Dus een gigantisch blok is niet altijd even slim. Mijn blok is gewoon een blokje koper met een gat erin die precies even dik is als mijn leiding. Geen ribbeltjes, geen hoekjes. Aansluitingen zitten dan ook aan de zijkant.
Idle draai ik 37º
Asus M2N-sli deluxe / X2 5600+ @ stock / OCZ Gold pc6400 2048MB / XFX XxX edition 7600GT in SLI
Kijk zoiets is erg mooiquote:Siertuin schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:24:
Ik heb zelf ook nog een RBX achtig design gemaakt ook met behulp van een vriend. Deze is wat beter, maar heeft wel ribben van 1 mm. Je zou bij deze kunnen kiezen voor 2 of 3 fittings. Hier een afbeelding:
[afbeelding]
Zal het blok ook nog uppen voor je..
Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3
mastercam kan solid works bestanden importeren en daarop een cnc frees code maken. je kan de tekening in principe dus gewoon inlezen.
@siertuin: kun je dat solidworks bestand voor mij misschien omzetten naar een ander formaat?
IGES oid
hoe wil je het blokje aan je socket vastmaken?
Plexi plaatje erop met gaten erin en dan met bouten door je moboquote:r_jansen86 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:28:
...
hoe wil je het blokje aan je socket vastmaken?
Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3
quote:DaWaN schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:02:
[...]
Plexi plaatje erop met gaten erin en dan met bouten door je mobo
En een a64 holddown dan?
En p4 478 en 775 etc, als je ze wil gaan verkopen moet je daar allemaal rekening mee houden imo....
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
quote:DaWaN schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:02:
[...]
Plexi plaatje erop met gaten erin en dan met bouten door je mobo
hoe maak jij de gaten in het plexiglas voor je aansluitingen? en hoe zorg je ervoor dat er geen water uit de naadjes komen? redelijk belangrijk imo

iges file
LinuZZ wijzigde dit bericht 03-04-2005 08:27 (28%)
quote:El Snorro schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:57:
[...]
En een a64 holddown dan?
En p4 478 en 775 etc, als je ze wil gaan verkopen moet je daar allemaal rekening mee houden imo....
A64 heeft toch ook 2 gaten
quote:r_jansen86 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:47:
[...]
hoe maak jij de gaten in het plexiglas voor je aansluitingen? en hoe zorg je ervoor dat er geen water uit de naadjes komen? redelijk belangrijk imo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iges file
Slangpilaren in het plexi fixxen lijkt me niet moeilijk, chromoflorum ofzow
Ik zit weer op andere pc
T!m0n wijzigde dit bericht 18-02-2005 21:46 (3%)
Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb
Chloroform, ofwel C3H4quote:T!m0n schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:45:
[...]
A64 heeft toch ook 2 gatenEn P4 S478 en S775 ook. SoA ook, geen probleem imo
[...]
Slangpilaren in het plexi fixxen lijkt me niet moeilijk, chromoflorum ofzowEn opvullen met goede lijm/kit denk ik zo, iig dat lijkt me het probleem niet.
offtopic:
Ik zit weer op andere pc
uuh was het niet CHCl3 ??quote:
TabletPC Whee!!
idd C3H4 bestaat nie CH4 is methaanquote:
quote:
Offtopic mode: Zou je C3H4 niet als volgt kunnen maken?
code:
1
2
3
4
| H H | | C=C=C | | H H |
Is wellicht erg instabiel maar het bestaat vast wel.
BOFH == lmao
pentadieen noem je zoiets :-)quote:Krankenstein schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 22:48:
[...]
Offtopic mode: Zou je C3H4 niet als volgt kunnen maken?
code:
1 2 3 4 H H | | C=C=C | | H H
Is wellicht erg instabiel maar het bestaat vast wel.
Offtopic mode: Google vindt het , dus bestaat wel
whoeps, 3 atomen is het
Shuisman wijzigde dit bericht 20-02-2005 00:20 (25%)
TabletPC Whee!!
Pentadieen: 5 C atomen en 2 (di) dubbele bindingen:quote:SHuisman schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:13:
[...]
pentadieen noem je zoiets :-)
Offtopic mode: Google vindt het , dus bestaat wel
code:
1
2
3
4
| H H H H | | | | C=C-C-C=C | | | | H H H H |
penta is 5, en dr zitte maar 3 C atomen in, dus t is iets met pro..., propadieen ?
chloroform is idd CHCl3
code:
1
2
3
4
| Cl | H-C-Cl | Cl |
DaNiEl KuNsT wijzigde dit bericht 19-02-2005 23:35 (11%)
ik heb geprobeerd die solidworks file te importeren in mastercam (versie 9.1 inmiddels) maar dat wil hij nie doen omdat ie geen parasolid data vind in het bestandquote:Siertuin schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:24:
[...]
Ik heb hem even geupload naar een server. Ik zal je eerlijk zeggen trouwens dat ik hem niet zelf gemaakt heb, maar via iemand die hem ook weer via iemand had enzo. De foto is wel van zijn blok.
Hier even een foto van het solidworks model: http://bartuz.net/img/blok.jpg
En Solidworks bestand hier te downloaden: http://bartuz.net/files/imhotep.SLDPRT
Have fun..
quote:r_jansen86 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:47:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iges file
ik denk dat ik ook gewoon plexi onder de CNC leg omdat dit fijn nauwkeurig is, enne zoals je ziet zitten er in alle blokken die men hier post een geul waar je een rubber ring in kan leggen dus maak je maar geen zorgen
en trouwens dat blok waarvan jij de iges file upde (daarvoor nog hulde) heeft geeneens gaten om het plexiglas vast te maken op het blok en gaten om het blok op het mobo vast te maken
1nsane wijzigde dit bericht 20-02-2005 18:52 (12%)
Reg. datum: 05 september 2002
quote:Slangpilaren in het plexi fixxen lijkt me niet moeilijk, chromoflorum ofzow En opvullen met goede lijm/kit denk ik zo, iig dat lijkt me het probleem niet.
Zou kunnen.. Je kunt ook gewoon gaten boren en die tappen. Kun je de pilaren er op de normale wijze inschroeven. Ringetje en wat tape en het is ook wel goed.
Ik heb verder geen ervaring van het exporteren van het door mij geposte maze3 blokje. Sorry.
Odium Generis Humani
nee dat klopt die moet ik nog even tekenen, aan de onderkant wordt ook nog een randje afgefreesd voor de socket, ik zal hem vandaag of morgen even afmaken.quote:1nsane schreef op zondag 20 februari 2005 @ 18:51:
[...]
ik denk dat ik ook gewoon plexi onder de CNC leg omdat dit fijn nauwkeurig is, enne zoals je ziet zitten er in alle blokken die men hier post een geul waar je een rubber ring in kan leggen dus maak je maar geen zorgen
en trouwens dat blok waarvan jij de iges file upde (daarvoor nog hulde) heeft geeneens gaten om het plexiglas vast te maken op het blok en gaten om het blok op het mobo vast te maken
Asus M2N-sli deluxe / X2 5600+ @ stock / OCZ Gold pc6400 2048MB / XFX XxX edition 7600GT in SLI
thnx voor de tip! helaas woon ik daar niet in de buurt maar kan er wel een keer heenquote:Count_Grishnackh schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:17:
Tip voor goedkoop startmateriaal: ga naar een metaal/recycling bedrijf. Hier in Eindhoven zit Theunissen. Daar betaal je op gewicht. Blok koper kost maar een paar euro daar.
@ siertuin, wanneer kunnen we het blokje verwachten wat je nog zou uppen?
LinuZZ wijzigde dit bericht 21-02-2005 13:08 (40%)
> Kubusversie

> Zijaanzicht

> Dekseltje voor op het zijaanzicht

Overigens kloppen alle maten nog niet en moet de O-ring in het dekseltje nt rond zijn, kon de goede file niet vinden..
Kom maar op met die comments..
Jarno wijzigde dit bericht 21-02-2005 17:55 (4%)
:: Een échte vent wordt geen agent ::