Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500) -Deel 8

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

• The_Roman
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2013
Even een vraagje; waarom zou ik de T-Mobile meuk van mn ding willen halen? (dus de volledige reset zeg maar)? En wat is het verschil tussen intellipad, phonepad etc.?

Alvast bedankt,

Roman!

Omne Ignotum Pro Magnificum

• ScrewisS
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 02-11-2008

ScrewisS

HTPC kenner

quote:
The_Roman schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 08:36:
Even een vraagje; waarom zou ik de T-Mobile meuk van mn ding willen halen? (dus de volledige reset zeg maar)? En wat is het verschil tussen intellipad, phonepad etc.?

Alvast bedankt,

Roman!
Dit is geen reset hoor, dat is een rom veranderen, wat veel meer inhoud dan juist resetten .... 8)7

http://www.meedio.be

• The_Roman
quote:
ScrewisS schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 10:32:
[...]

Dit is geen reset hoor, dat is een rom veranderen, wat veel meer inhoud dan juist resetten .... 8)7

Dus.. mijn vraag blijft onbeantwoord.. wat heb ik eraan om de ROM te veranderen?

pss.. inhoud = inhoudT

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Hoe lezen jullie e-books op dit ding?
K heb al van alles geprobeerd om 'n beetje 'n normaal scherm te krijgen.
Maar ik moet telkens scrollen, scrollen, scrollen.

Ik zie m'n stylus-pennetje afslijten!
(hij staat al op landscape, maar ik blijf gaan)

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• FlowDesign
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18-04 12:58
Voordat ik mezelf voor gek verklaar:

Kan het zijn dat mijn displayprotector verschoven is? :?
Hij ligt weleens in de badkamer en dan issie natuurlijk bestwel beslagen na het douchen. Misschien dat ie toen verschoven is ofzo. Nog meer mensen die zoiets meegemaakt hebben?

Te koop: Nexus 5 32GB voor ¤459,-. Nu ook in ROOD!

• Nvidiot
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 10:57

Nvidiot

notepad!

quote:
CLB schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:52:

Microsoft ebook reader en dan met de 4-weg toets bladeren? pdfjes blijf je inderdaad aan het scrollen ja

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Kassad
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:26
quote:
CLB schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:52:

je kan .pdf-jes en .doc's via een word plugin omzetten naar .lit bestanden, die kan je prima lezen met microsoft reader.

Atheism is a non-prophet organization.

• Kassad
quote:
The_Roman schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 08:36:

Alvast bedankt,

Roman!
Zolang je geen problemen hebt met je MDA en de T-mobile kleuren niet lelijk vindt, zou ik geen ROM-update uitvoeren als ik jou was. Ik had nogal wat problemen met bluetooth en de T-mobile kleuren ;), vandaar dat ik voor een ROM-update heb gekozen. Ook de geluids-kwaliteit van de telefoon is een stuk verbeterd. De 1.11 ROM bevalt mij prima en ik ben dus uitge-update.

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:48
quote:
DazzleStan schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:21:
Met Activesync heb ik problemen. Mijn Inbox, Task, Calender zijn bijvoorbeeld niet te synchroniseren. Heeft dit te maken met Outlook 2002 software die bijgeleverd is?

Meestal komt dat omdat Outlook niet als standaard email client is geinstalleerd.
Probeer in het Help menu de fix optie.. daarna telefoon aankoppelen en het zou weer moeten werken

• jozy
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 06-04 23:31

jozy

Fully Zalman Cooled

quote:
FlowDesign schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:21:
Voordat ik mezelf voor gek verklaar:

Kan het zijn dat mijn displayprotector verschoven is? :?
Hij ligt weleens in de badkamer en dan issie natuurlijk bestwel beslagen na het douchen. Misschien dat ie toen verschoven is ofzo. Nog meer mensen die zoiets meegemaakt hebben?

Mijn originele displayprotector was ook verschoven/gekrompen en daarom heb ik maar zo'n displayprotector bij Inkoopactie gekocht. Ik heb helderder beeld/ je merkt niet dat er iets geplaatst is/ ik zie beter ondanks dat er een zonnetje opschijnt.
Btw het is hard plastic en voor maar 3,95 euro

Specs

• CLB
  • Niet online
quote:
Kassad schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 15:34:
[...]

je kan .pdf-jes en .doc's via een word plugin omzetten naar .lit bestanden, die kan je prima lezen met microsoft reader.
Ik heb op die site MSReaderSetup.exe gedownload! Maar dat moet ik toch op m'n comp installeren of op m'n SPV? Hoe werkt dit progje? Als ik 't opstart op de computer heb ik nergens de keuze om 'n .pdf bestand om te zetten in (waarschijnlijk) .lit?

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

• Kassad
quote:
CLB schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:13:
[...]

Ik heb op die site MSReaderSetup.exe gedownload! Maar dat moet ik toch op m'n comp installeren of op m'n SPV? Hoe werkt dit progje? Als ik 't opstart op de computer heb ik nergens de keuze om 'n .pdf bestand om te zetten in (waarschijnlijk) .lit?
je instaleert reader op je PPC en de wordrmr.exe op je pc, die geeft je een word plugin waardoor je in word pdf bestanden kan omzetten naar lit files. die kan je weer op je PPC zetten en lezen met reader. de word plug in vind je in menu bestand (file).

• The_Roman
Bedankt voor het antwoord! Kga'm uiteraard ook maar updaten dan.. nu bij T-Mob btw actie 105 Euro retour als je het via internet bestelt...

Groet

• CLB
  • Niet online
quote:
Kassad schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:31:
[...]

je instaleert reader op je PPC en de wordrmr.exe op je pc, die geeft je een word plugin waardoor je in word pdf bestanden kan omzetten naar lit files. die kan je weer op je PPC zetten en lezen met reader. de word plug in vind je in menu bestand (file).

Owh okee dankje voor de duidelijkheid! Alleen dat van in Word zelf begrijp ik nog niet?
Hoe maak k nu van 'n .pdf een .lit? (in Word staat alleen het icoontje van Microsoft Reader 'read')

Ik heb nu Card Export II gedownload wat er voor zou moeten zorgen dat je SPV/ MDA wordt aangezien als extra schijf zonder drivers enzo te moeten installeren. Maar dit gebeurd dus niet bij mij?! Iemand tips

Game-vraagjes:
-Hoe kun je er bij Worms voor zorgen dat je altijd alle wapens hebt, alle damage, alle 'kado's' enzo?
-Hoe kun je met Gilbert Goodmate echt zijn gedachten en spraak afspelen. Dat je zeg maar het Engels hoort!?

CLB wijzigde deze reactie 18-06-2005 20:06 (33%)

• htvi
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 02-09-2005
CLB
heb je weleens geprobeerd om een manual te lezen?

m500 | 1.12 wwe | 512 mb | clubmusic.ru

• warrie
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 30-11-2011
quote:
htvi schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:49:
CLB
Hey HTVI, super bedankt voor je tip! Het werkt inderdaad prima, dat card reader. Ook heel duidelijk met een icoontje waarmee je de card-mode kan veranderen. PS: Ik heb op Emule een shareware versie gevonden, een betaversie die unlimited bruikbaar is, die werkt ook :)

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

• Kassad
quote:
CLB schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:05:
[...]

Owh okee dankje voor de duidelijkheid! Alleen dat van in Word zelf begrijp ik nog niet?
Hoe maak k nu van 'n .pdf een .lit? (in Word staat alleen het icoontje van Microsoft Reader 'read')

Ik heb nu Card Export II gedownload wat er voor zou moeten zorgen dat je SPV/ MDA wordt aangezien als extra schijf zonder drivers enzo te moeten installeren. Maar dit gebeurd dus niet bij mij?! Iemand tips

Game-vraagjes:
-Hoe kun je er bij Worms voor zorgen dat je altijd alle wapens hebt, alle damage, alle 'kado's' enzo?
-Hoe kun je met Gilbert Goodmate echt zijn gedachten en spraak afspelen. Dat je zeg maar het Engels hoort!?
klik op het read icon in het menu bestand en volg de instructies, dan wordt er een lit file aangemaakt in de map my documents/my library (heb de engelse xp). die zet je op de MDA en reader vind em automatisch.

• av001
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-05-2006
Als ik een hard reset uitvoer, staat dan alles weer zoals ik de M500 kreeg toegestuurd?
M.a.w. kan ik zoveel proberen als ik wil en als het niet meer gaat kan ik dan een hard reset uitvoeren?

Mij geheugen loopt door alle software te installeren aardig vol terwijl ik niet alle software nodig heb. Ik heb het idee dat niet alle software volledig verwijderd wordt als ik de software remove via de M500.

AV

• Mex
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22-04 16:04
quote:
av001 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 09:51:
Als ik een hard reset uitvoer, staat dan alles weer zoals ik de M500 kreeg toegestuurd?
M.a.w. kan ik zoveel proberen als ik wil en als het niet meer gaat kan ik dan een hard reset uitvoeren?

Ja, na een harde reset is je M500 weer helemaal in orginele staat.

• Volhouden
  • Laatst online: 15-11-2005

Volhouden

Hallie Gallie Master... :-P

En als je een rom-update hebt uitgevoerd... van 1.01 bijvoorbeeld naar 1.11 en je geeft dat een harde reset... komt er dan ook weer automatich 1.01 op?

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 09:49

Hoedje

Moderator Apple Talk
quote:
Volhouden schreef op zondag 19 juni 2005 @ 11:08:
En als je een rom-update hebt uitgevoerd... van 1.01 bijvoorbeeld naar 1.11 en je geeft dat een harde reset... komt er dan ook weer automatich 1.01 op?
Nee, dan komt er weer een (kale) versie van 1.11 op.

• CLB
  • Niet online
quote:
htvi schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:49:
CLB

Yepz weleens geprobeerd ja, en toen ik er niet uitkwam stelde ik hier 'n vraag?
Raar heh, dat ik dat doe, in zo'n topic wat er speciaal voor gemaakt is })

• w.deruiter
  • Laatst online: 07-12-2005
Hallo, sinds twee maanden heb ik nu de spv m500. Nu ben ik bezig geweest met het downloaden een van tomtom 3.weet ik veel versie Ik heb geprobeerd om deze te instaleren op mijn spv m500, helaas ben ik geen it er en is het mij dus niet gelukt om de boel aan de gang te krijgen. de grootste problemen waren geheugen en een melding dat het program niet juist kan werken omdat het voor een eerdere versie van windows is gemaakt. zou dit wel gelukt zijn hoe krijg ikdan gps of gprs aan de gang.

groet Willem

• CLB
  • Niet online
quote:
w.deruiter schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:01:
Hallo, sinds twee maanden heb ik nu de spv m500. Nu ben ik bezig geweest met het downloaden een van tomtom 3.weet ik veel versie Ik heb geprobeerd om deze te instaleren op mijn spv m500, helaas ben ik geen it er en is het mij dus niet gelukt om de boel aan de gang te krijgen. de grootste problemen waren geheugen en een melding dat het program niet juist kan werken omdat het voor een eerdere versie van windows is gemaakt. zou dit wel gelukt zijn hoe krijg ikdan gps of gprs aan de gang.

groet Willem
Dan zie je zo'n wit schermpje waar dat in staat, dat het eventueel voor 'n oudere Windows-versie is gemaakt zeker? Met rechtsboven 'n kruisje? Ik heb dat ook al bij zoveel software-progjes gehad, klik gewoon op 't kruisje en 't werkt perfect!??

• 0Burner0
  • Laatst online: 22-04 22:25
quote:
w.deruiter schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:01:

groet Willem
probeer em in de winkel te kopen ;) anders zoek een crack

Xbox 360 / Dlink DNS-323 1,5 TB / Panasonic 42'' FullHD / P3300 / EEE 900 2GB XP SP3

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goed, na een tijdje spelen met mijn mda, kan ik niet zeggen dat ik er onverdeeld tevreden over ben :(
Zit zelfs erg te twijfelen of ik het ding niet terug ga sturen...
Vooral het sms-en irriteert me mateloos, evenals het feit dat bij het minste of geringste het hele ding weer leeg is (kwa geheugen bedoel ik dan), en dat mijn gekochte 512mb kaartje niet gevonden wordt door het ding, terwijl hij het wel in verschillende camera's doet...
Daarbij heb ik ook nog een hotpixel...
Maar verder is het een leuk ding, en bellen doet ie best goed...

• Volhouden

Volhouden

quote:
deuxani schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:40:
[...]

NEEEE!! Niet doen niet doen!! Een soft-reset is voldoende!!! Je moet dan alleen de oorspronkelijke T9Rel.dll er weer opzetten, that's it. Dan werkt het gewoon weer. Als je die niet had gebackupped dan heb ik em nog wel voor je. :)
Kan iemand hier ff een linkje zetten naar de originele T9Rel.dll ?
Alvast bedankt!

• CLB
  • Niet online
quote:
MikeyMan schreef op zondag 19 juni 2005 @ 13:10:
Goed, na een tijdje spelen met mijn mda, kan ik niet zeggen dat ik er onverdeeld tevreden over ben :(
Zit zelfs erg te twijfelen of ik het ding niet terug ga sturen...
Vooral het sms-en irriteert me mateloos, evenals het feit dat bij het minste of geringste het hele ding weer leeg is (kwa geheugen bedoel ik dan), en dat mijn gekochte 512mb kaartje niet gevonden wordt door het ding, terwijl hij het wel in verschillende camera's doet...
Daarbij heb ik ook nog een hotpixel...
Maar verder is het een leuk ding, en bellen doet ie best goed...
Smsen, wat bedoel je daarmee? Hoe voer jij gegevens in? Ik gewoon via het onscreen toetsenbordje, gaat misschien wat langzaam, maar wordt toch steeds sneller. Qua welk geheugen? Interne geheugen zeker? Hoe dat met dat kaartje zit, weet ik ook niet. Als je hotpixel hebt, gewoon ff omruilen in de winkel! Kun je gelijk je andere problemen overleggen! Bellen valt mij idd ook mee!

• SaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 03:01
quote:
Volhouden schreef op zondag 19 juni 2005 @ 13:15:
[...]

Kan iemand hier ff een linkje zetten naar de originele T9Rel.dll ?
Alvast bedankt!
Ik mail hem wel ff naar je, hmmm even zoeken kan ook geen kwaad, hij staat op pagina 23 van dit topic, suc6

SaN wijzigde deze reactie 19-06-2005 13:24 (16%)

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
CLB schreef op zondag 19 juni 2005 @ 13:18:
[...]

Smsen, wat bedoel je daarmee? Hoe voer jij gegevens in? Ik gewoon via het onscreen toetsenbordje, gaat misschien wat langzaam, maar wordt toch steeds sneller. Qua welk geheugen? Interne geheugen zeker? Hoe dat met dat kaartje zit, weet ik ook niet. Als je hotpixel hebt, gewoon ff omruilen in de winkel! Kun je gelijk je andere problemen overleggen! Bellen valt mij idd ook mee!
Mjah, gezien er geen geheugen op het ding zit, en ik de fijne motoriek van een gemiddelde olifant heb, is het toetsenbordje niet echt geschikt, dat duurt dan echt onwijs lang... Heb de handschriftherkenning geprobeerd, maar dat is, gezien mijn handschrift (en een gebrek aan nederlandse ondersteuning :( !!!) ook niet echt een optie... En de dialer-pad is ook niet echt een optie...
Over het geheugen, inderdaad het intern geheugen, alle geïnstalleerde programma's zijn pleite als je de batterij eruit hebt gehad... En dat vind ik nogal storend, aangezien ik nog weleens langer dan een paar dagen niet de mogelijkheid heb om op te laden, en ik dan toch mijn simkaart in mijn oude telefoon zou moeten plaatsen. En dan kan ik dus meteen beginnen met het opnieuw installeren van het hele ding... Beetje vervelend...
Kaartje is een toshiba sd-kaart, en als ik hem erin stop, vraagt ie wel of ik hem wil formatteren, maar hij is vervolgens niet te vinden in het "memory" gedeelte, en dus ook niet bruikbaar...
Is t-mobile zelf ook zo coulant met hot-pixels?

• SaN
quote:
Is t-mobile zelf ook zo coulant met hot-pixels?
Als je nu nog langer wacht niet meer...

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
sander-sp schreef op zondag 19 juni 2005 @ 13:25:
[...]

Als je nu nog langer wacht niet meer...
Ik heb hem net twee dagen :?
Heb hem wel naar 1.12 geflashed... Om te kijken of dit misschien de hot-pixel zou oplossen... Wordt dat een probleem?

• SaN
quote:
MikeyMan schreef op zondag 19 juni 2005 @ 13:34:
[...]

Ik heb hem net twee dagen :?
Heb hem wel naar 1.12 geflashed... Om te kijken of dit misschien de hot-pixel zou oplossen... Wordt dat een probleem?
Nee, maar een hotpixel valt je meteen op, daarom zullen ze het niet op prijs stellen dat je niet meteen terug gekomen bent. Ik wist niet dat je hem nog maar 2 dagen hebt, dat lijkt me nog wel te overzien (ze moeten je binnen 8 dagen toch zoiezo een nieuwe geven) maar ik zou wel zo snel mogelijk even langs gaan als ik jou was.

• Volhouden

Volhouden

Uhm... :?

Hoe kom ik in godsnaam bij HKEY_CURRENT_USER\ ?

• SaN
quote:
Volhouden schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:11:

Je moet een registry editor hebben, er zijn genoeg freeware progjes te vinden, ff googlen.

• CLB
  • Niet online
quote:
sander-sp schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:05:
[...]
Nee, maar een hotpixel valt je meteen op, daarom zullen ze het niet op prijs stellen dat je niet meteen terug gekomen bent. Ik wist niet dat je hem nog maar 2 dagen hebt, dat lijkt me nog wel te overzien (ze moeten je binnen 8 dagen toch zoiezo een nieuwe geven) maar ik zou wel zo snel mogelijk even langs gaan als ik jou was.
Idd Mikey-man! Gewoon nu teruggaan! Ik had op 'n donderdag m'n SPV opgehaald, helemaal blij en leuk, maar donderdagavond dode/ hot-pixel geconstateerd (wat is 't verschil), vrijdagochtend gelijk gebeld, vrijdagmiddag gewoon omgeruild (wel gelijk al m'n verzekeringspapieren enzo omgezet omdat ik nu andere 'telefoon' had met ander imei-nummer en blablabla maar wel goed geregeld!)
Hoe kom je erbij om je ROM te flashen (software) en daardoor te denken dat die pixel weer normaal wordt? Zo'n dode pixel is toch hardware-fout of zit ik nu verkeerd :+

• CLB
  • Niet online
quote:
Volhouden schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:11:

Staan zelfs paar links in de startpost!

• Xcilion
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19-09-2005
Iemand had een keer gezegd dat je door een registry tweak, WMP weer als default MP3 player kan zetten, ik wil wmp weer als default zetten, maar die methode werkt vreemd genoeg niet. Ik gebruik iMusic omdat de geluidskwaliteit en EQ daarvan super zijn, maar die associeerd zich met MP3 en dat kan je niet uitzetten :S.
Weet iemand een oplossing behalve iMusic weg doen?

• sunoke
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
quote:
Xcilion schreef op zondag 19 juni 2005 @ 20:57:
Iemand had een keer gezegd dat je door een registry tweak, WMP weer als default MP3 player kan zetten, ik wil wmp weer als default zetten, maar die methode werkt vreemd genoeg niet. Ik gebruik iMusic omdat de geluidskwaliteit en EQ daarvan super zijn, maar die associeerd zich met MP3 en dat kan je niet uitzetten :S.
Weet iemand een oplossing behalve iMusic weg doen?
Dit heb ik geantwoord op een zelfde soort vraag:
quote: sunoke
Uitleg en de benodigde software.

Of een ander programma dat wat minder krachtig is maar nog wel voldoende functionaliteit biedt.

I will adapt

• d-one
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09-04 22:04
mooie today schermen allemaal. ik heb zelf spb pocket plus, pocketweather en wisbar advance geinstalleerd :).

Heb nog een vraagje:

- Welke methode/programma's (?) gebruiken jullie om notificatie weer te geven bij gemiste oproepen en sms'jes als het telefoonscherm uitstaat?

Overigens heb ik pocketalarm geprobeerd, maar de instellingen zijn niet zo logisch. En ik zie dat jullie dat ook niet gebruiken, dus ik vraag me dan af op welke wijze jullie het oplossen.

d-one wijzigde deze reactie 19-06-2005 22:00 (28%)

• CLB
  • Niet online
Voor in de startpost:
SPB Pocket Plus 3.0 (ipv 2.5)??

Spel: Warfare Incorporated

Omschrijving
Als speler kruipt u in de huid van een jonge ondernemer bij de forma ACME Exploration Corporation, die de planeet ontdekt heeft. U moet de carrièreladder beklimmen, waarbij u met steeds hogere uitdagingen te maken krijgt, die het uiterste van uw strategische en tactische inzicht vragen. De eerste missies zijn gericht op het verzamelen van resources en de verdediging tegen de aartsrivaal van ACME, OMNI Industries. Hoe verder het spel zich ontwikkelt, des te meer komen andere factoren en het geweld van de vijandelijke technologie in het spel. ichen Technologie in's Spiel.
Kenmerken:

14 missies voor individuele spelers
6 missies met uitdagingen
2 onbekende landschappen
11 militaire eenheden en 11 verschillende gebouwen
Scene-montages en missie-statistieken
4 kanaals audio - digitale geluidseffecten
Adembenemende graphics - kleur en grijstinten, lage en hoge resolutie
Portret- en landschapsformaat

http://www.mypalm.ru/soft/data/5408/wf-1.gif

(direct linkje: hierzo)

CLB wijzigde deze reactie 19-06-2005 22:00 (101%)

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:54

Canaria

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
CLB schreef op zondag 19 juni 2005 @ 21:54:
Voor in de startpost:
SPB Pocket Plus 3.0 (ipv 2.5)??
:?
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en
is toch echt 2.5

• Woudloper
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

quote:
Het schijnt dat versie 3.0 is uitgelekt via diverse fora en dat is geloof ik ook eerder in dit draadje gemeld...

• welrogie
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21-03 11:07
Iemand enig idee of je de lengte van de trilfunctie kunt instellen :? (via de registry oid) Ik vind 'm namelijk te lang en misschien dat anderen hem juist weer te kort vinden.

Any ideas?

• skyhaq
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10-10-2008
Heeft er iemand al het volgende meegemaakt:

Mijn Imate gisteren aan de USB van m'n PC gehangen om op te laden,
hij was waarschijnlijk nog niet helemaal vol, maar heb de PC uitgezet.
Vanmorgen toen ik 't apparaat aanzette leek 't alsof er een hard reset was uitgevoerd,
al m'n gegevens dus kwijt :( Het apparaat gaf aan dat m'n backup batterij leeg was,
ik heb 't apparaat nu weer aan de USB gehangen, de normale batterij lijkt niet leeg te zijn,
en de backupbatterij laadt zich nu half op en vervolgens gaat de indicatie LED weer op groen maar de backup batterij lijkt zich wel langzaam vol te laden....

Erg vreemd, ik maak me nu dus zorgen dat dit weer gebeurt, m'n apparaat een defect heeft of zou er toch nog een andere oorzaak kunnen zijn?

Ik ga nu in ieder geval de laatste ROM update (voorheen zat ik op 1.6) van Imate uitvoeren en 't apparaat maar weer opnieuw installeren...

• wmhartog
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01-07-2013
Hebben anderen ook het probleem dat verjaardagen een dag te laat in de agenda staan?

• FlorisB
  • Laatst online: 22-04 21:48

FlorisB

Trendzetter

quote:
skyhaq schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:42:
Heeft er iemand al het volgende meegemaakt:

Mijn Imate gisteren aan de USB van m'n PC gehangen om op te laden,
hij was waarschijnlijk nog niet helemaal vol, maar heb de PC uitgezet.
Vanmorgen toen ik 't apparaat aanzette leek 't alsof er een hard reset was uitgevoerd,
al m'n gegevens dus kwijt :( Het apparaat gaf aan dat m'n backup batterij leeg was,
ik heb 't apparaat nu weer aan de USB gehangen, de normale batterij lijkt niet leeg te zijn,
en de backupbatterij laadt zich nu half op en vervolgens gaat de indicatie LED weer op groen maar de backup batterij lijkt zich wel langzaam vol te laden....

Erg vreemd, ik maak me nu dus zorgen dat dit weer gebeurt, m'n apparaat een defect heeft of zou er toch nog een andere oorzaak kunnen zijn?

Ik ga nu in ieder geval de laatste ROM update (voorheen zat ik op 1.6) van Imate uitvoeren en 't apparaat maar weer opnieuw installeren...
Ik heb dit probleem eerder gezien, volgensmij ook hier op GoT....
Nu is het dus de 2e keer dat ik dat zie... conclusie -> laat hem niet aan je PC hangen 'overnight'...

[edit]
Bij die persoon leek het dus ook alsof er een hard-reset was uitgevoerd... erg vreemd...

FlorisB wijzigde deze reactie 20-06-2005 11:10 (8%)

• Stormer
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 04-01-2013
Weet iemand of het mogelijk is voor een bluetooth headset (in mijn geval de Logitech Mobile Freedom Headset) om daar je ringtone door te sturen naar je headset. Bij mij gaat nu alleen mijn telefoon over, niet mijn headset. Erg irri :( , ik heb hem al ingesteld als hands-free device.

Iemand een idee? Bedankt iig

• warrie
En dan nog een wat simpeler probleem...?

Hoe kan je muziek luisteren door je headset in een stille ruimte, zonder dat dus je telefoon gaat rinkelen?
Als ik het geluid van de telefoon uitzet, komt er namelijk geen geluid meer uit de headset....
Ik gebruik PocketMusic...

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

• Canaria

Canaria

Flight modus aanzetten? :P

• warrie
Dank. Maar ik wil wel bereikbaar blijven...Dus alleen trilfunctie...Samengevat: alleen trilfunctie aan bij het luisteren naar headset in PocketMusic??

warrie wijzigde deze reactie 20-06-2005 16:21 (39%)

• deuxani
  • Laatst online: 15-12-2013
Dichter bij de real thing dan dit kan ik niet komen :)

http://members.chello.nl/ibubic/IMG_1297.jpg http://members.chello.nl/ibubic/today1.gif

• -DUS-
  • Laatst online: 08:00
ik ben ook van plan om de spv m500 te nemen bij het verlengen bij mijn abbo (over twee weken), dus volg ik al een tijdje deze topic om alvast wat kennis in te slaan over dit model. maar nou zit ik net te kijken op de online shop van orange, en tot mijn verbazing kun je daar de m500 niet meer krijgen, hij is van de site verdwenen... :?

zou dat betekenen dat ie niet meer via orange te krijgen is omdat ze nu weer adverteren met de c550 die inmiddels wel op de orange site staat...?

ik hoop het niet, zit met smart te wachten tot ik mijn abbo kan verlengen zul je zien dat ze 'm er twee weken ervoor uit gooien.... :'(

• CLB
  • Niet online
quote:
-DUS- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:38:
ik ben ook van plan om de spv m500 te nemen bij het verlengen bij mijn abbo (over twee weken), dus volg ik al een tijdje deze topic om alvast wat kennis in te slaan over dit model. maar nou zit ik net te kijken op de online shop van orange, en tot mijn verbazing kun je daar de m500 niet meer krijgen, hij is van de site verdwenen... :?

zou dat betekenen dat ie niet meer via orange te krijgen is omdat ze nu weer adverteren met de c550 die inmiddels wel op de orange site staat...?

ik hoop het niet, zit met smart te wachten tot ik mijn abbo kan verlengen zul je zien dat ze 'm er twee weken ervoor uit gooien.... :'(

Neejoh in de winkels is die (volop) te verkrijgen!
Dat hij niet meer op de site staat, betekend alleen dat hij niet via de internetshop te verkrijgen is!
Je moet 'm zeker kopen ja! Echt 'n suuuuuuuperapparaatje!
Misschien niet erg relevant voor in dit topic, maar ik plaats 't toch even. Zijn een paar gebruikerservaringen met cijfers erbij, wat ze van de SPV M500 vinden (wel in small)

Gemiddeld oordeel
uiterlijk: 9.4 robuustheid: 9.2 belkwaliteit: 8.4
functies: 10 accessoires: 7.8 prijs/kwaliteit: 9.4

Ervaringen [ervaring indienen]
CLB - 19-06-2005
uiterlijk: 10 robuustheid: 10 belkwaliteit: 8
functies: 10 accessoires: 8 prijskwaliteit: 10
Dit is echt een supertoestel! Ik heb het toestel nu twee weken en heb er nog geen grote problemen mee gehad. Hier en daar een vastlopertje, maar dat gebeurd bij elke telefoon. Er is nu ook een review beschikbaar van de Vodafone versie (VPA ofzo) Deze heeft dezelfde vorm, maar moet mooier zijn dan deze versie van Orange. (Door de donkerdere kleur ofzo) Nou ik denk niet dat hij nog mooier kan hoor. Echt een supergelikt design, prachtige vormen en supermooie kleur. Vele malen beter dan die witte kleur en vorm van de T-mobile versie (MDA-compact). Via Orange World kun je onbeperkt GPRS-en dus je email lezen is geen probleem, zit je in de bus en wil je even op MSN? Geen probleem, het toestel kan echt alles wat je wilt via GPRS. Nieuw lezen, routeplannertje uitstippelen, weerbericht voor aankomende week lezen. Echt onwijs relaxed! Muziek uit de speaker klinkt echt voortreffelijk. Uit de oordopjes wat minder, maar ik heb gehoord dat de SE P910 headset er ook op aan te sluiten is, dus dat ga ik van de week maar is een keer proberen. Prachtig beeldschermpje, wat je echt zelf moet zien om te geloven. Ook zijn er honderden zowel niet duizenden applicaties, programmas en games voor te downloaden. Spellen spelen lekker soepel (Worms, Age of Empires, Tombraider, Warfare Incorporated en ga zo maar door) Geen last van frame-skipping of dergelijke. Ook de bijgeleverde software en het bijbehorende kabeltje werken perfect. Echt een super-synchronisatie-programma wat zeer gebruiksvriendelijk is en zelfs voor de grootste leken nog makkelijk te gebruiken is. De belfunctie is ook echt voortreffelijk. Eerst las je overal dat er ruis was of echo tijdens gesprekken, maar daar heb ik werkelijk geen last van. (ik heb nog de oude ROM-versie 1.06. Zat er standaard op en werkt perfect). Je kan het toestel gewoon helemaal tunen zoals jij het wil. SMS-geluiden kun je instellen, evenals afspraken en beltonen. Allemaal je eigen sound, echt heel erg gaaf! Ook zijn er echt duizenden skins te vinden. Dit is eigenlijk je achtergrondplaatje Ook erg gaaf. De camera/video functie is ook erg goed. Maakt mooie scherpe fotos (wel met genoeg licht natuurlijk) en videoclips. Dit is echt een super aanrader! Als je deze eenmaal in je bezit hebt, wil je echt nooit meer van een PDA af!

stefan - 19-06-2005
uiterlijk: 10 robuustheid: 10 belkwaliteit: 6
functies: 10 accessoires: 4 prijskwaliteit: 10
Echt een geweldig toestel. Ik heb het toestel nu drie weken en ben erg tevreden. Het belgeluid is niet altijd geweldig, maar ook niet erg slecht. Het aantal te downloaden programmas is groot. Orange world is zeker aan te raden. Ook is het uiterlijk erg mooi. Zoek je een telefoon met PDA-functies zonder gelijk een koelkast (M1000) mee te hoeven slepen, dan is dit toestel perfect!

Vlark - 02-06-2005
uiterlijk: 10 robuustheid: 10 belkwaliteit: 10
functies: 10 accessoires: 10 prijskwaliteit: 10
Zeker mooi toestel, kan alles wat je nodig hebt! Vooral als je het logo er even afkrast met een suikerklontje (dan een vochtig doekje erover heen) is het toestel mooi!

Frank - 31-05-2005
uiterlijk: 8 robuustheid: 10 belkwaliteit: 8
Na een Sony-Ericsson R380s, Handspring Visorphone en een Sony-Erisson P800 kon de M500 niet uitblijven. Ik prefereer het toestel boven mijn twee SPV C500s en mijn T-Mobile SDA. Het toestel combineert het touchscreen en de functies zeer goed. Ik had bij Palm PDAs weleens last van slechte handschriftherkenning. Nou, bij deze mooi niet! Zijn uiterlijk bevalt me zeker, maar ik had toch liever een zelfde vorm als de MDA compact gehad. De uitbreiding die standaard wordt geleverd van 512 MB is zeer royaal. Dat scheelt weer aanzienlijk in accesoires. Ik vind sowieso de standaard uitrusting bovenmaat. Twee pennetjes, een opbergtasje, 512 MB, usb-kabel, stereo-oordopjes en software. Met een Orange World-bundel erbij kun je super relaxed internetten en MSNen in de bus. Lekker muziekje erbij en dan komt het allemaal goed!

Raffel - 23-05-2005
uiterlijk: 8 robuustheid: 8 belkwaliteit: 10
Top toestel. Nog nooit een toestel van Orange gehad. Maar 1 ding is zeker dit toestel wil ik nooit meer kwijt! Het beste toestel momenteel op de markt, vind ik!

Remco - 20-05-2005
uiterlijk: 8 robuustheid: 8 belkwaliteit: 6
functies: 10 accessoires: 2 prijskwaliteit: 6
Een leuk apparaat voor de combi gsm + PDA. De voordelen van het toestel weet denk ik iedereen al. Nadeel vind ik dat de belkwaliteit onder niveau is, ik moet veel moeite doen als ik buiten ben iemand te verstaan. Verder baal ik van de aanpassing van Orange. Want door de nieuwe vorm passen bij geen andere accessoires van de originele S100. En ik voel me behoorlijk bedonderd brengen ze een toestel op de markt. En komt een maand later de nieuwe Windows versie uit. Maar ze komen niet met de updat behoorlijk lullig vind ik zelf.

Kloyoo - 06-05-2005
Super apparaat, ik heb het toestel nu drie dagen. Ik kan er aardig mee uit de voeten. Wat is de techniek toch snel vooruit gegaan. Nadeel is dat het toestel nog geen biertje kan tappen, maar voor de rest. Ik herken geen van de genoemde genoemde problemen. Ringtones toevoegen geen probleem. T9? Wie heeft er een T9 nodig als je gewoon met je stylus kan invoeren? Lastig is het gebrek aan een Nederlandstalige handleiding (die van Orange is te summier) en het gebrek van een Nederlandstallige spellingscontrole. Meegeleverd headsetje is kwalitatief gezien niet goed voor MP3 weergave andere oordopjes aansluiten lijkt een mogelijke oplossing.

Maarten - 01-05-2005
uiterlijk: 10 robuustheid: 8 belkwaliteit: 8
Perfect ding, goed MP3 geluid. Berichtentoon is wel in te stellen. Het is me alleen onduidelijk hoe je extra tonen toevoegt en hoe je MP3 als beltoon in kan stellen. 512 MB erbij is echt perfect. Video en foto-kwaliteit is aardig voor een telefoon.

wout - 22-04-2005
functies: 10 accessoires: 8 prijskwaliteit: 8
Een week in bezit en steeds enthousiaster! Beste mobiel ooit! Helaas is T9 alleen in het engels, zodat het SMSen minder snel gaat. Geluid voor SMS kun je als volgt instellen. > settings > sounds en not. > notifications > event.

Mookie - 17-04-2005
uiterlijk: 10 robuustheid: 8 belkwaliteit: 8
Helemaal geweldig, leuk speelgoed! Paar min-puntjes: engelse handleiding, weinig ringtones, geluid voor SMS niet in te stellen. Of moet ik dit nog uitvinden? Ik heb het toestel nu een dag en kan het gewoon niet loslaten. Vooral de MP3-speler is geweldig (besturing windows-media-speler), ook op luidspreker te beluisteren. Je krijgt er ook een 512 MB kaart bij en die heb je hard nodig ook voor je muziek. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Op verzoek kan ik dit bericht editten en de gebruikerservaringen dus weghalen!!

CLB wijzigde deze reactie 20-06-2005 18:51 (81%)

• -DUS-
  • Laatst online: 08:00
ow gelukkig, ik schrok al...

toch vreemd dat ze 'm online niet meer verkopen dan...

als ie over twee weken maar in de winkel verkrijgbaar is anders wordt ik gek.... 8)7

• CLB
  • Niet online
quote:
-DUS- schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:54:
ow gelukkig, ik schrok al...

toch vreemd dat ze 'm online niet meer verkopen dan...

als ie over twee weken maar in de winkel verkrijgbaar is anders wordt ik gek.... 8)7
Is waarschijnlijk gewoon op in 't magazijn ofzo. Of er is 'n te grote run op. Misschien willen ze 'm wel alleen via de normale winkels verkopen, omdat ze dan de mensen een extra verzekering of geheugenkaart aan kunnen praten (ik heb wel verzekering a 7,95 per maand. Je betaald per 3 maanden en is dus ook per 3 maanden op te zeggen. Dekt echt alles: valschade, diefstal (ook uit auto's), waterschade enzovoorts enzovoorts. Opzich klinkt het duur, maar de SPV M500 los in de winkel kost wel 827,55 vergeet dat niet :| ;) )

• 0Burner0
quote:
CLB schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:48:
[...]

Neejoh in de winkels is die (volop) te verkrijgen!
Dat hij niet meer op de site staat, betekend alleen dat hij niet via de internetshop te verkrijgen is!
Je moet 'm zeker kopen ja! Echt 'n suuuuuuuperapparaatje!
Misschien niet erg relevant voor in dit topic, maar ik plaats 't toch even. Zijn een paar gebruikerservaringen met cijfers erbij, wat ze van de SPV M500 vinden (wel in small)

Gemiddeld oordeel
uiterlijk: 9.4 robuustheid: 9.2 belkwaliteit: 8.4
functies: 10 accessoires: 7.8 prijs/kwaliteit: 9.4

Ervaringen [ervaring indienen]
CLB - 19-06-2005
uiterlijk: 10 robuustheid: 10 belkwaliteit: 8
Dit is echt een supertoestel! Ik heb het toestel nu twee weken en heb er nog geen grote problemen mee gehad. Hier en daar een vastlopertje, maar dat gebeurd bij elke telefoon. Er is nu ook een review beschikbaar van de Vodafone versie (VPA ofzo) Deze heeft dezelfde vorm, maar moet mooier zijn dan deze versie van Orange. (Door de donkerdere kleur ofzo) Nou ik denk niet dat hij nog mooier kan hoor. Echt een supergelikt design, prachtige vormen en supermooie kleur. Vele malen beter dan die witte kleur en vorm van de T-mobile versie (MDA-compact). Via Orange World kun je onbeperkt GPRS-en dus je email lezen is geen probleem, zit je in de bus en wil je even op MSN? Geen probleem, het toestel kan echt alles wat je wilt via GPRS. Nieuw lezen, routeplannertje uitstippelen, ...............................cut!

Dat iedereen de belkwaliteit zo hoog vind.
:O
Ik vind maar een 5je ,hoor veel mensen bij mij nog steeds klagen over galm (ja heb bootware geupdate)

Xbox 360 / Dlink DNS-323 1,5 TB / Panasonic 42'' FullHD / P3300 / EEE 900 2GB XP SP3

• CLB
  • Niet online
SPV, MDA?? niet dat 't daar aan kan liggen waarschijnlijk (zelfde apparaat maar toch)

CLB wijzigde deze reactie 20-06-2005 20:51 (6%)

• warrie
quote:
warrie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:49:
En dan nog een wat simpeler probleem...?

Hoe kan je muziek luisteren door je headset in een stille ruimte, zonder dat dus je telefoon gaat rinkelen?
Als ik het geluid van de telefoon uitzet, komt er namelijk geen geluid meer uit de headset....
Ik gebruik PocketMusic...
Niemand? Lijkt me toch niet zo moeilijk...?

• SaN
quote:
warrie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:01:
[...]

Niemand? Lijkt me toch niet zo moeilijk...?
Het is inderdaad niet zo moeilijk. Er zitten toch 2 volume schuifjes op je telefoon, 1 is voor muziek etc en de andere voor je ringtone. Die van de ringtone naar beneden, en die voor muziek omhoog. :O

• Xanion
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:15
quote:
CLB schreef op maandag 20 juni 2005 @ 18:57:
[...]
Opzich klinkt het duur, maar de SPV M500 los in de winkel kost wel 827,55 vergeet dat niet :| ;) )[/small]
Weet niet in welke speciaalzaak jij jouw M500 hebt gehaald, maar hij kost los bij lange na geen 827,55. :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• vacuumcleaner
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:33

vacuumcleaner

The World Is Mine!

E 770 in de orange shop

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• ChUcKiE
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 09:10

ChUcKiE

Dus........

Ik heb er vorige week een via Ebay gekocht (tweede hands, zo goed als nieuw) voor 295 euro! Het is een MDA-Compact. Die duitsers bieden er erg veel te koop aan!
Nu nog even afwachten totdat ie binnen is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• bakman
  • Laatst online: 09-01-2012
Ik heb sinds kort zo'n BT oording. (had een USB-BT plug voor m'n pc nodig, nu kreeg ik die headset+usb stick voor 30 euro, kon ik niet laten liggen)
Wat ik niet helemaal snap hieraan: ik moet BT op m'n Qtek aan laten staan neem ik aan ? Dit zuipt enorm aan power. Ik zou liever zien dat BT aan gaat zodra m'n telefoon gaat. Of overschat ik het energie issue ?

• CLB
  • Niet online
quote:
Xanion schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 00:13:
[...]

Weet niet in welke speciaalzaak jij jouw M500 hebt gehaald, maar hij kost los bij lange na geen 827,55. :)
Gewoon in 'n reguliere Orange-winkel (die in Delft) Ik heb zoals ik al zei gelijk een verzekering afgesloten en daarbij moest ze de nieuwprijs van de SPV M500 op het formulier schrijven. Wat ze opschreef was echt 827,55 :/ Naja het gaat erom dat hij geen 19,95 kost :)

• CLB
  • Niet online
quote:
ChUcKiE schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 09:09:
Ik heb er vorige week een via Ebay gekocht (tweede hands, zo goed als nieuw) voor 295 euro! Het is een MDA-Compact. Die duitsers bieden er erg veel te koop aan!
Nu nog even afwachten totdat ie binnen is.
"de Duitsers bieden' dus er zit 'n Duits besturingssysteem op (in het Duits bedoel k dan ipv Engels)?

• Canaria

Canaria

quote:
CLB schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:42:
[...]

Gewoon in 'n reguliere Orange-winkel (die in Delft) Ik heb zoals ik al zei gelijk een verzekering afgesloten en daarbij moest ze de nieuwprijs van de SPV M500 op het formulier schrijven. Wat ze opschreef was echt 827,55 :/ Naja het gaat erom dat hij geen 19,95 kost :)
Dat de losse toestelprijs zo hoog is, is juist positief gezien de verzekering! Niemand koopt het toestel los voor die prijs. Maar als je toestel onherstelbaar beschadigd is, of gestolen, is dat de verzekeringswaarde, waarvoor je weer een nieuw toestel kunt kiezen. Dan ben je echt blij dat er zo'n hoog bedrag op je polis staat. In de verzekeringspremie scheelt het geen cent, of je nu je Siemens A52 verzekert of je SPV M500.

• Xanion
  • Laatst online: 10:15
quote:
¤479 bij http://www.smartphonestunts.nl/ dus zou 'm dan daar halen als je geen abo wilt afsluiten :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• CLB
  • Niet online
quote:
Xanion schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 10:57:
[...]

¤479 bij http://www.smartphonestunts.nl/ dus zou 'm dan daar halen als je geen abo wilt afsluiten :)
Ja scheelt idd wel veel met Orange-winkel maar toch.
De duurste telefoon die ik ooit los (en simlockvrij) heb gekocht was toen de Samsung A800 voor 310 euro bij de AH :)
Wie wil er in godsnaam +/- 500 euro betalen voor 'n toestel, waarbij hij niet eens beltegoed heeft?

• Plukkie791
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16-10-2006

Plukkie791

Je meent het!

quote:
CLB schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:11:
[...]

Ja scheelt idd wel veel met Orange-winkel maar toch.
De duurste telefoon die ik ooit los (en simlockvrij) heb gekocht was toen de Samsung A800 voor 310 euro bij de AH :)
Wie wil er in godsnaam +/- 500 euro betalen voor 'n toestel, waarbij hij niet eens beltegoed heeft?
Als je de iMate, S100, MDA, enz puur als toestel ziet kijk je er toch verkeerd tegen aan. Voor mij is het eerder een PDA waar ik ook mee kan bellen in een zeer handzaam formaat. Dat mensen daar geld voor betalen kan ik me wel voorstellen.

• CLB
  • Niet online
quote:
Plukkie schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:13:
[...]

Als je de iMate, S100, MDA, enz puur als toestel ziet kijk je er toch verkeerd tegen aan. Voor mij is het eerder een PDA waar ik ook mee kan bellen in een zeer handzaam formaat. Dat mensen daar geld voor betalen kan ik me wel voorstellen.
Tsjaa daar heb je 'n goed punt 'Plukkie'! Had ik niet aan gedacht! Dankje

• El_BingO
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 07-03 10:41
Ik weet niet of het al is langsgeweest, maar voor de mensen die zonnet internet gebruiken (inlog guest:guest, nr 0367500300):
Als je bij CSD Line type (onder settings->connections) je data rate op 9600 bps v.120 zet, gaat het inbellen sneller, en volgens mij is je verbinding dan ook sneller.
In ieder geval de moeite van het proberen waard!

El_BingO wijzigde deze reactie 21-06-2005 11:49 (4%)

• freakstar
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-04 21:09
quote:
El_BingO schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 11:49:
Ik weet niet of het al is langsgeweest, maar voor de mensen die zonnet internet gebruiken (inlog guest:guest, nr 0367500300):
Als je bij CSD Line type (onder settings->connections) je data rate op 9600 bps v.120 zet, gaat het inbellen sneller, en volgens mij is je verbinding dan ook sneller.
In ieder geval de moeite van het proberen waard!
Oe, inderdaad, bedankt! Scheelt wel iets. :)

• strangestman
  • Laatst online: 18-07-2012
Verschil software/firmware/accessoires/etc. I-mate Jam <-> Qtek S100 ?

Ik heb een groot deel van de inmiddels 8 theads en talloze links uit de startposts doorgeploegd, maar óf het staat er niet óf ik heb 't gemist in de zee van informatie: kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen de Qtek S100 en de I-mate Jam, qua geïnstalleerde software, meegeleverde accessoires, etc.? Ik weet dat de specs identiek zijn en dat de vormgeving een beetje varieert.

Zit sterk te denken aan een Debitel/Vodafone TeGoed 27,50 i.c.m. een I-mate of S100, maar zou 't leuk vinden niet nét de verkeerde te kiezen - voorzover dat kan - wanneer ik bestel.

• Rosmalen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-02 15:43
oke probleem,

na even de search doorgezocht te hebben ben ik nog niet tot een oplossing gekomen..

tot voorkort geen probleem.. tot ik een hard reset gedaan heb... daarna niks aan de hand, kon nog gewoon smsjes ontvangen.

nou was ik toen op vakantie... ben nu terug dus heb er mn laatste backup op gezet maar nou blijkt dus dat als ik een SMSje verstuur via mn oude telefoon naar m'n Qtek, dat ie niet aan komt... mn vriendin heeft ook al een aantal keer gesmst zegt ze.. maar die zijn ook niet aangekomen

ontvangstbevestiging op mn oude telefoon staat aan en die zegt dat het smsje gewoon aangekomen is :S

wat zou er aan de hand kunnen zijn en wat moet ik doen om weer normaal SMSjes te kunnen ontvangen?!

(heb een Qtek met Vodafone abbo, het sms-telefoonnummer van vodafone klopt)

www.vdzande.com

• Phlox
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12-11-2009
ik heb een Orange M500 en wil hier een Bluetooth headset bij kopen.
Aangezien ik niet zo'n grote headset aan me oor wil hangen ( ben geen Cyborg :)), ben ik uitgekomen bij een Nokia HS-21w (zie foto)

Deze headset is eenvoudig aan je shirt te klemmen als je hem nodig heb, en als de telefoon gaat pak je het oortje eraf (magneetje) en stop hem in je oor

Nou hoor/lees ik dat de M500,imate,Qtek,enz problemen hebben met nokia headsets.

Iemand hier goede/slechte ervaringen mee ??
http://www.nokia.com/BaseProject/Sites/NOKIA_MAIN_18022/CDA/Categories/Phones/Enhancements/Audio/WirelessHeadsets/NokiaWirelessClip-onHeadsetHS-21W/_Content/_Static_Files/enhancements_hs_21w_pop.jpg

• BobbyShampoo
  • Laatst online: 14-09-2005

BobbyShampoo

Bobby loves Shampoo...

Ik heb de M500 2 weken nadat hij uit was aangeschaft en ben er niets anders dan lovend over. Had op een gegeven moment wel een probleem mee dat hij al me smssjes dubbel ging versturen maar dat was opgelost na een hard reset, erg vervelend wel want ik had er allemaal applicaties op geinstalleerd.

Waar ik nu mee zit is dat ik me beide stylus pennetjes kwijt ben, en het is ONMOGELIJK om dezelfde indentieke pennetjes ergens vandaan te halen. Heb op het world wiiiide web gezocht maar kon helemaal niets vinden. Wel heel veel sites gevonden waar ze Orange M500 accesoires verkochten waaronder ook (zogenaamd) de bijbehorende pennetjes maar als je goed kijkt is het een pen van de S100 !! Ik heb via ebay een setje gekocht die ook adverteerden alszijnde M500 stylus pennetjes maar helaas pindakaas, dit waren ze ook niet. Ben uiteraard ook naar de Orange shop geweest maar die verkochten ze niet (raar niet ??! :? ) en wisten zelf ook niet waar wel en verwezen me door naar de pdashop.nl want wellicht hadden zij het, niet dus. Je zou eigenlijk wel verwachten dat Orange ze zelf verkochten...

Nou gebruik ik dus het pennetje van de S100 uit wanhoop, dat ding steekt er alleen voor 2/3 uit me M500.

Iemand een suggestie van waar ik die frikin pennetjes kan aanschaffen ???

• warrie
Misschien dat iemand die erg netjes is, hier wel zijn reserve pennetje voor een lekkere fles whis ofzo weg doet?

Trouwens, ik zie dat ze bij http://pda.direqt.nl wel die pennetjes verkopen!

warrie wijzigde deze reactie 21-06-2005 13:57 (29%)

• BobbyShampoo

BobbyShampoo

Bobby loves Shampoo...

Hehehe Thnx maar dit is ook weer zo'n site waar ze pennetjes verkopen van de I-mate/S100. Ik moet er wel bij zeggen (maar dat weten jullie ongetwijfeld al) dat de vormgeving aan de buitenkant van de M500 van orange verschilt t.o.v. de Compact Mda/I-Mate Jam/S100, al deze toestellen zijn qua vormgeving hetzelfde. De pennetjes die in bv. een S100 gaan passen niet in die van een M500, op de opgegeven site heb ik geen stylus pennetjes kunnen vinden van de M500.

• Mr. Funk!
  • Laatst online: 24-06-2006
Wat een mazzel had ik weer afgelopen week met mijn MDA....

Zat lekker op mijn fiets muziekje te luisteren en ondertussen mijn MDA te bedienen, totdat ik een rare move maak en mijn MDA uit mijn handen schiet 8)7
MDA ligt op de straat, geheugenkaart eruit enne... zwaar beschadigd.
Gelukkig geen technische schade, MDA werkt nog perfect ondanks de harde klap ( dit bewijst maar weer dat de MDA een goed stevig apparaat is _/-\o_ )

Nu is mijn vraag of het voorfrontje ook los te vervangen is ( ik heb T-mobile gebeld maar die konden een slechte indicatie geven...)

Wie heeft een idee waar je zo´n frontje kan laten vervangen, en zo ja wat kost dat ?

thnx

• SaN
quote:
Mr. Funk! schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:35:
Wat een mazzel had ik weer afgelopen week met mijn MDA....

Zat lekker op mijn fiets muziekje te luisteren en ondertussen mijn MDA te bedienen, totdat ik een rare move maak en mijn MDA uit mijn handen schiet 8)7
MDA ligt op de straat, geheugenkaart eruit enne... zwaar beschadigd.
Gelukkig geen technische schade, MDA werkt nog perfect ondanks de harde klap ( dit bewijst maar weer dat de MDA een goed stevig apparaat is _/-\o_ )

Nu is mijn vraag of het voorfrontje ook los te vervangen is ( ik heb T-mobile gebeld maar die konden een slechte indicatie geven...)

Wie heeft een idee waar je zo´n frontje kan laten vervangen, en zo ja wat kost dat ?

thnx
Ik heb daar op het forum van www.xda-developers.com wel is wat over gelezen, ik weet alleen dat het niet echt goedkoop was. suc6

• CLB
  • Niet online
@ dubbele stylus kwijtraker: kun je geen pennetje jatten uit 'n demo-versie in de winkel?

• BobbyShampoo

BobbyShampoo

Bobby loves Shampoo...

hahaha was there.. try'd that ;-) kennelijk zijn er meer mensen in mijn situatie die mij voorgeweest zijn... Ik vind het gewoon RAAR om het zo maar te zeggen dat je gewoon geen pennetjes kunt bestellen voor je toestel, ik bedoel hij is al een paar maanden uit.

• pang
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-01 17:02
quote:
Mr. Funk! schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 14:35:

thnx
t-mobile heeft zijn rechten voor accecoires van de mda compact verkocht aan pdashop. je kan het daar proberen. Prijzig zal het wel zijn denk ik. aangezien de autolader daar 30 euro kost, terwijl de meeste hem voor 15 euro hebben aangeschaft bij orange.

• De Sonneman
  • Laatst online: 06-03 20:26
quote:
BobbyShampoo schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 13:38:
Ik heb de M500 2 weken nadat hij uit was aangeschaft en ben er niets anders dan lovend over. Had op een gegeven moment wel een probleem mee dat hij al me smssjes dubbel ging versturen maar dat was opgelost na een hard reset, erg vervelend wel want ik had er allemaal applicaties op geinstalleerd.

Die dubbele smsjes werden zeer waarschijnlijk veroorzaakt door SPB Pocket Plus, zie ook startpost:
[i]"Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma tmail.exe als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren -> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)"[i]

www.vvijsselmeervogels.nl

• deuxani
  • Laatst online: 15-12-2013
Of je wacht even met je messages afsluiten tot je de popup krijgt dat het berichtje verstuurd is!

• stimpyrulez
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 14-04 13:02
Ha mensen,

Ben net bezig met een rom update, maar zie niks gebeuren. Mijn Mda starte opnieuw op en nu zie ik op het scherm Usb versie 1.00.

Zie je normaal nog wat meer? Het proggie Maupgrade geeft ook de hele tijd checking information aan (don't disconnect). Is ie nu al bezig dan met het upgraden en zo ja hoelang duurt dat dan? Of zit hij gewoon ergens vast en moet ik wat anders doen?

BEn nu een 20 min bezig. Is dit normaal?

Zo nee kan ik dan gewoon de usb kabel of een softreset doen??

Mzzl

Stimpyrules

edit:
Doet het al

stimpyrulez wijzigde deze reactie 21-06-2005 16:55 (3%)

• Ad-
  • Laatst online: 26-03 20:26
quote:
Adapt BT GPS receiver bij http://www.pdashop.nl/product/15672/12461/32

[afbeelding]

Werkt perfect + dat je de bij je MDA meegeleverde mini-USB kabel kan gebruiken om je MDA op te laden. De Adapt heeft nl. een sigaretteaansteker-adapter met een USB-ingang. :D

Ehhh...
dat er een USB uitgang aan die sigaretteaansteker-adapter zit... wil dat ook zeggen dat dat ding *geschikt* is om mijn MDA mee op te laten ?
Want dat de stekker past (het is mini USB inderdaad) wil niet zeggen dat het ook kán....
iemand ervaring ?

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

• Vegito
  • Laatst online: 11-05-2012
goeiedag tweakers..

Ik heb een snelle vraagje

ik heb sinds 2 dagen een MDA compact T-mobile genomen met abbo en op dat toestel zit GPRS erop. Nou vroeg ik me af of dat functie geld kost ..?? want ik kon er namelijk op msn online komen :) . misschien is dat normaal maar wil wel graag weten of daaraan kosten verbonden zijn.

alvast thnx.

AMD XP 1800+@2530Mhz|768MB DDR 400 dual channel |Epox 8rda3G|ATI X800XT-PE 256MB GDDR3 | 440GB opslag ruimte |

• Mr. Funk!
  • Laatst online: 24-06-2006
Nou laat ik zeggen af en toe een beetje online op msn kost me zo´n 10eu in de maand schat ik.
Msn kost niet zoveel data, dat scheelt.

:)

• Vegito
  • Laatst online: 11-05-2012
okey.. thnx voor de snelle reply :D

kan je met dit toestel ook op een draadloze proxy server.. bijv op een school :? . internetten natuurlijk met eigen account gegevens enz.. ? trouwens voor de rest is dit een wreed ding :P .

AMD XP 1800+@2530Mhz|768MB DDR 400 dual channel |Epox 8rda3G|ATI X800XT-PE 256MB GDDR3 | 440GB opslag ruimte |

• 0Burner0
Pocket Music Bundle 3.6

Ik gebruik Pocket Music Bundle 3.6 sinds vandaag maar nu als ik een mp3 als ringtone selecteer gaat ie alleen maar raar piepen als ik gebeld wordt een gewone *.mid pakt ie wel??? Ik heb de patch english mp3 set ringtone gebruikt om mp3 als ringtone te gebruiken ik gebruik ook SPB pocket plus.

Kan iemand me helpen om het op telossen dat ik weer gewoon mp3 kan gebruiken als ringtone?

0Burner0 wijzigde deze reactie 21-06-2005 17:53 (6%)

• Canaria

Canaria

quote:
0Burner0 schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:53:
Pocket Music Bundle 3.6

Ik gebruik Pocket Music Bundle 3.6 sinds vandaag maar nu als ik een mp3 als ringtone selecteer gaat ie alleen maar raar piepen als ik gebeld wordt een gewone *.mid pakt ie wel??? Ik heb de patch english mp3 set ringtone gebruikt om mp3 als ringtone te gebruiken ik gebruik ook SPB pocket plus.

Kan iemand me helpen om het op telossen dat ik weer gewoon mp3 kan gebruiken als ringtone?
Je antwoord staat hier:
stivo in "HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA C..."
quicksearch binnen topics is handig :)

• 0Burner0
quote:
Canaria schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:57:
[...]

Je antwoord staat hier:
stivo in "HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA C..."
quicksearch binnen topics is handig :)

:o
Thnx ik d8 dat het al voor bij was gekomen maar ik kon niet vinden :o :o

• justmeacd
  • Laatst online: 02-12-2005
zijn er mensen waarvan het bovenklepje van het toetsel los zit aan de kant van de stylus. dat is dus niet batterjklepje, maar dat van je camera/speaker. Heb hier een toestel waar het gewoon niet lekker past en dus naar mijn zin te makkelijk los kan. iemand hier ervaring mee?!?

• SaN
quote:
justmeacd schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 18:28:
zijn er mensen waarvan het bovenklepje van het toetsel los zit aan de kant van de stylus. dat is dus niet batterjklepje, maar dat van je camera/speaker. Heb hier een toestel waar het gewoon niet lekker past en dus naar mijn zin te makkelijk los kan. iemand hier ervaring mee?!?
Ja bijna iedereen geloof ik...

• Rosmalen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-02 15:43
ff een kickje, want zit er nogsteeds mee en weet niet of het over is als ik mn toestel hard reset ...
quote:
tot voorkort geen probleem.. tot ik een hard reset gedaan heb... daarna niks aan de hand, kon nog gewoon smsjes ontvangen.

nou was ik toen op vakantie... ben nu terug dus heb er mn laatste backup op gezet maar nou blijkt dus dat als ik een SMSje verstuur via mn oude telefoon naar m'n Qtek, dat ie niet aan komt... mn vriendin heeft ook al een aantal keer gesmst zegt ze.. maar die zijn ook niet aangekomen

ontvangstbevestiging op mn oude telefoon staat aan en die zegt dat het smsje gewoon aangekomen is :S

wat zou er aan de hand kunnen zijn en wat moet ik doen om weer normaal SMSjes te kunnen ontvangen?!

(heb een Qtek met Vodafone abbo, het sms-telefoonnummer van vodafone klopt)

www.vdzande.com

• crazyray
  • Laatst online: 17-10-2008
Wie weet welke navigatie prog het er beste op kan???
Tomtom lukte niet echt. Ik heb nu Engin4 erop staan. Die start wel op maar heeft geen GPS ontvangst. Wie heeft er wel een navigatie prog erop staan die werkt??

• SipdawgMDA
  • Laatst online: 04-05-2008
@Rosmalen: misschien cheat je vriendin je ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.