Hoofdcategorieën
Topicacties

[2d] Contest 2005 v2: Melkpak

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Nieuw Topic
Reparateur
Reg. datum: 28 september 2000

quote:
Ik mis eigenlijk de tekst 'May contain traces of nuts'

Ja en probeer het nu eens? .... ZET HEM UIT ZET HEM UIT!!!!

Een body om in te bijten.
Reg. datum: 03 april 2004

quote:
Mellon schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 22:29:
[...]

Had ik dus ook gedaan. Je komt dus tot de conclusie dat dat kruisje verkeerd is. Ook moet die ruimtes tussen die rechtopstaandebovenrand (scrabble!) niet uitgenknipt worden. Dit merk je helemaal als je het pakje open doet. Ik heb het een en ander even aangegeven in deze foto. Het pijltje wijst het misplaatste kruisje aan en dat gelige is het missende plakrandje. (Je kan dat plakrandje overigens niet ontwerpen: het komt alleen tevoorschijn zodra je het pak open doet)
[afbeelding]
Juist zo moet 'ie :D Zal al na te denken hoe het ook al weer in elkaar stak :P Tja, ik drink nooit melk eerlijk gezegd :| Maar dank voor de opheldering!

EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 580EXII | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8L IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 | Fancier 6307 | Cactus V2 | Linkstar LF-400 & studio | 5-in-1 reflectiescherm | flitsstatieven | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3

GoTverdomme! ;-)

quote:

Zoals gezegd, ik doe ook mee!
Klein WiPje van m'n SharkTale melk. :)

Modbreak:
Lees de startpost over het gebruik van thumbnails

Pelle wijzigde dit bericht 11-02-2005 09:22 (34%)

Reg. datum: 27 mei 2004

Ik doe ook mee! :)

WIP
http://img15.exs.cx/img15/1945/melkpak014cp.th.png

Niet erg origineel maar goed

Full Flavor
Reg. datum: 28 februari 2001

quote:
Cepheus schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:43:
Ik doe ook mee! :)

WIP
[afbeelding]

Niet erg origineel maar goed
Hoe verder in de verte, hoe lichter het is. Jouw lucht wordt in de verte steeds donkerder...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Ik weet nog niet of ik mee doe omdat ik momenteel wat drukjes heb. Maar ik kon het niet laten om stiekem ook een beta wipje te plaatsen

;)

Modbreak:
Lees de startpost over het gebruik van thumbnails

Pelle wijzigde dit bericht 11-02-2005 09:23 (30%)

jellejanvanveelen.nl

Tsjonge jonge zeg, weer vier (!) mensen die de startpost niet lezen :(
hioxz, senzuboon, ReD_FLaMe! en qwertyuiop in dit geval.

Mensen, leer eens lezen en gebruik thumbnails van maximaal 575px breed die evt. doorlinken naar een grote versie.
Een body om in te bijten.
Reg. datum: 03 april 2004

offtopic:
Tja, ik ben ook schuldig, maar, mijn plaatje was maar een paar kb, en ik weet dat ; ie te groot was, maar deze nieuwe template heeft toch "auto resize", en de oude layout werkt niet meer... Dus eerlijk gezegd zag ik het probleem niet in in die van mij... Maargoed, zal er op letten...

Ben weer bezig met een nieuwe wip, ditmaal op mijn werk :D Erg he? (ja sorry moest even wat zeggen anders was het een complete offtopic post).

EOS 30D | EOS 350D | BG-E2 | BG-E3 | E1 | 580EXII | 430EX | 17-55 /2.8 IS USM | 70-200 /2.8L IS USM | 10-22 USM | 50 /1.8 | Fancier 6307 | Cactus V2 | Linkstar LF-400 & studio | 5-in-1 reflectiescherm | flitsstatieven | 2x 2GB CF | MiniTrekker | Spider 3

Gekke ZBrush-verslaafde

proller; dat "auto resize" standaard aan staat wil niet zeggen dat iedereen het ook daadwerkelijk aan heeft staan.

* Aardbei. heeft een gloeiende hekel aan auto resize en heeft het uit staan

Aardbei. wijzigde dit bericht 11-02-2005 11:36 (30%)

"The probability of life originating on earth is no greater than the chance that a hurricane sweeping through a scrap-yard would have the luck to assemble a Boeing 747"

GoTverdomme! ;-)

quote:
proller schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:13:
[offtopic]Tja, ik ben ook schuldig, maar, mijn plaatje was maar een paar kb, en ik weet dat ; ie te groot was, maar deze nieuwe template heeft toch "auto resize", en de oude layout werkt niet meer... Dus eerlijk gezegd zag ik het probleem niet in in die van mij... Maargoed, zal er op letten...[/offtopic]

Ben weer bezig met een nieuwe wip, ditmaal op mijn werk :D Erg he? (ja sorry moest even wat zeggen anders was het een complete offtopic post).

Hmmm, dacht ik nu precies hetzelfde?
|:(

Edit: Hier dan een resized plaatje!
http://members.chello.nl/h.vanbeuningen/contestv2005/melkpak.jpg

No_F34R wijzigde dit bericht 11-02-2005 11:47 (10%)

Full Flavor

Het gaat niet alleen om de omvang, maar ook om de hoeveelheid die men moet downloaden. Niet iedereen heeft een snelle verbinding, en niet ieders plaatje staat op een snelle server. Daarom verklein ik mijn thumbnail en breng het aantal kleuren terug naar 4 of 8.

Hier versie 0.4:
http://www.iain.nl/extra/melkpak-0.4-klein.png

- verbeterde melkkan
- betere antialias
- meer tweakjes

todo:
- boom wordt koe
- melkkan moet nog verder verbeterd worden

c&c graag! :)

Bl@@T @@P!!!
Reg. datum: 22 juni 2004

@Mellon:

Misschien ipv direct uit de wei iets van direct uit de koe of direct uit de uier oid...

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

jellejanvanveelen.nl

quote:
ReD_FLaMe! schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 11:40:
Hmmm, dacht ik nu precies hetzelfde?
|:(
Het gaat er niet om wat je dacht, maar om het volgen van de regels. Het staat er toch niet voor niets?
One life, live it!

@Mellon
Beetje miereneuken maar goed, de handvatten van je melkbus zijn een beetje skewed. Op zich leuk maar de bovenkant van de hals is wel normaal dus mayb kun je daar iets mee.

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

Reg. datum: 27 mei 2004

Weer een WIP :*)

http://img208.exs.cx/img208/8332/melkpak037ay.th.png

Bl@@T @@P!!!
Reg. datum: 22 juni 2004

@Cepheus:

Op de onderkant staat to ipv tot.

Wel leuk btw dat je deze melk bevrore moet drinke ;)

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

Full Flavor

quote:
Cepheus schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 13:26:
U kunt dit pak melk met inhoud ook in een envelop sturen naar:
_/-\o_ Ziet er erg goed uit. Alleen lopen er nogal wat zaken half over de rand heen... Doe je dat expres?
quote:
MTWZZ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:39:
@Mellon
Beetje miereneuken maar goed, de handvatten van je melkbus zijn een beetje skewed. Op zich leuk maar de bovenkant van de hals is wel normaal dus mayb kun je daar iets mee.
Ze horen iets uit te steken geloof ik, dat probeerde ik na de bootsen, maar dat lukt me niet zo goed...

Reg. datum: 10 september 2001

Ik denk dat ik maar voor iets anders ga, zo te zien hebben meerdere mensen hetzelfde idee als mij gehad.

@Cepheus: mooi uitgewerkt tot nu toe, maar het is wel een beetje een mengsel van de melkpakken die hier voor al gepost zijn.

www.lichtsignaal.nl

http://members.home.nl/bastiaanv/melkpak_t.jpg
*klik*

Zo, eerste wippie en probeersel, dit is ter ere van mijn nieuwe iMac :p

Ik ben alleen nog niet tevreden over die "uiers". Die moeten eigenlijk een beetje het Apple'tje worden, maar dat lukt nog niet helemaal goed :+

Freedom is just another word for nothing left to lose
#bsmfh @ irc.tweakers.net! | De BSMFH Wiki!

Reg. datum: 10 augustus 2001

Een van de laatste WIP's:
http://home.student.utwente.nl/t.l.muilwijk/GoT/melkpak-small.png
*klik*
Wie heeft er nog op- of aanmerkingen? Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de grote letters van Coca Cola milk zo boven de rest van het pak hangen. Iemand een idee hoe ik dat kan verbeteren? Het lijkt nu niet echt één geheel.

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Reg. datum: 20 februari 2004

quote:
Sjeik schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:40:
Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de grote letters van Coca Cola milk zo boven de rest van het pak hangen. Iemand een idee hoe ik dat kan verbeteren? Het lijkt nu niet echt één geheel.

Leuk pak !

enne, misschien dat je de lettes ( even aannemende dat je photoshop gebruikt ) een lichte "outer glow" kunt geven, misschien dat je ze daarmee iets meer tot een geheel kan laten komen.
jellejanvanveelen.nl

Sjeik > dat ziet er alvast erg goed uit!
GoTverdomme! ;-)

quote:
Pelle schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 12:36:
[...]

Het gaat er niet om wat je dacht, maar om het volgen van de regels. Het staat er toch niet voor niets?
Dat snap ik toch ook wel... ;)

Eerste wip:
http://www.tomcomdesign.com/inet/melkpakkk-klein.jpg

Popfotografie:[ TomRoelofs.nl ]

quote:
Sjeik schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:40:
Een van de laatste WIP's:
[afbeelding]
*klik*
Wie heeft er nog op- of aanmerkingen? Het enige waar ik nu nog mee zit is dat de grote letters van Coca Cola milk zo boven de rest van het pak hangen. Iemand een idee hoe ik dat kan verbeteren? Het lijkt nu niet echt één geheel.

euh...voedingswaarde in aantal gram?

Ziet er goed uit

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: