Ok ... Hier de mijn Stacker... Het is allemaal nog wat simpel...
Ik wil hem graag 'strak' houden, geen toeters en bellen dus.
Spreekt voor zich:
Hier mijn Oowzoo fijna Hyper 6...
Die het voor mij mogelijk maakte om m'n 3500 NC rockstable op 2500 Mhz te krijgen:
Dit is de HD waar ik nog met bezig ben. Het is een 1 Gb schijfje. Ondertussen is hij allang kapot, het is teveel moeite om hem in de douche vol stoom enz open te maken omdat hij na 1 dag toch wel kapot zou zijn. Bovendien komt hij voor de sier in mijn kast. De ledjes komen er nog in. Er zit nu plexiglas op.
Met de boxex A64 koeler vloog hij er bij de 2400 Mhz al uit als ik een potje BF-DC. En dat leek verrekte veel op een thermische beveiliging. Het blokje was super heet... Ik kon het geen 5 sec aanraken, de warmte overdracht was er dus wel en airflow is er ook genoeg. 2 x 120 mm intake en 1 x 120 + 2 x 80 mm outtake. Ik moest dan een half uurtje wachten en ja hoor, dan deed hij het weer.
als ik hem probeerde aan te zetten als hij er net uitgeklapt was deed hij ook helemaal niks, net of de voedings kabel eruit lag... Weird...
Jup, en dit is mijn Huper 6 op mijn Neo2 die ook in de Startpost van het
[OC-939] De MSI K8N Neo 2 - OC Thread part 3 wordt gebruikt als voorbeeld, dat de Hyper 6 zonder problemen op de Neo2 past.
Specs:
- A64 3500 Newcastle
- MSI K8N Neo2
- 2 x 512 mb Corsair pc3200 XL Pro ... TCCD he

trekt het tot 260 Mhz 2.5 - 3 - 3 - 6 @ 1T
- 2 x Western Digital 120 Gb Sata - beide Raid Edition
- Asus 9600XT Video in/out
- Antec TruePower 480 W