Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Het grote *Asus WL-x00g topic *
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last
Reageer Nieuw TopicMijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
Camera (oa) Canon Eos d60 | 28-105 USM | 17-40 L | Canon PwrPro1 | 8 gb aan CF
maar neemt door die angst, op termijn, het enthousiasme niet afquote:Eusebius schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:46:
[dr.Phil]Het enthousiasme is niet afgenomen. Integendeel. Er is juist een angst dat het apparaat tegen zal vallen in prestaties cq prijs. Die angst komt alleen als je nog enthousiast bent, want je wilt niet teleurgesteld worden [/dr.Phil]
Dank u
Het is duidelijk dat het apparaat nu op de markt moet komen omdat er anders doden vallen
BTW, er stond in de Computer Active (oid) een soortgelijke apparaat. Heeft iemand dat blad en weet hij / zij welke dat is? Het ging om een NAS met nog wat extra functies.
Lennart wijzigde dit bericht 07-04-2006 17:14 (86%)
Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
uitstel, uitstel ... en nog eens uitstel
System Specs. Proud owner of a Dell 2405FPW 2407WFPb
Helaas heeft hij geen WLAN, geen printerpoort (LPT). Imho had de Asus dat wel.
Waarom ik het vermeld? Het is natuurlijk een prijzig ding. Voor hetzelfde geld zet je een goedkope PII neer. Eigenlijk ben ik bang dat de Asus ook zo duur wordt. Laten we hopen van niet ...
Mijn website!
Die freecom heb ik al een heel tijd geleden gemeld in dit topic. (lees het eens doorquote:Eusebius schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:40:
Computer Active zei ik? Ik bedoelde PC Active hierboven. Ik heb m vanmiddag gekocht (mijn eerste pc blad sinds jaaaren). Wat ik bedoelde is de Freecom FSG-3 vanaf 349 euro met n 160gb (volgens pricewatch 261,95, klikhiermaaralsjeverderwiltlezen
Helaas heeft hij geen WLAN, geen printerpoort (LPT). Imho had de Asus dat wel.
Waarom ik het vermeld? Het is natuurlijk een prijzig ding. Voor hetzelfde geld zet je een goedkope PII neer. Eigenlijk ben ik bang dat de Asus ook zo duur wordt. Laten we hopen van niet ...
Reg. datum: 15 oktober 2004
Edit, foutje
Knokkie74 wijzigde dit bericht 25-04-2006 12:19 (6%)
quote:Knokkie schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:18:
Nou, van mij mag die nu wel een keertje komen. Ik hoorde van één van onze leveranciers dat ze hem met 2-4weken verwachten. En dat was vorige week......
Edit, foutje
van mij ook
ik ben erg benieuwd hoe het werkt met het aansluiten van extra hd's dmv usb. Vaak is het zo dat je dan namelijk de hd of alleen kan lezen, of alleen kan gebruiken na hem opnieuw te formateren.... Beide vind ik niet ideaal
<edit>
hoewel nog 2/3 weken wachten is precies tot mijn volgende salaris
</edit>
-Jaap-io wijzigde dit bericht 25-04-2006 13:21 (9%)
Dank u
quote:-Jaap-io schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:21:
[...]
van mij ook
ik ben erg benieuwd hoe het werkt met het aansluiten van extra hd's dmv usb. Vaak is het zo dat je dan namelijk de hd of alleen kan lezen, of alleen kan gebruiken na hem opnieuw te formateren.... Beide vind ik niet ideaal
<edit>
hoewel nog 2/3 weken wachten is precies tot mijn volgende salaris![]()
</edit>
dat heeft met het bestandssysteem te maken. Kijk, de software die op de router draait is linux based en zoals bekend is kan linux (nóg) niet op NTFS schrijven máár wel lezen. NTFS valt dus af.
Als je een HD hebt groter dan 40GB dan kun je FAT32 vergeten (instabiel als de pest als windhoos derop staat) en je zit dan met de 4GB bestandsgrootte limiet.
Zou je EXT3 of EXT2 (ik gebruik al lange tijd EXT3) nemen als bestandssysteem.dan is er niks aan de hand, werkt perfect!
ps. welke nederlandse shops hebben deze router (zonder HD!) al in bestelling?
Raven wijzigde dit bericht 25-04-2006 19:04 (8%)
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
quote:bartgrefte schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:51:
[...]
dat heeft met het bestandssysteem te maken. Kijk, de software die op de router draait is linux based en zoals bekend is kan linux (nóg) niet op NTFS schrijven máár wel lezen. NTFS valt dus af.
Als je een HD hebt groter dan 40GB dan kun je FAT32 vergeten (instabiel als de pest als windhoos derop staat) en je zit dan met de 4GB bestandsgrootte limiet.
Zou je EXT3 of EXT2 (ik gebruik al lange tijd EXT3) nemen als bestandssysteem.dan is er niks aan de hand, werkt perfect!
ps. welke nederlandse shops hebben deze router (zonder HD!) al in bestelling?
Maar ext 3 is toch niet bruikbaar onder windows?
volgens mij is hij nog nergens in bestelling. Op wl500g.info werd wel verteld dat ze inmiddels onderweg richting europa zouden zijn...
and now we wait
Dank u
De 500gP is uit... Lijkt erg veel opde 700g.. heeft geen harddisk, maar wel usb voor een externe HD.. en zou een "download machine" moeten zijn..
MrBarBarian wijzigde dit bericht 26-04-2006 09:32 (12%)
klopt, maar als de harde schijf "permanent" aan de router hangt maakt dat niet uit, je kunt ondankts EXT3 gewoon FTP'en vanuit windows naar je HD als ie aan de router hangt. geen probleemquote:-Jaap-io schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:23:
[...]
volgens mij is hij nog nergens in bestelling. Op wl500g.info werd wel verteld dat ze inmiddels onderweg richting europa zouden zijn...
and now we wait
Sinds vandaag op de officiele asus site!!!!
http://www.asus.com/produ...odel=1121&modelmenu=1
LOOKS GOOD
euhm lama...
ik keek alleen naar het plaatje
is dus de bovengenoemde 500p
-Jaap-io wijzigde dit bericht 26-04-2006 12:16 (32%)
Dank u
Je kunt zelfs samba shares maken met ext2/ext3quote:bartgrefte schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:14:
[...]
klopt, maar als de harde schijf "permanent" aan de router hangt maakt dat niet uit, je kunt ondankts EXT3 gewoon FTP'en vanuit windows naar je HD als ie aan de router hangt. geen probleem
Intel Core 2 Duo t5600 (mobiele; 35watt max) - 2GB ddr2 - Geforce 7900GT - raptor 150GB - 250GB WD - Stacker - Antec Greenpower voeding - Dell 24"
Tja, clicker-de-clickquote:-Jaap-io schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:12:
WOW...
Sinds vandaag op de officiele asus site!!!!
http://www.asus.com/produ...odel=1121&modelmenu=1
LOOKS GOOD
euhm lama...![]()
ik keek alleen naar het plaatje
is dus de bovengenoemde 500p
Probleem is dat dit nog niet betekend dat hij nu snel in Nederland te koop zal zijn
JaJoah wijzigde dit bericht 26-04-2006 12:18 (4%)
liever FTP, kan dan passwordjes aanmaken en is ook nog es vanaf skool (vanaf gekickt helaas) toegankelijk als me usb stickie vol raakt....quote:Bartjuh schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:16:
[...]
Je kunt zelfs samba shares maken met ext2/ext3Werkt hier ook perfect.
quote:JaJoah schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:17:
[...]
Tja, clicker-de-click![]()
Probleem is dat dit nog niet betekend dat hij nu snel in Nederland te koop zal zijn
grrr
maar wat is tie
Dank u
quote:bartgrefte schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:51:
waarom heeft de 700g eigenlijk geen mimodinges. dat met die 3 antennes. stoppen ze die router vol met leuke extraatjes en dan mimo niet...
er zitten wel meer dingen niet op
voip bijvoorbeeld. Zal wel met kosten en ontwikkeling te maken hebben. Aangezien dit nasty little gadget al een half jaar (ongeveer) op de markt had moeten zijn...
Overigens staat hij nog niet op de nederlandse site
-Jaap-io wijzigde dit bericht 26-04-2006 13:00 (10%)
Dank u
Volgens mij ontbreeks SNMP ookquote:-Jaap-io schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:55:
[...]
er zitten wel meer dingen niet op![]()
voip bijvoorbeeld. Zal wel met kosten en ontwikkeling te maken hebben. Aangezien dit nasty little gadget al een half jaar (ongeveer) op de markt had moeten zijn...
Overigens staat hij nog niet op de nederlandse sitedat voorspelt dus idd niet veel goeds....
Voip? Kun je dat niet beter via een apart apparaat doen? teveel alles-in-een lijkt me ook niet goed.quote:-Jaap-io schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:55:
[...]
er zitten wel meer dingen niet op![]()
Mijn website!
quote:MrBarBarian schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:31:
Omdat er geen nieuws over de 700g zelf naar buiten wil komen
De 500gP is uit... Lijkt erg veel opde 700g.. heeft geen harddisk, maar wel usb voor een externe HD.. en zou een "download machine" moeten zijn..
Moet die hd dan een NAS zijn, of kan je gewoon een hd in een externe behuizing daarvoor nemen?
Dan is het een mooi alternatief voor de 700g
Wau wau!
OT: er is volgens mij een driver onder windowss voor ext3...quote:-Jaap-io schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:23:
[...]
and now we wait
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last