Dat doe ik ook idd. Record uitgang gaat echt niet hier. Dan komt het veel te hard binnen op mijn laptop en is het zwaar overstuurd.quote:
Music is an expression of pure emotion
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ... deel XIII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 81 82 83 84 last
[Nieuw Topic]Dat doe ik ook idd. Record uitgang gaat echt niet hier. Dan komt het veel te hard binnen op mijn laptop en is het zwaar overstuurd.quote:Fewture schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 12:25:
Ik neem op met Wavelab. Verder heb ik m'n monitor out op m'n line in zitten van m'n PC. Vaag ik weet het, maar het werkt super relaxed (record level instellen op je mixer) en het geluid is altijd perfect.
quote:Michali schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:57:
[...]
Dat doe ik ook idd. Record uitgang gaat echt niet hier. Dan komt het veel te hard binnen op mijn laptop en is het zwaar overstuurd.
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
quote:BezurK schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 13:44:
[...]
Of is harddance gewoon de verzamelnaam voor al die "hardere" stromingen?
Klopt ja. In mijn laptop zit een geintegreerde geluidskaart van het merk bagger, een line-in zit er niet op. En om nou steeds een pc naar mijn kamer te slepen vind ik ook niet echt alles. Het gaat wel zo. Ik heb echter wel het geluids niveau van mijn mic echt op een klein stukje boven helemaal uit staan en daarnaast staat het output volume van mijn mengpaneel ook nog eens behoorlijk zacht. Alleen zo kan ik dus normaal opnemen. Het is nog steeds een slechte kwaliteit, maar niet echt overstuurd zo (over het algemeenquote:BezurK schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:03:
[...]
Dat komt denk ik doordat je het opneemt met je mic-in ipv je line-in. Mic-in heeft een veel lagere impedantie en overstuurd dus idd snel als je er een vol line-in signaal over gooit. De meeste laptops switchen trouwens automatisch tussen line en mic a.d.v. de signaalsterkte. Althans, mijn powerbook doet dat en volgens mij mijn oude Toshiba ook...
Maar ik moet toegeven dat het idd een vrij handige oplossing is om je booth-out te gebruiken als rec-out zodat je on-the-fly het opneem-volume kan aanpassen
je kan bij mij hosten als je wilt, mail me ff: info monkeytail flashin.nlquote:Om even terug te komen op een vorige post van mij, heeft iemand ms een tip kwa webspace waar ik een set van mij online kan zetten?
kwestie van kunnen misschien? ik heb hier thuis een 2 tal reloop 1020 tafels staan, daar werkt het prima mee. Daarnaast heb ik nog op diverse technics 1210 (ook de mk2) gedraait. Werkt perfectquote:BezurK schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:57:
[...]
Om over een super OEM nog maar te zwijgen
Since the dawn of time....
hmm..je zou haast denken dat er verschillende manieren zijn gebruikt om de platter aan de pin te krijgen. als ik de platter van mn tafel afhaal en ik zet de speler aan dan draait die pin. ik neem aan dat die bij jou ook gewoon draait?quote:savale schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:51:
[...]
ps... goed voor je vingerspieren dat afremmen op de pinMoet zeggen dat mn super OEM bak er niets van merkt hoe hard ik ook knijp
Bij mij wel iig. Maar om hem zo echt te kunnen afremmen, moet je -of ongeloofelijk sterk met je vingers zijn -of een bagger motor hebben. De motors in mijn tt's zijn al aardig slapjes, en nog krijg ik er vrij weinig beweging in als ik de pin pak.quote:exir schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:56:
[...]
hmm..je zou haast denken dat er verschillende manieren zijn gebruikt om de platter aan de pin te krijgen. als ik de platter van mn tafel afhaal en ik zet de speler aan dan draait die pin. ik neem aan dat die bij jou ook gewoon draait?
quote:exir schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:47:
[...]
kwestie van kunnen misschien? ik heb hier thuis een 2 tal reloop 1020 tafels staan, daar werkt het prima mee. Daarnaast heb ik nog op diverse technics 1210 (ook de mk2) gedraait. Werkt perfect
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Marconi - Strange but True (A-side Mix) [Rinse Records / Rinse01] Alex Under - Las Bicicletas [Trapez / Trapez047] Elextrixx - Frequenzstörung (Oscar Remix) [KarateMusik / KM005] John Tejada - Flight to Tokyo [Poker Flat Recordings / PFR52] The Dose - Climate is Rising [Fumakilla / FK013] Dirt Crew - Lasgo [Dirt Crew Recordings / DIRT 002] Steve Bug - Loverboy (Guido Schneider Remix) [Poker Flat Recordings / PFR50] Alter Ego - Raw (Vincent van Dance Rework Remix) [Klang Elektronik / KLANG 89] Maral Salmassi feat. ASCII Disco - Banana Man (Dave DK Remix) [Television Records / Tele-14] The Gadgets - Let us into your System (Alkaloid Docking Station Mix) [ELP Medien & Verlags GmbH / ELP 33030.5] Electrixx - Turn around Baby (Oscar Remix) [Karate Klub / KK002] Mathew Jonson - Decompression [Minus / MINUS 24] Marco Carola - Secret Supply [Domestic Minimal Noise / DOMINO 002] |
de motor in mn reloopjes zijn nog krachtig genoeg. en veel moeite hoef ik niet te doen voor het corrigeren. vastpakken en heeel iets klemmen of vastpakken en heeel iets mee draaien is veelal voldoende voor goed resultaat. maar het kan dus inderdaad verschillend zijn per type draaitafel. Ik ben van plan binnenkort over te gaan op de Reloop RP-5000 M3D. Is er iemand hier die deze type tafelf heeft? zo jah dan wou ik graag ff weten of de manier van corrigeren ook mogelijk is met dezequote:Michali schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:10:
[...]
Bij mij wel iig. Maar om hem zo echt te kunnen afremmen, moet je -of ongeloofelijk sterk met je vingers zijn -of een bagger motor hebben. De motors in mijn tt's zijn al aardig slapjes, en nog krijg ik er vrij weinig beweging in als ik de pin pak.
exir584 wijzigde dit bericht 10-02-2005 17:22 (19%)
quote:exir schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:20:
[...]
de motor in mn reloopjes zijn nog krachtig genoeg. en veel moeite hoef ik niet te doen voor het corrigeren. vastpakken en heeel iets klemmen of vastpakken en heeel iets mee draaien is veelal voldoende voor goed resultaat. maar het kan dus inderdaad verschillend zijn per type draaitafel. Ik ben van plan binnenkort over te gaan op de Reloop RP-5000 M3D. Is er iemand hier die deze type tafelf heeft? zo jah dan wou ik graag ff weten of de manier van corrigeren ook mogelijk is met deze
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
quote:OverSoft schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:33:
[...]
Euhm, die reloopjes die jij hebt zijn:
a) Beltdrive
b) Ontzettend slap
Daar is het niet moeilijk om aan die pin af te remmen. En bij de RP-5000 is het absoluut niet makkelijk om zo te corrigeren of je moet een tang mee nemen
quote:Slizer schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:57:
Berzurk.
Wat een retevette tracklist, ik kan hem alleen niet downloaden!
Ruim 75% van de platen in die mix heb ik ook
Verzamelnaampje voor hun 'harddance" zaal op een feest. Vroeger deed udc voornamelijk uk hh. Nu ook hardcore oldskool hardstyle tc. Dus zochten ze naar een naam voor die zaal. Dus harddancequote:Raven_ schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 14:18:
[...]
Harddance is gewoon een verzamelnaam ja. Maar niet voor ALLE hardere stromingen
Het is eigenlijk door UDC verzonnen (dacht ik), maar word nu steeds vaker gebruikt
100% No Soul Guaranteed
quote:Low-Fi schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:45:
[...]
Verzamelnaampje voor hun 'harddance" zaal op een feest. Vroeger deed udc voornamelijk uk hh. Nu ook hardcore oldskool hardstyle tc. Dus zochten ze naar een naam voor die zaal. Dus harddance
Volgens mij dan. Het is dus geen muziekstroming idd

Is het doel van elk spel het nabootsen van het leven, of was het andersom? - Loesje
quote:BezurK schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:16:
[...]
Tsja, het zou kunnen. Kan me alleen echt niet voorstellen dat het prettig corrigeert, laat staan dat het heel precies is. Je kan toch beter de buitenkant pakken lijkt me, dan heb je een soort heftboomwerking en dus minder kracht nodig EN meer precisie(lijkt mij)
Maar ik heb ondertussen vandaag weer even een setje opgenomen
Moest een demootje hebben want ik ga (cq wil) binnenkort mee doen aan een DJ contest hier in de buurt (Leusden DJ Awards in de IJsbreker - Leusden). Ik maak alleen in deze set rond 35:33 een ernstige fout, echt balen
Nu twijfel ik of ik deze wel zal gebruiken... Wat zeggen jullie?
William Tech live @ Pennyroad - 10-02-2005
Tracklist:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Marconi - Strange but True (A-side Mix) [Rinse Records / Rinse01] Alex Under - Las Bicicletas [Trapez / Trapez047] Elextrixx - Frequenzstörung (Oscar Remix) [KarateMusik / KM005] John Tejada - Flight to Tokyo [Poker Flat Recordings / PFR52] The Dose - Climate is Rising [Fumakilla / FK013] Dirt Crew - Lasgo [Dirt Crew Recordings / DIRT 002] Steve Bug - Loverboy (Guido Schneider Remix) [Poker Flat Recordings / PFR50] Alter Ego - Raw (Vincent van Dance Rework Remix) [Klang Elektronik / KLANG 89] Maral Salmassi feat. ASCII Disco - Banana Man (Dave DK Remix) [Television Records / Tele-14] The Gadgets - Let us into your System (Alkaloid Docking Station Mix) [ELP Medien & Verlags GmbH / ELP 33030.5] Electrixx - Turn around Baby (Oscar Remix) [Karate Klub / KK002] Mathew Jonson - Decompression [Minus / MINUS 24] Marco Carola - Secret Supply [Domestic Minimal Noise / DOMINO 002]
savale wijzigde dit bericht 10-02-2005 22:44 (3%)
::: I like it loud :::
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
OverSoft wijzigde dit bericht 10-02-2005 23:27 (5%)
Helemaal goed dit. Ik was het concept al helemaal vergeten: rond de zomer kon je er toen een paar gratis nummers downloaden in afwachting van de echte shop... Maar dit ziet er leuk uit, ik heb het geld er best voor over als ik een goede kwaliteit mp3 krijg en daar verder geen moeite voor hoef te doen.quote:2mb schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:30:
ID&T is met hun nieuwe webshop http://beta.dance-tunes.com/ wel goed bezig, hier de EncSpot resultaten van een mp3tje dat ik net bij ze heb gekocht:
[afbeelding]
Betaling ging prima via sms, wel 1,10 euro maar dat vind ik nog wel meevallen.
Hebben jullie er al eens wat gekocht?
Here I am, so what are you 2 other wishes?
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
quote:savale schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:45:
[...]
Is het een dj contest met publiek? Hoe laat draai je etc? Ik vind de opbouw wat aan de voorzichtige kant. de platen rond de 30 min en de 45min zijn lekker dansbaar... Ik zou daar iets meer op inspringen bij een dj contest. Beetje steviger als je niet als eerste draait natuurlijk.
edit: btw loop je nu tips te geven, maar tis redelijk in de buurt dus wie weet schrijf ik me ook even in
quote:BtM909 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 00:12:
Krijg net een linkje van een (nieuwe ??) webshop: http://www.freaky.nl/
Platen lijken redelijk goedkoop
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ... deel XIII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 81 82 83 84 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius