Gathering of Tweakers

Quicksearch
hunneuh huh un whoopass?? (:-(

Deze user > minkeemule heeft gemiddeld 3 toetsen per seconde en 6,3 keer klikkend op zijn muis gehaald, ik geloof dat NOOIT, dag en nacht 3 keys en 6,3 muisklikken, yeah right.

minkeemule has been a participant since 2005-03-10 (2 months ago), and in that time has typed 15,472,730 keys and clicked 32,717,212 times in total, averaging 2.98 keys and 6.31 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2005-05-09 01:09:01 and has sent a total of 15 pulses overall. minkeemule lives in South Africa.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Unfuckingbelievable
Reg. datum: 09 september 2002

quote:
Hendal. schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:27:
Deze user > minkeemule heeft gemiddeld 3 toetsen per seconde en 6,3 keer klikkend op zijn muis gehaald, ik geloof dat NOOIT, dag en nacht 3 keys en 6,3 muisklikken, yeah right.

minkeemule has been a participant since 2005-03-10 (2 months ago), and in that time has typed 15,472,730 keys and clicked 32,717,212 times in total, averaging 2.98 keys and 6.31 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2005-05-09 01:09:01 and has sent a total of 15 pulses overall. minkeemule lives in South Africa.
Dat is inderdaad 100% zeker een cheater. 6 clicks per seconde :Z

Groene gixxer

zo net ff 350.001 toesten gepulsed :+ wel letten op die 1 hea :P

[PC Specs]
[Help got naar de top door te typen!]
Aprilia RS 125 & Suzuki GSX-R 600 K7!

Water & Arctic Cooled!

zo veel heb ik net ook zo ongeveer geupped... alleen 1000 meer ofzo :P scheelt niet veel hadden we hetzelfde :)

[:- last.fm -:] [:- flickr -:]

Groene gixxer

quote:
peddro schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:40:
zo veel heb ik net ook zo ongeveer geupped... alleen 1000 meer ofzo :P scheelt niet veel hadden we hetzelfde :)
haha.. ik zit nu al weer op 10 k :P hehe... :P

[PC Specs]

Girl with a gun...

Woei..toch maar gejoined, leuk :D
Het is tevens een manier om te zien hoe snel ik bepaalde toetsenbordtoetsen moet vervangen ;)

| - Get in touch with your ass kickin' side - | Barebone | Laptop |

3 miles up, 3 miles down!

Ik surfde net wat rond op het forum van Whatpulse en kwam het volgende topic tegen http://forums.whatpulse.org/showthread.php?p=7756#post7756 . Blijkt maar weer dat LUE echt een cheater team is >:) 100% aandeel in de verdachte users van gisteren :o

Currahee wijzigde dit bericht 09-05-2005 17:38 (13%)

We stand alone Together

Groene gixxer

haha.. jemug.. ik zie al weer 50 k op de teller staan :|

[PC Specs]

tjah, het is niet heel erg hard gegaan met de keys hier de laatste tijd, naja volgende keer beter?

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
GOT Online - matchmaking site - we need you!

Reg. datum: 29 september 2004

http://whatpulse.org/stats/users/155692/
Een test?! Om te zien tot hoe ver hij kon cheaten of zo? :? Het hele project wordt gewoon verziekt. Als dit zo doorgaat zal het er snel mee gedaan zijn.

En sorry dat ik tussen de statistieken door heb gepost. Het zal nooit meer gebeuren. O-)
Join WhatPulse

Afganistan heeft -436,214,467 :X
quote:
M3rcury schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:44:
haha.. jemug.. ik zie al weer 50 k op de teller staan :|

Ga zo door en we vinden je straks ook hier: http://forums.whatpulse.org/showthread.php?p=7756#post7759
120K aan keys schijnt voor sommigen normaal te zijn, voor anderen cheaten... Ik weet het niet. 120K is best veel in 18 uur (as je 6 uur slaapt en de rest als een nerd bijna constant achter je pc zit, doet me trouwens denken aan de film: "a gamers day") Mij lukt het niet... 200K in een week das best te doen, beetje proggen of werkstukken bedenken en tikken.

You cán Touch it!
Reg. datum: 03 december 2004

120k in 18 uur = 6,6k per uur, das best te doen hoor. Kan ik ook wel halen, als ik niets aan school hoef te doen en geen slaap nodig heb. Het kan, maar het is inderdaad nogal nerderig :)

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan

quote:
ScottB schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:18:
120k in 18 uur = 6,6k per uur, das best te doen hoor. Kan ik ook wel halen, als ik niets aan school hoef te doen en geen slaap nodig heb. Het kan, maar het is inderdaad nogal nerderig :)

dat is elke seconde bijna 2 keys (1,85), no way dat je dat in een constante volhoudt...

ook al heb je een hele dag vrij, je moet weleens naar de wc, eten halen/klaarmaken (opeten kan dan nog achter de pc maar typen wordt dan moeilijk). En sowieso 18 uur lang geconcentreert op je keyboard/muis rammen dat is opzich al niet geloofwaardig :X
aka Netfinity
Reg. datum: 27 december 2003

Als ik een film kijk en ik druk ondertussen rustig (niet echt heel snel dus) op drie toetsen tegelijk, dan heb ik al snel 50k tot 100k aan keys tijdens die film verzameld. Misschien wel een beetje vreemd of nerderig, maar het schiet wel lekker op zo. Vraag maar aan RoD. Tijdens het surfen kun je hetzelfde wel doen. Vind niet dat dit cheaten is, alle toetsaanslagen die je met je handen maakt op je toetsenbord zijn immers geoorloofd. Nu doe ik dit niet constant, maar ik heb een keer 200k op een dag gehaald. De drie dagen erna nauwelijks wat, had er even geen zin meer in :P

Ik heb zo al ruim 3,3 miljoen keys in totaal, en ik doe nu 2,5 maand mee. Mijn clicks staan dus ook een beetje in een rare verhouding tov mijn keys, heb er net geen 200k. Maar dit komt omdat ik het niet fijn vind klikken op een muis. (zo snel en een tijdje achter elkaar bedoel ik) Ik denk dat er bij LueLinks ook wel van die idioten als ik :+ zitten, die dan een grote kans hebben om te worden uitgemaakt voor cheater.
Ook als een persoon op twee pc's pulsed, en dan bijvoorbeeld eentje elke dag laat pulsen en de ander laat sparen, dan heeft diegene ook een hoge AvKPS als hij de spaar-pc laat pulsen.

Ikke! wijzigde dit bericht 09-05-2005 20:58 (35%)

Klik mee voor GoT!........ Wired'up DC hub @ wireduphub.no-ip.info:411

Over dat LUElinks gedoe, we zullen er heus wel een paar hebben die cheaten, maar de meerderheid in iedergeval niet. We hadden al een paar weken van tevoren op het forum gepost dat er een ExpLUEsion aankwam, om ons 1-jarig bestaan te vieren. Ikzelf ben maar een nederig lid, en kan niemand kicken ofzo. Wel is het zo dat als er op het forum een proggie om te cheaten word toegevoegd deze meteen word verwijderd. Sorry voor de mensen die cheaten, maar de overgrote meerderheid speelt gewoon eerlijk.

FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
Kapau schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:29:
Over dat LUElinks gedoe, we zullen er heus wel een paar hebben die cheaten, maar de meerderheid in iedergeval niet. We hadden al een paar weken van tevoren op het forum gepost dat er een ExpLUEsion aankwam, om ons 1-jarig bestaan te vieren. Ikzelf ben maar een nederig lid, en kan niemand kicken ofzo. Wel is het zo dat als er op het forum een proggie om te cheaten word toegevoegd deze meteen word verwijderd. Sorry voor de mensen die cheaten, maar de overgrote meerderheid speelt gewoon eerlijk.
In percentage van users misschien, maar die users hebben wel veeeeel meer key's dan de gemiddelde user in de top 10 van GoT. GoT doet al een stuk langer mee (de users), en LL-users kunnen echt niet gemiddeld een groot aantal key's meer hebben. Waarom worden die users niet gekickt? Ik denk trouwens dat als de cheaters verdwijnen, 30 tot 40 procent van de key's verdwijnt bij LL.
quote:

Geloof je het zelf? Zou nog maar eens beter naar de stats van je team kijken en de acties die ze doen (negatieve click counts anyone?).

* Radiant wil 300k pulsen wat niet gaat omdat ik vanmiddag op school al 10k gepulsed had perongeluk :(
Reg. datum: 10 augustus 2002

Wij ergeren ons gewoon aan eht feit dat er gecheat wordt. maakt niet uit of het er 1 of 1000 zijn. Bovendien doen jullie admins totaal niets aan deze cheaters. Ze kunnen worden gekickt maar dat wordt niet gedaan. Jullie blaten wel veel op andere plekken dat jullie niet cheaten ja. Maar ik weet 1 ding zeker, als hier bij ons iemand cheat en dit wordt aangegeven aan LichtEye, dan zal deze persoon binnen aanzienlijke tijd(lees dezelfde dag, zo snel mogelijk) worden gekickt uit ons team. Neem dit maar als doel of voorbeeld en LAAT ZIEN dat jullie niet cheaten, die praatjes zijn wij zat!
Ooit was ik XiN...
Reg. datum: 09 februari 2003

quote:
Ikke! schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:49:
Als ik een film kijk en ik druk ondertussen rustig (niet echt heel snel dus) op drie toetsen tegelijk, dan heb ik al snel 50k tot 100k aan keys tijdens die film verzameld. Misschien wel een beetje vreemd of nerderig, maar het schiet wel lekker op zo. Vraag maar aan RoD. Tijdens het surfen kun je hetzelfde wel doen. Vind niet dat dit cheaten is, alle toetsaanslagen die je met je handen maakt op je toetsenbord zijn immers geoorloofd. Nu doe ik dit niet constant, maar ik heb een keer 200k op een dag gehaald. De drie dagen erna nauwelijks wat, had er even geen zin meer in :P

Ik heb zo al ruim 3,3 miljoen keys in totaal, en ik doe nu 2,5 maand mee. Mijn clicks staan dus ook een beetje in een rare verhouding tov mijn keys, heb er net geen 200k. Maar dit komt omdat ik het niet fijn vind klikken op een muis. (zo snel en een tijdje achter elkaar bedoel ik) Ik denk dat er bij LueLinks ook wel van die idioten als ik :+ zitten, die dan een grote kans hebben om te worden uitgemaakt voor cheater.
Ook als een persoon op twee pc's pulsed, en dan bijvoorbeeld eentje elke dag laat pulsen en de ander laat sparen, dan heeft diegene ook een hoge AvKPS als hij de spaar-pc laat pulsen.

Zielig... Maat inderdaad wel eerlijk.
En zolang als jullie dit voor GOT doen vind ik het natuurlijk helemaal niet erg :)
Wil je daar trouwens eens zo'n plaatje van maken?
dan kunnen we zien welke toetsen je uitkiest, om daaruit af te kunnen leiden welke toetsen het beste bereikbaar zijn.
Zo is Whatpulse toch nog een beetje nuttig :D
Hmm, met jullie valt niet echt te praten, en ik heb mn excuses niet aan jullie aan te bieden. En voor cheaters moet je niet bij mij zijn, zoals ik al zei heb ik daar niet echt invloed op. Maar houd er wel rekening mee dat een groot deel van LUElinks het grootste deel van de dag zit te typen, als je ook maar een flauw idee heb hoe groot LUElinks heeft en hoeveel posts en topics we per dag hebben. Ook hebben we nog een beetje serieuze discussie, zal wel heel wat minder zijn als hier, maar alles is text based. En over al die clicks... wel eens een first person shooter gedaan of bijvoorbeeld CnC Generals Zh?

Ooit was ik XiN...

quote:

Het gaat ook niet echt om het aantal cheaters, maar om het aantal gecheatte keys.

stel dat er bijvoorbeeld 5% ( 70 mensen ) cheat met 3 Keys per seconde, dan zijn dat al 70 x 24 x 60 x 60 x 3 = 18.144.000 keys per dag, en dat is toch echt een behoorlijk deel van wat Leulinks dagelijks pulst.
FKA 'bobje86nl' \o/

quote:
Kapau schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:46:
Hmm, met jullie valt niet echt te praten, en ik heb mn excuses niet aan jullie aan te bieden. En voor cheaters moet je niet bij mij zijn, zoals ik al zei heb ik daar niet echt invloed op. Maar houd er wel rekening mee dat een groot deel van LUElinks het grootste deel van de dag zit te typen, als je ook maar een flauw idee heb hoe groot LUElinks heeft en hoeveel posts en topics we per dag hebben. Ook hebben we nog een beetje serieuze discussie, zal wel heel wat minder zijn als hier, maar alles is text based. En over al die clicks... wel eens een first person shooter gedaan of bijvoorbeeld CnC Generals Zh?
Wij op tweakers.net spelen geen games, doh :+. Dit is het grootste computer-forum van Nederland, een van de grootste van de wereld. Het gaat er niet om dat LL zelf groter is, het gaat om het aantal mensen dat meedoet. Hoe kan je in hemelsnaam 6 clicks per seconde produceren? Dat lukt zelfs niet bij een first person shooter of een ram-op-je-muis-spel.

Ik snap uberhaupt niet wat er leuk is om mee te doen aan een team wat cheat. Dat er wordt gecheat door LL is overduidelijk. Heel het suspected draadje op WP staat vol met LL users (voor 94 procent). De stats doe LightEye heeft gepost laten de cheaters duidelijk naar voren komen. Je kan geen excuses vinden voor iets wat echt not-done is. Ontkennen hoort ook niet tot de opties, en je hebt zeker wel invloed dat de cheaters het team uit gekickt worden. Je kan een PM sturen naar de Founder van het team of zelf topic op LL beginnen waar je je eigen cheaters neerzet, en die laat kicken door de Founder. Waar een wil is, is een weg... Zelfs voor random users van LL.
aka Netfinity
Reg. datum: 27 december 2003

quote:
XiN schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:44:
[...]

Zielig... Maat inderdaad wel eerlijk.
En zolang als jullie dit voor GOT doen vind ik het natuurlijk helemaal niet erg :)
Wil je daar trouwens eens zo'n plaatje van maken?
dan kunnen we zien welke toetsen je uitkiest, om daaruit af te kunnen leiden welke toetsen het beste bereikbaar zijn.
Zo is Whatpulse toch nog een beetje nuttig :D
Ik had het bijhouden van de toetsen uit staan, maar heb het net aan gezet. Zal over een dag of 2 wel een plaatje posten. Dit om niet een heel raar beeld van me te scheppen :P

Klik mee voor GoT!........ Wired'up DC hub @ wireduphub.no-ip.info:411

Ooit was ik XiN...

quote:
...als je ook maar een flauw idee heb hoe groot LUElinks heeft en hoeveel posts en topics we per dag hebben...

Zoals Bobje boven mij ook al zei, gaat het om het aantal leden in het watpulse team, en dat team is ongeveer even groot als het GOT-team.
Dus tenzij er meerdere users onder één account gaan ( wat ook niet toegestaan is ) is dit niet zo'n goen excuus.

quote:
...maar alles is text based...

Volgens mij mag ik hier ook tekst in typen :)

quote:
...Maar houd er wel rekening mee dat een groot deel van LUElinks het grootste deel van de dag zit te typen...
...En over al die clicks... wel eens een first person shooter gedaan of bijvoorbeeld CnC Generals Zh?

1. Ik hoop voor jullie dat de meeste Leulinkers een betaalde baan hebben, waarvan er maar een gedeelte kantoorwerk achter een pc is.

2. Er zijn LL-ers die en achterlijk veel keys hebben, en achterlijk veel clicks hebben.
Ik ga er maar even van uit dat jullie niet typen en gamen tegelijk, dus moet je iets nieuws verzinnen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws