Een hele zooooi
[xbox] Xbox media center - Deel III
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw Topicuiteraard varieert dit; defragmentatie is niet normaal hierquote:BlackB1rd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:45:
Hij doet er overigens 72 sec over om 2 files van beide ongeveer 733MB met 2 srt's aan elkaar te knopen op m'n p4 2.8, 1GB DDR2, Maxtor 250GB 16MB SATA met Linux
Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com
Reg. datum: 07 januari 2004
ben naar mn xbox gegaan via flashFXP en ik zag een mapje met ondertitels staan..daar heb ik ze allemaal ingerost...
en nu als ik een kino vanaf mn pc stream..voila.!!!!
quote:BlackB1rd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 15:45:
Geniaal bakman, ik had eerlijk gezegd nog helemaal niet gehoord van dit formaat
Welcome to the 21st century
ps: DivX 6 is ook een container W00T!!!11
En toch moet het via de pc ook gewoon lukken, misschien een buggy buid? Probeer XBMC eens te updaten, misschien dat het daaraan ligt.quote:mirko schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:57:
bedankt bakman en iedereen , ik heb eindelijk ondertitels..
ben naar mn xbox gegaan via flashFXP en ik zag een mapje met ondertitels staan..daar heb ik ze allemaal ingerost...
en nu als ik een kino vanaf mn pc stream..voila.!!!!
Schweino wijzigde dit bericht 01-07-2005 18:02 (48%)
Schweino wijzigde dit bericht 01-07-2005 18:02 (97%)
Reg. datum: 07 januari 2004
ik ga niks meer doen..ik kan nu vanaf de bank mn films kijken...hoef ik die halve meter niet meer te lopen naar mn pc om een film op te starten..
iig thnx
quote:Schweino schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:00:
[...]
Welcome to the 21st century
ps: DivX 6 is ook een container W00T!!!11
Thanks man
Van DivX 6 was ik dan weer net wel op de hoogte dat deze soortgelijke features biedt
Een hele zooooi
Idem.. wie start er één?quote:Speedfight schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 10:00:
[...]
Ik zit zelf te wachten tot er een keer een inkoopactie voor die dingen komt...
Schweino? Is dit enabled\disabled in jouw build? Kan je misschien een build maken waarin het enabled is en je ervaringen posten? ...quote:Hoodlum77 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:03:
[...]
Hmmz dat klinkt niet heel simpel, zal me der is in verdiepen.
Maare ik denk dat ik maar gewoon geduldig wacht
Ehmmm, wat bedoel je met "dit"?quote:RedHead schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:42:
[...]
Schweino? Is dit enabled\disabled in jouw build? Kan je misschien een build maken waarin het enabled is en je ervaringen posten? ...
Ik denk dat 'ie die beta dvd player bedoeltquote:
Een hele zooooi
quote:
Ja precies, de beta DVD player. Ben benieuwd of het al een beetje werkt. Met menu's etc.
Vooral dan bij het kijken van een film welke in een ISO zit.
Dat laatste is al sinds lange tijd mogelijk.quote:RedHead schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:39:
[...]
Ja precies, de beta DVD player. Ben benieuwd of het al een beetje werkt. Met menu's etc.
Vooral dan bij het kijken van een film welke in een ISO zit.
Alleen het streamen via SMB kan 'ie niet (duurt een beetje lang om 'm geheel te cachenquote:Schweino schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:09:
[...]
Dat laatste is al sinds lange tijd mogelijk.
BlackB1rd wijzigde dit bericht 04-07-2005 11:25 (9%)
Een hele zooooi
Reg. datum: 05 november 2001
ik had me er eigenlijk al bij neergelegd, maar toch ff een vraagje. ik heb de mp3 map op mijn pc gedeeld zodat ik er via de xbox op kan komen, dit werkt perfect.
aangezien ik nogal een hoop mixxen heb (grote mp3+cue file) split xbmc ze netjes in losse bestanden zodat ik ze af kan spelen. MAAR als ik 2 cd;s en 2 cue files in 1 map heb zitten, dan worden ze niet per cd gesorteerd, maar staat alles door elkaar,
iemand zelfde prob, of oplossing?
voor de rest: thx schweino, jouw builds zijn toch het volledigst
Mazda 6 powered ;)
quote:BlackB1rd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:24:
[...]
Alleen het streamen via SMB kan 'ie niet (duurt een beetje lang om 'm geheel te cachen). Dat zou wel erg mooi zijn, maar weet niet of die beta player dat eigenlijk wel kan?
Dat doet 'ie hier wel (draai alles via samba). Hij cached niet de hele iso voordat 'ie em gaat afspelen (net als bij divx, daar doet 'ie dat ook niet).
Ik heb de beta dvd speler zelf ook nog niet geprobeerd overigens.
Schweino wijzigde dit bericht 04-07-2005 12:33 (11%)
Ignorance is a Bliss!! (- The Matrix)
Ik bedoel; in kan in mediacenter.xml aanpassen; dat de default drive/dir voor games wordt:
F:/games; G:/games; E:/hddloader; c:xboxdash.xbe; c:evox.xbe etc.
Als ik probeer de default drive/dir voor movies in te stellen; lukt dit niet?!
G:/movie; F:/movie gaat niet werken. het is of allee F:/movie of G:/movie
vervelnd als je een HD>137Gbyte hebt met extra movies op G: en movies op F: tegelijk
iemand een oplossing om dit standaard per default in te stellen?
Never be afraid of doing tasks you are not familiar with. Noah's Ark was built by an amateur. Professionals have built the Titanic.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Reg. datum: 05 november 2001
Mazda 6 powered ;)
Als je je volledige 250gig beschikbaar hebt, zou ik het gewoon zo laten.
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
Aangezien ik eerder een X2 bios erop had staan voor HDD met max 123Gbyte, met een HDD van 80Gbyte, was het nooit een probleem.
Nu heb ik later een grotere HDD van 200Gbyte erin gezet. Ik heb dus gewoon een 1:1 ghostbackup gemaakt van de oude HDD naar de nieuwe. Dus G: neemt 120Gbyte op.
Ik kan mijn xbox wel flashen met een nieuwe X2 bios waar standaard drives >137Gbyte worden ondersteund; echter hoe kan ik dan mijn huiige met F: en G: gepartioneerde HDD aanlaten passen; zodat hij gezien wordt als een grote HDD van 200Gbyte met alleen F: ?? ZONDER bestanden te wissen. kortom herpartitioneren met behoud van data dus.
Ik heb niet ergens anders de ruimte om 160Gbyte aan DIVX films te backuppen helaas....
Of een andere, makkelijker oplossing is gewenst.
Never be afraid of doing tasks you are not familiar with. Noah's Ark was built by an amateur. Professionals have built the Titanic.
Als je die 160 GB nergens tijdelijk heen kunt ftp-en, dan kan je bovenstaande herpartitionering (met behoud van je kostbare data) wel vergeten. Iets 'relatiefs simpels' zoals defragmenteren is op de xbox al niet eens mogelijk zonder ftp te gebruiken, laat staan een herpartitionering waarbij de data in tact blijft (en waarbij je hoe dan ook 40 GB tijdelijk ergens anders had moeten neerzetten).quote:John_Hoek schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 11:34:
..echter hoe kan ik dan mijn huiige met F: en G: gepartioneerde HDD aanlaten passen; zodat hij gezien wordt als een grote HDD van 200Gbyte met alleen F: ?? ZONDER bestanden te wissen. kortom herpartitioneren met behoud van data dus.
Ik heb niet ergens anders de ruimte om 160Gbyte aan DIVX films te backuppen helaas....
Waarom kan je eigenlijk niet meerdere dirs onder video's als 1 geheel zichtbaar maken in xbmc?
Dan kan je ook in 1 handeling bijv. een netwerkdir hieronder sharen ipv. elke keer maar heen en weer bladeren.
niemand een idee?quote:cramwinckel schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:15:
weet iemand of het mogelijk is om subtitles die in een rar zitten (van die geripte subtitles dus) te gebruiken. Nu moet ik ze uitpakken en dan zijn ze 3x zo groot namelijk. Hij zit overigens wel de .rars maar gebruikt ze niet.
Ignorance is a Bliss!! (- The Matrix)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.