[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic
Misschien ideeen voor mooie kleurencombinaties?

comments?
Plaatje op imageshack (popups!)
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
De G staat voor Genosis (mijn hersenspinsel mbt webdesign oid)
* Klik voor de grote versie uiteraard...
http://www.genosis.nl/background.gif
En een thumb++..
Leegte is iets moois.... [ ] <- mooi toch?
quote:leokennis schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:16:
Wat vind een ieder van mijn redesign van mijn site? (ben helaas zo oenig geweest het vorige design niet te screenshotten):
[afbeelding]
Ik heb je originele layout ook gezien (heb jij ff geluk
Voortaan kun je trouwens beter de direct link van imageshack gebruiken.
@Rakkerzero: Ik vind het een leuk logo, de zwart-wit-roze combinatie vind ik erg stijlvol.
nXXt wijzigde dit bericht 07-08-2005 22:57 (9%)
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
Die schuine strepen (achtergrond) zou ik weghalen. Word je misselijk vanquote:leokennis schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:16:
Wat vind een ieder van mijn redesign van mijn site? (ben helaas zo oenig geweest het vorige design niet te screenshotten):
[afbeelding]
Hmm, ik hehb ze bewust zo donker mogelijk gelaten zonder ze te "vies bruin" te laten worden...quote:relonky schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 23:00:
[...]
Die schuine strepen (achtergrond) zou ik weghalen. Word je misselijk van
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
Inderdaad, het contrast is gelukkig vrij laag dus misselijk wordt je er niet echt van. Echter het trendhoer gehalte is dermate hoog, dat ik wat anders zou kiezen.quote:leokennis schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:08:
[...]
Hmm, ik hehb ze bewust zo donker mogelijk gelaten zonder ze te "vies bruin" te laten worden...
quote:nxxt schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:56:
@Rakkerzero: Ik vind het een leuk logo, de zwart-wit-roze combinatie vind ik erg stijlvol.
hey een reactie
thanx voor je reactie en mening.
Ik laat hem idd zo. Ik vond idd dat er wat stylish moest komen in mn logo. Valt ie meer op.
btw. mn usericon is afgeleid van het logo. Vond ik wel chill om erbij te maken.
Goeie,quote:sdomburg schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:12:
Ik zou de final nog wel even overtrekken met Illustrator ofzo, de huidige lijnen zijn soms ietswat hakkelig.
Gaat illustrator eens proberen.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 08-08-2005 18:23 (36%)
Ik zou de final nog wel even overtrekken met Illustrator ofzo, de huidige lijnen zijn soms ietswat hakkelig.quote:Rakkerzero schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 18:03:
[...]
hey een reactie
thanx voor je reactie en mening.
Ik laat hem idd zo. Ik vond idd dat er wat stylish moest komen in mn logo. Valt ie meer op.
btw. mn usericon is afgeleid van het logo. Vond ik wel chill om erbij te maken.
Hmm, dit was juist mijn bedoelingquote:sdomburg schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 17:28:
[...]
Inderdaad, het contrast is gelukkig vrij laag dus misselijk wordt je er niet echt van. Echter het trendhoer gehalte is dermate hoog, dat ik wat anders zou kiezen.
Als het met opzet trendhoerig gemaakt is, dan ben je zeer zeker geslaagd in de opzet ervan en zou ik niets veranderenquote:leokennis schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:48:
[...]
Hmm, dit was juist mijn bedoeling(vandaar ook de titel in 2 kleurtjes, het dotcomhypesite-oranje pijltje, de titel etc.
)

En dit is de 'doelafbeelding', zouden jullie er verder ook C&C op willen geven?

KappuhH wijzigde dit bericht 09-08-2005 17:11 (3%)
YEAH for it!
Je maakt een smalle glanzende metalen ring in photoshop of whatever.
Vervolgens doe je die in hoogte/breedte verkleinen zodat het een ovaal wordt.
Dan kun je hoekjes uit de ring gaan halen. Klaar is ring 1. Nu nog kopieren en eventueel een eindeffectje toepassen op alles samen.
Lijkt mij niet zo moeilijk dus.
Natuurlijk zijn er meerdere mogelijkheden, maar zo zou ik het doen.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 09-08-2005 19:05 (22%)
Simpele oplossing:quote:KappuhH schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 17:11:
Ik wil tussen de twee bladen op de onderstaande afbeeldinge een soort ringband maken. Maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten maken. Ik heb al gezocht naar tutorials maar heb niets kunnen vinden. Heeft 1 van jullie een idee? Er moet dus zo'n soort ding tussen komen: [afbeelding]
En dit is de 'doelafbeelding', zouden jullie er verder ook C&C op willen geven?
[afbeelding]

Het heeft misschien iets te weinig perspectief voor wat je wil, maar zo zou ik het doen...
PSD: *klik*
YEAH for it!

Reg. datum: 16 januari 2005
dus vandaag ben ik gaan werken aan een logo, ik wilde het een speelse maar toch professionele uitstraling dus ben ik tot dit resultaat gekomen, graag reacties

Ik zou het logo/image ietsjes in format verkleinen. Nu raakt ie de rand bijnaquote:
quote:timovdz schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 18:52:
kwam vannacht ineens bij de naam 8 Eyed Studios...
dus vandaag ben ik gaan werken aan een logo, ik wilde het een speelse maar toch professionele uitstraling dus ben ik tot dit resultaat gekomen, graag reacties
[afbeelding]
Logo ziet opzich er leuk uit.
Alleen het lettertype van 8 en EYED zou niet mijn keuze zijn in dit logo. Vooral omdat de letter verticaal uitgerekt (lijkt) te zijn, maakt dat het logo minder mooi.
Ik zou gaan voor een
OF breed lettertype met dikke letters. Dit omdat het vierkant met het oog ook breed is.
OF Normaal letertype met dunne letters. Dit om het vierkant met het oog te versterken.

Het origineel is gewoon een onwerkbaar onding. Als muurschildering e.d. erg mooi, maar frut het aub niet op een plectrum want dat gaat dus mis
Verder de 8Eyed studios, ik mis de 8 ogen, ik zie er maar 1... zou 't stuk leuker maken
Font kan ik nog wel naar kijken, ligt nog niet echt vast.
Erg coole stijl zoals je hem nu hebt include tekst eronder.
Alleen jammer dat die emmer niet origineel meer is. Heb zo'n soort emmer op een shirt staan van een schuimparty.
Rakkerzero wijzigde dit bericht 10-08-2005 22:23 (5%)
zeg ik dan dat ie niet mooi is? Hijs erg mooi, maar misschien zou ietwat verschil in lijnen 'm nog vetter makenquote:Rakkerzero schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 22:00:
Ik vind je emmer toevallig wel mooi
Erg coole stijl zoals je hem nu hebt include tekst eronder.
Alleen jammer dat die emmer niet origineel meer is. Heb zo'n soort emmer op een shirt staan van een schuimparty.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.