quote:RIRE schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:56:
Ik heb sinds gisteren ook mijn 4 mbit lijn van Tiscali. 2 dagen te vroeg aangesloten. Lijn is wel stabiel moet ik zeggen met downloaden. Alleen krijg ik met de newsgroepen geen verbinding met newz.tiscali.nl. Iemand een oplossing? Verders vind ik de service van Tiscali echt zuig. Stuur je een email, 14/21 dagen later pas antwoord. De telefonische helpdesk is meer een telefonische werkjetegen desk. Wil ik van de 30 dagen niet goed, geld terug actie gebruik maken, staat op de site, dan zeggen ze dat die actie nou toevallig net niet meer geldig is. Waarom staat het dan op de site vraag ik me af. Is het niet zo dat als het daar staat, zonder beperkende condities, ze verplicht zijn om mij gebruik te laten maken van die opzeg actie?
Probeer een Omega.tiscali.nl voor binaries, en news.tiscali.nl voor plain-text (ze werken bij mij perfect)
Wat betreft de helpdesk: communicatie via de e-mail was al een tijdje afgeschaft volgens mij. iig voor de administratieve deel. Daarom is het altijd beter om te bellen.
De op http://www.tiscali.nl/helpdesk/service.asp?id=1548 vermelde tekst is enkel van toepassing indien er bij de abonnement op moment van aansluiten die niet goed geld terug garantie is gegeven. Indien je een special abbonnement hebt genomen gelden de actievoorwaarden.
Ik denk dat je dit moet lezen:
Tiscali Actievoorwaarden
Ik haal hier 2 punten uit:
Je hebt hier natuurlijk voorgetekend, tot nu toe zijn de alg. voorwaarden niet veranderd. Dus jij hebt voor deze getekend.quote:• Voorwaarden kunnen tussentijds gewijzigd worden.
Algemeen
Een Tiscali ADSL-abonnement wordt aangegaan voor een periode van 12 maanden of 24 maanden. Het abonnement wordt steeds stilzwijgend voortgezet voor dezelfde contractperiode, tenzij de overeenkomst met inachtneming van de opzegtermijn is beëindigd. Je kunt het abonnement niet tussentijds beëindigen. Beëindiging van het abonnement kan door minimaal 1 maand voor afloop van de contractsduur telefonisch of schriftelijk per brief op te zeggen bij Tiscali onder vermelding van 'Beëindiging ADSL-abonnement'. Op een Tiscali ADSL-abonnement zijn de Algemene Abonnementsvoorwaarden van Tiscali van toepassing. Er vindt geen restitutie plaats van reeds betaalde bedragen.
GaCoMo Gadgets binnenkort online!