Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 december 2004

----------

alvi wijzigde dit bericht 13-05-2005 21:54 (99%)

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

Je wordt gewoon geterroriseerd door dat pc in olie gedoe. Je komt het ineens overal tegen sinds het in het nieuws geweest is.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Kijk je niet naast...

inderdaad, die dingen zijn een hele poos geleden al geweest en nu spreekt der één over en komt het allemaal terug.

Ik zou zeggen, google wat en laat ons met rust met die oude, zinloze slaolie pc's.

Of probeer eens een pctje te draaien in hete frituurolie, kunnen we teminste nog eens lachen.

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

[DPC] Team Black Bulls

offtopic:
Moet je voor de gein eens op google zoeken naar die slaolie Duitser :X

http://www.google.nl/search?q=duitser+slaolie
Reg. datum: 07 december 2004

ok ok, het spijt mij zeer... Kom van uw paard af...

Ik zal hier niet meer posten dus het zal zeker niet meer gebeuren...

Maar goed, ik heb het het laatste semester en nu de zeker de laaste weken enorm druk met grote opdrachten voor de univ. En er wachten mij nog twee grote presentaties en één van de moeilijkste examenperiodes in mijn leven, dus ik heb de laaste tijd niet echt meer tijd gehad om alles te volgen.

excuses dus

quote:
alvi schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:54:
ok ok, het spijt mij zeer... Kom van uw paard af...

Ik zal hier niet meer posten dus het zal zeker niet meer gebeuren...

Maar goed, ik heb het het laatste semester en nu de zeker de laaste weken enorm druk met grote opdrachten voor de univ. En er wachten mij nog twee grote presentaties en één van de moeilijkste examenperiodes in mijn leven, dus ik heb de laaste tijd niet echt meer tijd gehad om alles te volgen.

excuses dus
Ligt niet aan jou hoor maar meer het geheel. Ineens heeft iedereen het erover.

Kijk je niet naast...

idd, sorry als het persoonlijk overkwam.

Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.

Reg. datum: 04 januari 2004

Vandaag met trots mijn Chieftec 460W en Zalman CNPS7000B-Cu uitgepakt.
En de pc is wel een stukkie stiller aangezien de voeding een 120mm fan heeft!
Nu morgen even met tie-wraps de kabeltjes netjes wegwerken.

Reg. datum: 08 februari 2005

quote:
BaBoOn schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:32:
Ben vandaag weerus aan het vervelen geweest, en heb bedacht dat ik maarus wat onderdelen van me furby ging zoeken, als doel: de LDR gebruiken...

Ok componenten,
Transistor (BC557B voor de freeks )
LDR (naja furby gejat)
3 Weerstandjes van weet ik 't waarde (LDR schakelde me te snel dus weerstand verhoogt )
en een 9v baterij
Schema (voor de geintresseerde dan effe gemaakt):
[afbeelding]

Filmpje van de werking:
http://host.the-baboon.nl/files/video/AVI_0011.AVI

Morgen gaat ik eens proberen met me IR lichtsluis een moeder detector te maken (als ze de trap oploopt)
Schema tot nu toe: (t3h simpelheid)
[afbeelding]
wat is dit nu precies want het ziet er wel leuk uit maar ik snap eht niet helemaal :/

Op vakantie tot 24/08 :)

tafelpoot

Als je het licht in de kamer uitdoet, gaat vanzelf het blauwe licht achter de pc aan zodat er een mooi sfeerlichtje is.
maar, als het licht uit is, en het mooie zonnetje schijnt door het raam, is de sfeer reeds aanwezig en gaat het lichtje niet aan. dankzij de sfeersensor ;) (ook wel LDR genoemd)
en de moeder dedector, njah, geeft een seintje zodat ze de sfeer niet weer komt verpesten he

Reindert153 wijzigde dit bericht 15-05-2005 00:11 (14%)

rusten is een vak

quote:
Lone_Falcon schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:59:
Over die fan die stil lijkt te staan, als je de frequentie van de stroboscoop goed afstelt dan kun je ws zelfs het effect krijgen dat je fan langzaam achteruit draait :9, da's wel echt pimpy, soort spinner op je case :)
JJDoom van Regroup heeft het ook, super vet, ik wil het eigenlijk ook... vraag me alleen af als iemand hiervoor een schema heeft liggen?

Zet je flitsfrequentie op net iets minder dan je fan rpm*aantal bladen in je fan.

Zo krijg je dus een flits elke keer als het volgende blad nog net niet op de plek is van de vorige.

Als je ernaar kijkt mis je dat stuk dus en lijkt het alsof de fan de verkeerde kant op gaat.

Volgens mij heb je dan wel na een dagje computeren hoofdpijn.

quote:
SA007 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 14:52:
Zet je flitsfrequentie op net iets minder dan je fan rpm*aantal bladen in je fan.

Zo krijg je dus een flits elke keer als het volgende blad nog net niet op de plek is van de vorige.

Als je ernaar kijkt mis je dat stuk dus en lijkt het alsof de fan de verkeerde kant op gaat.
ik denk dat je bedoelt dat de tijd tussen twee flitsen juist iets korter moet zijn dan 1 rondje van de fan = hij flitst sneller achter elkaar = een hogere flitsfrequentie, en dus niet zoals jij zegt een lagere flitsfrequentie (dan zou het lijken alsof hij langzaam vooruit draait).

Waarschijnlijk bedoelde je dit al maar schreef je het net ff verkeerd op ;)

Aight!

Fear t3h bird3h ! >:)

Omdat ik de laaste tijd weinig plaatjes langs zie flitsen hiero kick ik weerus een mooi modje erin :)
http://host.the-baboon.nl/photos/aiwa-mod/PICT0017_klein.jpg
Nog lang niet af, maar het is in de goeie richting :)

Kleine todo:
Komt nog een LCD in, hopelijk een VFD...
De knopjes moet ik nog bekijken welke ik wil gaan aansturen en welke niet :)
(denk alleen de power knop, en ergens de reset knop want ik ga alles doen met de afstands bediening)
Veder komt er dinsdag zodra de winkels openzijn een IR reciever in de doos :)
En woensdag heb ik praktijk examen :9 dus kank niet veder ;)

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

Coole cd speler mod erg netjes gedaan!
Misschien nog een id om er ledjes in te stoppen? of anders een paintjob aan de behuizing geven? >:)

quote:
BaBoOn schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:54:
Omdat ik de laaste tijd weinig plaatjes langs zie flitsen hiero kick ik weerus een mooi modje erin :)
[afbeelding]
Nog lang niet af, maar het is in de goeie richting :)

Kleine todo:
Komt nog een LCD in, hopelijk een VFD...
De knopjes moet ik nog bekijken welke ik wil gaan aansturen en welke niet :)
(denk alleen de power knop, en ergens de reset knop want ik ga alles doen met de afstands bediening)
Veder komt er dinsdag zodra de winkels openzijn een IR reciever in de doos :)
En woensdag heb ik praktijk examen :9 dus kank niet veder ;)

hey dat ben ik ook aan het doen..

maar ik verklap nog niets!

http://www.tweakers.net/gallery/121346/sys

Air = Cewl(ing)
Reg. datum: 25 november 2003

quote:
un1ty schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 18:10:
[...]

Pedro, die is al oud man :P
die is al 2 jaar gaande hier op GoT door een nederlander :X

ps.
wat vinden jullie van mijn 3Pin mod.
[afbeelding]

dit moet er nog uitkomen :+
ik kan het ook doen met fan splitters.
misschien doe ik het.
dan krijg ik mijn fans tot 24V, maar dan sluit ik mijn led fans wel buiten.
iemand enig idee hoeveel een Zalman CNPS 7000Cu kan hebben?
en de VF700AlCu?

heb geen zin in uit elkaar knappende fans :P
ik haat het mislukkelingen topic 8)7
Desertshooter had namelijk ook een fan op 24V laten vliegen :+
Heheh... leuke kortsluitings stekker :) meer hitte in je case i.p.v hitte eruit...

[AMD xp2600+][Aopen 6800le@16*1,6][1024mb Hyper X PC3200][2*80Gb SATA RAID 0][2*300Gb SATA].............................[Compal IFL90][15.4"@1280*800][C2D T7500][2 * 1Gb PC6400][8600M GT 256Mb][160Gb SATA 7200RPM]............................

Zie Signature

de fans op de CU en de AlCU zijn hetzelfde :)

en dat maakt kortsluiting he ;) geeft wel leuk vuurwerk :)

Zie Ondertitel

Bedrijfsurenteller van de conrad ingebouwd. Mijn pc heeft sinds half-januari dus 437,4 uur gedraaid.
http://www.ck07.net/~martijn/got/mod-urenteller.jpg

FZS 600-n

quote:
Martijn02 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:53:
Bedrijfsurenteller van de conrad ingebouwd. Mijn pc heeft sinds half-januari dus 437,4 uur gedraaid.
[afbeelding]
die knop :X :X verder natuurlijk altijd leuk om te weten hoeveel uur je pc totaal heeft aangestaan :Y)

Phyxion.net | ><((((º>

Ziet er leuk uit, maar je kast kan wel een thinner buurtje gebruiken :)

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Hmm, nou je het zegt... Zoals je hier kunt zien staat m'n pc nogal in een hoekje, de knop gebruik ik eigenlijk alleen als de pc niet vanzelf uit wil gaan, of ik per ongeluk op restart heb gedrukt ipv turn-off. Aanzetten doe ik altijd met het toetsenbord. (en dat was nog veel smeriger, heb ik ook foto's van, maar dat is een ander verhaal)

FZS 600-n

quote:
Martijn02 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:57:
Hmm, nou je het zegt... Zoals je hier kunt zien staat m'n pc nogal in een hoekje, de knop gebruik ik eigenlijk alleen als de pc niet vanzelf uit wil gaan, of ik per ongeluk op restart heb gedrukt ipv turn-off. Aanzetten doe ik altijd met het toetsenbord. (en dat was nog veel smeriger, heb ik ook foto's van, maar dat is een ander verhaal)
offtopic:
Je linkt naar een topic in de HK, daar kan ik en vele anderen niet kijken :&#039;(

Fighting For Peace Is The Same As Fucking For Virginity !

wie laatst lacht..... is dom

quote:
halilyuksel schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:40:
[...]

offtopic:
Je linkt naar een topic in de HK, daar kan ik en vele anderen niet kijken :&#039;(
offtopic:
klik
;)

Jellabie wijzigde dit bericht 16-05-2005 20:51 (9%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws