik de 'H' en de 'E' te onduidelijk, lijken net twee 'I' en een 'C'.
En een beetje kaal, maarja, dat is misschien wel je opdracht of vind de opdrachtgever mooi, dit is enkel mijn mening.
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.
quote:wickedweirdo schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:16:
Sinds kort ben ik bezig met een persoonlijke site en dit is wat ik tot nu toe heb:
[afbeelding]
(klik voor ware grootte)
comments/suggesties?
Naast de 3 fouten die Drawer al aangaf zou ik nog de witte lijnen die alles heen staan overal even dik maken. En je hyperlinks zijn een beetje onduidelijk door de kleurkeuze en de achtergrond.
Verder ziet die er wel aardig uit.
geen sig dit keer :>
ik vind dat niewe logo van je , dat je gepost hebt, erg mooi, maar de layout eromheen niet echt..
ik heb geprobeerd het iets anders te maken, wat vind je er dan van ;

hietahh wijzigde dit bericht 16-08-2005 16:39 (6%)
quote:hietahh schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:37:
@rakkerzero:
ik vind dat niewe logo van je , dat je gepost hebt, erg mooi, maar de layout eromheen niet echt..
ik heb geprobeerd het iets anders te maken, wat vind je er dan van ; [afbeelding]
Ik zie dat je het bij zwarte balk hebt gehouden. Of is dat niet de verandering die je bedoeld??
En wat van de layout vind je dan niet mooi?
Het zou me heel erg helpen als er tips gegeven zouden worden.
Ik wil natuurlijk wel een perfecte website hebben. En wat ik nu is zo ongeveer mn smaak.
Verder ben ik zelf een stukje verder met mn site. Ik weet echter niet echt goed hoe ik de banner in moet gaan delen. Ik wil het niet te druk maken, maar ook niet te saai laten. Er komt sowiezo nog een motto oid bij te staan. Willen jullie verder C&C geven op het geheel?

YEAH for it!
quote:hietahh schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:42:
Het lettertype van 'rakkerzero', 'biography' en het menu vind ik niet echt heel mooi, en ik vind het te druk. Ik hou meer van iets heel simpels, dus dat is dat bv. alleen maar een zwarte balk, omdat je logo erbij toch al opvalt.. Ik zal zo wel wat meer uitleggen wat ik bedoel met een plaatje erbij..
Het font dat ik iography gebruikt heb vind ik zelf wel gaaf. Die houd ik sowieso.
Het lettertype die ik in Rakkerzero heb gebruikt twijfelde ik nog heel erg. Die is nog voor verandering vatbaar. Alleen zwarte balk vind ik zelf iets te kaal. Dus vandaar ik het heb laten overlopen in het wit met een figuur.
Maar ik zal eens kijken wat ik nog kan veranderen.
Plaatje op imageshack (popups!)
(=klikbaar)
quote:KappuhH schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:45:
@Rakkerzero: Ik vind het iets te druk overkomen. Waar dient het grijze gedeelte aan de linkerkant voor?
Verder ben ik zelf een stukje verder met mn site. Ik weet echter niet echt goed hoe ik de banner in moet gaan delen. Ik wil het niet te druk maken, maar ook niet te saai laten. Er komt sowiezo nog een motto oid bij te staan. Willen jullie verder C&C geven op het geheel?
[afbeelding]
Ik zie het papier precies recht van voren, maar toch zie ik de achterkant van de ringen terwijl de voorkant ervoor moet zitten. Dat is het enige wat me opviel en ben totaal geen 2d Guru en vind het enorm knap wat iedereen hier doet.
just my 2 cents.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.