Reg. datum: 25 maart 2002
[Keyboard] Uber vet nieuw Russisch gadget
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 548
Als ik dat zo zie dan kunnen die keys plaatjes weergeven, en als je dan een spel aan het spelen bent, kun je zien wat voor knopjes je kunt gebruiken, en wat ze betekenen?
Geweldig
Kan alleen geen Russisch jammer genoeg
Ben benieuwd of hier nog meer info over is/komt.
Geweldig
Kan alleen geen Russisch jammer genoeg
Ben benieuwd of hier nog meer info over is/komt.
Zitten daar van die kleine TFT schermpjes in ofzo? Zal lekker prijzig worden 
Skyteam Monkey 125cc (2007) - Suzuki GS500E (1993) - CJIB Saldo: -¤134,00
staat er geen e-mail adres?
en hoe kom je op die site terecht?
me systeem en natuurlijk whatpulse
Ziet er wel heel geil uit. Maar is dat echt rendabel om op de martk te brengen. Zal wel een duur bordje worden.
Hmm. Dit zijn allemaal tekeningen 
Deze tobo is dus volgens mij ook nog niet uit.
Ik kom verder alleen uit op deze site : http://www.artlebedev.fr
maar daar staat ook helemaal niets over dat toetsenbord.
ah: hij is hier ook te bewonderen: http://www.artlebedev.com/
Echt een strak toetsenbord, hier met bovenaanzicht \o/

Deze tobo is dus volgens mij ook nog niet uit.
Ik kom verder alleen uit op deze site : http://www.artlebedev.fr
maar daar staat ook helemaal niets over dat toetsenbord.
ah: hij is hier ook te bewonderen: http://www.artlebedev.com/

Outerspace wijzigde dit bericht 14-07-2005 12:44 (32%)
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Maar ik verwacht eigenlijk wel dat dit toetsenbordje vrij prijzig zal worden. Elke toets heeft een klein LCD scherm, lijkt me niet echt goedkoop om te produceren.
ouch! dat zullen vast héééél veel euries zijn
wel mooi!
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
URL gekregen van een Zweedse vriend van mequote:djmurcielago schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:42:
staat er geen e-mail adres?
Reg. datum: 12 september 2003
Reg. datum: 12 september 2003
Inderdaad een concept uit deze studio zoals je hier kunt lezen. Hier is een Engelse link voor dat keyboard. Leuk ding hoor. 
quote:
Lol, hoe onzinnig om daarvoor extra te gaan betalen!
Ik vind dat keyboard van de TS wél heel vet! Als je nou nog de functies zelf kunt veranderen...
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Benjamin Franklin
iemand een prijs, als hij onder de 300 zit, dan is het het overwegen waard 
Darkmortar Lvl70 ShadowPriest @ Draenor \\ Canon EOS 350D + Sigma 18-50mm EX F2.8 \\ website: AngeloMichel.nl
Flex ding. Op de foto's is ie echter met Mac toetsen, maar dat lijkt me niet zo'n groot probleem :-)
Nederlands is makkelijker als je denkt!
Idd, dat zou ik er ook nog wel voor over hebben, wat een vet ding zeg! Ben benieuwt of het ooit echt op de markt komt.quote:semicon schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:54:
iemand een prijs, als hij onder de 300 zit, dan is het het overwegen waard
quote:VisaRider schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:55:
Flex ding. Op de foto's is ie echter met Mac toetsen, maar dat lijkt me niet zo'n groot probleem :-)
Dit toetsenbord is gewoon voorbereid op de toekomst. Windows is gewoon het probleem....
Wel zeer Mac-vriendelijk.
Geweldige gadget. Hebben hebben hebben!!!
Napsju wijzigde dit bericht 14-07-2005 13:04 (3%)
Apa khabar?
Jammer genoeg is het nog slechts een concept, want dit is idd wel heel cool.
Hopenlijk wordt het opgepakt door Logitech ofzo.
Hopenlijk wordt het opgepakt door Logitech ofzo.
Wat voor grafische kaart zit er dan in dat toetsenbord, moet toch best wat pixels aansturen 
Kan je lekker quake spelen op je toetsenbord
Kan je lekker quake spelen op je toetsenbord
quote:VisaRider schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:55:
Jullie letten niet echt op of wel ? De text/images op de toetsen zijn aan te passen.quote:iPodje schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:58:
[...]
Dit toetsenbord is gewoon voorbereid op de toekomst. Windows is gewoon het probleem....
Wel zeer Mac-vriendelijk.
Geweldige gadget. Hebben hebben hebben!!!
Schaamteloze spam: Mijn iPhone Wallpaper applicatie
der staat op de site 'release date: 14/07/2005' hij komt dus vandaag uit... en niet om pessimistisch te zijn, maar ik denk niet dat dit board voor 300 euro of minder te koop is. Als je nadenkt dat onder iedere toets een lcd'tje schuil gaat van ongeveer 40x40 pixels... zal echt wel vet duurder worden.....
Reg. datum: 08 augustus 2004
Reg. datum: 08 augustus 2004
Volgens mij is dit niet echt bevorderend voor de snelheid van je Windows. Dit zal echt megagrote drivers nodig hebben, maar het ziet er dan wel ubervet uit. 
Niet als er een een of ander geheugen op 't keyboard zit dat alle plaatjes opslaat. Helemaal vet zou zijn als je een overzicht van je keyboard in een of andere applicatie zou zien, en dat je dan op een toets klikt, die dan vervolgens kan bewerken met kleuren (256 kleuren ofzo =)) en dan Save drukt --> plaatje wordt gelijk veranderd op je keyboard 
Reg. datum: 11 december 2003
Reg. datum: 11 december 2003
Ziet er inderdaad wel vet uit. Zal ook wel wat kosten, maar dan heb je ook wat. Misschien iets voor een inkoopactie? 
ik gok dat dit allebei wel kan... mijn gok is dat er geheugen in het toetsenbord zit... in dit geheugen zitten de toets-plaatjes opgeslagen van 10 applicaties, en wel de applicaties die je links op et toetsenbord ziet zitten. tevens kan je hier je eigen programma's neerknallen gok ik... en je eigen commands aan de toetsen hangen...quote:Thunk schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:26:
Niet als er een een of ander geheugen op 't keyboard zit dat alle plaatjes opslaat. Helemaal vet zou zijn als je een overzicht van je keyboard in een of andere applicatie zou zien, en dat je dan op een toets klikt, die dan vervolgens kan bewerken met kleuren (256 kleuren ofzo =)) en dan Save drukt --> plaatje wordt gelijk veranderd op je keyboard
Op TFT schermpjes gaan rammen?quote:Glashelder schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:42:
Zitten daar van die kleine TFT schermpjes in ofzo? Zal lekker prijzig worden
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last