pc specs: kast, monitor, toetstenbord, muis (en zo)
[PDA] Asus MyPal topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 12 augustus 2000
Damn das wel minder zeg, dan zou ik toch hard gaan nadenken over een andere machine als ze hem zo vaak "maken" en het je niks brengt.quote:Walm schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:28:
[...]
Uiteraard, dat is het probleem niet, die van mij is ook voor de 4e keer terug
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Ik hoop dat asus er dit keer aan denkt, ben wel een beetje klaar met dat &^$D^F( Dingquote:The Druid schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:32:
[...]
Damn das wel minder zeg, dan zou ik toch hard gaan nadenken over een andere machine als ze hem zo vaak "maken" en het je niks brengt.
FF contact gehad met PDA shop.
Morgen krijg ik een e-mail voor RMA.
Ding blijft hangen in het mooie blauwe boot screen.
Soft reset-> Doet niets
Hard reset-> Blijft ook hangen.
Heb ergens een gevoel dat me windows gewoon f*ckt up is.
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
Reg. datum: 24 oktober 2005
Maar had er nog wat vraagjes over.
- E-mail synchen via wifi, is dat mogelijk (heb namelijk alleen via zo'n cradle pda's zien synchen)
- Automatisch wifi verbinding maken (vooral werk>thuis) om die e-mail dan te synchroniseren, is dat dan mogelijk?
- Meerdere e-mail accounts (werk-Exchange, thuis-imap) mogelijk?
Of moet ik dan echt via activesync gaan werken?
Heb nu een oudere (brakke) asus pda van een collega om te testen. Tomtom werkt prima, krijg alleen geen verbinding met m'n draadloze netwerk, maar verwacht dat dat door dat brakke ding komt en kan dus bovenstaande dingen niet testen..
Reg. datum: 17 februari 2002
maar is er een weg terug, ik bedoel om van WM6 naar WM5 weer terug te gaan (dus een backup te maken)
en zijn er na de upgrade nog veel problemen onstaan?
Maar dan moet je een asus fabrieks rom van wm5 Geforceerd installeren
Het probleem is dat asus deze versies niet ter download aanbied.....
Dus officieel kan dit alleen bij asus.
Reg. datum: 17 februari 2002
Reg. datum: 29 maart 2004
Na een update van mijn a636N naar wm6 word mijn sd kaart niet meer herkent en mijn rom en ram geheugen ie gehalveerd.
Heb wm5 er weer opgezet maar het probleem is hetzelfde .
Weet iemand ook een oplossing ( volgens mij moet je wat veranderen in het register ) ????
Gr Theo
Reg. datum: 15 juni 2008
groeten, Jarod
ben ik de enigste??
Jarod67 wijzigde dit bericht 25-07-2008 20:44 (4%)
Reg. datum: 29 december 2006
Enige probleem is ook steeds weer het uitlijnen.
Nadat ik pas GPS-Tuner had geïnstalleerd liep m'n gewone navigatieprogramma steeds een paar honderd meter achter. Was zowel bij TomTom, Navigon 6 als bij Sygic. Vreemd.
Premacy wijzigde dit bericht 18-06-2008 12:51 (38%)
Reg. datum: 09 maart 2002
ligt aan gps tuner, heb dit probleem ook ervaren. na lang zoeken met een ander gps-programma het probleem kunnen herstellen, want een factory reset lost het niet op (het zit echt in de gps settings). naderhand om te checken weer gps tuner geinstalleerd, en ja hoor het probleem was er weer. (ben nu op vakantie, als je de fix nog niet hebt kan ik het maandag wel posten)quote:Premacy schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:49:
Nadat ik pas GPS-Tuner had geïnstalleerd liep m'n gewone navigatieprogramma steeds een paar honderd meter achter. Was zowel bij TomTom, Navigon 6 als bij Sygic. Vreemd.
Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5B-E | 2GB | MSI 7900GTO | Dell 2007WFP | enzovoort...
draakhoofd wijzigde dit bericht 07-07-2008 19:50 (98%)
Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5B-E | 2GB | MSI 7900GTO | Dell 2007WFP | enzovoort...
Draakhoofd,quote:draakhoofd schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:19:
[...]
ligt aan gps tuner, heb dit probleem ook ervaren. na lang zoeken met een ander gps-programma het probleem kunnen herstellen, want een factory reset lost het niet op (het zit echt in de gps settings). naderhand om te checken weer gps tuner geinstalleerd, en ja hoor het probleem was er weer. (ben nu op vakantie, als je de fix nog niet hebt kan ik het maandag wel posten)
Kan je die fix posten? (Waar komt dat dan te staan?)
Bedankt alvast!
SP GPS View is de utility bedoeld in stap 2.quote:Premacy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:48:
[...]
Draakhoofd,
Kan je die fix posten? (Waar komt dat dan te staan?)
Bedankt alvast!
1. Do soft reset to PDA (to be sure.)
2. Run the utility
3.Open tab COMMS and tap on SELECT PORT
4. Set com5 and baud rate to 5600 and choose "OK"
5. Open once again COMMS and choose DETECT
The display freezes for a while and if you're lucky you'll gut screen full of numbers. Go to No.10
If you get the message "TIME OUT" do the following:
6. close "time out" window
7.Go to COMMS, choose STOP.
8. go to FILE ,coose EXIT
9. Repeat procedure from 1 to 5 with different baud rates until you're successful at No.5
10.Open tab COMMANDS and choose FACTORY START
The screen freezes for one second and you're back in buisness
11.From COMMS choose STOP
12. From FILE choose EXIT.
Gevonden en ingesteld. Vanmiddag even testen. BEDANKT!quote:draakhoofd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:26:
[...]
SP GPS View is de utility bedoeld in stap 2.
1. Do soft reset to PDA (to be sure.)
2. Run the utility
3.Open tab COMMS and tap on SELECT PORT
4. Set com5 and baud rate to 5600 and choose "OK"
5. Open once again COMMS and choose DETECT
The display freezes for a while and if you're lucky you'll gut screen full of numbers. Go to No.10
If you get the message "TIME OUT" do the following:
6. close "time out" window
7.Go to COMMS, choose STOP.
8. go to FILE ,coose EXIT
9. Repeat procedure from 1 to 5 with different baud rates until you're successful at No.5
10.Open tab COMMANDS and choose FACTORY START
The screen freezes for one second and you're back in buisness
11.From COMMS choose STOP
12. From FILE choose EXIT.
No prob, het heeft voor mij en anderen al gewerkt, dus moet lukken!quote:Premacy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:32:
[...]
Gevonden en ingesteld. Vanmiddag even testen. BEDANKT!
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.
Fotograaf nodig?
Geniaal van je!quote:neographikal schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:20:
btcoreif uit de windowsmap weggooien, restart, et voila. Bekende bug trouwens, is ook al meerdere malen hiero beschrevenZoek maar eens op TomTom geluid
En ik maar denken dat ik uniek was
Inmiddels een paar stappen verder zelfs. WM6 erop gezet en tomtom7 maar de mappen werken nog niet.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
quote:draakhoofd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:48:
[...]
No prob, het heeft voor mij en anderen al gewerkt, dus moet lukken!
Reg. datum: 13 december 2006
Reg. datum: 12 augustus 2000
Heb ik geprobeerd, werkt niet.quote:salgera schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:11:
Heeft iemand ervaring met het installeren van WM6 op een A636 (dus zónder 'N')? Ik vind het een beetje link om het uit te proberen i.v.m. bricken.
Heb mijn asus hiermee niet gebricked btw.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Pagina: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 last