Reg. datum: 05 april 2006
Dj Kevin, Pioneer Djm800, 2x cdj800 =D
Forum » Consumentenelektronica » Audio en HiFi » [advies] Hercules DJ Console of Mixman DM2?
lol de demo is nog niet uit zag m wel op een zeker usenet site (A) dus gaak ook maar ff m'n "demo" claimenquote:ronwiel schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:27:
Nou net ff de nieuwe virtual dj uitgetest en de conclusie is voorlopig: niet aan beginnen.
Op zich is het een mooi programma (vooral de eq werkt wat fijner qua kills) maar verder is het voorlopig nog neit veel wat betreft bcd2000 support. Zo is er geen mogelijkheid om je headphones te gebruiken en dan vraag ik me toch af welke idioot brengt die zooi dan uit... Maar goed er is een filmpje waarin iemand em dan weer wel gebruikt dus misschien kan het wel. Voorlopig dus nog ff djdecks
http://www.aboutdj.nl is niet meer mijn eigendom... tis nu http://www.vout.nl
hmm lelijk.. op hun site staat wel dat je daar de demo 4 kan downloaden maar kom je toch weer op downloads.com bij 3.4 uit, maar heb het ff "iets minder legaal gedownload" en geprobeerd, ziet er leuk uit ook wel paar goede verbeteringen maar vind het ut nog niet waard om zoveel geld voor neer te leggen, dus maar weer van de pc af gekacheld en vrolijk verder met dj decksquote:Reind schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 03:21:
Demo is al wel uit hoor, ik heb hier de final versie 4 zelfs al liggen op CD. Althans dat staat op het bijgeleverde kladje dus ik mag er vanuit gaan dat de mensen van Virtual DJ dat correct hebben genoteerd ;-)
Dit word overigens ook de versie die meegeleverd gaat worden met het virtual vinyl gebeuren van Numark. Numark heeft OF de hele zooi daar opgekocht of was flink bezig voeten in aarde te krijgen daar. Hoe dat helemaal exact zit zou ik even na moeten vragen.
Roppenzo wijzigde dit bericht 09-09-2006 04:29 (57%)
http://hollandisfarbehind.blogspot.com/
You need to be logged in first before we show you that page… it is for your own protection. Like condoms… Annoying but necessary.
Of je haalt m gewoon bij een duitse musicstore; musicstore.dequote:Roppenzo schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 22:16:
misschien idee om eens inkoopaktie te organiseren?
ik merk in dit topic wel dat er genoeg animo is..
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
(Xbox live tag: Sjagga)
Pendaco wijzigde dit bericht 14-09-2006 15:43 (6%)
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
quote:Pendaco schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:42:
Mmm die workaround voor traktor 3 werkt wel aardig alleen nog lang niet perfect;
- ik moest de play knop inhouden om m te laten spelen, dus de toets maar aangepast naar 'hold' moet nu helaas wel 2maal drukken om m op play/pause te zetten.
- scratch werkt vrij vaag dus om m strak te zitten moet je nu met de pitch bend aan de slag. Hiermee bedoel ik 'precies' scrollen door het nr (de search knoppen zijn daar te grof voor)
- de koptelefoon aansluiting werkt (nog) niet, als deze zou werken zou t wel geschikt zijn maar zonder koptelefoon werkt t gewoon niet 100%, of doe ik soms iets verkeerd, iemand met een oplossing![]()
Miss toch maar even een demootje (of minder legaal demootje) van virtual dj 4 proberen, als de native support daar lekker van werkt moet ik miss maar overstappen

quote:AngularMomentum schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:31:
Hallo beste Tweakers...mijn eerste post hier dus ik groet U allen!
Ik heb een klein programmaatje gemaakt om de jogwheels aan het werk te krijgen met traktor3. Ik vond de andere oplossingen een beetje te omslachtig. Enige minpuntjes zijn dat je wel XP, MIDI Yoke en een CPU met SSE of SSE2 nodig hebt. Als volgt ga je te werk na het starten van de EXE:
Als er wat mee is laat het me weten, het idee achter dit programmaatje is nog geen 15 uur oud. Suggesties ook welkom.
djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games - Canon 550D - Sigma 17-70 f/2.8-4.0
quote:mb4guns schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:53:
Werkt inderdaad alleen is het niets meer dan maanden geleden al op ni forums verscheen. Je schreef daar zelf dat je de cyco setup niet werkend kreeg ..... zal ik toch maar ff je best voor doen cyco's mapper werkt namelijk in bcd "native" mode en heeft alles al aanboord inc pitch bending search scratch playlist control loop edit(size en positie via wheels).
Maar ondanks dikke duim voor je proggie, geeft ook weer vrijheid en mogelijkheid tot nieuwe setup's.
Wat wil je precies doen dan met die kop telefoon aansluiting?quote:Pendaco schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:55:
Het enige waar ik nog mee zit is de koptelefoonaansluiting, ik heb geprobeerd om de zaken aan te passen maar ik krijg t niet werkend.
quote:AngularMomentum schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:21:
[...]
Wat bedoel je met native mode btw?
quote:AngularMomentum schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:27:
[...]
Wat wil je precies doen dan met die kop telefoon aansluiting?
Pendaco wijzigde dit bericht 18-09-2006 17:00 (12%)
omdat moeilijk doen de "enige" manier is een fatsoenljike traktor setup te verkrijgen.quote:Pendaco schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:57:
[...]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Dus met native bedoel je gewoon eigenlijk de B-DJ mode. Ik vermoede al zoiets maar wou toch maar even vragen. Nogmaals, bij mij werkt het gewoon niet. Anders zou ik echt niet de moeite hebben genomen. Hartelijk bedankt in ieder geval voor je uitleg.quote:mb4guns schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:29:
[...]
Je kan bcd op tween manieren gebruiken bcd mode en adv. mode. Eerste is zeg maar "native" en adv. werkt ie meer als een "controller" zodat je zelf via midi mapping je favo prog kan instellen.
Cyro's mapper is een "stand-alone" proggie met de bedoeling later andere controllers te supporten. Daarom bestaat ie uit twee delen; "mapper" en "bcd200 rules". Download de mapper pak deze uit. Download de rules set en pak deze uit, hierin zit 1 directory genaamt "rules" plaats deze in de mapper directory. Hierna kan je de boel starten via de .bat "in" de rules directory. Suc6.
Zal wel niet lang duren voordat ze wel de BCD gaan ondersteunen. Trouwens, moeten ze ook geen (misleidende) reclamefilmpies maken waar ze dan zeggen dat je "jou favoriete controller kan aansluiten en meteen spelen" terwijl je de BCD-2000 voorbij ziet komen...quote:mb4guns schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:31:
[...]
omdat moeilijk doen de "enige" manier is een fatsoenljike traktor setup te verkrijgen.
Pendaco wijzigde dit bericht 18-09-2006 20:04 (12%)
Aanvulling:quote:schoutenkevin85 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:46:
[...]
BCD2000
B-DJ -> Ruk!! slechte bpm counters, software crashed makkelijk en is dus ook totaal niet stabiel
VDJ (Virtual DJ)-> Werkt goed afgezien het feit dat er geen native support (nog is voor de bcd dus het kan alleen maar beter worden... (als je de bcd hiermee aan het werk wil krijgen lees wat posts terug naar de handleiding die ik ergens gevonden had inc de tooltjes die nodig zijn)
Virtual DJ biedt vanaf versie 4.0 wel native support maar blijkt nog wel wat buggy the zijn (zie ook vorige pagina)
DJ-Decks-> Werkt goed, zit zover ik heb kunnen ontdekken alleen geen auto beatmatching in (voor de luie mensen) is de eerste 3e partij software met native support... zullen nog wel wat dingen verbeterd worden denk ik.
Pendaco wijzigde dit bericht 19-09-2006 11:44 (6%)
true.. traktor werkt ook aardig goed maarja ik heb djdecks gekocht en ben daar zeer aan gewend en zelfs gehechtquote:Pendaco schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:43:
[...]
Aanvulling:
Traktor (3) -> Werkt met het extra programma van Angular nu ook vrij goed, all basis functies werken iig perfect, enkel de scratch functie werkt niet 100% maargoed daar heb ik m ook niet voor gekocht.
Maar t ligt er maar net aan wat je fijn vindt werken. Ik zou zeggen download de trial versies van de verschillende paketten en ga daar een weekje mee stoeien.
Pssssstquote:moonwalkie schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 20:28:
Nou heb me bcd2000 gekocht, maar krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat met Virtual DJ 4, als iemand enig idee heeft, gaarne hulp! kheb alles geprobeerd, van mappings, tot midiox gedownend, midi mapper etc..krijg hem deels aan de gang, maar het schijnt heel simpel te zijn, kheb ook steeds asio error, wie o wie heeft BCD2000 met VDJ 4 aan de gang?

Kijk ik weet natuurlijk niet welke software jij gebruikt.. maar ik heb een tijdje geleden Virtual dj eens bekeken.. ok het vst support is formidabel ( al doen een hoop vst's het niet) maar inderdaad.. de reden dat het niet meer op mn schijf staat is dat irritante bpm sych gedrag.. ik zelf gebruik zelf traktor.. eel mooiere layout, proffesioneelere indruk en stabieler als je het mij vraagt.. en vooral.. dat bpm probleempje zit er niet in..quote:Fexz schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:13:
Ik heb vandaag een BCD2000 aangeschaft. Het is voor het eerst dat ik uberhaupt op de computer mix. Heb draaitafels gehad en heb vaak met cd spelers gemixed. Ik vind dit een goed(koop) alternatief. Wat me alleen opvalt is dat die mp3s, als ik ze gelijk heb gezet steeds 'scheef gaan lopen'. Als je dan op Sync Slave drukt dan loopt het weer recht maargoed dit moet toch helemaal niet nodig zijn?? Ik vind dit behoorlijk irritant en vraag me dan ook af waardoor dit komt. Heb in dit forum al meer mensen hier over gehoord; het is toch vreemd dat de BPM van een plaat niet gewoon gelijk blijft?? Ik wil het namelijk wel gewoon zelf doen en niet de computer laten corrigeren!
Ik hoop dat iemand hier meer info over heeft
Pendaco wijzigde dit bericht 23-09-2006 21:48 (9%)
Eh... een SL1200 blijft toch ook niet uit zichzelf gelijk lopen? Je moet constant bijcorrigeren, remmen, duwen, pitchen, etc.. Dat maakt het DJ-en!! Je set staat of valt bij de techniek die je hebt bij het beatmixen. Zou beetje lijp zijn als de pc ineens alles doet. Wil je dan ook dat de pc precies berekend hoe hard een track inkomt, nee toch?quote:Fexz schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:13:
Ik heb vandaag een BCD2000 aangeschaft. Het is voor het eerst dat ik uberhaupt op de computer mix. Heb draaitafels gehad en heb vaak met cd spelers gemixed. Ik vind dit een goed(koop) alternatief. Wat me alleen opvalt is dat die mp3s, als ik ze gelijk heb gezet steeds 'scheef gaan lopen'. Als je dan op Sync Slave drukt dan loopt het weer recht maargoed dit moet toch helemaal niet nodig zijn?? Ik vind dit behoorlijk irritant en vraag me dan ook af waardoor dit komt. Heb in dit forum al meer mensen hier over gehoord; het is toch vreemd dat de BPM van een plaat niet gewoon gelijk blijft?? Ik wil het namelijk wel gewoon zelf doen en niet de computer laten corrigeren!
Ik hoop dat iemand hier meer info over heeft
quote:manoah schreef op zondag 24 september 2006 @ 16:42:
[...]
Eh... een SL1200 blijft toch ook niet uit zichzelf gelijk lopen? Je moet constant bijcorrigeren, remmen, duwen, pitchen, etc.. Dat maakt het DJ-en!! Je set staat of valt bij de techniek die je hebt bij het beatmixen. Zou beetje lijp zijn als de pc ineens alles doet. Wil je dan ook dat de pc precies berekend hoe hard een track inkomt, nee toch?
quote:Fexz schreef op zondag 24 september 2006 @ 19:04:
[...]
tuurlijk wel, deze staat juist bekend om zijn stabiliteit
als je 2 SL 1200 draaitafels naaast elkaar zet en je zet ze precies tegelijk aan, dan blijven ze heeeel erg lang gelijk lopen, dat is wel zo handig, jij kan het misschien erg leuk vinden om constant je plaat bij te stellen maar dat vind ik niet, ik wil m gelijkleggen en dan moet ik er vanuit kunnen gaan dat-ie voorlopig ook gelijk blijft zodat ik me op andere zaken kan concenteren, of ik nu met platenspelers, cdspelers of met software draai
ik vind het daarom ook nog steeds raar dat die mp3s gewoon niet constant blijven lopen, ook met de nieuwe versie niet
moet je de bcd driver op "adv mode" zetten ipc "bcd mode". VJ heeft geen bcd support, het is gewoon domme midi mapping support met een bcd config. Er zijn maar 2 programma's die bcd native ondersteunen; huis software en djdecks. Verder is traktor ook te gebruiken via een native bcd mapper.quote:Poky schreef op maandag 25 september 2006 @ 17:13:
Heb vandaag mijn behringer geleverd gekregen nu wat mij opvalt, mijn knoppen ik moet daar soms 2 maal op duwen vooraleer vdj hierop reageert.
Nog mensen met hetzelfde probleem?
Correct me if i'm wrong!
Pendaco wijzigde dit bericht 26-09-2006 18:56 (63%)
quote:Roppenzo schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:06:
weet iemand of deze machine gewoon goed werkt onder windows 2000?>
quote:Fexz schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:49:
Als je op een platenspeler of cd speler twee tracks gelijk kan zetten en ze blijven vervolgens ook gewoon gelijklopen moet dit op de pc toch ook kunnen? Of vergis ik mij hier in?
Reind wijzigde dit bericht 28-09-2006 01:56 (15%)
http://www.aboutdj.nl is niet meer mijn eigendom... tis nu http://www.vout.nl
Traktor neemt alleen op wat je in de decks laad en welke schuiven en knoppen je gebruikt. Dit kan worden weg geschreven in het NMX formaat. Daarna kun je het renderen naar wav. Het handige hiervan bijvoorbeeld is, is dat je je fouten makkelijk kunt herstellen.quote:hvangent schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:41:
Vraagje: Als je bv in VDJ of Traktor je 'set' opneemt, wordt dan de kwaliteit van deze opnames bepaald door je geluidskaart of door gebruikte (de)coders ?
Ik heb nu een onboard geluidskaart en vraag me dus af of het zin heeft om (als je geen externe controller incl geluidskaart hebt) een aparte geluidskaart (bv Maya 44) aan te schaffen tbv de kwaliteit van de opnames.
Latency verhogen kan helpen, het zou kunnen zijn dat er wat drop outs zijn. Ook kun je beter gewoon aanleren om met de pitch te werken ipv sync, beat detectie werkt wel, maar werkt niet accuraat genoeg. Sommige kickdrums hebben bijvoorbeeld een wat langere attack, of the groove is extremer, daar let de beat detectie niet op, hij kijkt gewoon wanneer het luidste signaal voorbij komt en daar dropt ie een marker, eigenlijk net zoals bij Recycle van Propellerheads. Ook de detectie van Recycle moet vaak met de hand gecorrigeerd worden, dus syncing kun je niet werkelijk op vertrouwen, gewoon vertrouwen op je eigen kwaliteiten, zoals ze dat elke Zondag zeggen op Studio Sport.quote:Fexz schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:49:
Ik heb nu alles draaiende..alles werkt prima eigenlijk en je kan er prima mee mixen vind ik.
Er is alleen 1 probleem: Tracks blijven niet gelijk lopen
Ik heb nu al een heel aantal verschillende platen geprobeerd, bij de een blijven ze beter gelijklopen dan bij de ander, en ik heb hier al eerder iets over gehoord maar is het dan echt zo dat in bijvoorbeeld Traktor platen gewoon niet constant kunnen blijven lopen??
Als je op een platenspeler of cd speler twee tracks gelijk kan zetten en ze blijven vervolgens ook gewoon gelijklopen moet dit op de pc toch ook kunnen? Of vergis ik mij hier in?
Moet ik soms de latency lager zetten? Bepaalde instellingen veranderen?
Foutje van mijn kant, vergeet stap 3, heb de help file van de Jogwheel Fix gecorrigeerd.quote:Poky schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:41:
dus je hebt die stappen in deze thread ook gevolgd nl :
1. MIDI In = BCD-2000
2. MIDI Out = MIDI Yoke NT:1
3. In Traktor3 Load up the altered Cycokraut tks file
4. In Traktor3 activate MIDI Yoke NT:1 as input
5. In Traktor3 De-activate BCD-2000 input
6. In Traktor3 load up the tks found in the zip
En dan moet je tweemaal op analog a en b duwen? en dan via pfl zitten klooien.
Ik ga dit zo snel mogelijk uitproberen want dit was wel toch een reden dat ik deze unit kocht, het kunnen voorbeluisteren.
Nu is hier echt geen andere oplossing voor want imo is dit vrij omslachtig.
Alvast bedankt
Mooi niet dusquote:DoubleJ schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:37:
Mijn BCD2000 is besteld! Bij Staffhorst Music in Utrecht. Ik belde ze vanavond en er werd mij verteld dat deze niet in het systeem stond. Ze zouden het even uitzoeken en ik werd niet lang daarna terug gebeld dat ze hem volgende week kunnen hebben.
quote:AngularMomentum schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:41:
[...]
Traktor neemt alleen op wat je in de decks laad en welke schuiven en knoppen je gebruikt. Dit kan worden weg geschreven in het NMX formaat. Daarna kun je het renderen naar wav. Het handige hiervan bijvoorbeeld is, is dat je je fouten makkelijk kunt herstellen.
quote:Poky schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 23:14:
ok, maar er moet toch een oplossing zijn voor dit probleem?
1 van de belangerijkste redenen dat ik dit ding kocht was om te kunnen voorbeluistern
quote:AngularMomentum schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:02:
[...]
Ook kun je beter gewoon aanleren om met de pitch te werken ipv sync, beat detectie werkt wel, maar werkt niet accuraat genoeg. Sommige
quote:Fexz schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:56:
[...]
Ik heb een setje opgenomen door de master out naar microfoon ingang van mijn laptop te laten lopen en dat op te nemen; geluid klinkt echter vrij gaar, dit komt vast door de geluidskaart ofniet?

Roppenzo wijzigde dit bericht 29-09-2006 09:47 (80%)
Yes dat klopt wat ik zeg zolang je intern opneemt....alleen hoef je niet persé je mix weg te schrijven als NMX formaat, je kunt natuurlijk ook meteen renderen naar wav nadat je de mix hebt opgenomen. Dan treed er geen kwaliteits verlies op mits je het in WAV formaat houd...als je dan weer gaat renderen naar MP3, ja dan verlies je natuurlijk wel wat kwaliteit. Als je extern gaat opnemen zal het geluid iets anders zijn dan de "source" mp3's, dan hangt het er maar net van af hoe goed je opname apparatuur is.quote:hvangent schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:37:
[...]
Bedankt voor de info, maar klopt dat wel wat je zegt ?
Volgens mij zit er (ook) een gewone record functie in Traktor die direct opneemt (WAV als ik het goed heb).
Wat ik dus wil weten is of de kwaliteit van deze opname beinvloed wordt door de geluidskaart in je PC of dat de geluidskaart daar helemaal niks mee te maken heeft.
Je hebt de goeie driver gekozen? Dus de BCD ASIO driver?quote:Poky schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:36:
niet iedereen heeft 5.1mijn laptop heeft alleen 2.1
@ Angular momentum dank u voor de hulp tot nu toe MAAR in het menu Output routing daar kan jij 4 dingen instellen (kanaal 1,2,3,4)
Ik kan hier echter maar kiezen tussen 2 kanalen, ik kom er dus 2 tekort.
Aan wat zou dit kunnen liggen want ik heb alles gedaan zoals het moest
quote:IceBearBitch schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:04:
Is hier al iemand die zijn BCD in gang heeft gekregen met VDJ 4.1.
Ik heb hier de demo geinstalleerd ( wil eerst zeker weten dat het werkt voor ik het programma koop) maar kan nog steeds niets voorbeluisteren ....
Iemand die daar de oplossing voor heeft ?
Dat komt omdat de demo nog 4.0 is. Er staat idd wel dat het 4.1 is, maar check het install bestandje maar eens bij eigenschappen. Daar staat helaas bestands versie 4.0....quote:IceBearBitch schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:04:
Is hier al iemand die zijn BCD in gang heeft gekregen met VDJ 4.1.
Ik heb hier de demo geinstalleerd ( wil eerst zeker weten dat het werkt voor ik het programma koop) maar kan nog steeds niets voorbeluisteren ....
Iemand die daar de oplossing voor heeft ?
quote:Roppenzo schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:12:
jesus
100 eurootjes op marktplaats.. iedereen die daar in de buurt woont.. proberen waard..
JamesHondje wijzigde dit bericht 11-10-2006 21:49 (5%)
Opzich is er helemaal niets mis met roze, behalve dan die kleur.
Zelfs als je zegt dat je het vooraf overschrijft denken mensen dat je een Nigeriaan bent ernstigquote:JamesHondje schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:46:
[...]
Hij doet niet aan opsturen, meerdere malen geprobeert zelfs voor een meerpijs.
[Edit]
Woonde ik maar in leeuwarden, dan was ie nu van mij
You need to be logged in first before we show you that page… it is for your own protection. Like condoms… Annoying but necessary.
die nigerianen bieden ook op alles en op niets, vreselijk is dat!quote:Ballebek schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 21:38:
[...]
Zelfs als je zegt dat je het vooraf overschrijft denken mensen dat je een Nigeriaan bent ernstig
Opzich is er helemaal niets mis met roze, behalve dan die kleur.
quote:mb4guns schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:42:
Traktor mapper updates, meer controls en features dan je kan wensen. FX controls per deck komt er ook aan!
http://www.nativeinstrume...d.php?t=34513&page=53
Roppenzo wijzigde dit bericht 12-10-2006 22:34 (10%)
quote:Roppenzo schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:31:
[...]
begrijp me goed.. ik vind het echt vet wat jij en Cycokraut doen in dat topic omtrend Traktor.. maar ik vind het weleens tijd worden dat de mensen van NI zelf eens komen met een update om controllers in traktor te integreren. Er staat een topic met bijna 800 post nu op het forum.. raar dat daar totaal niet op gereageerd wordt door de makers zelf..
Cicusprogramma vdj heeft zelfst een update nu.. en djdecks loopt al helemaal voor op iedereen.. beetje jammer van NI imho
mb4guns wijzigde dit bericht 13-10-2006 15:21 (4%)
quote:mb4guns schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:21:
[...]
Snap wat je bedoelt maar gelijk heb je niet. Natuurlijk ziet iedere traktor/bcd gebruiker liever native ondersteuning in traktor voor de bcd.
Zouden de drivers van bcd perfect zijn kan iedereen zelf traktor instellen voor de bcd inclusief meerlaagse controls via de midi paging. Wat je dan enkel nog zal missen is een goeie en mooie led control/feedback.
djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games - Canon 550D - Sigma 17-70 f/2.8-4.0
quote:schoutenkevin85 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:24:
een hoop tijd insteken denk ik
maargoed,
er zijn een hoop mensen die gezijk hebben met hun laptop icm bcd2000 (geluid stopt/stottert etc) (waaronder ik ook) en lopen aardig te pushen bij behringer om de drivers te herzien?? (mijn probleem is nu doorgespeeld naar Research and Development, waar ik dus ook contact mee heb).
ik vroeg mij af: hebben jullie er ook last van?? heb je een laptop maar nog niet geprobeerd?? dan sleep m ff uit de kast en test plzen laat ff weten ofie het bij jou wel doet of niet doet op de laptop (liefst met een klein stukje system specs erbij zoals usb host controller en wat voor laptop
)
verders is het een geweldig dingwant op m'n desktop werkt ie voor goud
quote:schoutenkevin85 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:24:
een hoop tijd insteken denk ik
maargoed,
er zijn een hoop mensen die gezijk hebben met hun laptop icm bcd2000 (geluid stopt/stottert etc) (waaronder ik ook) en lopen aardig te pushen bij behringer om de drivers te herzien?? (mijn probleem is nu doorgespeeld naar Research and Development, waar ik dus ook contact mee heb).
ik vroeg mij af: hebben jullie er ook last van?? heb je een laptop maar nog niet geprobeerd?? dan sleep m ff uit de kast en test plzen laat ff weten ofie het bij jou wel doet of niet doet op de laptop (liefst met een klein stukje system specs erbij zoals usb host controller en wat voor laptop
)
verders is het een geweldig dingwant op m'n desktop werkt ie voor goud
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: