Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 07 december 2004

1 medium tech 2 armor repair 320 hp repair 8 seconden als ik me goed herinner, en 1 large named repair 660hp per 12 seconden komt overeen met 95 hp/sec
x42 seconden is binnen die tijd 3990 hp gerepaird

idd is 5700 dmg meer dan die kan repairen untanked, maar je repareert constant dus per 42 seconden verlies je 5700-3990hp=1710 HP= toch wel wat minuuten voordat je dood bent, de ravens shieldtank houd het niet uit vanwegen zijn cap, en de shield charged ook nog wel een beetje van de tempest, en de tank kan indefinatly lopen :)

DaM-iGe wijzigde dit bericht 31-03-2005 15:19 (6%)

Caring, makes simple choises hard

Feit is alleen dat die clowns aan ons war declareren maar ons nooit opzoeken :(.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

quote:
DaM-iGe schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:18:
1 medium tech 2 armor repair 320 hp repair 8 seconden als ik me goed herinner, en 1 large named repair 660hp per 12 seconden komt overeen met 95 hp/sec
x42 seconden is binnen die tijd 3990 hp gerepaird

idd is 5700 dmg meer dan die kan repairen untanked, maar je repareert constant dus per 42 seconden verlies je 5700-3990hp=1710 HP= toch wel wat minuuten voordat je dood bent, de ravens shieldtank houd het niet uit vanwegen zijn cap, en de shield charged ook nog wel een beetje van de tempest, en de tank kan indefinatly lopen :)

Large acco repper: 720 / 11.25 sec (skill op lvl 5)
Med repper II: 320 / 9 (skill op lvl 5)

En wanneer jij aankomt bij die raven heeft hij nog volle cap terwijl jij al in je structure bent geweest..

OK OK je hebt gelijk, een raven wint het van 40km range als ik 6x800mm guns erop heb met 2.4km optimal :Y)
quote:

ja die had ik gezien, echt wel coel :9~

ps, ik woon in omstreken roermond ;)

EVE is a way of life

OMG die Caldari en Amarr dingen zijn MOOI :D

ik wil geen signature! :(

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

Zien er inderdaad mooi uit, vooral die van de gallente :9~
Zijn er nog speciale skills voor nodig ? Heb even snel gekeken maar kon niets vinden.

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

* DaM-iGe geilt op het idee hoeveel punten je krijgt op eve-kills voor zo'n schip :+

DaM-iGe wijzigde dit bericht 31-03-2005 16:25 (12%)

Hou het ontopic

Terr wijzigde dit bericht 31-03-2005 21:24 (92%)

Hou het ontopic

Terr wijzigde dit bericht 31-03-2005 21:24 (86%)

quote:
Maverick-X schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:21:
OMG die Caldari en Amarr dingen zijn MOOI :D
idd :D echt gruwelijk vet die dingen :D je zal wel transport op level 5 moeten hebben oid voordat je die kan vliegen :P

ravenger wijzigde dit bericht 31-03-2005 17:10 (17%)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

en BS 5 8)7

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

ondertitel? wa'sdat?

holy crap... :) weet iemand wat de fittings zijn? en hoe snel (traag) die dingen gaan :).. vast 1 m/s ofzo

traktor scratch!

quote:
DaM-iGe schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:34:
OK OK je hebt gelijk, een raven wint het van 40km range als ik 6x800mm guns erop heb met 2.4km optimal :Y)
Lijkt me inderdaad dat als je op range moet beginnen je het op zich nog knap lastig krijgt. Aan de andere kant zal de Raven het lastig hebben om te zorgen dat jij niet wegwarpt :) Oftewel het ligt weer allemaal aan de set-ups die beide partijen hebben :)

Op het eve forum stond wat over benodigdheden van zon freighter:
quote:
"Frieghter I" requires Jump Drive 4, Industry 5 and Energy Management 5
Apart from the Nav 5, Science 5 AND Warp Driive Operations 5 just to start training Jump Drive skill
10m³ of Megacyte are required to activate the module"
Kweenie of het klopt, maar dit zei iemand die op de test server had gekeken. Doe ik straks ook nog wel ff.

Bjk wijzigde dit bericht 01-04-2005 08:52 (18%)

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

quote:
Bjk schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:51:
Op het eve forum stond wat over benodigdheden van zon freighter:

"Frieghter I" requires Jump Drive 4, Industry 5 and Energy Management 5
Apart from the Nav 5, Science 5 AND Warp Driive Operations 5 just to start training Jump Drive skill
10m³ of Megacyte are required to activate the module"

Kweenie of het klopt, maar dit zei iemand die op de test server had gekeken. Doe ik straks ook nog wel ff.

OMG, 10 mega voor te activeren? leuke content :o niet dat ze gewoon "fuel" pakken en dat X hoeveel isk laten kosten.
Duurt voor mij nog wel een tijd voordat ik die skills heb, industry 5 heb ik niet , science 5 ... nope. warp drive operations 5? ook niet .... ;( laat staan jump drive skill 8)7
het zijn een beetje "non standaard"skills, teminste als je pvp doet. volgensmij heeft de Large Barge ook een paar van die lvl5's nodig?

Ik train liever op het moment voor EW 5, mijn scorp moet wel nog optimaal kunnen functioneren :D

ik zal zo'n schip dus nooit gaan vliegen. het voordeel van zo'n schip is dat ik geen tracking computers hoef te fitten om het ding te raken :Y)

quote:
redwing schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:15:
[...]

Lijkt me inderdaad dat als je op range moet beginnen je het op zich nog knap lastig krijgt. Aan de andere kant zal de Raven het lastig hebben om te zorgen dat jij niet wegwarpt :) Oftewel het ligt weer allemaal aan de set-ups die beide partijen hebben :)

Ben het met je eens, en vergeet ook niet het feit dat veel mensen "freezen" in battle, ik had pas 2x 6 mensen in 4b-nqn in een battle. (6 tegen 6) de maat van mij vergat gewoon te schieten. (Zat in een raven te shieldboosten) tegenparty verloor 1 bb toen warpten ze naar safe.
was wel even schelden op ventrillo, heh, zijn exuus was lag maar het gevecht was iets van 30 seconden :O

Maar het gebeurt iedereen wel eens, en ik zou liegen als ik zou zeggen dat dat nooit bij mij gebeurt was :9 :P

Fairytale gone bad...

hebbet ook welles gehad ja, werd geganked door een CA camp...
zag een vigil me jammen en een tempest men mooie mega zen armor op eten...
had een NPC hunting tank, dus redelijk sterk (2 large reppers geloof ik, al tijd geleden)

Vigil had ik gemakkelijk met men drones kunnen af schieten en de BS (bs'en? kweenie mer hoeveel het er waren) kunnen tanken of ganken :)

mjah, eerste PVP ervaring he ;)

Vind 10 Mega ERG weinig om je jumpdrive aan te zetten...
Of moet je per system dat je door gaat je Jumpdrive aanzetten?

Kan je dus in 1 keer van Yulai naar Luminaire, of moet je alle jumps opzich doen, á 10 mega per stuk?
zowiezo wel interesant om te weten natuurlijk...
eerst SHITLOAD minen in 0.0, dan de hi end mins in 1 jump naar yulai brengen en op de market gooien...
btw, dingen zullen ook wel niet kunnen docken?
passen echt neit in een station :)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Haha net met hunten een arbalest siege launcher gevonden. Gister had ik er ook al 1 gevonden. Corpmate werd toen al pissed aangezien hij er in 2 jaar tijd maar 1 heeft gevonden. Maar nog nooit in 'zijn' vaste hunting systeem. En je raad al waar ik hem gevonden heb :D. Zal hem straks met genoegen inlichten haha.

hmm, ja mij "freeze" was met KR0M, werd meteen PRI target genoemt in een fleet battle (ik was toen ceo) 12BS op mijn dak, inclusief gankageddons met tech 2 pulses.
mijn raven tank hield het 1 boost van me XL booster. :o

quote:
TepelStreeltje schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:17:
hebbet ook welles gehad ja, werd geganked door een CA camp...
zag een vigil me jammen en een tempest men mooie mega zen armor op eten...
had een NPC hunting tank, dus redelijk sterk (2 large reppers geloof ik, al tijd geleden)

Vigil had ik gemakkelijk met men drones kunnen af schieten en de BS (bs'en? kweenie mer hoeveel het er waren) kunnen tanken of ganken :)

mjah, eerste PVP ervaring he ;)

Vind 10 Mega ERG weinig om je jumpdrive aan te zetten...
Of moet je per system dat je door gaat je Jumpdrive aanzetten?

Kan je dus in 1 keer van Yulai naar Luminaire, of moet je alle jumps opzich doen, á 10 mega per stuk?
zowiezo wel interesant om te weten natuurlijk...
eerst SHITLOAD minen in 0.0, dan de hi end mins in 1 jump naar yulai brengen en op de market gooien...
btw, dingen zullen ook wel niet kunnen docken?
passen echt neit in een station :)
Volgens mij staat er 10m3 (1000 megacyte) inplaats van 10 mega..

mega gaat dan wel vrij duur worden denk ik...

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

quote:
Ghostie schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:43:
[...]

Volgens mij staat er 10m3 (1000 megacyte) inplaats van 10 mega..

^^ met dom.
10M³ inderdaad, das best wel heel veel mega :) [10 / 0.01 = 1000 mega per activation]
Zou ook kunnen zijn dat die 10M³ mega een geintje of een tijdelijk iets is :)

Maar hoe ver kan je jumpen met zo'n jumpdrive? want als het 10M³ per jump is en je moet 30 jumps, dan zit je op 300M³aan megacyte / 0.01 = 30,000 megacyte.
Lijkt me een duur geintje :P

Ik heb gister trouwens nog op de testserver gezeten , maar geen freighters gezien op market of in space :)

StarLite wijzigde dit bericht 01-04-2005 13:23 (10%)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

ondertitel? wa'sdat?

is dit niet gewoon 1 grote 1 april grap? :)

Maar op zich is 1000 megacyte (4 mill) wel redelijk. Ik weet niet hoeveel m3 je kunt vervoeren en hoever je kunt jumpen.

traktor scratch!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws