quote:
Flink werk zekerja! Het is inderdaad MDF. En dat gladde, schuren is de key. Dan goed soppen in je verf en met een grote roller eroverheen gaan. Dan beetje laten drogen, en met schone roller zachtjes alles glad verven.
quote:
De bank verder naar voren laat me nog dichter op het scherm kijken. Ik zit er nu al vrij dichtbij voor mijn gevoel. De surrounds op oorhoogte zou er niet uit zien. En ja het zal best beter klinken
quote:
Tja, zuilen is voor mij niet weggelegd. Weet wel dat mijn oom mooie speakers heeft, ook zuilen, maar die zijn zo... groot
Opstelling is alleen voor home-cinema. Af en toe heb ik de radio wel aan, of luister ik een cd, maar dat boeit me niet zo heel veel eigenlijk. Sommige muziek klinkt écht niet op deze speakers. tenzij je ze als 2.1 laat spelen, dan klinkt het beter. DTS cd's daarintegen klinken juist weer extreem mooi op deze set. Maar Bose is meer voor veel volume, harde klappen, en dat doet ie dan ook prima
EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8 IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 II | 18-55 II | Fancier 6307 | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3