Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 juni 2005

quote:
Boeb0e schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:03:
[...]

Ik pickpocket nooit in instances. Je verliest er idd veel tijd mee, en zelfs dan. Stel nu dat je dit doet terwijl de rest aan het recoveren is....je zal maar eens een verkeerde beweging maken en je stealth verliezen.

ook op tegen idd

skinning en mining kan wel als je toch aan het recoveren ben. Pickpocket is imo net iets te riskant en als het een zwaardere instance is, gooi ik die rogue na 1 waarschuwing uit de groep.

sirdalord wijzigde dit bericht 08-06-2005 16:05 (10%)

quote:
Paineaser schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:55:
oke ik moet dit even zeggen als rogue zijnde ( die heel veel getest heeft )

er zijn aaaaaaltijd voor en nadelen bij welke class ook en neen geen class is perfect

maar om direct te zeggen dat een warrior een rogue altijd PWNt is ook weer niet zo
als je een combat rogue ( level 60 ) tegen een warrior ( level 60 ) zet dan hebben ze allebij een kans om te winnen hoe je het ook wend of keerd tuurlijk krijgt de rogue klappen maar dat krijgt de warrior ook ( nu is blind van een rogue echt handig om te healen dmv bandages ) dus in princiepe heeft een goede rogue 2 levens Let wel IN duel !! in pvp is dit heel anders omdat je dan te maken hebt met mobs enz enz

maw iedere class heeft een kans om te winnen maar aub ga niet lopen lullen dat een rogue altijd van een warrior wind want hoe dan ook is het vaak andersom

dus Thalan neem wat van andere rogues aan die veel meer ervaring hebben dan dat jij hebt en ga zelf eens testen op de test server...

Het zou te imba zijn als de rogue altijd van alles en iedereen kon winnen. Maar er werd veel geroepen dat rogues nooit een kans maken tegen een warrior, dus toen dacht ik, dat valt vast wel mee, en dat probeer ik nu dus uit.

Daarna wil ik graag de warlock gaan proberen, kijken of ik daar ook een leuke char in kan bouwen.

Fuck you. I'm cerfectly poherent.

(Legend) Rogue @ Bloodscalp
Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:00:
[...]

Ik moet de eerste combat rogue die toe-to-toe tegen mij gaat nog zien winnen ;)

offtopic:
ervaring krijg je niet me een lv60-er op een test-server.. ervaring krijg je met meerdere classes tot high lvl te spelen en niet een instant-lv60er spelen..
Klopt ervaring krijg je er wel insicht in wat er gebeurt als je een rogue tegen een warrior zet ..... ;)

Legend Lv60 Rogue 2/8 Nightslayer ..Brutality Blade.. Darkmoon card of the Mealstrom :::::: Guild Denial

hola
Reg. datum: 14 september 2001

quote:
Muppet schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:54:
lol mensen zijn nu al aan het zeiken op blizz forums. Word je toch kotsmisselijk van!!

[...]

Waarom krijg je daar geen cd's je koopt toch de hele game?? Zodra jij het geld geeft voor de game heb jij recht op die CD's!!

Nee, bij gamersloot krijg je alleen de key. Deze krijg je per mail zodat je meteen kan gamen. Ik heb deze gekocht toen wow uitverkocht was, en het hier nog een maand duurde voordat de game weer in de winkel lag. Ik wist van te voren dat ik geen cd's erbij kreeg....

quote:
kurai999 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:59:
Donder die interface folder weg (backup kan geen kwaad) als het goed is wordt er een nieuwe interface folder aangemaakt bij het starten.
Ik heb de interface directory weggegooid, maar zodra ik wow opstart wordt er geen nieuwe aangemaakt. Wordt deze misschien alleen aangemaakt als je echt de game start? Want nu kom ik natuurlijk niet verder dan het log-in scherm :'(

tassadar71 wijzigde dit bericht 08-06-2005 16:08 (30%)

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

Even iets anders, sinds kort verkoop ik limited supply vendor recipes met dikke winst op de AH.

(bv. Felcloth Pants recipe uit Moonglade voor 1g60s, voor 8g verkopen op AH)

Meer mensen die dit doen ?
Reg. datum: 10 februari 2005

quote:
Raffuhl schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:58:
[...]

Klopt. Ik moet zeggen dat 1 van de pallies bij de baron ook wel de pijp uitging uiteindelijk. Hij kreeg een crit op zijn dak van 3k+ damage. Voor de quests heb je inderdaad wel een probleem als je geen warrior als tank hebt.

Dat bedoel ik dus.

1 warrior is genoeg om te tanken. 1 priest/druid is genoeg om te healen. 1 paladin als healer of tank = wipe. Das nou het hele probleem. 2 pallies zijn zo goed als 1 warrior om te tanken, of als 1 priest om te healen. Zelfs met de beste builds/gear. We kunnen geen enkele taak alleen uitvoeren. ELKE andere class kan dat wel. Maar wij kunnen niks. Een warrior is een tank, wij een halve. Een druid/priest is een healer, wij een halve. Een <insert any other class> is een damage dealer, wij een halve. Voor elke taak die je een Paladin wil laten doen, moet je er twee hebben. :&#039;( Best wel schraal. :( Ik houd enorm van mijn kleine dwergje in z'n plate gear...maar ik vind het wel zielig voor hem dat ie eigenlijk niks goed kan behalve Blessings spammen. Hij doet z'n best wel, maar het wil maar niet lukken.

quote:
Boeb0e schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:03:
[...]

Ik pickpocket nooit in instances. Je verliest er idd veel tijd mee, en zelfs dan. Stel nu dat je dit doet terwijl de rest aan het recoveren is....je zal maar eens een verkeerde beweging maken en je stealth verliezen.

Ik pickpocket alleen wanneer de betreffende mob minimaal 2 a 3 levels lager is, en wanneer er geen gevaar bestaat voor adds, dus als er bijvoorbeeld een lege gang is, met aan het eind 2 guards. Mocht ik ze dan pullen door een resist, kan ik ze alleen af en loopt de party geen enkel risico op een wipe.

En idd, ik doe het voor de potions en de lockboxes. Potions wil ik altijd bij hebben omdat ik er altijd vanuit ga geen heal te krijgen. Krijg ik die wel, dan zal ik dat ook altijd tegen de healer zeggen, dat ik wil dat hij eerst de rest van de party volledig healt, en dan mij pas. En lockboxes daar kom je gewoon niet zo makkelijk aan imo.

Reg. datum: 02 november 2003

quote:
tassadar71 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:07:
[...]

Nee, bij gamersloot krijg je alleen de key. Deze krijg je per mail zodat je meteen kan gamen. Ik heb deze gekocht toen wow uitverkocht was, en het hier nog een maand duurde voordat de game weer in de winkel lag. Ik wist van te voren dat ik geen cd's erbij kreeg....
Kan je niet gewoon rustig WoW ergens downloaden? Want betaal je niet alleen voor de aanschaf van je account in eerste instantie? Of heb ik 't fout?

Reg. datum: 03 december 2003

Draco,

Ik heb ook een lvl 60 pala (speel niet veel meer op, ben meer bezig met mijn alt mage)

mijn volgende respec kost volgens mij 40 gold, en heb meerdere builds uitgeprobeerd.

Mijn bevindingen.

Holy build

niet waard om 31 punten tot holy shock in te stoppen. holyshock doet te weinig damage tov de manacost.

Protbuild

Leuk om meer klappen te kunnen incasseren maar daar lever je dan ook weer een hoop dps voor in.

Retri,
kings is leuk en zeker de beste buff (maar ook niet echt 31 punten waard, en zonder soc/cons kan je niet echt.

Mijn build is nu

Holy Talents (14 points)

Improved Holy Light - 3/3 points
Increases the amount healed by your Holy Light spell by 12%.

Spiritual Focus - 5/5 points
Gives your Flash of Light and Holy Light spells a 70% chance to not lose casting time when you take damage.

Illumination - 5/5 points
After getting a critical effect from your Flash of Light or Holy Light spell, gives you a 100% chance to gain Mana equal to the base cost of the spell.

Divine Favor - 1/1 point
When activated, gives your next Flash of Light or Holy Light spell a 100% critical effect chance.

Protection Talents (16 points)

Improved Devotion Aura - 5/5 points
Increases the armor bonus of your Devotion Aura by 25%.

Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Shield Specialization - 5/5 points
Increases the amount of damage absorbed by your shield by 25%.

Blessing of Sanctuary - 1/1 point
Places a Blessing on the friendly target, reducing damage dealt from all sources by 7 for 5 minutes. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.

Retribution Talents (21 points)

Benediction - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Retribution spells by 15%.

Improved Blessing of Might - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Blessing of Might by 20%.

Improved Seal of the Crusader - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Seal of the Crusader and the Holy damage increase of your Judgement of the Crusader by 15%.

Seal of Command - 1/1 point
Fills the Paladin with the spirit of command for 30 seconds, giving the Paladin a chance to deal additional Holy damage equal to the damage of the Paladin's weapon. Only one Seal can be active on the Paladin at any one time.

Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 30 seconds, causing 24 Holy damage any time the enemy becomes stunned. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

Vengeance - 4/5 points
Gives you a 12% bonus to Physical and Holy damage you deal for 8 seconds after dealing a critical strike.

Consecration - 1/1 point
Consecrates the land beneath the Paladin, doing 120 Holy damage over 8 seconds to enemies who enter the area.

quote:
Draco Leonis schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:07:
[...]

Dat bedoel ik dus.

1 warrior is genoeg om te tanken. 1 priest/druid is genoeg om te healen. 1 paladin als healer of tank = wipe. Das nou het hele probleem. 2 pallies zijn zo goed als 1 warrior om te tanken, of als 1 priest om te healen. Zelfs met de beste builds/gear. We kunnen geen enkele taak alleen uitvoeren. ELKE andere class kan dat wel. Maar wij kunnen niks. Een warrior is een tank, wij een halve. Een druid/priest is een healer, wij een halve. Een <insert any other class> is een damage dealer, wij een halve. Voor elke taak die je een Paladin wil laten doen, moet je er twee hebben. :&#039;( Best wel schraal. :( Ik houd enorm van mijn kleine dwergje in z'n plate gear...maar ik vind het wel zielig voor hem dat ie eigenlijk niks goed kan behalve Blessings spammen. Hij doet z'n best wel, maar het wil maar niet lukken.
3 halve classes is altijd nog krachtiger dan 1 hele, toch? :P

WoW !!1!11!
Reg. datum: 25 mei 2005

Dat Rogues / Shaman / Mages het meest gespeeld worden heb ik door, maar welke class en race worden eigenlijk het minst gespeeld ?

DoomHammer -|- Shag -|- Human Rogue -|- Level 45-50

Reg. datum: 12 april 2003

quote:
Draco Leonis schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:07:
[...]

Dat bedoel ik dus.

Moet je nagaan dat een hoop paladins (iig op mijn server) niet eens buffs geven aan een raid party. Zij het vanwege luiheid of het niet begrijpen van hun class. En dit tot onvrede van de paladins in onze guild: "i have to ##$%#$ keep buffing everyone and the other pally isn't doing #$%#"

quote:
ShagHank schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:10:
Dat Rogues / Shaman / Mages het meest gespeeld worden heb ik door, maar welke class en race worden eigenlijk het minst gespeeld ?
In de endgame: warlocks en priests. In mindere mate zijn druids en mages juist schaars op Bladefist Alliance side. Alhoewel er schijnbaar wel heel veel lage lvl mages rondlopen.

Raffuhl wijzigde dit bericht 08-06-2005 16:16 (18%)

Wewt 80 Disc/Holy Priest @ Emeriss - No Win Scenario

Reise, Reise
Reg. datum: 28 november 2004

Van de horde weet ik dat er weinig Tauren rondlopen :)

www.netbookstart.com

En warlocks, dunkt me. Die hebben immers dat shards gezeik. En priests zijn op vashj ook ver te zoeken.

Laatste keer dat ik keek was de horde/alliance ratio trouwens heel netjes ! 51% horde, 49% alliance.

Lost in Translation
Reg. datum: 02 juni 2003

quote:
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:08:
[...]

En idd, ik doe het voor de potions en de lockboxes. Potions wil ik altijd bij hebben omdat ik er altijd vanuit ga geen heal te krijgen. Krijg ik die wel, dan zal ik dat ook altijd tegen de healer zeggen, dat ik wil dat hij eerst de rest van de party volledig healt, en dan mij pas. En lockboxes daar kom je gewoon niet zo makkelijk aan imo.

Een goeie healer kan jouw makkelijk healen in de instances die wij (dan bedoel ik op ons lvl) doen. Ik heb gisteravond met z'n 4en (rogue, warrior, priest en druid, varierend van lvl 39-41) heel makkelijk SM gedaan (de eerste 3 instances dan). Ik heb op 1 keer na mijn mana niet onder 50% gehad. Die ene keer was omdat een rennende mob er meteen 4 bij pullde. Toen moest ik ff flink aan de bak :D.

Je hoeft mij dan ook niet te zeggen dat ik jou niet hoef te healen. Je zult niet mijn prioriteit hebben, maar een dooie rogue is ook niet fijn. Zonder mage is een dmg dealer ook wel fijn hoor.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

WoW-Addict
Reg. datum: 22 april 2005

haha tog jmmr voor de pala's dat ze bij ons (horde :D ) de meest gehate class zijn en daarom ook meestal KOS zijn...
ik speel nu 42 lvls met mn schatje (jah een shammy :D ) en daar slacht ik regelmatig pala's mee, maar tog moet ik toe geven dat ze nogsteeds pittig zijn (op sommige na dan) maar soms ook heel maar dan ook heel dom... zoals geen shields?!
wtf is dat....alle pala's die groupen gebruiken tegen mij geen shields :S (ik bedoel dan de spell niet het item :P ) dus daarom zijn ze alleen maar makkelijker net als gister ook 4 of 5x pala's gekilled in badlands bij de greater elems telkens een groepje van 2 of 3 pala's maar met een mage zijn ze wel sterker..ons van de 7+ encounters 2x gedood de rest was het horde die wint :D...

maar nog steed kan ik niet op de wow-europe.com/en(de/fr) sites komen :S en niet mn GC'tje toevoegen en niet spelen....*curses blizz and wishes to be a warlock so he can spam curses...*

dus val ik jullie maar lastig met mn leuke alliance pwnage verhaaltjes :D

[Twilights Hammer - Aprox - 51 UD Rogue )(retired)( - Elemtra - 49 Orc Shaman][Vashj - Meria - 14 Human Paladin, Aprox - 14 Night Elf Priest]

hola

quote:
kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:09:
[...]

Kan je niet gewoon rustig WoW ergens downloaden? Want betaal je niet alleen voor de aanschaf van je account in eerste instantie? Of heb ik 't fout?

Je hebt het niet fout. Ik heb betaald voor de game, en voor de key\account. Ik heb het spel dus volledig legaal in mijn bezit. Vertel mij alleen maar eens waar je zomaar wow kunt downloaden... :&#039;(

Trouwens, de Interface\FrameXML\Localization.lua bug waar ik last van heb staat denk ik niet voor de folder Interface in de root dir van wow maar voor de data\interface.MPQ file... Hier staat waarschijnlijk een mapje in FrameXML en deze zal dan een bestand Locatization.lua bevatten en dit bestand is waarschijnlijk corrupt...

Ik weet zelf niet hoe je MPQ bestanden kan openen en editen... Misschien dat iemand de moeite wil nemen om dit bestand (Interface.mpq) tijdelijk even ergens online te zetten waar ik het kan downloaden? (Wel de versie dan van voor deze patch :) )

De mijne is overigens 68.023kB groot...

Reg. datum: 10 februari 2005

quote:
Holy build

niet waard om 31 punten tot holy shock in te stoppen. holyshock doet te weinig damage tov de manacost.

Klopt. Echt waardeloos. Heb nu een andere Holy build. Zonder Shock, maar met alle healing talents. Ik weet het anders ook niet meer. :&#039;(

quote:
Protbuild

Leuk om meer klappen te kunnen incasseren maar daar lever je dan ook weer een hoop dps voor in.

Yup. AKA nutteloos. Zeker omdat je geen aggro kan trekken, dus is je defense ook niet bijzonder nodig.

quote:
Retri,
kings is leuk en zeker de beste buff (maar ook niet echt 31 punten waard, en zonder soc/cons kan je niet echt.

Elke pally heeft BoK, dus hoef ik die niet te hebben. Bovendien zorgen BoM voor meer DPS, BoW is handiger om downtime te verkorten, en BoS is veel handiger in instances voor priests/e.d. Ik kan ook niet zonder SoC/Cons overigens. Maar die abilities op zichzelf brengen ook niet genoeg helaas.

quote:
build
Redelijke hybrid build. Goede talents zitten erin, zekers. Maar welke rol vervul je hiermee in een party? Nog ben je geen goede tank, en geen goede healer, en geen goede damage dealer. :(

quote:
Sak3d schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:11:
Van de horde weet ik dat er weinig Tauren rondlopen :)

Ze hebben ook zo weinig classes. Op het amerikaanse forum waren ze een tijd terug leuk aan het speculeren over de looks en functies van een tauren rogue, en waarom dat niet gewoon kon, aangezien de andere races het wel konden.

Uiteindelijke reden bleek de vreedzame filosofie van de taurens te zijn, die houden niet van achterbaks. Maar onder vreedzaam versta ik ook geen warriors :P

Dan zouden taurens eerder paladin achtige figuren moeten worden, en voor de rest alleen maar druids, priests, enzo.

Reg. datum: 20 november 2002

Iemand nog een snelle link met de patch? Zoals gewoonlijk langzaam, en de andere die ik heb gevonden was deze :

http://www.3dgamers.com/d...1.5.0-engb-patch.exe.html maar die zit vol..

Reg. datum: 09 oktober 2003

quote:
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:15:
En warlocks, dunkt me. Die hebben immers dat shards gezeik. En priests zijn op vashj ook ver te zoeken.

Laatste keer dat ik keek was de horde/alliance ratio trouwens heel netjes ! 51% horde, 49% alliance.
Druids zijn er bij ons ook heel weining. waar kan je die ratio eigenlijk vinden?

Specs: MSI P45 Neo3-FR, Intel E8500, Ati 4870 512MB, GeiL 4 GB DDR2-800, Coolermaster 650Watt, 750GB Seagate, Soundblaster Audigy 4, Logitech Z-5300

quote:
appelkoek schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:18:
[...]

Druids zijn er bij ons ook heel weining. waar kan je die ratio eigenlijk vinden?
Ergens in het vorige topic werd daar een link voor gegeven, weet het eik niet meer.

Reg. datum: 08 juni 2005

quote:
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:15:

een behoorlijk gebrek aan priests.

Zo'n beetje elke groep waar ik in zit heeft een druid of een pala als healer. Dat werkt vooralsnog goed, maar ik heb gehoord dat je uldaman niet red zonder 'echte' healer. En de hoogste priest die wij in onze guild hebben is lvl 37, maar die is zijn char behoorlijk beu geraakt.

sirdalord wijzigde dit bericht 08-06-2005 16:21 (3%)

hola

quote:
appelkoek schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:18:
[...]

http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php

Reg. datum: 02 november 2003

quote:
tassadar71 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:17:
[...]

Je hebt het niet fout. Ik heb betaald voor de game, en voor de key\account. Ik heb het spel dus volledig legaal in mijn bezit. Vertel mij alleen maar eens waar je zomaar wow kunt downloaden... :&#039;(

Trouwens, de Interface\FrameXML\Localization.lua bug waar ik last van heb staat denk ik niet voor de folder Interface in de root dir van wow maar voor de data\interface.MPQ file... Hier staat waarschijnlijk een mapje in FrameXML en deze zal dan een bestand Locatization.lua bevatten en dit bestand is waarschijnlijk corrupt...

Ik weet zelf niet hoe je MPQ bestanden kan openen en editen... Misschien dat iemand de moeite wil nemen om dit bestand (Interface.mpq) tijdelijk even ergens online te zetten waar ik het kan downloaden? (Wel de versie dan van voor deze patch :) )

De mijne is overigens 68.023kB groot...

Ik heb hem laatst van binary nieuwsgroepen geplukt, maarja dan moet je wel een nieuwsserver hebben wil je daar van kunnen downloaden dus daar heb je ook niet veel aan denk ik.. Misschien dat andere mensen wel weten waar je em vandaan kan halen.

http://shadowflare.gameproc.com/dwnload.html#WinMPQ
daar moet je MPQ's mee kunnen openen (zelf niet getest tho)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: