Hoofdcategorieën
Topicacties

[PDA] Asus MyPal topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 januari 2005

Who's the Big Winner!? ASUS is the Biggest Winner of Best Choice of Computex 2005 !!

Zo luidt de titel van een nieuwsbericht bij asus. Hier hebben ze ook hun nieuwe pda gelanceerd onder de naam a636:

MyPal A636 – GPS, Wi-Fi, Bluetooth and MP3 player built in
This soon-to-launch handheld computer comes with a wide range of innovative yet practical features right out of the box. With built-in GPS support and accurate mapping software for easy navigation, Wi-Fi and Bluetooth for wireless data transfers and communications, and MP3 and video player functions for entertainment, it is the one mobile device to replace all mobile devices.

Nu heb ik al op de rest van de site gekeken en google afgezocht maar kon nog verder nergens info over deze pda vinden. Weet iemand al iets meer over dit leuke speeltje?

bron: http://www.asus.com/news_show.aspx?id=992

Reg. datum: 18 juni 2004

ha ik was net naar een nieuwe pda aan t kijken en kwam al uit bij asus(a730). Maar nu ik dit zie heb ik nog een reden om even te wachten, ik hoop dat er snel meer info komt!

Asus F3Sc: C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20"

LOST...niet de serie.

Wat meer info en plaatjes:
http://www.mobile-review....omputex-2005-pda-en.shtml

Dat ding mag wat mij betreft wel op de markt komen, hoewel de concurentie de ingeboude GPS ook aan het ontdekken is en er dus wat meer keus gaat komen (aldus info in het artikel). Het schijnt de trend van de aankomende nieuwe PDA modellen te worden.
Met name het gebruik van de GPS SIRF III chip vindt ik een goede zaak.

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

LOST...niet de serie.

...had de naam "LOST" al in 2001... Dus ruim voor de tv serie. Rust nodig ? Kijk op www.welo-massage.nl ...babykleding nodig ? Kijk op www.kwiebeltje.nl

Reg. datum: 26 januari 2000

Als je nu Googled schijn je ´m in Duitsland al te kunnen kopen en in Nederland moet ie volgende week uitkomen. De Duitse minimumprijs van 346 euri vind ik op zich wel bemoedigend.

LOST...niet de serie.

Prijzen schelen nogal zo lijkt het...
quote:
De A632 zal in de VS rond de 520 dollar kosten, de A636 komt op 600 dollar

[ bron (13 november 2005): http://www.navigatiewerel...w&id=215&Itemid=9 ]

De 363 in duitsland zie ik zo rond de 385 euro... (tikkie jammer dat er niet mee gebeld kan worden....). De 362 rond de 345 euro.

LOST wijzigde dit bericht 15-11-2005 17:38 (30%)

quote:
LOST schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:36:
De 363 in duitsland zie ik zo rond de 385 euro... (tikkie jammer dat er niet mee gebeld kan worden....). De 362 rond de 345 euro.
Ik hoef niet zo nodig te bellen met mijn PDA, maar bluetooth vind ik eigenlijk wel een vereiste. Dan kun je altijd nog bellen via je GSM die natuurlijk ook bluetooth ondersteunt en kun je eventueel zo'n Bleutooth headsetje gebruiken voor de navigatie-aanwijzigen. Het niet hebben van bluetooth is daarom voor mij het grootste nadeel van de Yakumo Deltax GPS. Daarnaast is Wifi natuurlijk ook leuk. Lekker spelen op de bank op het wifi netwerk van de buren :+

<kick>
Het is een week later. Op de Nederlandse site van Asus wordt er melding van gemaakt:
http://www.asus.nl/produc...model=552&modelmenu=1
Nu alleen nog winkels waar ie te koop is. Heeft iemand 'm al gezien in Nederland?

Edit:
Bij PC Megastore staat ie al in de prijslijst. 372,50 euro voor de A636, 336,95 voor de A632. Dat laatste is 50 euro duurder dan de Yakumo DeltaX, maar dan heb je er Windows Mobile 2005, Bluetooth en een snellere processor erbij. Geen slechte prijs denk ik.

martdj wijzigde dit bericht 23-11-2005 09:29 (38%)

Reg. datum: 24 september 2000

weet iemand of deze met autohouder geleverd gaat worden?
zo nee, wat de kosten daar van zijn?

-= SIM-PEL =-

Reg. datum: 15 februari 2002

quote:
TiNRiB schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:44:
weet iemand of deze met autohouder geleverd gaat worden?
zo nee, wat de kosten daar van zijn?

Volgens de review hier http://www.mobile-review.com/pda/review/asus-a636-en.shtml wordt die er idd bijgeleverd.
Weet iemand of de A636 al ergens in de winkel ligt? Ik bedoel dus of ik em ergens kan zien/proberen!

Je voelt je lekkerder...

Ik heb hem besteld bij iComputers.nl, die hebben hem op voorraad. Er zit bij de A636 een autohouden en lader, ook bij de versie zonder navigatiesoftware, dit heb ik nagevraagd.

Ik hoop hem deze week nog binnen te krijgen, ik post de ervaringen wel hier :)

Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!

LOST...niet de serie.

quote:
Sander Prinsen schreef op maandag 12 december 2005 @ 15:22:
Er zit bij de A636 een autohouden en lader, ook bij de versie zonder navigatiesoftware, [...] ik post de ervaringen wel hier :)

welkom ;) .... Netjes dat er ook een houder en lader bijzit voor die centen (...was dat bij de Loox ook zo eigenlijk ? ...). Ben benieuwd naar je ervaringen.

Zie nu dat het scherm QVGA is... zegt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel. Is het een mindere kwaliteit of juist beter ?

LOST wijzigde dit bericht 12-12-2005 15:42 (14%)

Je voelt je lekkerder...

Bij de Loox zouden die er ook bij zitten, in ieder geval bij de versie met GPS software, want die had ik besteld.

dus ik
Reg. datum: 25 juli 2002

Als ik het goed lees, hoef je bij deze PDA niet perse de antenne uit te klappen (dus dat dan ook de GPS werkt) ?

There can be only one.... en ik dan ??

Je voelt je lekkerder...

Zou best weleens kunnen, de Loox heeft dezelfde chipset en daar kun je de antenne niet eens uitklappen :)

Loser For Life

hmm en welke software ga je gebruiken?

ik vond eerste de loox ook aantrekkelijk icm de Navigon software die erbij zit en dan een update van 200 euro naar Europa... maar las dus dat daar heel veel problemen mee waren

en los tomtom aanschaffen is ook veel te duur

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Je voelt je lekkerder...

Ik weet nog niet welke ik aan ga schaffen. Tomtom of Navigon... Beiden zijn 129 euro met benelux maps, en buiten de benelux kom ik toch praktisch nooit met de auto.

Loser For Life

quote:
Sander Prinsen schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:06:
Ik weet nog niet welke ik aan ga schaffen. Tomtom of Navigon... Beiden zijn 129 euro met benelux maps, en buiten de benelux kom ik toch praktisch nooit met de auto.

ik vindt het echt moeilijk, wil er een kopen voor 1 januari ivm belastingaftrek (zakelijk)
maar twijfel nog heel erg

FS Loox N520
+ ingebouwde gps
+ licht, compact
+ kwaliteit
+ vormgeving
- geen bluetooth
- navigon software welke niet goed lijkt te zijn

Asus A636
+ lange accuduur
+ ingebouwde gps
+ bluetooth
- zwaar / lomp door gps
- vormgeving

Dell X51v
+ snel
+ 256mb
+ vga
- accuduur
- losse gps

de prijzen voor een volledig pakket (gps + navigatie europa):
Loox N520 : ¤ 675
A636 : ¤ 650
X51v: ¤ 750

Phusebox wijzigde dit bericht 12-12-2005 18:21 (8%)

Guitar Zero

ik heb hem ook besteld :)

-= SIM-PEL =-

Je voelt je lekkerder...

Ik ga hem vanmiddag ophalen :) Ik laat de eerste indruk vanavond wel weten!

Loser For Life

quote:
Sander Prinsen schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:43:
Ik ga hem vanmiddag ophalen :) Ik laat de eerste indruk vanavond wel weten!
ben benieuwd of ie in het echt mooier is, want op de pics op internet vindt ik hem erg lelijk :x

Guitar Zero

Reg. datum: 15 februari 2002

Wat specificaties betreft is de A636 een goede keus. Maar ik vind em op de foto's ook erg lelijk en lomp eruit zien :/
Ik denk er ook over om te wachten op iig een goede review van de FS Loox N520 of zelfs de introductie van de FS Loox N560 in februari. Maar ik ben toch ook zeker benieuwd naar de review van Sander!

Zoetepils wijzigde dit bericht 13-12-2005 12:00 (4%)

wat betalen jullie er zo al voor?

hij is inkoop, 330 ex.

-= SIM-PEL =-

dus ik
Reg. datum: 25 juli 2002

Ben ook wel benieuwd naar die review, vooral of de GPS ook ingeklapt gebruikt kan worden (en of ie inderdaad zo lomp is als ie er uitziet :p ).

There can be only one.... en ik dan ??

330,- ex is wel veel. Bij PC Megastore staat ie voor 372,50 inclusief. Bij PC Zaak kost ie nog minder.
quote:
x0r schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:19:
en of ie inderdaad zo lomp is als ie er uitziet :p
Ik vind 'm er eigenlijk helemaal niet lomp uitzien, maar dat zal wel aan mij liggen :?

martdj wijzigde dit bericht 13-12-2005 15:21 (56%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: