Reg. datum: 16 oktober 2002
Mag ik vragen waar je die verf gekocht hebt ?quote:
[img]http://whatpulse.bounceme.net/sig/Maseo.png[/img]
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Mag ik vragen waar je die verf gekocht hebt ?quote:aik0n schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:03:
Een paintjob voor men laptop.
Als volgt te werk gegaan :
- Verwijderen anti-diefstal plaatje (3u)
- Demonteren (5u)
- Ontvetten (15min)
- Lichtjes opschuren (15min)
- Afplakken met fineline tape ed. (3u)
- Wegwerken grote beschadigingen met mastique en telkens terug opschuren. (4u).
- Spuiten + vernis (1u)
- Het nodige bak & droogwerk
- Montage (20min)
Ik had het oranje iets feller verwacht, maarjah als je moet kiezen tussen 200 verschillende tinten zie je op de duur het verschil niet meer
De verf is van Glasurit en het is Metallic. De kleurcode kan ik nog altijd wel eens opzoeken voor de geïnteresseerden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[img]http://whatpulse.bounceme.net/sig/Maseo.png[/img]

Luchtkoeling is voor brommers -- Spekjes

pretorian_nl wijzigde dit bericht 02-03-2005 17:38 (14%)
Digital Media Junkie
quote:pretorian_nl schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:16:
Mijn mediacenter is bijna klaar, maar ik wilde hem vast even showen. Enige aanpassing is nog een lichtgevende plexilaag tussen de kast en het front.
Ik ben van een zeer low budget kast (¤20) naar een fraai systeem voor in de huiskamer gegaan. Dit was de kast voor hij onder hande is genomen:
[afbeelding]
En zo ziet hij er nu uit.
[afbeelding]
Wat is er allemaal gedaan:
-Nieuwe voorkant van mdf en plexi.
-DVD speler gespoten, kast gespoten
-120mm fanhole boven cpu
-van ATX naar MATX met een horizontaal geplaatste voeding ipv verticaal
-lcd solderen en installeren (zal ooit nog een pled display worden)
Wat moet er nog gebeuren:
Gat tussen frontpaneel en de kast zelf opvullen met melkglas plexi en daaronder blauwe leds, zodat er een lichte blauwe rand ontstaat.
http://www.tweakers.net/gallery/121346/sys

Yellowneck wijzigde dit bericht 02-03-2005 16:59 (3%)
Specs or Specs
Meest recente aankoop: Sparkle Geforce 8800GT 512MB
Peugeot 308 fan?
Zandstralen lijkt mij het mooiste, maar moet je daar wel de beschikking voor hebben... wil je het op de voorkant of je zijkant van je PC?quote:dsog schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:14:
ff een kort vraagje:
ik heb een antec plusview 1000amg:
(outdated picture)
[afbeelding]
maar vind de front nogal saai.
A// ik ben op volgende afbeelding gestoten:
[afbeelding]
nu was m'n vraag: hoe plaats ik die't best op de front?
_stickervel 'spiegel'
_stickervel 'glow in the dark' (als zoiets bestaat, en mooi is uiteraard)
_stickervel bespoten met 'glow in the dark' spray van in de Gamma
_andere mogelijkheid
_gwn niet, tgaat nooit mooier zijn dan de current front
B// Iemand ervaring met zelfgemaakte Casebadges?
http://dano.nl.nu --- Nas Drovje zoekt blazers (sax,trompet,trombone etc) kijk op: http://www.nasdrovje.nl
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.
quote:peddro schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:42:
[...]
Zandstralen lijkt mij het mooiste, maar moet je daar wel de beschikking voor hebben... wil je het op de voorkant of je zijkant van je PC?
Heb je nu 2 delen van pc's aan elkaar gezet en daar wat ingebouwd??quote:Dos37 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was van deze machine de kap kwijt dus moest ik er zelf maar wat van maken het resultaat is hier te zien
quote:pretorian_nl schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:16:
Mijn mediacenter is bijna klaar, maar ik wilde hem vast even showen. Enige aanpassing is nog een lichtgevende plexilaag tussen de kast en het front.
Ik ben van een zeer low budget kast (¤20) naar een fraai systeem voor in de huiskamer gegaan. Dit was de kast voor hij onder handen is genomen:
[afbeelding]
En zo ziet hij er nu uit.
[afbeelding]
Wat is er allemaal gedaan:
-Nieuwe voorkant van mdf en plexi. (nog liggen, geen kosten)
-DVD speler gespoten, kast gespoten (spuitbussen ¤10)
-120mm fanhole boven cpu (incl fan en grill ¤20)
-van ATX naar MATX met een horizontaal geplaatste voeding ipv verticaal
-lcd solderen en installeren (zal ooit nog een pled display worden) (¤25)
al met al een leuk kastje voor ¤20+10+20+25=¤75)
Wat moet er nog gebeuren:
Gat tussen frontpaneel en de kast zelf opvullen met melkglas plexi en daaronder blauwe leds, zodat er een lichte blauwe rand ontstaat.
Heb er nu nog één liggen die ik binnekort ook maar eens ga modden
Empresa Brasileira de Aeronutica S.A.
Digital Media Junkie
quote:pretorian_nl schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:11:
Kast was de laatste die een winkel op voorraad had, denk niet dat die nog ergens te vinden is. Eigenlijk heb je ook alleen een desktop kast nodig, de volgende die ik ga ombouwen is een Aopen H340.
LCD kun je vinden bij: http://www.htvision.com/ (als je hem voor een htpc gaat gebruiken kan ik je een VFD adviseren, deze is namelijk erg slecht leesbaar op afstand)
Maar toch bedanktquote:(als je hem voor een htpc gaat gebruiken kan ik je een VFD adviseren, deze is namelijk erg slecht leesbaar op afstand)

Digital Media Junkie
(en een stuk duurderquote:pretorian_nl schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:41:
Wat je bij mij ziet is een LCD display, een VFD (of zelfs pled/oled, hoe je het ook wil noemen) display heeft een donkere achtergrond en oplichtende letters. Zoals bijvoorbeeld:
[afbeelding]
quote:pretorian_nl schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:41:
Wat je bij mij ziet is een LCD display, een VFD (of zelfs pled/oled, hoe je het ook wil noemen) display heeft een donkere achtergrond en oplichtende letters. Zoals bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
Digital Media Junkie
Intel E8200, 8GB DDRII, 8800GT
quote:pretorian_nl schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 18:13:
bestaan wel, zullen er waarschijnlijk niet goedkoper op worden:
http://www.tech5.nl/displays/94
Als ik een htpc ga maken (is nog niet helemaal zeker) zal ik ook een agp-riser nodig hebben, en misschien nog een pci-riser voor de geluidskaart. Op ebay staan wel pci's vanaf 5 euro ex verzendkosten. Voor agp zijn ze echter haast niet te vinden, alleen in combinatie met 2x pci. Ik denk dat ik ze ook maar zelf ga solderenquote:DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:32:
vandaag eerst bij funprice voor 17,50 een mobotje gehaald, een ABIT KT7A RAID.
nu alleen nog een socketA cpu, en dan kan k mn server afmaken.
ben ff bezig met en pci riser voor in die server.
is best lastig, 2x 120 soldeerpuntjes .
k zal wel pics posten als ie klaar is
De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?
Intel E8200, 8GB DDRII, 8800GT
Goedkoop zijn ze niet idd:quote:DaNiEl KuNsT schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:19:
agp risers zijn idd haast niet te vinden, heb k ook al eens gezocht. en als je ze vind, alleen in amerika en dan kosten ze je meer dan 50$. maar als je ze ergens goedkoop in NL vindt.... k hou me aanbevolen
brinkdinges wijzigde dit bericht 03-03-2005 21:22 (9%)
De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 10
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos