Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 17

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
The One And Only
Reg. datum: 13 oktober 1999

Ik zie al een aantal plasma/tft schermen voorbij komen.
Erg strak, helaas nog voor veel mensen onbetaalbaar denk ik.
Volgens mij kan het nog steeds niet tippen aan een ouderwetse 100Hz breedbeeld. :Y)

[maargoed, weer on-topic]

HT: Marantz SR5500 - Marantz DV6600 - Mordaunt-Short 902i/905i/906i - REL Quake II

Times like these...
Reg. datum: 28 september 2000

Binnenkort zal ik wel weer even een paar fototjes plaatsen van mijn nieuwe aanwinsten:
De Pioneer VSX-AX5i en de Pioneer DV757Ai :*)

Hier trouwens alvast wat plaatjes ervan, maar niet van mijn set:

http://img44.exs.cx/img44/5641/DSCF289.jpg

http://img58.exs.cx/img58/2096/DSCF0124.jpg

Modbreak:
Dit zijn niet echt plaatjes met een normaal formaat

JvS wijzigde dit bericht 31-05-2005 08:34 (54%)

...call for a Big Lebowski

Reg. datum: 02 februari 2003

foutpost excuses

rikkienator wijzigde dit bericht 01-06-2005 01:46 (98%)

The bigger the miracle the smaller the audience

Times like these...

quote:
Sorry, bij mij werden ze automatisch ge-resized dus ik dacht dat het goed was.

Da_man wijzigde dit bericht 01-06-2005 13:21 (24%)

Bjoetievoelie!
Reg. datum: 09 november 2001

quote:
jappo112 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:12:
[...]

Ben helaas in het bezit van S1's. Alleen de center is een S2. De stands zijn zelf gemaakt. Foto's maken altijd meer duidelijk...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De DS6 wou ik eerst nemen. Maar heb toch liever 4 gelijke speakers. Er vanuitgaande dat ik straks ruimte genoeg heb om de speaker goed op te stellen.

Iemand nog leuke ideeen om de rears te kunnen plaatsten? Zie mijn eerdere post:
jappo112 in "Post hier foto's en specs van je home-ci..."

met wat voor amp stuur je ze aan, omdat ik wel eens hoorde dat ze een tikketje schel klonken.

Verder mooi speakertjes, ben zelf van plan om er ook 2 te halen ivm een stereo versterker, voor bij de pc :)

Strider wijzigde dit bericht 01-06-2005 14:55 (8%)

BlaBlaBla

Reg. datum: 24 mei 2005

quote:
BlowFish schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:30:
[...]

Dat van je TV kan ik erg goed begrijpen. Ik kreeg al bijna een hartaanval toen ik die TV weer zag. Ik heb hem echter zelf ook gekocht zo'n jaar geleden en binnen een week weer ingeruild. wat een slechte kwaliteit :/, moet wel zeggen het design deed me al gauw tot de koop overgaan, deze ziet er namelijk heel mooi uit. Heb hem geruild voor een panasonic 28PS10F

.. verder een hele leuke opstelling. Ik doe gelijk ideen op voor mijn nieuwe kamer. ga deze zomer op kamers. Maybe een mooi LCD scherm of Projectortje op de muur voor mijn bureau.

Als het zover is zal ik wat Foto's posten.

Prima :P Enneh ik had die tv ook een beetje gekocht vanwege het design, had ik dat maar niet gedaan ;(

quote:
Guido schreef op zondag 29 mei 2005 @ 18:40:
[...]

Vind je het gek als je hem met zo'n kabel aansluit (composiet = teh bagger :P)
Lol, met s-vhs is de kwali van de tv net zo bagger hoor ;)

Reg. datum: 31 mei 2001

Ik begrijp echt niet waarom iedereen zoveel slechte kritiek heeft op die tv. Ik heb hem nu meer dan een jaar en nooit problemen mee gehad. Het geluid is niet super maar van beeldkwaliteit vond ik deze de 2de beste uit de winkel (beste was Panasonic maar dubbel zo duur).

Binnenkort zal ik er ook foto's van posten (schrik niet als je hem dus nog eens zit :p ) als mijn home cinema eindelijk klaar is.

Ik lees veel maar reply weing.

Reg. datum: 24 mei 2005

quote:
Stylzz schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:32:
Ik begrijp echt niet waarom iedereen zoveel slechte kritiek heeft op die tv. Ik heb hem nu meer dan een jaar en nooit problemen mee gehad. Het geluid is niet super maar van beeldkwaliteit vond ik deze de 2de beste uit de winkel (beste was Panasonic maar dubbel zo duur).

Binnenkort zal ik er ook foto's van posten (schrik niet als je hem dus nog eens zit :p ) als mijn home cinema eindelijk klaar is.
Het beeld is opzich wel goed, maar bij mij zijn bij het gebruik van welke aansluiting ook witte strepen zichtbaar die behoorlijk storend zijn bij donkere opnames. Verder is de kast van de tv erg cheap afgewerkt (hele voorkant kwam los van de beeldbuis toen de tv per ongeluk op een kabel werd gezet) en het geluid kraakt soms spontaan. Daarnaast zie ik ook ghosting wat ik op de philips tv die beneden staat niet zie. Bijvoorbeeld bij een voetbalwedstrijd zie je de waas van de bal er nog achter hangen.

Times like these...

Zoals beloofd :)

Even een paar foto's ;D

Heb ook gordijnen hangen nu gelukkig, dus ook overdag pikkedonker :)

http://img79.echo.cx/img79/1861/avrfront9ip.th.jpg
http://img79.echo.cx/img79/7187/avrback7un.th.jpg
http://img79.echo.cx/img79/5923/avrback29pb.th.jpg
http://img79.echo.cx/img79/5861/frontavr2um.th.jpg
http://img79.echo.cx/img79/1259/front2zv.th.jpg
http://img79.echo.cx/img79/5245/front28jq.th.jpg
http://img79.echo.cx/img79/6729/pioneer9uz.th.jpg
http://img79.echo.cx/img79/8226/back8co.th.jpg
http://img79.echo.cx/img79/9292/ab8fe.th.jpg

Mag ik vragen wat je heeft doen besluiten om die Marantz te vervangen door de Pioneer? :) SR5400 lijkt me ook niet slecht? :)

het ziet er wel netjes uit allemaal! :D

Xander wijzigde dit bericht 02-06-2005 22:51 (15%)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Reg. datum: 28 november 2001

Zo, nette set! Alleen het zelfde probleem als mij, de ruimte :)

Times like these...

quote:
XanderH schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:51:
Mag ik vragen wat je heeft doen besluiten om die Marantz te vervangen door de Pioneer? :) SR5400 lijkt me ook niet slecht? :)

het ziet er wel netjes uit allemaal! :D

De Sr5400 is zeker niet slecht, best een goede receiver (die overigens te koop is nu ;) ) maar de AX5i is nog VEEL beter. Vergelijkbaar niveau Marantz SR8500. Dat is dus wel 2 klassen hoger weer :)

VEEL meer functies, meer vermogen en bijpassend bij mijn nieuwe Pioneer DV757Ai.
Nu kan ik ook SACD/DVD-A via iLink uitsturen en dat klinkt met 1 woord: WAANZINNIG :*)

Reg. datum: 24 september 2000

Da_Man: Laat je die kabels zo hangen? ze lijken me een beetje in de weg hangen.. kan je ze niet via het plafond langs de muur laten lopen?

Times like these...

quote:
Griffin2k schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:27:
Da_Man: Laat je die kabels zo hangen? ze lijken me een beetje in de weg hangen.. kan je ze niet via het plafond langs de muur laten lopen?

Ze hangen al vanaf het begin zo, niet echt ideal maar ik heb er niet veel last van.
Moet ze nog een keer mooi wegwerken, maar ja, voornemens hè :P

Bored
Reg. datum: 01 juni 2001

quote:
Da_man schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:45:

Even een paar foto's ;D

SVS Subwoofertje zou niet misstaan in deze kamer ;) :D ( Of 8 ) Hopelijk snel nieuwe fotos ....
Reg. datum: 28 november 2001

Een SVS sub misstaat bijna in geen enkele set ;)

Times like these...

quote:
Rappie schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:31:
[...]

SVS Subwoofertje zou niet misstaan in deze kamer ;) :D ( Of 8 ) Hopelijk snel nieuwe fotos ....

Hehe ;)

Maandag, maandag, maandag :7

Een body om in te bijten.
Reg. datum: 03 april 2004

quote:
Da_man schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:25:
[...]

Hehe ;)

Maandag, maandag, maandag :7

Wat maandag? Foto's of de sub?

Best wel een mooie projector! Maar hoe zit dat met resoluties, want ik zie dat je nu schermvullend beeld hebt? Heb je een soort geforceerde reso of moet je steeds bij stellen?

Mooie set hoor, ik ben bijna jaloers :P

* proller aait zijn LCD nog eens even ;)

EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8 IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 II | 18-55 II | Fancier 6307 | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3

quote:
Da_man schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:45:

Even een paar foto's ;D

Heb je misschien wat specs, ziet er namelijk super uit je in kamer, erg mooi frame rond je scherm en mooie boxen, waar hangen de achterspeakers, zag ze niet echt...of??

jorg

quote:
kippekop schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:32:
[...]

Heb je misschien wat specs, ziet er namelijk super uit je in kamer, erg mooi frame rond je scherm en mooie boxen, waar hangen de achterspeakers, zag ze niet echt...of??
Volgens mij staat er in de hoek voor de donkere gordijnen een surround speaker op een stand. Is wel moeilijk te zien (dondere speaker tegen donkere achtergrond)

Times like these...

Bedankt voor de complimenten :)
quote:
proller schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:28:
[...]

Wat maandag? Foto's of de sub?

Best wel een mooie projector! Maar hoe zit dat met resoluties, want ik zie dat je nu schermvullend beeld hebt? Heb je een soort geforceerde reso of moet je steeds bij stellen?

Mooie set hoor, ik ben bijna jaloers :P

* proller aait zijn LCD nog eens even ;)

Maandag komt er een lading van 18 SVS subwoofers naar mijn huis :7
(Waarvan er 8 verkocht worden trouwens, hint ;) )

Ik hoef niks bij de stellen, ik heb mijn scherm precies 16x9 gemaakt.
De film die je op de foto ziet (Shrek 2) is gelukkig ook native 16x9 en past dus precies op het scherm.
Het is een Epson Tw200, dat is een 16x9 projector met een resolutie van 1280 x 720.

Er zijn ook genoeg films die geen 16x9 verhouding hebben, en dan heb je dus zwarte randen boven en onder in het beeld. Maar dat is op elke projector/tv/plasma zo.

quote:
kippekop schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:32:
[...]

De specs zijn nu als volgt.

Front: Paradigm Monitor 11
Center: Paradigm CC-370
Rear: Paradigm Mini Monitor
Sub: REL Strata III, maar maandag dus een SVS PB10-ISD (REL is te koop btw)

DVD: Pioneer Dv757Ai
Receiver: Pioneer VSX-AX5i

Projector: Epson Tw200.

De achterspeakers staan schuin achter de bank, rechts op de foto zie je er nog eentje staan voor de gordijnen:

quote:
The big J schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:48:
[...]

Volgens mij staat er in de hoek voor de donkere gordijnen een surround speaker op een stand. Is wel moeilijk te zien (dondere speaker tegen donkere achtergrond)
Heb tijdje terug ook pics gepost van de rears.

Reg. datum: 18 juli 2003

quote:
Da_man schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:27:
Maandag komt er een lading van 18 SVS subwoofers naar mijn huis :7
(Waarvan er 8 verkocht worden trouwens, hint ;) )
Welk type en voor hoeveel gaan ze de deur uit? SVS zou ook hier niet misstaan.
(M`n moeder vindt waarschijnlijk van wel &gt;:) )
Times like these...

quote:
Trasos schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:43:
[...]

Welk type en voor hoeveel gaan ze de deur uit? SVS zou ook hier niet misstaan.
(M`n moeder vindt waarschijnlijk van wel &gt;:) )

Het gaat om de PB10 ISD, PB12 ISD, 20-39PCi en 20-39PC Plus.
Ik kan je e-mailadres niet zien, dus voor een prijs moet je mij even een mailtje sturen.

Reg. datum: 20 mei 2003

Jongens ergmooi spul allemaal. Ik volg dit topic vanaf het begin zo'n beetje. Het is er nooit van gekomen om wat te kopen maar nou heb ik vorige week dan toch eindelijk de Yamaha RX-V450 gekocht. Vandaag een monster optische kabel van 1m gekocht. Dvd -> Receiver
Hier zat eerst een goedkope onderdelenhuis versie van 10m tussen. Waarom maakt verder niet uit.
Deze heb ik erachter weg gehaald en tussen een stereo installatie van jaren oud en mijn reciever gehangen. Nou het probleem.

Stereo-installatie -----optischekabel---> DVD Optische in (wel geluid)

Stereo-installatie -----optischekabel---> DTV/CBL optische in (geen geluid)

ligt dit aan het signaal wat deze laatst ingang nodig heeft of aan een instelling?

Als ik mijn dvdspeler op de DTV/CBL optische in aansluit krijg ik ook geen geluid

MvG
Sproedie

PS2 & PC Gamer

Times like these...

quote:
Sproedie schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:48:
Jongens ergmooi spul allemaal. Ik volg dit topic vanaf het begin zo'n beetje. Het is er nooit van gekomen om wat te kopen maar nou heb ik vorige week dan toch eindelijk de Yamaha RX-V450 gekocht. Vandaag een monster optische kabel van 1m gekocht. Dvd -> Receiver
Hier zat eerst een goedkope onderdelenhuis versie van 10m tussen. Waarom maakt verder niet uit.
Deze heb ik erachter weg gehaald en tussen een stereo installatie van jaren oud en mijn reciever gehangen. Nou het probleem.

Stereo-installatie -----optischekabel---> DVD Optische in (wel geluid)

Stereo-installatie -----optischekabel---> DTV/CBL optische in (geen geluid)

ligt dit aan het signaal wat deze laatst ingang nodig heeft of aan een instelling?

Als ik mijn dvdspeler op de DTV/CBL optische in aansluit krijg ik ook geen geluid

MvG
Sproedie

Ligt vast aan een instelling binnen je receiver. Je kunt digitale ingangen toewijzen aan een bron.
Bijv. Optical in 1 - DVD, Optical in 2 - CD. Ik noem maar wat.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: