[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 11
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topic403 err0r?quote:Pedro de la N schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:58:
Hier zijn de eerste foto's van de plasma-bal casemod!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga misschien (vanavond tentamen) later vandaag kijken of de computer er mee kan leven.
Groeten,
Pedro de la N
quote:
Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
na 12 uur maar kijken dan
Halil Yüksel wijzigde dit bericht 10-05-2005 18:26 (6%)
Fighting For Peace Is The Same As Fucking For Virginity !
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
hehe, zoek ff wat andere hosting
P4 2,6 @ 3,1 Ghz 1024MB RAM, 80GB Maxtor IDE, 120GB Maxtor IDE, XFX 6600GT
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: HID-compliant Xbox-controller
Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Reg. datum: 09 mei 2005
quote:un1ty schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:55:
[...]
hoehard moest je slaan voor zon gat
ik ben shotgun schoten gezien die nog minder effect hadden![]()
Hahaha, Nee het was geen shotgun
Ik heb ongeveer gekeken waar het gat voor de plasmabal moest zitten. Daar heb ik een gat geboort van zo'n 8mm. Daarna heb ik met de haakse slijper (geen dremel, gewoon zo'n lomp apparaat
Trouwens wel suf dat ik al weer door mijn bandbreedte heen ben voor vandaag, maar ja wat wil je als je je foto's op tweakers zet
Over dat statische veld: daar ben ik nog niet helemaal over uit. Mijn computer doen geen rare dingen als ik de lamp aanzet, maar dat was maar gedurende een kwartiertje. Het is trouwens wel zo dat de glazen bol tegen de metalen kast aanstaat (welke geaard is, toch?). Hierdoor zou die misschien de statische elektriciteit weg kunnen? Correct me if i'm wrong!
U hoort nog van mij,
Pedro de la N
quote:Sprite_tm schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:39:
Ik heb wat posts verwijderd die gaan over het krijgen van RMA. Dit is oftopic en bovendien niet legaal als je het device zelf stukgemaakt heb.
Ikke is het er mee eens, vond het ook niet kunnen. Was alleen vergeten er iets over te zeggen.
Klik mee voor GoT!........ Wired'up DC hub @ wireduphub.no-ip.info:411
of is wanadoo gewoon laat
EDIT:
ze zijn gewoon laat, kwartier later deden ze het weer..
lijkt wel idd op n shotgun ofzo..
NoxiuZ wijzigde dit bericht 11-05-2005 00:22 (36%)
Zie Ondertitel
quote:BaBoOn schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:32:
[snap]
Morgen gaat ik eens proberen met me IR lichtsluis een moeder detector te maken(als ze de trap oploopt)
Schema tot nu toe: (t3h simpelheid)
[afbeelding]
welke fototransistor ga je daarvoor gebruiken?
* MrNGm is namelijk een IR-ontvanger voor mijn pc aan het maken, en weet nog niet welke fototransistor ik moet gebruiken
$me;
daar heb je van die kan en klare bakken.
met camera beveiliging en shizzle.
als je die uit elkaar haalt kun je mooi modden.
zat ook nog beeldscherm bij in.
was 59 euro ofzo.
niet echt zo goedkoop als zelfbouw. maar zeker net zo leuk
DFI Lanparty nF4 Ultra-D || AMD A64 3700+ || 2 * Corsair 512TWINX3200LL (v1.1 - BH5) || GeForce 7800GT </br> Cooled by Zalman Reserator V2 -||- The Inglorious Bastards clan page
http://www.modguru.nl/ia/liquidneon/ACE-LNL-BL.jpg
toch ?
Zie Ondertitel

Ik heb ook nog een foto gemaakt van de front

Daar waar een rood lijntje om heen is getekend komen blauwe ledjes
Verder heb ik ook het idee om in de voorkant een fan te plaatsen (gewoon een zwarte) met daarachter een stroboscoopje. Als je de frequentie van de stroboscoop precies goed zet lijkt het net of de fan stil staat of heen langzaam draait (het stroboscoop-effect
@Lone_Falcon: bedankt voor de suggestie van imageshack
Wel leuk gedaan, die plasmabolmod, om het zo maar even te noemen.
$me;
Reg. datum: 31 maart 2005
leuk idee van die stroboscoop. Hou je alleen met al die dingen wel ruimte over voor hardware??
Aight!
quote:Pedro de la N schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:35:
Ik heb de foto's ook op imageshack gezet in de hoop dat nu iedereen ze kan zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook nog een foto gemaakt van de front
[afbeelding]
Daar waar een rood lijntje om heen is getekend komen blauwe ledjes![]()
Verder heb ik ook het idee om in de voorkant een fan te plaatsen (gewoon een zwarte) met daarachter een stroboscoopje. Als je de frequentie van de stroboscoop precies goed zet lijkt het net of de fan stil staat of heen langzaam draait (het stroboscoop-effect).
@Lone_Falcon: bedankt voor de suggestie van imageshack
Voor die stroboscoop moet je eens kijken naar brommer/auto accesoires die werken op 12V.
Alleen heb ik geen instelbare strobo's gezien.
quote:TrafeX schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:00:
[...]
Voor die stroboscoop moet je eens kijken naar brommer/auto accesoires die werken op 12V.
Alleen heb ik geen instelbare strobo's gezien.
Ik heb nog een stroboscoop liggen
En er zit een potmeter achterop om de flitsfrequentie te meten
quote:noksiejus schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:34:
het moet wel degelijk kunnen zon plasmabal, in feite is dit toch hetzelfde:
http://www.modguru.nl/ia/liquidneon/ACE-LNL-BL.jpg
toch ?
en anders heb ik binnekort ook een probleem,
want ik heb precies zo een besteld
DFI Lanparty nF4 Ultra-D || AMD A64 3700+ || 2 * Corsair 512TWINX3200LL (v1.1 - BH5) || GeForce 7800GT </br> Cooled by Zalman Reserator V2 -||- The Inglorious Bastards clan page
hier een screen van mijn serverstats
dat is van deze machine

stats P4 2.8 1gig ram GPU:ati 9800pro
binnekort bouw ik hier een doorzichtig window in in ipv uv reactief
en een Thunder HDD activity led home build ik toon hem zeker when hij af is
onder het mobo komt uv groen plexy
in samenwerking met een Ultra X-connect voeding zal dit best leuk zijn
Ik heb je 2e image verkleind; kan je je plaatjes aub in 't vervolg zelf thumbnailen?
Sprite_tm wijzigde dit bericht 02-06-2005 09:41 (72%)
Reg. datum: 08 juni 2004
AMD 3500+ ClawHammer, Asus A8N SLI Deluxe, Sapphire X850XT PE, 2x512mb ram Gskill PC3200 2-3-3-6, 2x120Gig WD, Tagan 480W
De voeding is nu nog apart. Er gaat dus gewoon een draadje naar buiten met een 12v adapter in het stopcontact. Ik ga nog kijken of ik de plasmabol aan de voeding kan koppelen. Lijkt me wel makkelijk te doen denk ikquote:Maikuuul schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:25:
Pedro de la N ziet er wel kewl uit met dat plasma bolletjemaar slurpt dat ding niet enorm veel stroom ?
Dan moet je wel eerst checken hoeveel watt en ampere dat ding nodig heeft, straks trekt je voeding t nietquote:Pedro de la N schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:09:
[...]
De voeding is nu nog apart. Er gaat dus gewoon een draadje naar buiten met een 12v adapter in het stopcontact. Ik ga nog kijken of ik de plasmabol aan de voeding kan koppelen. Lijkt me wel makkelijk te doen denk ik
Fighting For Peace Is The Same As Fucking For Virginity !
Merkt ie dan ook wel weerquote:halilyuksel schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 00:31:
[...]
Dan moet je wel eerst checken hoeveel watt en ampere dat ding nodig heeft, straks trekt je voeding t niet
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.