Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

Nouja, dat linker logo is al heel oud, ik moet em alleen werkbaar maken :)

Klein opdrachtje voor een logo. "Klant" had al duidelijk voor ogen hoe het zo moeten worden, ik moet de uitwerking verzorgen. Dit is wat ik er tot nu toe van heb gemaakt (hoort ook nog tekst bij, maar dat heb ik even weggelaten). Wie geeft mij even bruikbare tips.

N.a.v. post hieronder. Kleuren zijn in principe aangegeven door de klant maar staan nog zeker niet vast (wat mij betreft).

http://www.wisselwerking.nl/upload/logo4.gif

Herrick wijzigde dit bericht 11-08-2005 22:40 (21%)

Jeune loop

Hmm... ik vind de kleuren niet erg mooi bij elkaar passen. Moest dat ook zo van de klant?

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

Opzich best een leuk ontwerp, maar ik vind het raar dat het geheen allemaal rechte lijnen en hoeken heeft, behalve zijn benen. Zou hem ook wel eens willen zien met "strakke" benen.

[Xbox 360 Gamertag] [Neejoh]
[www.miniwerk.nl] [Restauratie fotoblog Mini Cooper]

[Voer eendjes, geen oorlog]

Bij de volgende afbeelding moet de ruimte tussen de twee 'bladen' verkleint worden. Aangezien ik met meer dan 10 lagen werk zou ik dan elke laag 1 voor 1 moeten verplaaten en dit is heel onnauwkeurig. Nu is mijn vraag hoe ik de zwarte ruimte weg kan halen, en dat op alle lagen tegelijk.
http://img49.imageshack.us/img49/3153/siteje4hb.jpg

KappuhH wijzigde dit bericht 13-08-2005 11:20 (3%)

YEAH for it!

Rakkerzere-arm

quote:
KappuhH schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:19:
Bij de volgende afbeelding moet de ruimte tussen de twee 'bladen' verkleint worden. Aangezien ik met meer dan 10 lagen werk zou ik dan elke laag 1 voor 1 moeten verplaaten en dit is heel onnauwkeurig. Nu is mijn vraag hoe ik de zwarte ruimte weg kan halen, en dat op alle lagen tegelijk.
[afbeelding]
check this:
http://canong2.dynip.com:8086/postnuke/article-images/article11/link-layer.jpg

En dat doe je dan bij alle layers.
Dan kan je op meerdere layers tegelijk werken en dus de boel in 1x verplaatsen zodat het zwarte gat kleiner wordt ;)

Rakkerzero wijzigde dit bericht 13-08-2005 12:39 (8%)

Het werkt bij mij op 1 of andere manier niet. Ik werk dus met de bovenste laag. Heb de lagen gekoppeld. Maar als ik dan op mn actieve laag iets uitvoer word dat niet gedaan bij de andere lagen. Hoe zou dit komen?

YEAH for it!

Rakkerzere-arm

UHm je kan niet alles doen als de layers gekoppeld zijn. Maar bijv verplaatsen van het bovenvlak naar onder om het gat te verkleinen wat je dus wilde kan wel.

Het lukt toch egt niet. Ik doe het als volgt: selecteer het stuk dat ik naar onderen wil verplaatsen, en dat sleep ik met de tool 'Verplaatsgereedschap(V)' (heb nl de nederlandse versie) het geselecteerde gedeelte naar beneden. Maar de andere lagen komen niet mee. Doe ik dus iets fout?

YEAH for it!

Profileert
Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
relonky schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 22:14:
Klein opdrachtje voor een logo. "Klant" had al duidelijk voor ogen hoe het zo moeten worden, ik moet de uitwerking verzorgen. Dit is wat ik er tot nu toe van heb gemaakt (hoort ook nog tekst bij, maar dat heb ik even weggelaten). Wie geeft mij even bruikbare tips.

N.a.v. post hieronder. Kleuren zijn in principe aangegeven door de klant maar staan nog zeker niet vast (wat mij betreft).

[afbeelding]

Probeer eens de rest van het mannetje wat meer af te ronden, of juist alles strak te doen (wat al genoemd was).

Verder de kleuren: ach. Het vloekt niet met elkaar, dat is al heel wat :P

| Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert |
Werken in Tilburg bij een leuke, kleine IT-afdeling? Dat kan! Meer info per DM.

no way pacho!

quote:
Motrax schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:09:
[...]

Probeer eens de rest van het mannetje wat meer af te ronden, of juist alles strak te doen (wat al genoemd was).

Verder de kleuren: ach. Het vloekt niet met elkaar, dat is al heel wat :P
beetje blauw erbij en 't is knallender en beter imho... wel donker blauw.. maar toch...
Rakkerzere-arm

Omdat mijn vorige weblayout wat minder in de smaak viel heb ik een nieuwe gedesigned.

http://www.rakkerzero.net/bp/weblayoutrakkerzero.jpg

Wat vinden jullie?
Wat zou ik nog eventueel kunnen aanpassen om hem te perfectioneren?

In die grijze balk aan de zijkant wil ik nog iets mee gaan doen.
Iets van nieuws ofzo inzetten, tijd en datum, bezoekerteller ofzo
Moet ik nog ff verzinnen.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 16-08-2005 00:31 (26%)

Ducit amor patriae
Reg. datum: 14 augustus 2000

Hier wat van mij, gemaakt voor een groep mensen die zich zo noemt.
Eigenlijk het eerste waar ik meer dan een paar minuten in heb gestopt ;)

http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/phrozen_final.jpg

(400kb)

FragNeck wijzigde dit bericht 16-08-2005 03:43 (6%)

Prettig gestoord 8)
Reg. datum: 29 november 2004

quote:
FragNeck schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 03:41:
Hier wat van mij, gemaakt voor een groep mensen die zich zo noemt.
Eigenlijk het eerste waar ik meer dan een paar minuten in heb gestopt ;)

http://www.solidart.nl/Images_Solidart/Got/phrozen_final.jpg

(400kb)

Naar mijn mening is ie te wazig.
Ook vind ik de 'H' en de 'E' te onduidelijk, lijken net twee 'I' en een 'C'.
En een beetje kaal, maarja, dat is misschien wel je opdracht of vind de opdrachtgever mooi, dit is enkel mijn mening. :)

<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

Ignorance is bliss
Reg. datum: 29 oktober 2003

Sinds kort ben ik bezig met een persoonlijke site en dit is wat ik tot nu toe heb:

http://members.home.nl/bkramer/ww.nl/testing123_thumb.jpg
(klik voor ware grootte)

comments/suggesties? :)

wickedweirdo wijzigde dit bericht 16-08-2005 11:17 (6%)

geen sig dit keer :>

Prettig gestoord 8)
Reg. datum: 29 november 2004

Mooi gedaan hoor, alleen zie ik er 3 foutjes inzitten.
Ik heb ze even aangegeven. :)

<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

Rakkerzere-arm

quote:
wickedweirdo schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:16:
Sinds kort ben ik bezig met een persoonlijke site en dit is wat ik tot nu toe heb:

[afbeelding]
(klik voor ware grootte)

comments/suggesties? :)

Naast de 3 fouten die Drawer al aangaf zou ik nog de witte lijnen die alles heen staan overal even dik maken. En je hyperlinks zijn een beetje onduidelijk door de kleurkeuze en de achtergrond.
Verder ziet die er wel aardig uit.
Ignorance is bliss
Reg. datum: 29 oktober 2003

die hyperlinks krijgen later nog een mouse-over effect voor verduidelijking, verder zal ik bezig om die foutjes te verbeteren en misschien nog wat aanpassingen doen :)

geen sig dit keer :>

Think Different

@rakkerzero:
ik vind dat niewe logo van je , dat je gepost hebt, erg mooi, maar de layout eromheen niet echt..
ik heb geprobeerd het iets anders te maken, wat vind je er dan van ; http://img342.imageshack.us/img342/7351/isditmisschienmooier2py.gif

hietahh wijzigde dit bericht 16-08-2005 16:39 (6%)

Rakkerzere-arm

quote:
hietahh schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:37:
@rakkerzero:
ik vind dat niewe logo van je , dat je gepost hebt, erg mooi, maar de layout eromheen niet echt..
ik heb geprobeerd het iets anders te maken, wat vind je er dan van ; [afbeelding]

Ik zie dat je het bij zwarte balk hebt gehouden. Of is dat niet de verandering die je bedoeld?? :?
En wat van de layout vind je dan niet mooi?

Het zou me heel erg helpen als er tips gegeven zouden worden.
Ik wil natuurlijk wel een perfecte website hebben. En wat ik nu is zo ongeveer mn smaak.
Think Different

Het lettertype van 'rakkerzero', 'biography' en het menu vind ik niet echt heel mooi, en ik vind het te druk. Ik hou meer van iets heel simpels, dus dat is dat bv. alleen maar een zwarte balk, omdat je logo erbij toch al opvalt.. Ik zal zo wel wat meer uitleggen wat ik bedoel met een plaatje erbij..

@Rakkerzero: Ik vind het iets te druk overkomen. Waar dient het grijze gedeelte aan de linkerkant voor?

Verder ben ik zelf een stukje verder met mn site. Ik weet echter niet echt goed hoe ik de banner in moet gaan delen. Ik wil het niet te druk maken, maar ook niet te saai laten. Er komt sowiezo nog een motto oid bij te staan. Willen jullie verder C&C geven op het geheel?
http://img107.imageshack.us/img107/9026/preview1wx.jpg

YEAH for it!

Rakkerzere-arm

quote:
hietahh schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:42:
Het lettertype van 'rakkerzero', 'biography' en het menu vind ik niet echt heel mooi, en ik vind het te druk. Ik hou meer van iets heel simpels, dus dat is dat bv. alleen maar een zwarte balk, omdat je logo erbij toch al opvalt.. Ik zal zo wel wat meer uitleggen wat ik bedoel met een plaatje erbij..

Het font dat ik iography gebruikt heb vind ik zelf wel gaaf. Die houd ik sowieso.
Het lettertype die ik in Rakkerzero heb gebruikt twijfelde ik nog heel erg. Die is nog voor verandering vatbaar. Alleen zwarte balk vind ik zelf iets te kaal. Dus vandaar ik het heb laten overlopen in het wit met een figuur.
Maar ik zal eens kijken wat ik nog kan veranderen. ;)
Think Different

Ik heb even met je design geknutseld, en er iets totaal anders van gemaakt: zo zou denk ik voor mij de ideale rakkerzerosite eruit zien :P Maar ja ik denk dat dat een kwestie van smaak is..

Plaatje op imageshack (popups!)
(=klikbaar)
Reg. datum: 20 november 2000

quote:
KappuhH schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 21:45:
@Rakkerzero: Ik vind het iets te druk overkomen. Waar dient het grijze gedeelte aan de linkerkant voor?

Verder ben ik zelf een stukje verder met mn site. Ik weet echter niet echt goed hoe ik de banner in moet gaan delen. Ik wil het niet te druk maken, maar ook niet te saai laten. Er komt sowiezo nog een motto oid bij te staan. Willen jullie verder C&C geven op het geheel?
[afbeelding]

Ik zie het papier precies recht van voren, maar toch zie ik de achterkant van de ringen terwijl de voorkant ervoor moet zitten. Dat is het enige wat me opviel en ben totaal geen 2d Guru en vind het enorm knap wat iedereen hier doet.
just my 2 cents.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: