Reg. datum: 02 maart 2003
Mischien, maar het is geen Bluetooth muis dus niet echt relevant voor dit topic 
Ehm, ik zit ook een beetje te orienteren op dit soort muizen, voor een MacBook (die er misschien gaat komen).
De V270 lijkt de beste oplossing (geen zin in trust/sweex, targus al helemaal niet) alleen hij ziet er voor mij erg hoekerig uit.. Dat lijkt me niet echt comfortabel na een uurtje muizen.! Hoe is de gebruikservaring ervan?
Ik heb nu trouwens een MX1000 met RF, werkt het goddelijk gewoon, alleen om nou een hele Logitech desktop-set aan te schaffen voor alleen de muis (die wel BT is dan) vind ik zonde, ik blijf lekker bij m'n apple keyboard
De V270 lijkt de beste oplossing (geen zin in trust/sweex, targus al helemaal niet) alleen hij ziet er voor mij erg hoekerig uit.. Dat lijkt me niet echt comfortabel na een uurtje muizen.! Hoe is de gebruikservaring ervan?
Ik heb nu trouwens een MX1000 met RF, werkt het goddelijk gewoon, alleen om nou een hele Logitech desktop-set aan te schaffen voor alleen de muis (die wel BT is dan) vind ik zonde, ik blijf lekker bij m'n apple keyboard
stevenP wijzigde dit bericht 01-06-2006 23:41 (7%)
De V270 bevalt mij prima, ook na 8+ uur muizen per dag.
Beweegt soepel, niet erg zwaar hij bevalt mij echt prima
Beweegt soepel, niet erg zwaar hij bevalt mij echt prima
Zijn er al nieuwe muizen van logitech of Microsoft aangekondigd met BT en Laser?...
Want de optische sensor die ik in mn laptop muis (Logitech Laptop Mouse) heb werkt voor geen reet... op veel oppervlakken doet die moelijk, maar mn laser muis, zit in een set (los is het de MX610) werkt bijna overal perfect...
Ik heb de V200 al in mn hand gehad, en die is wel ok kwa comfort.
En hoe is het stroomverbruik van die V270? Want met mijn MX610 heeft die 6 maanden gedaan met 2AA batterijen...
Want de optische sensor die ik in mn laptop muis (Logitech Laptop Mouse) heb werkt voor geen reet... op veel oppervlakken doet die moelijk, maar mn laser muis, zit in een set (los is het de MX610) werkt bijna overal perfect...
Ik heb de V200 al in mn hand gehad, en die is wel ok kwa comfort.
En hoe is het stroomverbruik van die V270? Want met mijn MX610 heeft die 6 maanden gedaan met 2AA batterijen...
Gallery | Mijn Home Cinema | ASUS F3Ja
Reg. datum: 20 augustus 2001
Reg. datum: 20 augustus 2001
Ik heb vandaag een v270 van logitech gekocht maar vind het maar een ruk ding. Als op de knoppen klikt hoor je echt een harde klik en het scrol wieltje gaat nogal stug zodat hij soms niet scrolt. Ga eens kijken of ik hem kan ruilen misschien is het exemplarisch
Mijn V270 gebruik ik gewoon in combinatie met oplaadbare batterijen, en als ik die 1 keer in de 3 maanden moet laden is het veel.
En dan gebruik ik hem vrij intensief
En dan gebruik ik hem vrij intensief
Al een erg oud topic, maar ik wil het toch even nieuw leven inblazen.
Er is helaas de afgelopen 2 jaar niet heel veel gebeurd op BT gebied qua muizen, terwijl BT op laptops toch standaard is. Echte high end muizen zie ik nog steeds niet boor BT
Ik gebruik nu een MX1000 muis die afkomstig is van de triest slechte MX5000 desktop. De muis is het enige wat daarin goed functioneerde, mits niet in gebruik met de meegeleverde stick.
Je hebt nu ook de heerlijke MX revolution mouse in BT, maar helaas weer niet los te koop, maar alleen in combi met de MX5500 set. snap ik niks van.
Wat een laptopgebruiker zoekt, is een goede muis (a la MX revolution) die los te koop is, op bluetooth werkt EN gewone AA of AAA batterijen vreet.
Dat geen fabrikant dat produceert
Of heeft iemand hier tips?
Er is helaas de afgelopen 2 jaar niet heel veel gebeurd op BT gebied qua muizen, terwijl BT op laptops toch standaard is. Echte high end muizen zie ik nog steeds niet boor BT
Ik gebruik nu een MX1000 muis die afkomstig is van de triest slechte MX5000 desktop. De muis is het enige wat daarin goed functioneerde, mits niet in gebruik met de meegeleverde stick.
Je hebt nu ook de heerlijke MX revolution mouse in BT, maar helaas weer niet los te koop, maar alleen in combi met de MX5500 set. snap ik niks van.
Wat een laptopgebruiker zoekt, is een goede muis (a la MX revolution) die los te koop is, op bluetooth werkt EN gewone AA of AAA batterijen vreet.
Dat geen fabrikant dat produceert
Of heeft iemand hier tips?
specs: pc met beeldscherm muis en tobo, laptop van Dell
De MX Revolution is denk ik niet de muis die je bedoelt, deze werkt namelijk op interne accu, hij is groot en gewoon los verkrijgbaar...
Waarom kijk je niet naar de VX Nano? Deze is mooi klein, werkt op AAA batterijen en heeft een hele kleine receiver. Ik heb een iets ouder model en voor zo'n klein muisje liggen deze vaak heerlijk in de hand.
Waarom kijk je niet naar de VX Nano? Deze is mooi klein, werkt op AAA batterijen en heeft een hele kleine receiver. Ik heb een iets ouder model en voor zo'n klein muisje liggen deze vaak heerlijk in de hand.
When altering ones mind becomes as easy as programming a computer,
what does it mean to be human?
Reg. datum: 20 juli 2005
Mja, tis dat mijn Asus laptop standaard dat Logitech muisje meelevert (hetzij met Asus logo erop) maar verder zijn er erg weinig te krijgen. Ik dacht een goede koop te doen met de Razer Pro Click Mobile maar man, die dingen laggen als een gek, geen game mee te spelen. En daar koop je nou net Razer voor. Is daar nou geen markt voor?
Voorheen Cubefanatic
Reg. datum: 10 februari 2006
Reg. datum: 10 februari 2006
Ikzelf heb sinds kort de Microsoft BT Notebook Mouse 5000 laser muis.
Twee AAA batterijen, geen losse reciever klein simpel en handzaam laser muisje.
http://www.microsoft.com/.../muizen/notebook5000.aspx
Mzls,
J
Mzls,
J
die heb ik ook, lekker dingetjequote:jlease schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:42:
Ikzelf heb sinds kort de Microsoft BT Notebook Mouse 5000 laser muis.
Mzls,
J
Acer Aspire 5024WLMi // AMD Turion 64 1.8GHz // ATi Radeon X700
VX nano voldoet idd wel aan mijn eisen, maar ik vind de muis zo klein. Is dat geen bezwaar? Ik ben nu de MX revolution gewend
Ja, maar waarom moeten laptopmuizen altijd klein zijn. Een full size laptopmuis op BT met gewone AA en AAA batterijen zijn er nauwelijks.
Logitech, kom eens met een Revolution voor BT op batterijen!
Logitech, kom eens met een Revolution voor BT op batterijen!
@OP13
Lees mijn post en laat dat ding liggen. Die Razer lagt als een gek, nog nooit zo'n gare muis gehad...
Lees mijn post en laat dat ding liggen. Die Razer lagt als een gek, nog nooit zo'n gare muis gehad...
Voorheen Cubefanatic
Reg. datum: 27 maart 2001
Reg. datum: 27 maart 2001
Helemaal over je post heen gelezen
.
Dat is toch wel jammer dat het niet lekker werkt. Een bluetooth muis lijkt mij ideaal, geen gekloot meer met usb ontvangers. En dit is/was de muis die ik bij een laptop zou willen hebben als ik er één ga kopen.
Misschien werkte de bluetooth ontvangen in je laptop niet lekker met deze muis. Heb je ook nog een andere bluetooth ontvanger geprobeerd?
De reviews die ik gelezen van deze muis zijn allemaal zeer positief.
Dat is toch wel jammer dat het niet lekker werkt. Een bluetooth muis lijkt mij ideaal, geen gekloot meer met usb ontvangers. En dit is/was de muis die ik bij een laptop zou willen hebben als ik er één ga kopen.
Misschien werkte de bluetooth ontvangen in je laptop niet lekker met deze muis. Heb je ook nog een andere bluetooth ontvanger geprobeerd?
De reviews die ik gelezen van deze muis zijn allemaal zeer positief.
Een heel andere optie voor een bluetooth muis voor de laptop, is de mogo, (ik heb de hp-variant).
Dat is een uitklapbaar muisje, wat past (en oplaadt) in het pcmcia-slot. Als je hele dagen met je muis werkt is dat misschien niet ideaal, maar voor on-the-go issie ideaal.

Als je het ziet denk je, dat is niks. Maar het werkt toch verbazingwekkend goed.
Dat is een uitklapbaar muisje, wat past (en oplaadt) in het pcmcia-slot. Als je hele dagen met je muis werkt is dat misschien niet ideaal, maar voor on-the-go issie ideaal.

Als je het ziet denk je, dat is niks. Maar het werkt toch verbazingwekkend goed.
Tja, ergnomomisch niet echt wat is zoek.
Bovendien heb alleen een PCIExpress slot in mijn klapdoos
Bovendien heb alleen een PCIExpress slot in mijn klapdoos
dirkjesdirk wijzigde dit bericht 22-07-2008 14:21 (34%)
Reg. datum: 07 april 2005
Reg. datum: 07 april 2005
Ik was laatst ook op zoek naar een full size BT muis op batterijen voor mijn flaptop, ben helaas op een simpele logitech met draadje uitgekomen omdat de meeste of te duur of in combinatie met een tobo waren.
Reg. datum: 11 maart 2002
Keuze genoeg toch ? en prijzen vallen wel mee vind ik.
PriceWatch BlueTooth muizen
PriceWatch BlueTooth muizen
maui71 wijzigde dit bericht 22-07-2008 18:07 (15%)
Ik gebruik nog steeds naar volle tevredenheid mijn Logitech V270..
Niet zo klein als sommige van die andere laptopmuizen, en werkt op 1 of 2 AA's
Niet zo klein als sommige van die andere laptopmuizen, en werkt op 1 of 2 AA's
Mja, maar USB duurt zo lang. Neem dan liever de Powerbank V800C, kwartiertje en je batterijtjes zitten weer vol power. Die dingen zijn altijd leeg als het net niet uit komt...
Voorheen Cubefanatic
Persoonlijk ben ik eigenlijk opzoek naar een full size muis met Bluetooth die je ook kunt afzetten en dergelijke. Tja de MX900 oid zou dan eigenlijk ideaal zijn, maar die is er niet meer helaas 
Iemand andere suggesties nog? Want bij Logitech of Microsoft kom ik niet verder dan de MX1000 met Bluetooth, maar dan moet je weer een duur desktopsetje kopen waar ik niets aan heb...
Iemand andere suggesties nog? Want bij Logitech of Microsoft kom ik niet verder dan de MX1000 met Bluetooth, maar dan moet je weer een duur desktopsetje kopen waar ik niets aan heb...
And remember, Respect is Everything !
Ik was naar de meda markt voor de MS 5000 of Logitech 470, echter die waren niet te krijgen.
Heb toen maar voor 24 euro een trust gehaald en die bevalt tot nu toe nog prima:
http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=15351
Heb toen maar voor 24 euro een trust gehaald en die bevalt tot nu toe nog prima:
http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=15351