Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 12 februari 2004

Dat er op tweakers.net advertenties verschijnen is bekend en geaccepteerd. Maar wat er vandaag is verschenen: de 'advertorial' van BVO training centre [img]C:\My Images\advertorial.bmp[/img]
Dit is een compleet nieuw niveau in opdringerigheid en ik weet niet hoeveel ze ervoor hebben betaald, maar mag ik in vredesnaam vragen om het gewoon bij een bannertje te houden?

edit:

Sorry, verkeerde 'URL' onder de copy-paste :9. Hier de goede:
http://img83.echo.cx/my.php?image=advertorial6to.jpg

resink wijzigde dit bericht 22-04-2005 16:31 (25%)

Pure Class A
Reg. datum: 18 december 2000

uuuh zo gaan we dat plaatje nooit zien natuurlijk :) je moet hem toch echt even ergens uppen

These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands

Acties: [view]

Door: pasta Moderator BV/CSA
Theezak er maar in

offtopic:
Psst, wij kunnen niet zien dat jij een plaatje op je harde schijf hebt staan. ;) Zet het plaatje eerst eens om naar .gif/.png/.jpg oid en gooi het dan online bij bijv. Imageshack :)

Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?

Vakantie

Ja wil ik op een nieuwslink klikken, komt er zo'n pop-up :r

@ hieronder, hij popt op tussen het nieuws, alsof je erop MOET drukken.....

Razor.Timo wijzigde dit bericht 22-04-2005 16:25 (43%)

| 7974-2384-6075-1395 Wii nummer | Specs

Officieel ele fan

Ehm... volgens mij moet je eens je web-lingo gaan updaten, een popup is iets heeeeeel anders dan een stukje reclame.

61=jiskefet | 06-15275070
God, root, what is difference? | Dell | Talga Vasrnicsteh | IBM zuigt

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Ik heb nergens last van :? gewoon een plaatje boven de nieuwsberichten.

vind deze toch zeer meevallen. Ook al staat hij boven het nieuws, het is een klein logo met wat html tekst erom heen. Juist die animatie flash dingen storen het lekker nieuwslezen enorm.

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Ruler Of Thy World

Ik werd echter wel lastig gevallen door een irritante geluid-banner (of wat er dan ook geluid moet maken...) ik neem aan dat dit een bedrag met minimaal 5 nullen opleverd, wat tweakers in de lucht houdt???

Zo niet, zou er dan iemand zo vriendelijk willen zijn die pokkeherrie zooi van de site af te slopen? Dank u!

'I have the power of minded people'

Zo hinderlijk is die toch niet?
Zolng je alle tekst mooi kan lezen en er niet een hoop herrie uit je speakers dondert niets aan de hand imho ;)

De headlines horen bovenaan (of onder 2 nader bekeken, grote, onderwerpen) te staan, en niet onder een banner.. nu blijf je scrollen naar beneden.

Als dit zo no langer blijft wordt er bij mij toch een zeker iiritatie-niveau bereikt..

Het nieuws staat bijna op een pagina scrollen!

QX6700 || Asus Commando || 2x 74GB Raptor AFDF RAID0 || 8GB Kingston PC6400 || 8800GTX 768 || Dual monitor Dell 2405FPW

Ruler Of Thy World

dan moet je even je speakers aanzetten en de t.net homepage pakken.. :(

schijnbaar komt ie niet iedere keer op, maar ik heb een grote hekel aan geluid-banner/popup/enz-sites. No offence, maar tweakers begint langzamerhand trekjes van 'telegraaf.nl' te krijgen, wat reclame betreft. (vooral pop-overs, je weet wel, die flash-bende die over het scherm heen hovert, meestal herrie maakt, en mateloos irriteert. Gelukkig heb ik deze pas 1 keer gehad, laat dat graag zo blijven.. :D)

Het zou zonde zijn als mensen deze goede site daardoor zouden ontwijken.

edit: hierbij moet wel gezegt worden dat die gesponsorde linkjes, die 'tabblad-uitschuif-linkjes', onderaan het scherm wel een nette en niet irriterende bron van reclame zijn!

Thy King wijzigde dit bericht 22-04-2005 16:41 (15%)

quote:
Thy King schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 16:39:
schijnbaar komt ie niet iedere keer op, maar ik heb een grote hekel aan geluid-banner/popup/enz-sites. No offence, maar tweakers begint langzamerhand trekjes van 'telegraaf.nl' te krijgen, wat reclame betreft. (vooral pop-overs, je weet wel, die flash-bende die over het scherm heen hovert, meestal herrie maakt, en mateloos irriteert. Gelukkig heb ik deze pas 1 keer gehad, laat dat graag zo blijven.. :D)
Dude, relax :) . Zoals je in Advertentiebeleid op Tweakers.net (Update 31-1-2005) kunt lezen, hebben wij al een zeer gematigd reclamebeleid. Een vergelijking met Telegraaf.nl is mijns inziens dan ook zwaar overtrokken. Daarnaast hebben alle banners die ergens overheen komen gewoon sluitknopjes, zodat ze weggehaald kunnen worden when needed. Andere banners passen gewoon in de flow van de pagina en komen al maanden voor.

God Bless America | Jesus is Lord!

Ruler Of Thy World

tis niet de gewone banners, die zullen me een worst wezen, want daar kijk ik niet eens naar. Maar herriemakende reclame gaat mij toch enigzins irriteren (understatement)...

voor de rest heb ik hier niks te klagen..

quote:

Ja wil ik op een nieuwslink klikken, komt er zo'n pop-up

@ hieronder, hij popt op tussen het nieuws, alsof je erop MOET drukken.....

Het irritante is dat de reclame later geladen word dan de headlines. Ik wou zo net ook op de nieuwste nieuws link klikken, mar net op dat moment werd de banner geladen, kwam ik daar terecht.

Daarom lijtk het een pop-up, maar dat is het niet, op zich geen moeite met deze reklame vorm (maar ik standaard geluid ook altijd uit staan)

Idd het is vooral het feit dattie als laatst geladen wordt dat irritant is, begin je met 't lezen, zit er opeens n ad tussen, dan moetje toch een stukje scrollen om de laatste 5 koppen te lezen..

QX6700 || Asus Commando || 2x 74GB Raptor AFDF RAID0 || 8GB Kingston PC6400 || 8800GTX 768 || Dual monitor Dell 2405FPW

quote:
Zemskii schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:20:
Idd het is vooral het feit dattie als laatst geladen wordt dat irritant is, begin je met 't lezen, zit er opeens n ad tussen, dan moetje toch een stukje scrollen om de laatste 5 koppen te lezen..
Geheel mee eens. Het zou stukken beter zijn als er op de een of andere manier al vantevoren ruimte voor gereserveerd wordt. Dan verspringt de pagina in elk geval niet zomaar.

Systeembeheerder? Zoek je een part-time baan bij een leuk innovatief project met Windows software? http://tentoday.com !

Neem het allemaal maar voor lief. Een ding weet ik wel zeker:
Zodra hier van die blerende Jamba ringtone flash dingetjes komen (je weet wel, een keer met je muis er over en niet te stoppen), is tweakers een user kwijt.

Verder stoor ik me niet zo aan advertorial, de meeste advertenties op tweakers.net vind ik netjes, en niet superirritant.

Jappo112 wijzigde dit bericht 22-04-2005 17:45 (23%)

Same here, behalve nu die nieuwe ad, die ertussen springt na 2 / 3 / 4 seconden.

quote:

Grappig :)
Het is je wel duidelijk dat het niet gaat om het feit dat de ad er staat maar dat het vooral irritant is dat deze technisch niet goed werkt/traag is?

Systeembeheerder? Zoek je een part-time baan bij een leuk innovatief project met Windows software? http://tentoday.com !

Ik heb em ook, en ik heb een Extra-abbo (en ik heb het uitstaan!).

Omdat het een onopvallende tekst is, akkoord, maar erg netjes vind ik het niet. Ik vind dat reclame van content gescheiden moet zijn.

Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos

Wie ?!

quote:
djluc schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:37:
Grappig :)
Het is je wel duidelijk dat het niet gaat om het feit dat de ad er staat maar dat het vooral irritant is dat deze technisch niet goed werkt/traag is?

Hij werkt technisch prima hoor.

Het is heel simpel. Wil je geen banners van welke soort dan ook, of wil je t.net steunen, neem dan een abo. Zonder abo zullen er banners zijn.

Dat lijkt mij vrij eenvoudig te begrijpen, toch?

quote:
Breepee schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:40:
Ik heb em ook, en ik heb een Extra-abbo (en ik heb het uitstaan!).

Omdat het een onopvallende tekst is, akkoord, maar erg netjes vind ik het niet. Ik vind dat reclame van content gescheiden moet zijn.

Dat is dan wel weer raar.. ik heb een full abo. Ik had m'n banners gewoon aanstaan, en dan zie ik 'm. Als ik banners uitzet, is ie weg.

//edit
nee het klopt. Een extra abo is niet bannervrij, je kunt dan alleen de sponsor popup (onderaan de pagina) uitzetten.

reviews: Tweakers.net FAQ

hezik wijzigde dit bericht 22-04-2005 19:06 (42%)

Reutel

Ik heb hem zelf ook

quote:
djluc schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:37:
[...]

Geheel mee eens. Het zou stukken beter zijn als er op de een of andere manier al vantevoren ruimte voor gereserveerd wordt. Dan verspringt de pagina in elk geval niet zomaar.
Het idee van een banner is dat hij opvalt. Je zegt zelf al dat je de normale banners niet meer ziet. Deze banner is gewoon harstikke netjes, ligt niet over de tekst heen (wat ook niet elke dag gebeurt, het gebeurt weleens, maar echt vrij sporadisch).
quote:
Breepee schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 18:40:

Dat is-ie ook met een kader en er staat ook heel duidelijk advertorial boven.

Over het geluid:

Hoge uitzonderingsadvertenties
Advertentie met geluid
Blending-advertentie

Dit gebeurt dus bij hoge uitzondering, als deze advertentie inderdaad bedoeld is om met geluid weergegeven te worden, is dat in mijn geheugen de allereerste ooit die op de frontpage staat met bedoeld geluid...

Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.

Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels

Door: crisp Devver / Moderator WEB
Papa van Jeremy \o/

quote:
djluc schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:37:
[...]

Dat kan dus niet; wij weten niet vantevoren of er een advertorial geserveerd gaat worden.

De reden dat wij de ads pas als laatste laden is simpel: wij willen onze eigen content niet laten vertragen voor ads en banners, dus laden we die pas als laatste in en plaatsen ze vervolgens (vwb de advertorial, textad en bigad) pas in de flow. De advertorial is inderdaad naar een iets prominentere plaats verhuist, that's all.
Reg. datum: 08 september 2001

En wat is een advertorial? Staat de crew erachter? Waarom heet het niet gewoon advertentie?

[Ik mag me blijkbaar gelukkig prijzen dat ik een low-tech computer heb ;) ]

GNU guru en mainframe hacker
Er zijn twee soorten mensen: zij die Audigy mixers snappen en zij die dat niet doen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws