Whatpulse Online Keyboard en muis tracker - deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicfok is aan het sparen voor een megapulse. Ik had gister ff hun forum gelezenquote:Jape1985 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 11:53:
fok! gaat ook hard, maar GoT gaat lekker harder.
[PC Specs]
[Help got naar de top door te typen!]
Aprilia RS 125 & Suzuki GSX-R 600 K7!
Well done imo, alleen een beetje raar om ze ook niet meer in de teamstats er tussen te zien staan..quote:Dutchmega schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:06:
Luelinks is weg uit de stats... LightEye toch...
Pulse mee voor GoT! | Mijn specs: Click hier!
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
Zo weten we toch ook niet of weer eerste staan? Of is hier een andere reden voor?
Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -
Lighteye heeft ze uit de stats verwijderd, staat wel ergens hier in dit topic waaromquote:link_mario schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:51:
Damn denk bijna LUElinks is verwijderd. Op de WhatPulse site staan ze er gewoon nog tussen.
Zo weten we toch ook niet of weer eerste staan? Of is hier een andere reden voor?
quote:RoD schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:52:
[...]
Lighteye heeft ze uit de stats verwijderd, staat wel ergens hier in dit topic waarom
quote:Lighteye schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:11
Wat opvalt:
• Totdat whatpulse.org enig blijk laat zien dat LUELinks niet kan doorgaan hoe ze de laatste paar weken/maanden bezig zijn geweest zal ik in de dagelijkse stats LUELinks beschouwen als een niet bestaand team.
Als LUElinks ons inhaalt, vinden wij de we nog steeds eerste staan omdat cheaters niet meetellenquote:link_mario schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:51:
Damn denk bijna LUElinks is verwijderd. Op de WhatPulse site staan ze er gewoon nog tussen.
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
juh preciesquote:ScottB schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:31:
[...]
Als LUElinks ons inhaalt, vinden wij de we nog steeds eerste staan omdat cheaters niet meetellen
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Lol
quote:Kaaswagen schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:36:
Wanneer komt er een megapulse aan de kant van Got? Ik heb nog wel wat keys over zie ik net
8 mei hebben we er een gedaan.
Verder thanx mensen, is ook wel zo. Van de niet-cheater zullen wij altijd eerste blijven.
Coolermaster Comos S - E6600 - ASUS P5B - ASUS EN8800GT - Tagan 480watt - 2x1GB OCZ PC2-6400 - Samsung F1 750GB HD753LJ - Samsung T166 500GB HD501LJ - Western Digital 250GB WD2500YS - NEC 7191S - Creative X-Fi extreme gamer - Hyundai L90D+ -
quote:link_mario schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:49:
[...]
8 mei hebben we er een gedaan.![]()
Verder thanx mensen, is ook wel zo. Van de niet-cheater zullen wij altijd eerste blijven.
Oops
Owja, en waar/hoe maak je zoon leuk plaatje met waar je op drukt (Met die kleurtjes
Kaaswagen wijzigde dit bericht 11-05-2005 19:18 (14%)
Lol
quote:
We zouden bijvoorbeeld steeds de eerste van de maand kunnen pulsen.
Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom
quote:Kaaswagen schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:07:
[...]
OopsNja, wanneer is de volgende?
Owja, en waar/hoe maak je zoon leuk plaatje met waar je op drukt (Met die kleurtjes)
Dat doe je hier: http://www.superrembo.com/misc/whatpulse/
Instructies staan daar ook.
Is al vaak voorbij gekomen, maar voor de keys post ik het hier nog maar eens
Als lighteye er an denkt kan die het misschien ff in de startpost zetten. Heb net nog ff gekeken maar kon het er nog niet in weer vinden
Het staat wel in de startpost hoor! Alleen niet zo heel makkelijk te vinden. Dat zou LightEye wel een stuk opvallender kunnen doen.quote:Arie-Kanarie schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:36:
[...]
Dat doe je hier: http://www.superrembo.com/misc/whatpulse/
Instructies staan daar ook.
Is al vaak voorbij gekomen, maar voor de keys post ik het hier nog maar eens
Als lighteye er an denkt kan die het misschien ff in de startpost zetten. Heb net nog ff gekeken maar kon het er nog niet in weer vinden

Yay ik ben in de 1.5 test
Xanadox in GoT whatpulse team.. Pulse mee voor GoT!
Reg. datum: 10 augustus 2002
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Oja, vergeet niet te pulsen voordat je over gaat want anders verlies je misschien wel keys, je weet nooit tenslotte!quote:
quote:
Probeer het cheatprogje eens.
Gewoon ff testen door 1 key ofzo in te vullen, zou wel mooi zijn als het niet meer werkte.
Ik zit er ook in maar 1.5 is nog niet uitgegeven voor de testers, wel kan ik melden dat je in ieder geval al wel subprofielen kunt aanmaken. Dus dat je niet meer een hoge average key per seconde krijgt door dat je met 2 pc's pulsedquote:RoD schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:12:
[...]
Probeer het cheatprogje eens.
Gewoon ff testen door 1 key ofzo in te vullen, zou wel mooi zijn als het niet meer werkte.
Dat is wel een hele verbetering, zeker met megapulses. Denk dat hierdoor ook wel een aantal mensen die nu cheater worden genoemd (doordat ze 2 pc's hebben, en soms dus een hoge avkps) , een stuk lagere avkps krijgen.quote:Skywave schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:18:
[...]
Ik zit er ook in maar 1.5 is nog niet uitgegeven voor de testers, wel kan ik melden dat je in ieder geval al wel subprofielen kunt aanmaken. Dus dat je niet meer een hoge average key per seconde krijgt door dat je met 2 pc's pulsed
Klik mee voor GoT!........ Wired'up DC hub @ wireduphub.no-ip.info:411
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.