Beste BlauweBeer, Je hebt zojuist een officiële waarschuwing gekregen
How to Become a DJ... deel XIII
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 81 82 83 84 last
Nieuw TopicDownload hier
Als iemand een betere host weet, graag
Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3
quote:BlauweBeer schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:14:
Hey,
ik wil graag een mixtafel kopen, maar heb slechts een erg klein budget. Ik twijfel tussen de volgende 2 tafels:
http://www.htfr.com/more-info/?catno=MR84365
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11165
Ik heb bijzonder weinig ervaring, maar twijfel of die op New Line wel de extra 150euro waard is.
Wat denken jullie?
Bij de eerste link krijg je volgens mij maar 1 tafel. Als beginnerssetje kan ik echt 2x Reloop RP4000 m3d aanraden, en daarbij een Gemini PS626i mixertje dus (Intermediate setje van Dré)
Het is eenmaal een dure hobby, en voor minder heb je gewoon geen degelijk apperatuur...
Pounding techno music!
Reg. datum: 08 november 2000
quote:savale schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:43:
Ze kunnen wat mij betreft die plaat lekker in hunreet douwen
Precies, ik zou het gewoon sturen. Uit de mails kan ik opmaken dat ze het allemaal niet zo serieus nemen. En dan denk ik dat je gewoon hard terug kan zijn. Dan zullen ze zich wel even achter de oren krabben, en de volgende keer de klanten wel netjes behandelen.
Dit soort acties nekt zon bedrijf aardig. En de woorden gaan dan snel van de een op de ander.
quote:Triple-D schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:33:
[...]
Precies, ik zou het gewoon sturen. Uit de mails kan ik opmaken dat ze het allemaal niet zo serieus nemen. En dan denk ik dat je gewoon hard terug kan zijn. Dan zullen ze zich wel even achter de oren krabben, en de volgende keer de klanten wel netjes behandelen.
Dit soort acties nekt zon bedrijf aardig. En de woorden gaan dan snel van de een op de ander.
Precies, lekker slim van zo'n bedrijf om zo met je klanten om te gaan in een markt waar de competitie gewoon moordend is. Ik snap dat soms echt niet hoor, wil dan niemand meer geld verdienen tegenwoordig? Juist als het zo slecht gaat met de economie gooit de gemiddelde werknemer er met de pet naar.
Net als laatst (waarschuwing: offtopic
"Meneer, je hebt dat horloge niet hier gekocht dus we gaan 'm ook niet verstellen. Als we dat voor iedereen gaan doen is het eind zoek"
WTF? Ik had nog niet eens over geld gepraat, ik was er al lang vanuit gegaan dat ik ervoor moest betalen, voor niets gaat de zon op toch?
Wat een idioot. Ik zei ook "ok, als je geen geld wil verdienen, prima, ga ik wel even naar de concurrent verderop"... Je had z'n kop moeten zien, priceless
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
RAR Han - Live @ Smoking & Spinning, His Bedroom (16-02-2005).rar
Tracklist:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| 01: Swayzak - Bergerie [!K7] 02: Steve Bug - Loverboy (Re-Worked By Steve Bug Feat. Cassy) [Poker Flat] 03: Josh Wink - Freak (Freak Tweek Mix) [Ovum Promo] 04: Nathan Fake - Dinamo [Traum Schallplatten] 05: Cari Lekebusch - Drum & Noise Style [Hybrid Prod] 06: Hugg & Pepp - Strumpa [Dahlbäck] 07: The Youngsters - Confusion (James Swayzak Remix) [F Communications] --- 08: Remy - Scrambled (Nathan Fake Remix) [Astral Music] 09: Alden Tyrell - Disco Lunar Module [Clone] 10: Dave Clarke ft. Chicks On Speed - What Was Her Name? (Blackstrobe Remix) [Skint] 11: Panash - Jack 2 Jack (Jesper Dahlbäck Remix) [Turbo] 12: The MFA - Motherload [Precinct] 13: Infusion - Love & Imitation [Polaroid] 14: Petter - All Together [Border Community] |
Amen!
Reg. datum: 03 januari 2004
en ben ook vol intresse om zelf een beetje voor de hobbie te gaan draaien
en heb zojuist een paar vinyls besteld.
bij http://www.decks.de/
Maar aangezien ik niet zo held in de duitse taal ben,
Vraag ik me af waar ik het geld naar over moet maken.
zie hier verschillende nummers staan maar kan er zo 1,2 3 niet het bankrekening nummer vinden.
Bankverbindung
Inhaber: Rupnow & Schmidt GbR
Bank: Deutsche Bank
BLZ: 130 700 24
Kontonummer: 703 56 11
IBAN: DE 55 1307 0024 0703 5611 00
SWIFT/BIC: DEUTDEDBROS
IBAN = International Bank Account Number
Kan je via internetbankieren overmaken.
Amen!
Reg. datum: 03 januari 2004
quote:TheNozem schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 18:41:
IBAN: DE 55 1307 0024 0703 5611 00
IBAN = International Bank Account Number
Kan je via internetbankieren overmaken.
oke bedankt,
weer wat geleerd.
Zoals de aanschaf van nieuwe gear? Binnenkort (ongeveer een weekje denk ik) kan ik hier een Ecler Nuo 5 en een Soundcraft Spirit Folio SI tegemoet zien komenquote:savale schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:18:
zo ben mijn frustraties weer even kwijt voor vandaag... we kunnen beter wat nuttigere dingen bespreken denk ik
Flake wijzigde dit bericht 22-02-2005 23:32 (42%)
Cool, ik heb ook een Spirit Folio gehad, een 16/2 als ik het me goed herinner. Goed mengtafeltje!quote:Vash schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:31:
[...]
Zoals de aanschaf van nieuwe gear? Binnenkort (ongeveer een weekje denk ik) kan ik hier een Ecler Nuo 5 en een Soundcraft Spirit Folio SI tegemoet zien komen
BezurK wijzigde dit bericht 23-02-2005 01:08 (2%)
Reden: typo
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
Lekker Setje hoor......! keep up the good work.quote:Empathy schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:50:
Iemand nog gehoefte aan wat hardtrance geweld? De overgangen zijn niet altijd even netjes, maar over het algemeen is het allemaal goed luisterbaar
Download!
Tracklist:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 E-Nomine - Vater Unser (Mellow-D Remix) Mike Robbins - Are You A Freak (Marcel Woods Remix) Cloud Nine - Transmission (G&M Project Remix) Tony De Vit Ft. Niki Mak - Give Me A Reason (Guyver Remix) Atlantic Wave - Kataklisma (Luca Antolini Hard Mix) JS Ten - Changes (J.K. Walker Remix) Rapha - Get Back Cloud Nine - Transmission (J.K. Walker Remix) Derb - D.F.C. (Scot Project Remix) Arome - Visions Of Paradise (Original Mix) Cybermasters - Space Transfer (Original Mix)
Yesterday was yesterday, if you try to recapture it you will only loose tomorrow....
En ik mag nu gedag zeggen tegen mijn dikke bankrekening
Then again: morgen is mijn Nuo 5 binnen als het goed is
Flake wijzigde dit bericht 23-02-2005 16:50 (46%)
't is gewoon eng hoe snel jij van gear wisseltquote:Vash schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 14:25:
Marcel Woods remix van Are You a Freak? De Silvio Ecomo remix is echt
En ik mag nu gedag zeggen tegen mijn dikke bankrekening
Then again: morgen is mijn Nuo 5 binnen als het goed is
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
Het mooie is wel dat ik nu ff verder heb kunnen sparen en waarschijnlijk voor een Nuo5 en 2x Pioneer CDJ-800 ga.
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Prijzig zon Nuo5... Als ik ooit het geld bij elkaar sprokkel wil ik deze mixer zeker wel kopen. Maar Ecler komt binnenkort dus ook met de Nuo3 en Nuo4, dus als je niet zoveel kanalen gebruikt, kun je daar ook natuurlijk op wachtenquote:OverSoft schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:05:
Zo, het auto probleem is opgelost (tenminste, voor zover dat mogelijk is)...
Het mooie is wel dat ik nu ff verder heb kunnen sparen en waarschijnlijk voor een Nuo5 en 2x Pioneer CDJ-800 ga.
Pounding techno music!
(2x draaitafels, 2x cdspelers, 1x ableton), maar ik vind het zo handig dat ik voor alles een aparte schuif heb, en niet met knopjes moet gaan zitten pielen.
Maar ik weet eigenlijk niet of op de Nuo3 of Nuo4 wel een effecten gedeelte zit.
Girls with an ass like this, don't talk to guys with a face like yours
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
quote:Empathy schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 17:04:
[...]
't is gewoon eng hoe snel jij van gear wisselt
Valt toch best mee? Hoe snel Reind het doet, dat is pas eng
Mijn V700 heb ik al jaren inmiddels, die PT-2400's waarmee ik ben begonnen heb ik een halfjaartje geleden vervangen en die XTC die er nu staat is een jaar, anderhalf jaar oud. Zodra ik de Nuo 5 zag was ik direct geïnteresseerd. Als er niks irritant is aan dat ding dan denk ik dat ik mijn definitieve set te pakken heb (2xAcura's, CDJ-800's, Nuo 5 en een V700). Maar die V700 zal ook vast wel de pijp uit gaan, daar komt dan een V900 voor in de plaats.
Nou vooruit dan: http://www.xs4all.nl/~lrvk/lejo/dj.htmlquote:
My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

[papegaai uit martini-reclame]
Oeh baby ah baby yeah baby
[/papegaai uit martini-reclame]
En ja, de Acura's zijn een beetje stoffig. Komt ervan als je draaitafels koopt zonder dat er stofkappen voor zijn
Flake wijzigde dit bericht 24-02-2005 14:17 (22%)
Reg. datum: 24 januari 2000
ik wil trouwens voor mijn OEM's zelf stofkappen gaan bouwen van plexiglas
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 81 82 83 84 last
Dit topic is gesloten.