"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
quote:ScottB schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:57:
Ik wil ook wel eens komen chatten op IRC, maar mIRC is maar een 30 dagen evaluatie versie. Zijn er nog meer programma's waarmee je op IRC kunt ?
Hij werkt daarna ook nog wel
Maar anders kun je zoeken op google en gratis clients vinden, zelfs wel wat opensource varianten.
Cloud wijzigde dit bericht 11-02-2005 11:00 (55%)
Steun de Nederlandse Cystic Fibrosis Stichting via de Sponsoractie 2008!
Enkel omdat we geen clockpulsen verslinden?
Reg. datum: 24 april 2004
Achjah, een paar mensen met 200k aan keys verloren. Doorvoor in de plaats zijn er ook genoeg nieuwe users gekomen
Oproep aan alle (nieuwe) users: kom naar #whatpulse, praat over de gekste dingen, en voordat je het weet staat GoT op #1
Gathering of Tweakers - gathering.tweakers.net
This team has 1114 member(s), which have typed 1,000,616,827 keys and clicked 315,700,569 times alltogether.
The team holds 2.73% percent of all the teams/users of this project.
Kan de W&G FAQ Beter? Klik dan hier!
Tweelingpapa: Vader van twee dochters!!
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
ja en nieuwe members kom naar #whatpulse op IRC
en typ !wp <whatpulsename> voor je score
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
Opera, heb je meteen een goeie browserquote:ScottB schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:57:
Ik wil ook wel eens komen chatten op IRC, maar mIRC is maar een 30 dagen evaluatie versie. Zijn er nog meer programma's waarmee je op IRC kunt ?
Ik heb overigens een hele rits off-topic replies verwijderd.
Korakal wijzigde dit bericht 11-02-2005 14:07 (3%)
Bedankt voor adopteren SA!
wdekreij wijzigde dit bericht 11-02-2005 14:13 (11%)
Moeten eigenlijk een megapulse doen om dalijk in 1x Qnet voorbij te gaan...
Misschien iets te regelen? Dan ga ik nu lavast sparen...
Die heb ik nu ook alquote:
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan
quote:ScottB schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:57:
Je kan mIRC gewoon verder gebruiken na die 30 dagen hoor
Enne, wat is er nou met Brobbel gebeurt? Is het hele HK gebeuren de reden dat hij weg is gegaan?
Check software meuktracker en zoek op laatste versie van XChat voor Windows of Linuxquote:ScottB schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 10:57:
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Ik gebruik xChat, dat is naar mijn weten helemaal gratisquote:dj_tsunami schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 15:31:
[...]
Je kan mIRC gewoon verder gebruiken na die 30 dagen hoorJe krijgt wel zo'n melding dat je moet registreren, maar het hoeft dus niet
Enne, wat is er nou met Brobbel gebeurt? Is het hele HK gebeuren de reden dat hij weg is gegaan?
PC: C2D E6750 || Gigabyte P35C-DS3R || 2GB DDR2 || nVidia GeForce 8800 GT || OCZ ModStream 520W || Lian Li PC61
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
Justawitte wijzigde dit bericht 11-02-2005 17:07 (78%)
hoewel ik niet zo heel veel typ op deze machine, maargoed, alle beetjes helpen uiteraard
05-09 M5: Leuk, signature spam :P
06-09 Sjoelworst: Sjoelworst FTW!
07-09 M5: En wie winnen er? Natuurlijk: Sjoelwost!
SMS "SIG bericht" naar 0622643117
Reg. datum: 21 augustus 2004
Heb een heel sterk 1-bits-compressie programma gevonden. Decomprimeren levert alleen nog wat problemen op!
En ik moet wel weten waar ik het over heb als ik hier af en toe moet komen kijken of er geen heel rare dingen gebeuren
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind'
Ik typ nog steeds niet zo veel zit veel op mijn gc de laatste tijd.Als ik verslagen voor school ga maken dan komen de keys wel weer binnen.
Asus M6800Ne - iRiver H-340 [RockBox] - Canon IXUS 400 - Nintendo wii - SE K800i
Dit topic is gesloten. ![]()