Reg. datum: 01 februari 2001
Het grote *Asus WL-x00g topic *
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 01 februari 2001

We are getting closer... Dit lijkt de versie zonder hdd te zijn.. Ook is de eerste final firmware released
Reg. datum: 04 oktober 2002
Voordeel van deze is wel de 3 antennes en 100Mbps...
Iemand een idee of de WL-700 ook 100Mbps aankan?
---- mmm, zie net op wl500.info staan dat hij 125Mbps is en in de startpost 54....
Promy wijzigde dit bericht 14-02-2006 23:25 (19%)
Deze router gebruikt een voorloper van de nog goed te keuren wlan variant 802.11n. Aangezien er nog wijzigingen in de standaard aangebracht kunnen worden is het mogelijk dat wanneer je nu een dergelijk apparaat koopt, je later er geen bijpassende apparatuur bij kunt krijgen.
The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil. -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
quote:Styno schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:49:
Deze router gebruikt een voorloper van de nog goed te keuren wlan variant 802.11n. Aangezien er nog wijzigingen in de standaard aangebracht kunnen worden is het mogelijk dat wanneer je nu een dergelijk apparaat koopt, je later er geen bijpassende apparatuur bij kunt krijgen.
Maar ik neem aan dat (mocht dat het geval zijn), dat je alsnog wel gebruik kunt maken van de G standaard. Niet zo goed als N natuurlijk, maar je moet sowieso al een behoorlijke verbinding hebben om G vol te trekken.
Ik ben ook erg benieuwd naar de introductie van dit apparaat. Ook denk ik dat er snel veel soortgelijke multifunctionele machines op de markt zullen komen, want dit beloofd veel goeds.
Dookie Fundamentalist
Reg. datum: 04 februari 2003
Wij verwachten de ASUS WL700G in Mei op voorraad. Helaas kunnen wij op dit moment nog geen prijs vermelden.
Dus het is nog even wachten voor ons alle.
Vervelend is dat niemand echt weet hoe duur hij wordt & wat de prestaties zijn. Ik zou natuurlijk even wachten op een paar reviews en dan kijken om m zo goedkoop mogelijk te krijgen. Mocht het (jammergenoeg) een baggerapparaat blijken te zijn, dan koop ik m natuurlijk niet. Ondanks dat ik er al een half jaartje op zit te wachten ...
Lennart wijzigde dit bericht 16-03-2006 11:41 (80%)
Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
Camera (oa) Canon Eos d60 | 28-105 USM | 17-40 L | Canon PwrPro1 | 8 gb aan CF
Reg. datum: 22 augustus 2002
Is deze Asus nu ook te gebruiken als een Streamium Center? Zou erg mooi zijn in combinatie met mij Philips MX 6000i.
m.v.g. Brian
Reg. datum: 09 december 2002
Ja, dat kan zelfs al met de WL-500GXquote:brainer schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:40:
Vraagje:
Is deze Asus nu ook te gebruiken als een Streamium Center? Zou erg mooi zijn in combinatie met mij Philips MX 6000i.
m.v.g. Brian
Reg. datum: 09 december 2002
Mmm, volgens pagina 1 van dit topic zou hij in juli 2005 al op de markt zijnquote:Wij verwachten de ASUS WL700G in Mei op voorraad. Helaas kunnen wij op dit moment nog geen prijs vermelden.
Dus het is nog even wachten voor ons alle.
Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury
Wie is die?quote:JC Ken schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:15:
Mmh, zo te horen heeft die niet meer te bieden dan de WL-500G en de WD-HDD. Behalve BitTorrent support maar probleem daarbij is dat de cleint nooit zo goed zal zijn als de cleints die je voor windows heb.
Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
quote:
ik gok op de wl700g
en het klopt wel een klein beetje, maar:
- deze heeft ide
- standaard ingebouwde upnp server
- usb2 (3x) heeft de oude 500 niet (wel deluxe)
- en hij ziet er gelikt uit!
- standaard webserver
- snellere chipset
zijn zomaar een paar (persoonlijke) redenen
Dank u
quote:-Jaap-io schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:00:
[...]
ik gok op de wl700g
en het klopt wel een klein beetje, maar:
- deze heeft ide
- standaard ingebouwde upnp server
- usb2 (3x) heeft de oude 500 niet (wel deluxe)
- en hij ziet er gelikt uit!
- standaard webserver
- snellere chipset
zijn zomaar een paar (persoonlijke) redenen
Wie is deze ?
Dus als de 500deluxe geen ide heeft, maar voor de rest bijna hetzelfde is, zou de 500deluxe dan niet te tweaken zijn naar een wl700g? Ik kan me een post herinneren dat iemand een USB poort in een Asus heeft gemod. Als alle hardware gelijk is, zou het mss mogelijk zijn er ook nog een IDE poort in te hangen ... Of verschillende de wl500deluxe en de wl700g teveel?
Mijn website!
quote:Eusebius schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:19:
[...]
Wie is deze ?![]()
Dus als de 500deluxe geen ide heeft, maar voor de rest bijna hetzelfde is, zou de 500deluxe dan niet te tweaken zijn naar een wl700g? Ik kan me een post herinneren dat iemand een USB poort in een Asus heeft gemod. Als alle hardware gelijk is, zou het mss mogelijk zijn er ook nog een IDE poort in te hangen ... Of verschillende de wl500deluxe en de wl700g teveel?
deze is idd de 700
volgens mij zitten er hardware matig vooral veranderingen op chip gebied, volgens mij is er een andere/snellere chipset gebruikt.
dat is ook wel logisch gezien de (software matige) functies van het apparaat. Een aantal software die nu standaard meegeleverd wordt was eerder al beschikbaar voor de 500 zoals webserver e.d.
groot voordeel blijft dus dat hij sneller is, en volgens mij zit er geen ide controller op de 500
Dank u
Ik heb zelf de WL-500G, die ik als DHCP + router gebruikt(in toekomst ook als wifi B voor een pda). Laats heb ik de WL-HDD gekocht inclusief 40Gb laptop hardisk voor maar 50 euro die wordt gebruikt als file server + acces piont.
Op deze manier hebben ze meer dan genoeg rekening kract.
Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury
(voor iedereen die via zijn bookmarks kijkt
maar ik begin toch wel erg ongeduldig te worden en begin ook bang te worden dat de verwachtingen (door het lange wachten) hoog geschapen zijn en de wl700g waarschijnlijk ook tegen zal vallen... Hoe voelen jullie dat?
Ik wil hem voornamelijk hebben vanwege de hd functie maar begin toch steeds meer naar een andere nas oplossing te kijken.
Dank u
quote:-Jaap-io schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:20:
Nee helaas hij is er nog niet
(voor iedereen die via zijn bookmarks kijkt)
maar ik begin toch wel erg ongeduldig te worden en begin ook bang te worden dat de verwachtingen (door het lange wachten) hoog geschapen zijn en de wl700g waarschijnlijk ook tegen zal vallen... Hoe voelen jullie dat?
Ik wil hem voornamelijk hebben vanwege de hd functie maar begin toch steeds meer naar een andere nas oplossing te kijken.
Ik gok dat de grootste problemen komen door de belofte dat het een ingebouwde bittorrent client bevat. van mij mag die er best uit als ze hem daardoor eerder kunnen leveren.
Die kunnen ze altijd later met een firmware update opleveren.
Reg. datum: 31 december 1999
quote:XthinkZ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:24:
[...]
Ik gok dat de grootste problemen komen door de belofte dat het een ingebouwde bittorrent client bevat. van mij mag die er best uit als ze hem daardoor eerder kunnen leveren.
Ik was het wachten beu, en heb mijn oude p3 450 uit de kast getrokken. @ Load trekt deze bak op het moment rond de 50 watt, idle veel minder en het heeft een Wake On Lan functie.
Sowieso stond de asus me wat tegen gezien het feit dat er al een 160 gig in zat (ik wil niet nog meer IDE schijven!).
Helaas pindakaas Asus.
Echt breed worden? BodyBuilding Forum
quote:XthinkZ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:24:
Op de WL-500 heeft men het al voorelkaar waardoor asus het alleen maar hoeft toe te voegen een een webinfra voor te bouwen.
Maarja het is inderdaad dat de meeste mensen er niet echt op zitten te wachten aangezien die torrent cleint nooit zo goed / uitgebreid kan zijn als de clients die je heb voor windows. Tweede probleem is dat waneer het downloaden klaar is dat je de bestanden nog naar je computer moet kopieren wat weer niet al te snel zou gaan
Voor bitorrent gebruikt ik wel me laptop, die is toch erg zuinig en S'nachts gebruik ik hem toch nooit.
JC Ken wijzigde dit bericht 05-04-2006 19:39 (13%)
Hij zal waarschijnlijk zo duur zijn, dat iedereen m toch niet kooptquote:-Jaap-io schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:20:
Mijn website!
Dank u
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last