Helder * Logo showcase * Yooph
Reg. datum: 26 december 2000
Managementgame en managementsimulatie, spelenderwijs leren
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die deze vorm van programmeren kunnen doorgronden. Volgens mij is er slechts een select groepje van mensen die alle ins en outs kennen van JS OS.
Ik denk dat er hooguit 5 mensen de source al onder ogen hebben gezien
quote:gorgi_19 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:43:
Ik heb er helaas nog niet zo veel mee kunnen werken, maar was het niet zo dat er een redelijk uitgebreid framework meegeleverd werd?
Idd.
We hebben er dan ook hard aan gewerkt.
geef eens een link naar die geruchten?
Sappie wijzigde dit bericht 02-06-2005 14:47 (15%)
Zeker vanwege dat laatste feit komt dit topic in /14 beter tot zijn recht.
In elk geval ben ik wel benieuwd naar een link oid met iets meer informatie over het hoe en wat van dit "OS".
Why is everything here completely pointless?
Ik heb er al veel over gehoord jaquote:willem169 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:45:
Redelijk uitgebreid? Er zit een framework in wat ontwikkeld is door mensen met meer dan 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van top-software. Ingebouwd versiebeheer, en uiteraard ook de laatste versie van de PHP plugin.
Zeker vanwege dat laatste feit komt dit topic in /14 beter tot zijn recht.
Managementgame en managementsimulatie, spelenderwijs leren
* AaroN mompelt iets van het is allang 1 april geweest
quote:
Tja, de linkjes verwijzen naar niet-publieke fora.
Als je ze zou lezen, dan zou dat willen zeggen dat je per direct zou moeten geliquideerd worden.
*Alias made*
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn
hmmz ok.. dan maar geen linkjesquote:whoami schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:48:
[...]
Tja, de linkjes verwijzen naar niet-publieke fora.
Als je ze zou lezen, dan zou dat willen zeggen dat je per direct zou moeten geliquideerd worden.
N00bs.
~ check ook mijn (foto) weblog \o/ ~ Meer weten over God? 28 september 2008 Free Entrance Rotterdam ~
Geloof dat je het nog niet helemaal begrijpt Simon. In JS OS zit een standaard browser geintegreerd die door middel van het framework in het OS wordt geimplementeerd. Juist vanwege het framework dat door de opbouw in JS inmens stabiel is kun je spreken van een uitmuntend stukje integratie.
Het gaat toch tenslotte om een OS.
quote:
Dit topic wel.
Overigens, wanneer mag ik eens gaan betatesten?
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean."
De Tweakers.net Tijdlijn
We hebben het boek 'integration patterns' dan ook wel meer dan ééns verslonden.quote:willem169 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 14:53:
Onder IE draaien
Geloof dat je het nog niet helemaal begrijpt Simon. In JS OS zit een standaard browser geintegreerd die door middel van het framework in het OS wordt geimplementeerd. Juist vanwege het framework dat door de opbouw in JS inmens stabiel is kun je spreken van een uitmuntend stukje integratie.
en ik zie hem ook al niet snel in een OS form staan
Archetype wijzigde dit bericht 02-06-2005 14:54 (51%)
The artist formerly known as Devega -> \o/ | www.navalart.net | Pain is temporary, Glory is forever
quote:Pelle:
Hey, JS is duidelijk meer iets voor W&G.N00bs.
Pelle leest niet.
N00b.
Exact.quote:NMe, JS OS is geen zooi.