quote:ronald1368 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 09:05:
Sorry dat ik niet eerder kon antwoorden , maar ik heb een tip geprobeerd.
Uitzetten van de firewall en alles op forward gezet en optie asymetrical route ingeschakeld
In NAT porten doorgezet (geforward) en edonkey gestart en hoera alles blijft het doen
Bedankt voor de tips , Als de helpdesk van TIscali nu ook eens in dit soort forums gaan kijken i.p.v. hun klanten een berg onzin te vertellen
IK had afgelopen week nog iets , ik kon niet bellen en omdat ik mijn nummer wilde onderdrukken had ik de optie "Send Caller ID" uitgevinkt en ik kreeg bij elk nummer wat ik belde informatietoon.
Dus ik servicedesk gebeld en de medewerker moest tot 3 keer toe dingen aan zijn collega vragen ondertussen dacht ik van ik probeer zelf wel iets , dus de optie "Send Caller ID" weer aangezet en ik kon weer bellen, dit was niet bekend bij de helpdesk
Ik diende via het servicecentrum de nummeronddrukking in te schakelen en dat heb ik ook gedaan.
Maar ik blijf het toch raar vinden van de instelling in het modem.
PS ik moet wel zeggen dat de gesprekskwaliteit met VOice perfect is
Was het ook nodig om die threshold te verhogen? Of was alles op forward zetten, firewall uitzetten en poort forwarden voldoende?
Dat Send Caller ID uitzetten niet werkt klopt in de modem. Dan kan je niet meer bellen, optie in service centre werkt wel perfect
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.