Reg. datum: 20 april 2003
Reg. datum: 20 april 2003
LOL, erg mooi pak, nu nog een 0% vet Light editie ofzowquote:Sjeik schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:40:
Een van de laatste WIP's:
[afbeelding]
*klik*
Wie heeft er nog op- of aanmerkingen? Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de grote letters van Coca Cola milk zo boven de rest van het pak hangen. Iemand een idee hoe ik dat kan verbeteren? Het lijkt nu niet echt één geheel.
Remco-Jan
quote:Sjeik schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:40:
Een van de laatste WIP's:
[afbeelding]
*klik*
Wie heeft er nog op- of aanmerkingen? Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de grote letters van Coca Cola milk zo boven de rest van het pak hangen. Iemand een idee hoe ik dat kan verbeteren? Het lijkt nu niet echt één geheel.
- hoe klein het er ook mag staan, 'zeide' is toch echt met een lange IJ!
- ik zou de witte kaders nog even een antialias geven... vooral op de ronde hoeken
- ik zou milk wat op het pak in het rode gebied staat, nog een witte laag eroverheen geven, het valt nu nogal weg.
- krijgen we ook nog een light versie?
Er moet nog informatie op dat witte vlak met oa de voedingswaarden. Ben er nog niet uit wat op de rechter zijkant moet komen.
Application error 14: Stupid user detected. Do you want me to terminate him ?
hmz ... kut ik wou ook zoiets op de onderkant zetten, wordt nu weer iets anders verzinnenquote:tofu schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:33:
Jullie zitten natuurlijk allemaal stiekum op een nieuwe WIP van me te wachten![]()
Wordt steeds moeilijker om origineel te zijn met al die inzendingen hier![]()
[...]
WIP v 0.3![]()
[afbeelding]
Popfotografie:[ TomRoelofs.nl ]
Sterker nog, ik was de eerste die iets op de onderkant zettequote:TomR schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 10:29:
[...]
hmz ... kut ik wou ook zoiets op de onderkant zetten, wordt nu weer iets anders verzinnen
tofu in "[2d] Contest 2005 v2: Melkpak"
Zou het opvallen moest ik er een 12de extra zijde aanplakken? Ik heb precies plaats te kort
Tofu wijzigde dit bericht 12-02-2005 10:57 (14%)
Ik ben weer verder gegaan. Dit is best een leuke contest

*klikbaar*
Dat Coca Colapak is echt supergaaf
Zoals eerder gezegd,. het gaat wel snel hierbij.
Final

*klikbaar*
Senzuboon wijzigde dit bericht 12-02-2005 12:17 (26%)
Reden: Final toegevoegd
I scream, you scream, we scream for icecream!
//EDIT: www.nintendo/zuivel/chocolade werkt niet
Ives wijzigde dit bericht 12-02-2005 13:15 (24%)
Software op maat van uw behoeften aan voordelige prijzen op www.GoodSoft.be.
I scream, you scream, we scream for icecream!
Gaaf! XMeLkquote:tofu schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:33:
Jullie zitten natuurlijk allemaal stiekum op een nieuwe WIP van me te wachten![]()
Wordt steeds moeilijker om origineel te zijn met al die inzendingen hier![]()
[...]
WIP v 0.3![]()
[afbeelding]
C&C ??
D200; AI 24mm f/2.8; AF-S 18-70mm f/3.5-4.5; AF-D 105mm f/2.8 Micro; Ai-S IF-ED 300mm f/4.5
quote:Gaaf! XMeLk
LOL hij's goed
Hier m'n tweede wip alweer. Alle tekst staat er op, molentje toegevoegd en een "spannende" balk rond het pak laten lopen waar het logo in staat.
Ik denk dat dit bijna m'n final is. Als iemand op- of aanmerkingen heeft, graag.
Vraagje aan de topic starter. Ik heb bijgehouden waar ik m'n geleende plaatjes vandaan heb. Is het de bedoeling dat we die lokaties bij de final posten ?
WIP
Reg. datum: 10 februari 2004
[img] url=http://www.xs4all.nl/~gtijssen/melkpak2.jpg [/img]
tis geen melkpak met een grap ofzo, het is een vrij serieuze poging voor het fictieve merk zuiverzuivel.
MacBook Pro 15" 2,2 Ghz
quote:tis geen melkpak met een grap ofzo, het is een vrij serieuze poging voor het fictieve merk zuiverzuivel.
Ik vind 'm wel strak. Je hebt mooi met tinten en transparantie gewerkt.
Dacht alleen dat het een pak volle melk was totdat ik de tekst halvolle melk las.
Heb zelf wat onderzoek gedaan, o.a. in de supermarkt
hier een voorbeeld van volle en halfvolle melk bij campina
ow, er zit een typo in de tekst rechts: "..., neem dan contact met ons op:"
lol @ disclaimerquote:Thunder schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 19:25:
[afbeelding]
Inkoppertje
Probleem is alleen dat dat kille stijlvolle niet echt goed uitpakt op een standaard melkpak. Misschien die oude Apple kleuren d'r maar doorheen gooien ook nog.
</onzin>
wie niet springt heeft een snor
No milk today
[/fluitmodus]
Haha, geen WIP van mij vandaag, ga zo weer wat knutselen, wel wat feedback van hier uit, ik vind de inzendingen steeds leuker worden
Mag je anderen helpen? Zo ja:
[afbeelding]
Inkoppertje
Probleem is alleen dat dat kille stijlvolle niet echt goed uitpakt op een standaard melkpak. Misschien die oude Apple kleuren d'r maar doorheen gooien ook nog.[/quote]
Al eens gedacht aan de slogan "Drink Different"?
Nik wijzigde dit bericht 12-02-2005 19:58 (64%)
EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 580EXII | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8L IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 | Fancier 6307 | Cactus V2 | Linkstar LF-400 & studio | 5-in-1 reflectiescherm | flitsstatieven | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3
Echt waar? 'k Heb dit hele topic doorgespit alvorens mijn ding te posten en'k ben niks soortgelijks tegen gekomen.quote:Znorro schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 19:54:
@ Thunder, Whizzcat had dat woordgrapje ook al gemaakt
quote:Pelle schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:24:
Tsjonge jonge zeg, weer vier (!) mensen die de startpost niet lezen
hioxz, senzuboon, ReD_FLaMe! en qwertyuiop in dit geval.
Mensen, leer eens lezen en gebruik thumbnails van maximaal 575px breed die evt. doorlinken naar een grote versie.
Srry
Hier een nieuwe poging (nog steeds een heavy wip (de begrensingslijntjes zijn nog een beetje raar, maar dat fix ik voor de final wel)):

Ben hierbij overigens wel geholpen door Flexus, die een stuk betere koei getekend heeft dan mij... Daarnaast heeftie ook de schuur getekend...
(of mag je niet met zn twee-en 1 inzending doen? kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb
Hehequote:Mellon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:29:
[...]
Lang leve paint! Als je dit een beetje leuk af maakt, dan geef ik je wel een hoge beoordeling wat betreft "creativiteit"
hioxz wijzigde dit bericht 12-02-2005 20:18 (21%)
Paint is tof...
Reg. datum: 06 maart 2001
Eerst nog even een wipje wat mijn idee ongeveer is.
* Ghoekzema huppelt nu eerst naar de bar om de hoek om een brEzAh fleSjA te haLa.
Geert.H wijzigde dit bericht 13-02-2005 01:01 (26%)
hahaha, LOL @ koe in boom, dit pak ziet er zeker grappig uit. de vraag is alleen of het zou gaan verkopenquote:hioxz schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:12:
[...]
Srry
Hier een nieuwe poging (nog steeds een heavy wip (de begrensingslijntjes zijn nog een beetje raar, maar dat fix ik voor de final wel)):
[afbeelding]
Ben hierbij overigens wel geholpen door Flexus, die een stuk betere koei getekend heeft dan mij... Daarnaast heeftie ook de schuur getekend...
(of mag je niet met zn twee-en 1 inzending doen? kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb)
[...]
Hehetnx, paint is tof idd
wie niet springt heeft een snor
Als je dus een melkpak moet gaan beoordelen, is het slim niet naar dit soort punten te kijken.
Maar goed, weer ontopic, ik ben aan de slag gegaan in Illustrator, en begonnen met overtrekken van de aangeleverde lijnen. Nu is mijn vraag, of ik puur en alleen de lijnen (kloppend) hier neer mag zetten, zodat andere deze kunnen gebruiken. Want het rammelde van de fouten in die PSD.
De GIF versie: http://www.upselen.nl/tf/melkpak_eps.gif
upselen wijzigde dit bericht 13-02-2005 18:25 (5%)
Reden: Linkje erbij.
Op grond van...
Reg. datum: 26 februari 2000
Mijn WIP:

WIP2: (bijna final denk ik)

Toch maar voor zwart gekozen. Past beter bij de sfeer vond ik. Ook goedkoper te drukken, 1 kleur
Oja, WIP2 heet wel final, maar ik bedenk later deze week vast nog wel iets erbij
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.