Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Archos Gmini 400/402 topic deel 3.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Blaat
Reg. datum: 23 februari 2005

Is 't niet mogelijk om bij de MediaMarkt naar binnen te gaan en te vragen of ze 'm dan niet uit een andere filiaal kunnen halen? Lijkt me niet meer dan logisch dat ze dat doen.. (Volgensmij is de MM in Enschede wel goed btw, als ik de verhalen over de andere MMen hoor :P)

Iwes wijzigde dit bericht 12-07-2005 18:00 (4%)

Blaat!

Rallymedia.nl
Reg. datum: 14 september 2004

Ik heb hem zojuist besteld bij Mp3man! :D Heb er nu al zin in!
Blaat
Reg. datum: 23 februari 2005

:D

Nog 10 daagjes, en dan is de stufi binnen, en dan kan ik 'm ook halen :D

Blaat!

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

oh is die stufi daar voor?:P

Reg. datum: 13 april 2005

jeeeeeee:P

Ik heb 'm !

Kreeg vanmiddag een mailtje binnen van het hoofdkantoor van MM en en daar stond in,
dat ik m'n gmini kon kopen voor 299 :*)

Ik dus naar die winkel ( pas om 18.00 kon 'm niet meteen kopen ) vraag aan een verkoper dat ik een mp3 speler wou kopen. Hij pakte de doos ( zoon doorzichtig ding voor de beveiliging ) en gaf het aan mij,
Tot mijn verbazing zag ik dat er niet alleen een Gmini 400 in zat, maar ook het officiële hoesje van Archos :o .
Eerst even verbazing, want ik had het hoesje van infusion threads gister gekregen ( pics volgen ), en wat moet ik met dat hoesje.
Toen blij omdat ik het natuurlijk kon verkopen :Y)
Maarja straks komt die gast weer met een smoes van, jah bij mp3man zit er geen hoesje bij.
Nouja, ik dus naar de kassa om 'm te betalen. Toen meteen het geld terug vragen met behulp van het emailtje. Eerst overleg van 10 minuten en toen kwam die man eraan. Hij met zijn mail van mp3man.nl waarin stond dat hij niet leverbaar was. Ik met het mailtje van mp3man.nl waarin stond dat hij WeL leverbaar was+ het maitlje van het hoofdkantoor. Ik ben het er totaal niet mee eens, maar als het hoofdkantoor het zegt moet het maar(zoiets :P ) Hij dus een beetje pissig.
Logisch als je gister een hele discussie met een klant hebt, en dat je de volgende dag ineens ongelijk hebt.
Toen zei die ineens dat hij 't tasje terug wou hebben 8)7
Daar ging ik er maar mee akkoord, want hij had eigenlijk wel gelijk. ook al weet ik bijna zeker dat een andere verkoper het er gewoon bij had gegeven...

Kort samengevat, vind ik dat MM toch ( ook al met een hele omweg ) woord heeft gehouden.
Maar als ze slim zijn zou ik reclame maken voor de Archos Gmini mét tasje voor 344,- Dus bijna goedkoper zijn dan mp3man.nl.
En dan was er niet eens een probleem geweest ( gmini voor 299 en tasje voor 45 ). Maarja toch maar duidelijker zeggen dat er ook een extra accesoire bjizit :/

Hij is klaar met opladen ( na een uur al ?? ) en heb er een beetje mee gespeelt.
Ga er zometeen wat muziek, simpsons afleveringen en wat pics opzetten:D

Nouja morgen post ik even wat plaatjes en overige ervaringen !!

Ik wil toch even dit topic bedanken, want als dit topic er niet was had ik nooit mijn
Gmini gehad _/-\o_

The Answer

Core 2 Duo 6600|Asus P5B-E|Kingston 2048mb|MSI 7900GTO|SG Barracuda 7200.10 320gb| Zalman ZM460B-APS 460Watt|Antec P180B|Logitech G15|Logitech MX510|

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod

quote:
The Answer schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 22:58:

Hij is klaar met opladen ( na een uur al ?? )

The Answer
Volgens mij is de Gmini als je em krijgt al opgeladen.

quote:
RoD schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:00:
[...]

Volgens mij is de Gmini als je em krijgt al opgeladen.
Oh ik dacht al, ovnd het een beetje vreemd :|

Core 2 Duo 6600|Asus P5B-E|Kingston 2048mb|MSI 7900GTO|SG Barracuda 7200.10 320gb| Zalman ZM460B-APS 460Watt|Antec P180B|Logitech G15|Logitech MX510|

quote:
The Answer schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:02:
[...]

Oh ik dacht al, ovnd het een beetje vreemd :|

Wees blij, je kunt er meteen mee spelen :)
Symphatiek gedaan van Archos, nu hoeven al die Gmini400 bezitters die niet kunnen wachten om ermee te spelen niet zo lang te wachten :P

quote:
RoD schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:04:
[...]

Wees blij, je kunt er meteen mee spelen :)
Symphatiek gedaan van Archos, nu hoeven al die Gmini400 bezitters die niet kunnen wachten om ermee te spelen niet zo lang te wachten :P

:P
Ben ook heel blij :D :D
Maar ik kon niet de goede smiley vinden ( en ik hou van smileys ) ;)
Oja kan je de synchronisatie instellingen bij Windows Mp10 wijzigen ?? ( dus bijv. mp3@ 192kb's )

thnx ( kijkt snel hoe ver mp10 al is met synchroniseren .....

quote:
The Answer schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:47:
[...]

:P
Ben ook heel blij :D :D
Maar ik kon niet de goede smiley vinden ( en ik hou van smileys ) ;)
Oja kan je de synchronisatie instellingen bij Windows Mp10 wijzigen ?? ( dus bijv. mp3@ 192kb's )

thnx ( kijkt snel hoe ver mp10 al is met synchroniseren .....

Hoe bedoel je dat synchroniseren precies? Met WMP10 kun je makkelijk liedjes overzetten, en je liedjes beheren.
Maar wat heeft dan die bitrate van mp3 ermee te maken? :?

quote:
RoD schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 00:50:
[...]

Hoe bedoel je dat synchroniseren precies? Met WMP10 kun je makkelijk liedjes overzetten, en je liedjes beheren.
Maar wat heeft dan die bitrate van mp3 ermee te maken? :?

Ik bedoel dat je een liedje hebt met als type ( weet niet precies hoe je het noemt ) wma@64kbs's
maar je wilt dat het liedje op je mp3 speler als mp3@192kb's komt te staan. En is dit mogelijk om in te stellen. Bij rippen kan het wel, maar bij synchroniseren volgens mij niet.

En klopt dit wel

Ik heb ( heb niet zo veel muziek }:O ) 2.2 gig muziek geselecteerd dat zijn ong. 400 nummers.
Maar hij is nu al één uur én 5 min. bezig en hij is past op 60 %. Het begin ging snel
toen hoefde hij volgens mij alleen maar te kopiëren, nu staat er : conversie vereist ?
Hebben jullie dit ook??
En is dit te verhelpen ( zal wel met de aangepaste instellingen te maken hebben )??

Nouja in iedergeval welterusten :p ( ik blijf wachten tot hij klaar is :z :Z

The Answer

ps: het begin ging Erg snel 100 nummers in 2 min. nu dus 170 nummers in 1 uur en 3 min. .....

Reg. datum: 13 juli 2005

Pleur alles gewoon met verkenner erop, WMP 10 zet alle nummers om naar wmv heb ik gelezen...

Met mijn archos AV420 duurde 1 Gig i minuut...dus alle muziek was maar enkele seconden per album.:) lekker snel...

trouwens hebben jullie nog steeds problemen met audio/video die niet sync loopt?

Reg. datum: 05 juli 2005

Ik heb de Gmini gister ontvangen van Mp3man.nl. Maandag avond bestelt en vooruitbetaald. Gister (woensdag red.) in huis. Tres quick!

Heb direct 13gb aan muziek erop gepleurd. Binnen 20 minuten was het letterlijk en figuurlijk gebakken. De Gmini werd goed warm tijdens het overladen. Hebben meer mensen dit??

Alleen irritant dat het scherm pas na een aantal seconden uit gaat. Volgens mij pas na 30 seconden. Als ik muziek luister in bed en zap een nummer door, of zet het geluid wat zachter, dan wordt de hele kamer verlicht!! Sjaa en dan ben ik al weer wakker :D.
Weet iemand misschien hoe je dit kan instellen??

Ja Ja...

quote:
Birdcube_X schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:00:
Alleen irritant dat het scherm pas na een aantal seconden uit gaat. Volgens mij pas na 30 seconden. Als ik muziek luister in bed en zap een nummer door, of zet het geluid wat zachter, dan wordt de hele kamer verlicht!! Sjaa en dan ben ik al weer wakker :D.
Je bent al wakker als je muziek luistert, wat is dit voor een non-issue :?

Canon 5D + een berg lenzen. richardbakker.com

Q6600 is fijn
Reg. datum: 27 september 2001

quote:
bakman schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:07:
[...]

Je bent al wakker als je muziek luistert, wat is dit voor een non-issue :?
? Soms probeer je er mee in slaap te komen?

Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos

quote:
Ik heb de Gmini gister ontvangen van Mp3man.nl. Maandag avond bestelt en vooruitbetaald. Gister (woensdag red.) in huis. Tres quick!

Heb direct 13gb aan muziek erop gepleurd. Binnen 20 minuten was het letterlijk en figuurlijk gebakken. De Gmini werd goed warm tijdens het overladen. Hebben meer mensen dit??

Lees de handleiding ns, staat er wel in.

Reg. datum: 27 januari 2002

quote:

Ik had ook dat de Gmini erg warm werd tijdens het overzetten van veel mp3'tjes. Gewoon af en toe een pauze nemen om 'm af te laten koelen.

Verder kan je de tijd dat het scherm aan blijft staan gewoon instellen bij Setup -> Power
Het minimum is 10 sec.

Bramm wijzigde dit bericht 14-07-2005 12:18 (3%)

Intel Core2Duo E6700, Asus P5N32-E SLI Plus, 4GB Corsair PC6400 CL4, Club 3D Geforce 8800GTS 640MB, NEC 3540A, Asus E616P3, WD Raptor X WD1500AHFD, Hitachi Deskstar T7K250 250GB, Samsung SyncMaster 226CW, Thermaltake Tsunami, Coolermaster 450W

Reg. datum: 05 juli 2005

quote:
Breepee schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:11:
[...]

? Soms probeer je er mee in slaap te komen?

Idd ik val altijd met muziek in slaap.
10 seconde is nog te lang :P

Birdcube_X wijzigde dit bericht 14-07-2005 12:42 (8%)

quote:
Bramm schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:18:
[...]

Ik had ook dat de Gmini erg warm werd tijdens het overzetten van veel mp3'tjes. Gewoon af en toe een pauze nemen om 'm af te laten koelen.

Volgens mij is het niet nodig om een pauze te nemen, als je de Gmini maar niet in een hoesje hebt, zodat de warmte wat weg kan komen.

Rallymedia.nl

Net mailtje gekregen dat hij morgen binnenkomt :) Maar als ik nou standaard MPG-jes heb, kan ik die dan meteen afspelen op de Gmini? Of moet ik deze eerst omzetten naar DivX? Zo ja, met welk programmaatje kan ik dat doen?

quote:
Impry schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:50:
Net mailtje gekregen dat hij morgen binnenkomt :) Maar als ik nou standaard MPG-jes heb, kan ik die dan meteen afspelen op de Gmini? Of moet ik deze eerst omzetten naar DivX? Zo ja, met welk programmaatje kan ik dat doen?

Ja, die moet je eerst omzetten.
Archos levert een programma'tje bij waarmee je het kunt doen.

Semper Fight, ADHD?

Wat een gave speler zeg.

Kweet alleen niet meer wat ik zelf aan wil schaffen........................

Wordt er niet makkelijker op zo ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Gamertag Xbox Live Semper Fight

Rallymedia.nl

Ik heb al heel wat rond zitten surfen, maar zijn er nergens gratis games te downloaden voor de Gmini?
Of misschien mensen die de games die ze gedownload hebben hier neer willen zetten? :D

quote:
Impry schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 02:18:
Ik heb al heel wat rond zitten surfen, maar zijn er nergens gratis games te downloaden voor de Gmini?
Of misschien mensen die de games die ze gedownload hebben hier neer willen zetten? :D
Nee ze zijn niet gratis, en ze zijn gekoppeld aan je productkey, dus games van anderen werken niet.

Rallymedia.nl

Ik heb 'm binnen! :D :D :D!!

:P Ben ik trouwens de enige die een kwartier op de verpakking heeft lopen zwoegen? :{

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: