Hoofdcategorieën
Topicacties

[Keyboard] Uber vet nieuw Russisch gadget

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 maart 2002

Ik kom net op http://www.artlebedev.ru/portfolio/optimus/ - en daar zie je foto's van een super strak nieuw Russisch designer keyboard, ontworpen door Artemy Lebedev. Staat alleen geen info over waar te koop, wanneer die uit is en wat de prijs zal zijn. Weet iemand meer, want ik MOET deze hebben! :9

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Als ik dat zo zie dan kunnen die keys plaatjes weergeven, en als je dan een spel aan het spelen bent, kun je zien wat voor knopjes je kunt gebruiken, en wat ze betekenen?

Geweldig :9~

Kan alleen geen Russisch jammer genoeg :P
Ben benieuwd of hier nog meer info over is/komt.

Speedlinq: epic fail
Reg. datum: 10 september 2002

Zitten daar van die kleine TFT schermpjes in ofzo? Zal lekker prijzig worden :9

Skyteam Monkey 125cc (2007) - Suzuki GS500E (1993) - CJIB Saldo: -¤134,00

Reg. datum: 26 september 2003

staat er geen e-mail adres?
en hoe kom je op die site terecht?

me systeem en natuurlijk whatpulse

Phone Home
Reg. datum: 04 augustus 2001

Ziet er wel heel geil uit. Maar is dat echt rendabel om op de martk te brengen. Zal wel een duur bordje worden.

AFX Ghey Edition by HlpDsk
Reg. datum: 05 februari 2002

Hmm. Dit zijn allemaal tekeningen :)
Deze tobo is dus volgens mij ook nog niet uit.

Ik kom verder alleen uit op deze site : http://www.artlebedev.fr
maar daar staat ook helemaal niets over dat toetsenbord.

ah: hij is hier ook te bewonderen: http://www.artlebedev.com/
:) Echt een strak toetsenbord, hier met bovenaanzicht \o/
http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/anon.jpg

Outerspace wijzigde dit bericht 14-07-2005 12:44 (32%)

No remorse

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Maar ik verwacht eigenlijk wel dat dit toetsenbordje vrij prijzig zal worden. Elke toets heeft een klein LCD scherm, lijkt me niet echt goedkoop om te produceren.

ouch! dat zullen vast héééél veel euries zijn :) wel mooi!

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

quote:
djmurcielago schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:42:
staat er geen e-mail adres?
en hoe kom je op die site terecht?
URL gekregen van een Zweedse vriend van me :) heb 'm net door een Russische translator gegooid maar staat verder alleen wie 'm heeft gedesigned (interface, technisch etc) en wat 'ie kan doen.. :9~

Reg. datum: 09 mei 2000

Doe mij maar gewoon Das Keyboard:

http://www.daskeyboard.com/images/face-profile.jpg

Reg. datum: 12 september 2003

Inderdaad een concept uit deze studio zoals je hier kunt lezen. Hier is een Engelse link voor dat keyboard. Leuk ding hoor. :)

Mannetje Pug en een stokbrood
Reg. datum: 11 februari 2005

quote:

Lol, hoe onzinnig om daarvoor extra te gaan betalen!

Ik vind dat keyboard van de TS wél heel vet! Als je nou nog de functies zelf kunt veranderen...

Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin

iemand een prijs, als hij onder de 300 zit, dan is het het overwegen waard :D

Darkmortar Lvl70 ShadowPriest @ Draenor \\ Canon EOS 350D + Sigma 18-50mm EX F2.8 \\ website: AngeloMichel.nl

stiekum toch CivicRider

Flex ding. Op de foto's is ie echter met Mac toetsen, maar dat lijkt me niet zo'n groot probleem :-)

Nederlands is makkelijker als je denkt!

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

quote:
semicon schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:54:
iemand een prijs, als hij onder de 300 zit, dan is het het overwegen waard :D
Idd, dat zou ik er ook nog wel voor over hebben, wat een vet ding zeg! Ben benieuwt of het ooit echt op de markt komt.
Reg. datum: 29 oktober 2003

quote:
VisaRider schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:55:
Flex ding. Op de foto's is ie echter met Mac toetsen, maar dat lijkt me niet zo'n groot probleem :-)

Dit toetsenbord is gewoon voorbereid op de toekomst. Windows is gewoon het probleem.... 8)

Wel zeer Mac-vriendelijk.

Geweldige gadget. Hebben hebben hebben!!!

Napsju wijzigde dit bericht 14-07-2005 13:04 (3%)

Apa khabar?

Reg. datum: 31 augustus 2001

Jammer genoeg is het nog slechts een concept, want dit is idd wel heel cool.
Hopenlijk wordt het opgepakt door Logitech ofzo.

Ollie, bunny of terror!
Reg. datum: 17 december 2000

Wat voor grafische kaart zit er dan in dat toetsenbord, moet toch best wat pixels aansturen :)

Kan je lekker quake spelen op je toetsenbord >:)

Titanium

quote:
VisaRider schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:55:
quote:
iPodje schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:58:
[...]

Dit toetsenbord is gewoon voorbereid op de toekomst. Windows is gewoon het probleem.... 8)

Wel zeer Mac-vriendelijk.

Geweldige gadget. Hebben hebben hebben!!!
Jullie letten niet echt op of wel ? De text/images op de toetsen zijn aan te passen.
I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

der staat op de site 'release date: 14/07/2005' hij komt dus vandaag uit... en niet om pessimistisch te zijn, maar ik denk niet dat dit board voor 300 euro of minder te koop is. Als je nadenkt dat onder iedere toets een lcd'tje schuil gaat van ongeveer 40x40 pixels... zal echt wel vet duurder worden.....
Reg. datum: 08 augustus 2004

Volgens mij is dit niet echt bevorderend voor de snelheid van je Windows. Dit zal echt megagrote drivers nodig hebben, maar het ziet er dan wel ubervet uit. _/-\o_

Niet als er een een of ander geheugen op 't keyboard zit dat alle plaatjes opslaat. Helemaal vet zou zijn als je een overzicht van je keyboard in een of andere applicatie zou zien, en dat je dan op een toets klikt, die dan vervolgens kan bewerken met kleuren (256 kleuren ofzo =)) en dan Save drukt --> plaatje wordt gelijk veranderd op je keyboard :D

Reg. datum: 11 december 2003

Ziet er inderdaad wel vet uit. Zal ook wel wat kosten, maar dan heb je ook wat. Misschien iets voor een inkoopactie? :)

I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

quote:
Thunk schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:26:
Niet als er een een of ander geheugen op 't keyboard zit dat alle plaatjes opslaat. Helemaal vet zou zijn als je een overzicht van je keyboard in een of andere applicatie zou zien, en dat je dan op een toets klikt, die dan vervolgens kan bewerken met kleuren (256 kleuren ofzo =)) en dan Save drukt --> plaatje wordt gelijk veranderd op je keyboard :D
ik gok dat dit allebei wel kan... mijn gok is dat er geheugen in het toetsenbord zit... in dit geheugen zitten de toets-plaatjes opgeslagen van 10 applicaties, en wel de applicaties die je links op et toetsenbord ziet zitten. tevens kan je hier je eigen programma's neerknallen gok ik... en je eigen commands aan de toetsen hangen...

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Glashelder schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:42:
Zitten daar van die kleine TFT schermpjes in ofzo? Zal lekker prijzig worden :9
Op TFT schermpjes gaan rammen? :P ik denk het niet, bovendien zou het veelste duur worden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: