Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ok, wij geven heust niet meteen iedereen of alles access. Maar als je actief meedoet bij de corp, op teamspeak zit te lullen met ons dan vertrouw personen gewoon modules voor schepen en een zooi schepen toe. Dat dit zou gebeuren zou je niet denken.
Naja naam: djkgb (volgens mensen op eve forum een slam-hoofd-toetsenbord naam) maar hij noemde zich gewoon dj-kgb. Dus vandaar.

Check de lame-heid: Klik

Hij kan alleen sommige schepen niet uit ons 0.0 systeem krijgen omdat hij die skill nog niet heeft. Maar dit soort acties, vind ik naar 2 maand met ons samen spelen echt :r. Jammer dat CCP er niks aan kan doen als de dader zich toch zo vrij geeft van identiteit. (Net als politie int echt.. concord?) Naja, tis voor ons niet een strop. Maar toch zonde dat zulk soort lieden bestaan.

Bjk wijzigde dit bericht 23-03-2005 21:20 (29%)

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Reg. datum: 26 september 2004

CCP zal er niks tegen doen omdat dit erbij hoort, spionage etc. in corps werd zelfs als een van de features in eve gepromote.

Maargoed die gast is echt een idioot want voor wat er op die lijst staat zou ik nog geen 10 jumps vliegen.

yep idd, die lijst verkoopt ie hooguit voor een paar miljoen zo ik even vlug kon kijken. Niettemin zou ik toch je accessrestrictions nog maar eens onder de loep nemen :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Die lijst stelt iig geen reet voor.

Maar als na een heel jaar iemand die gewoon vertrouwd wordt er met BPO's vandoor gaat dan kun je nog zoveel beveiligen maar het helpt geen moer.
Of als een CEO ineens alles inpikt en alle members uit z'n corp kickt.

Gewoon altijd wat achter de hand houden zodat je niet zonder komt te zitten als er iets rottigs gebeurt.

Vrolijkheid alom!

Maar ik kan me zo voorstellen dat je zo'n geintje maar 1 keer kunt doen. Daarna sta je bekend als corpthief en kom je in ieder geval geen corp meer in lijkt me? Alhoewel... er zijn natuurlijk wel heel veel spelers, niemand gaat je naam onthouden.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Fairytale gone bad...

psies, ik ken toevallig paar Corp thieves, omdat ik altijd in kanaal Dutch zit.

Fic Thieve (bijpasselijke naam :P ) heeft met een aantal alts zon 6B bijelkaar gejat...

en ja, zoveel geld had hij echt! (had ja, hij is gestopt en heeft al zen geld weggegeven aan bekenden. (100M voor mij :D ) )

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 10 januari 2005

Is er iets van een GoT-corp? Of iets wat er op lijkt en zo ja, kan ik die joinen?

Vandaag heeft de heer djkgb in zijn nieuwe corp war aan ons declared. Gister had hij een alt naar onze homebase gestuurd om ons te herrassen. Beetje zielig, denk dat hij echt van zijn daad geniet. Maar we weten waar hij zit dus morgen ochtend gaan we met ze 4'en hem eens ff bezoeken in empire. Wish us luck ;)

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

quote:
Kips schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:35:
Is er iets van een GoT-corp? Of iets wat er op lijkt en zo ja, kan ik die joinen?
Je hebt speciaal om deze vraag te stellen een account op tweakers gemaakt om te vragen of er een GoT corp is die je kan joinen? 8)7

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Vrolijkheid alom!

Da's een alt rav :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

quote:
Kips schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:35:
Ik denk dat Arcane Industries(ARIN) het corp is waar de meeste Gotters bij zitten.

-

Pjeu Tranquility is down en kom pas rond 05:00 uur weer online. Ik wacht wel even..........

Hi.

http://home.wanadoo.nl/frankspam/frankinator6.jpg

Heeft iemand toevallig een Buddy Trial voor mij? Ik sta nl. al een tijdje droog wat betreft mmorpg's en heb ooit in een ver verleden eens meegedaan aan EVE Online. Anyway: mijn e-mailadres is addefinnr@xs4all.nl. Hartelijk dank ;].

SN25P | AMD Athlon 3000+ | 2x 512 MB | ATi Radeon 850 XT PE

E-mail(s) were successfully sent, see results below.

addefinnr@xs4all.nl O.K.

Thank you for participating in the EVE Buddy Program

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Hartelijk dank :D. Ik laat nog wel van me horen ;]

[edit] trouwens... het irc-kanaal (#eve-dutch) is er niet (of ik doe iets niet goed), is er een andere manier om met jullie in contact tekomen? :]

addefinnr wijzigde dit bericht 27-03-2005 11:47 (60%)

SN25P | AMD Athlon 3000+ | 2x 512 MB | ATi Radeon 850 XT PE

quote:
Frankieeee, we miss youuuuuu.

Axel - Teddybears [EVE-online]

Fairytale gone bad...

quote:
Addefinnr schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 23:05:
Hartelijk dank :D. Ik laat nog wel van me horen ;]

[edit] trouwens... het irc-kanaal (#eve-dutch) is er niet (of ik doe iets niet goed), is er een andere manier om met jullie in contact tekomen? :]
Kanaal GoT is een goeie ;)

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Speel sinds drie weken EVE, en kan het iedereen aanraden! Spelen er trouwens nog mensen van GoT in Core Domination? Of misschien van gehoord? ;-) (Zit ik nu in -- lijkt me een erg leuke club)

Ok we hebben onze corp thief al 2 x gepakt. Hij schelde de hele boel aan elkaar in rens. Waarna meedere corps zich ermee gingen bemoeien. Hij heeft nu heel wat petitions aan ze broek hangen. Nouja cut the crap!
quote:

Victim: djkgb
Corporation: Killer Clowns from Outer Space
Destroyed Type: Capsule
Solar System: Rens
System Security Level: 0.9

Involved parties:

Name: Corpmate 2 (laid the final blow)
Security Status: 5.0
Corporation: Knights of the Wild
Ship Type: Harpy
Weapon Type: 150mm Railgun II

Name: Corpmate 1
Security Status: 3.2
Corporation: Knights of the Wild
Ship Type: Stiletto
Weapon Type: Unknown

Nadat we hem eerst uit ze rifter hadden geschoten hebben we hem ook nog eens gepod. Helaas was ik net eten en lag ik in het station :(.
Wat wel leuk was is dat hij na het eten weer naar buiten kwam in zijn shuttle. Waarna we ze shuttle weer opbliezen en daarna hem weer podden. We hebben hem de afgelopen dagen nu totaal zo'n 4x gepod. Nice, die empire wars ;)

Haha, de killar cloawns, dat die nog spelen. Ongeloofelijk.

http://home.wanadoo.nl/frankspam/frankinator6.jpg

Laten we zeggen dat zo'n noob als djkgb erin kan komen al een beetje lomp is. Maarja we zitten weer achter hem aan ;)!

quote:
hvoortj schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 17:52:
[...]

Ik denk dat Arcane Industries (ARIN) het corp is waar de meeste Gotters bij zitten.

In ARIN zitten er zeker een aantal ja! :)

Maar ARIN is een maandje ofzo geleden gesplitst, we hebben een 2e Corp gemaakt: Prometheus Inc [PRINC]. Arcane Industries is member van Firmus Ixion [FIX] en zit met alle leden bijna full time in Querious. (Voor de mensen die net met Eve beginnen; FIX is een alliance.) PRINC is een Empire based Corp. Als je dus net begint is PRINC zeker een goeie Corp om eens bij te kijken.

Om in aanmerking te komen voor ARIN lidmaatschap heb je wat meer ervaring nodig en moet je bereid zijn om bijna continue in 0.0 te leven en je veel bezig houden met PVP. Je krijgt er dan wel een hele coole Corp voor terug die al een tijdje boven aan lijst staat van de FIX Corps op het FIX Killboard. :) (ARIN heeft als andere requirement dat alle members nederlands moeten kunnen spreken. FIX is natuurlijk wel internationaal, dus een beetje het beste van twee werelden.)

Voor PRINC contact je in ingame: Rai Ardose of Kaastosti

Voor ARIN contact je ingame: PhasmaNL (oftewel ondergetekende :))

ondertitel? wa'sdat?

arcane? dutch corp?? ja ikzie plasmaNL wes es langsvliegen :). Maar wist niet dat het een dutch based corp was.. Trouwens, in Blacksheep Squad (behh) zitten ook een hoop nederlanders. Het is niet zo'n grote corp, maar wel redelijk hecht :). We zijn nu ook weer aan het recruiten, en we hebben weer echt een n00b erbij, wel lief :) . meneer wil gelijk in een megathron zitten 'omdat ie wel lekker veel powergrid heeft'. ennuh, microwarpdrive? ach had ie niet nodig want een shuttle ging volgens hem ook snel :).

'k zat sinds tijden ook weer eens op de testserver. Het is nu wel een stuk leuker geworden met de combat zone ffa (fight for all). Wist niet dat dat bestond :) . Nu alleen nog hangar access want m'n apocs & ravens raken op :P

traktor scratch!

quote:
[b]Bjk schreef op maandag 28 maart 2005 @ 18:06:We hebben hem de afgelopen dagen nu totaal zo'n 4x gepod. Nice, die empire wars ;)

LOL!
Boontje komt om z'n loontje.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws