Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
met xk, ja

quote:
leokennis schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:03:
In het vorige topic had iemand -ik geloof LarixK- een vectortekening van Mos Def en Common (rappers), is hij hiermee nog verder gegaan, en zoja: wat is het resultaat? :) Vond de stijl namelijk erg mooi!

Ja ws ik ja,
nee ben nog niet verder gegaan, druk bezig geweest voor anderen met dingen die ik niet kan noemen als ik niet spammerig over wil komen.
Ga hier waarschijnlijk binnenkort mee verder. Zal ik het hier ook neerzetten.
Omdat het vorige shirtje, dat ik inmiddels binnen heb, best goed is gelukt. Tijd voor een tweede shirt.

http://www.gerbens.nl/wp-files/drivingmenuts.jpg

Misschien ideeen voor mooie kleurencombinaties?
heeft werk.

Ik heb maar eens een logootje voor mezelf gemaakt:

http://www.rakkerzero.net/got/logobig.jpg

comments?
Jeune loop

Wat vind een ieder van mijn redesign van mijn site? (ben helaas zo oenig geweest het vorige design niet te screenshotten 8)7 ):
Plaatje op imageshack (popups!)

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

Reg. datum: 22 september 2003

Heb toch maar weer eens een achtergrondje gemaakt.. voor prive gebruik uiteraard.
De G staat voor Genosis (mijn hersenspinsel mbt webdesign oid)

* Klik voor de grote versie uiteraard...
http://www.genosis.nl/background.gif

En een thumb++.. :)
http://www.genosis.nl/backgroundthumb.gif

Leegte is iets moois.... [ ] <- mooi toch?

Posten = zilver, lurken = goud
Reg. datum: 16 november 2004

quote:
leokennis schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:16:
Wat vind een ieder van mijn redesign van mijn site? (ben helaas zo oenig geweest het vorige design niet te screenshotten 8)7 ):
[afbeelding]

Ik heb je originele layout ook gezien (heb jij ff geluk ;)) en ik moet zeggen dat ik deze redesign er erg stylish uit vind zien.

Voortaan kun je trouwens beter de direct link van imageshack gebruiken.

@Rakkerzero: Ik vind het een leuk logo, de zwart-wit-roze combinatie vind ik erg stijlvol.

nXXt wijzigde dit bericht 07-08-2005 22:57 (9%)

Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'

quote:
leokennis schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:16:
[afbeelding]
Die schuine strepen (achtergrond) zou ik weghalen. Word je misselijk van :/
Jeune loop

quote:
relonky schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:00:
[...]

Die schuine strepen (achtergrond) zou ik weghalen. Word je misselijk van :/
Hmm, ik hehb ze bewust zo donker mogelijk gelaten zonder ze te "vies bruin" te laten worden...

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

GFX teh pwn!

quote:
leokennis schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:08:
[...]

Hmm, ik hehb ze bewust zo donker mogelijk gelaten zonder ze te "vies bruin" te laten worden...
Inderdaad, het contrast is gelukkig vrij laag dus misselijk wordt je er niet echt van. Echter het trendhoer gehalte is dermate hoog, dat ik wat anders zou kiezen.
heeft werk.

quote:
nxxt schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:56:
@Rakkerzero: Ik vind het een leuk logo, de zwart-wit-roze combinatie vind ik erg stijlvol.

hey een reactie :P

thanx voor je reactie en mening.
Ik laat hem idd zo. Ik vond idd dat er wat stylish moest komen in mn logo. Valt ie meer op. :D
btw. mn usericon is afgeleid van het logo. Vond ik wel chill om erbij te maken.
quote:
sdomburg schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:12:
Ik zou de final nog wel even overtrekken met Illustrator ofzo, de huidige lijnen zijn soms ietswat hakkelig.
Goeie,
Gaat illustrator eens proberen.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 08-08-2005 18:23 (36%)

GFX teh pwn!

quote:
Rakkerzero schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:03:
[...]

hey een reactie :P

thanx voor je reactie en mening.
Ik laat hem idd zo. Ik vond idd dat er wat stylish moest komen in mn logo. Valt ie meer op. :D
btw. mn usericon is afgeleid van het logo. Vond ik wel chill om erbij te maken.
Ik zou de final nog wel even overtrekken met Illustrator ofzo, de huidige lijnen zijn soms ietswat hakkelig.
Jeune loop

quote:
sdomburg schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:28:
[...]

Inderdaad, het contrast is gelukkig vrij laag dus misselijk wordt je er niet echt van. Echter het trendhoer gehalte is dermate hoog, dat ik wat anders zou kiezen.
Hmm, dit was juist mijn bedoeling :) (vandaar ook de titel in 2 kleurtjes, het dotcomhypesite-oranje pijltje, de titel etc. :) )

GFX teh pwn!

quote:
leokennis schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:48:
[...]

Hmm, dit was juist mijn bedoeling :) (vandaar ook de titel in 2 kleurtjes, het dotcomhypesite-oranje pijltje, de titel etc. :) )
Als het met opzet trendhoerig gemaakt is, dan ben je zeer zeker geslaagd in de opzet ervan en zou ik niets veranderen :)
[Voer eendjes, geen oorlog]

Ik wil tussen de twee bladen op de onderstaande afbeeldinge een soort ringband maken. Maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten maken. Ik heb al gezocht naar tutorials maar heb niets kunnen vinden. Heeft 1 van jullie een idee? Er moet dus zo'n soort ding tussen komen: http://images.google.nl/images?q=tbn:AkyfN7KOlWoJ:www.finopsis.nl/images/ringband.jpg

En dit is de 'doelafbeelding', zouden jullie er verder ook C&C op willen geven?
http://img49.imageshack.us/img49/3153/siteje4hb.jpg

KappuhH wijzigde dit bericht 09-08-2005 17:11 (3%)

YEAH for it!

heeft werk.

@ KappuhH
Je maakt een smalle glanzende metalen ring in photoshop of whatever.
Vervolgens doe je die in hoogte/breedte verkleinen zodat het een ovaal wordt.
Dan kun je hoekjes uit de ring gaan halen. Klaar is ring 1. Nu nog kopieren en eventueel een eindeffectje toepassen op alles samen.
Lijkt mij niet zo moeilijk dus.
Natuurlijk zijn er meerdere mogelijkheden, maar zo zou ik het doen.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 09-08-2005 19:05 (22%)

altijd blijven lachen!

quote:
KappuhH schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:11:
Ik wil tussen de twee bladen op de onderstaande afbeeldinge een soort ringband maken. Maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten maken. Ik heb al gezocht naar tutorials maar heb niets kunnen vinden. Heeft 1 van jullie een idee? Er moet dus zo'n soort ding tussen komen: [afbeelding]

En dit is de 'doelafbeelding', zouden jullie er verder ook C&C op willen geven?
[afbeelding]
Simpele oplossing:
http://www.engine-software.com/mc/ringband.jpg

Het heeft misschien iets te weinig perspectief voor wat je wil, maar zo zou ik het doen...

PSD: *klik*
[Voer eendjes, geen oorlog]

Hartelijk dank MrRudi!!! Ik had zelf iets te moeilijk gedacht. Ik zal het morgen maken en zal het resulataat hier wel posten!

YEAH for it!

Rawrrr!
Reg. datum: 17 december 2000

Nog maar een plectrum :P

http://www.tweakers.net/ext/f/64294/full.gif

Reg. datum: 16 januari 2005

kwam vannacht ineens bij de naam 8 Eyed Studios...

dus vandaag ben ik gaan werken aan een logo, ik wilde het een speelse maar toch professionele uitstraling dus ben ik tot dit resultaat gekomen, graag reacties :)

http://img221.imageshack.us/img221/7636/logo3ov.jpg
heeft werk.

quote:
Ik zou het logo/image ietsjes in format verkleinen. Nu raakt ie de rand bijna
quote:
timovdz schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:52:
kwam vannacht ineens bij de naam 8 Eyed Studios...

dus vandaag ben ik gaan werken aan een logo, ik wilde het een speelse maar toch professionele uitstraling dus ben ik tot dit resultaat gekomen, graag reacties :)

[afbeelding]

Logo ziet opzich er leuk uit.
Alleen het lettertype van 8 en EYED zou niet mijn keuze zijn in dit logo. Vooral omdat de letter verticaal uitgerekt (lijkt) te zijn, maakt dat het logo minder mooi.
Ik zou gaan voor een
OF breed lettertype met dikke letters. Dit omdat het vierkant met het oog ook breed is.
OF Normaal letertype met dunne letters. Dit om het vierkant met het oog te versterken.
Rawrrr!

Ow, het is trouwens een eerste aanzet voor een abstractie van het bestaande logo om deze geschikter te maken voor op bijvoorbeeld plectra :)

http://www.tweakers.net/ext/f/64315/full.gif

Het origineel is gewoon een onwerkbaar onding. Als muurschildering e.d. erg mooi, maar frut het aub niet op een plectrum want dat gaat dus mis :)

no way pacho!

DarkX, ik vind het font onder je logo niet zo, ik vind het logo wel weer heel cool, misschien her en der wat dikkere lijnen, ipv steeds zelfde dikke.

Verder de 8Eyed studios, ik mis de 8 ogen, ik zie er maar 1... zou 't stuk leuker maken :)
Rawrrr!

Nja, 1 dikte heb ik bewust voor gekozen omdat het ook heel klein (plectrum :P) duidelijk moet zijn, en hoe meer lijndiktes hoe chaotischer het wordt :)

Font kan ik nog wel naar kijken, ligt nog niet echt vast.

heeft werk.

Ik vind je emmer erg mooi ;)
Erg coole stijl zoals je hem nu hebt include tekst eronder.

Alleen jammer dat die emmer niet origineel meer is. Heb zo'n soort emmer op een shirt staan van een schuimparty.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 10-08-2005 22:23 (5%)

no way pacho!

quote:
Rakkerzero schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:00:
Ik vind je emmer toevallig wel mooi ;)
Erg coole stijl zoals je hem nu hebt include tekst eronder.

Alleen jammer dat die emmer niet origineel meer is. Heb zo'n soort emmer op een shirt staan van een schuimparty.
zeg ik dan dat ie niet mooi is? Hijs erg mooi, maar misschien zou ietwat verschil in lijnen 'm nog vetter maken :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: