Music is an expression of pure emotion
Pounding techno music!
Boven op de mixer, of zo is het bij mijn mixer althans. Die aan de achterkant zit er enkel op om het RIAA filter aan / uit te zetten.quote:Swandertj schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:16:
Heel eventjes een vraagje over de DMX06. Ik ben van plan om op deze mixer 2 TT's aan te sluiten en ook nog 1 cd speler. Maar op de mixer zelf zit dus een phono/line in switch, maar ik heb dus in de guide gezien dat er ook zo'n knopje op de achterkant zit. Als je dus tijdens een mix wilt wisselen van turntable naar cd speler (je draait op chan 1, en je wilt dus op chan 2 gebruik maken van een cd speler) moet je dan beide knopjes omzetten of is de knop die op de mixer zelf zit (boven de fader) al genoeg?
Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries
Reg. datum: 24 januari 2000
Download!
Tracklist:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| E-Nomine - Vater Unser (Mellow-D Remix) Mike Robbins - Are You A Freak (Marcel Woods Remix) Cloud Nine - Transmission (G&M Project Remix) Tony De Vit Ft. Niki Mak - Give Me A Reason (Guyver Remix) Atlantic Wave - Kataklisma (Luca Antolini Hard Mix) JS Ten - Changes (J.K. Walker Remix) Rapha - Get Back Cloud Nine - Transmission (J.K. Walker Remix) Derb - D.F.C. (Scot Project Remix) Arome - Visions Of Paradise (Original Mix) Cybermasters - Space Transfer (Original Mix) |
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
Grotendeels mijn style, wat ik zelf ook draaiquote:Empathy schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:50:
Iemand nog gehoefte aan wat hardtrance geweld? De overgangen zijn niet altijd even netjes, maar over het algemeen is het allemaal goed luisterbaar
Download!
Tracklist:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 E-Nomine - Vater Unser (Mellow-D Remix) Mike Robbins - Are You A Freak (Marcel Woods Remix) Cloud Nine - Transmission (G&M Project Remix) Tony De Vit Ft. Niki Mak - Give Me A Reason (Guyver Remix) Atlantic Wave - Kataklisma (Luca Antolini Hard Mix) JS Ten - Changes (J.K. Walker Remix) Rapha - Get Back Cloud Nine - Transmission (J.K. Walker Remix) Derb - D.F.C. (Scot Project Remix) Arome - Visions Of Paradise (Original Mix) Cybermasters - Space Transfer (Original Mix)
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
Ecler dus vanaf nu ook aan het rijtje toegevoegd van test gear leveranciers.
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Heb even gekeken of je nog op de WayBack machine staat (www.archive.org), maar da's helaas niet zo. Heb je wel even toegevoegd daar, zodat je alsnog een lichte vorm van backup hebtquote:Reind schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 01:34:
Vandaag ook nog leuk nieuws....... er lag een ecler nuo5 op het postkantoor voor een review.
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
Ik had voor ruim 120 euro aan platen besteld bij dancegrooves:
ik had ook een holle plaat ontvangen waar absoluut niet mee te scratchen valt. Ok de plaat mocht kosteloos terug naar dancegrooves en ze zouden me kosteloos een nieuwe versturen als de plaat in originele verpakking terug zou komen. Goede service dacht ik zo!
Voor 1 plaat leek het mij onnodig om deze in een doos oid te doen. dus gewoon de plaat in orignele hoes opgestuurd met wat makkelijk te verwijderen tape (was een gladde hoes) wat blanko a4tjes opgeplakt waar adres + tpg poststicker op kon.
Nu hebben zij de hoes kwijtgemaakt omdat het verpakkingsmateriaal was volgens hun. Dus ze hebben hem zonder originele hoes ontvangen vinden zij. Nu kan ik mijn holle plaat weer terug krijgen voor 4,95 verzendkosten zonder de originele hoes.
Is dat onredelijk of wat?
sorry tis n ietsjepietsje offtopic, maar ja laat wel even zien hoe flauw mensen kunnen zijn
savale wijzigde dit bericht 22-02-2005 11:54 (6%)
::: I like it loud :::
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Reg. datum: 08 november 2000
quote:Triple-D schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:08:
Ik zou even een mailtje terug sturen dat je je ervaringen even op de fora zal posten.
Hoe kun je zoiets neerzetten zonder dat die man een reden heeft dat ik onredelijk bezig ben? (als ik hem ga bedreigen dan kan ik zeker fluiten naar mijn plaat)
is dit iets?
"Ik betreur het zoals u met uw klanten omgaat. Als u mij een goede beschrijving had gegeven over het verpakken en ik had het dan toch niet goed verpakt, dan heeft u reden tot klagen.
Ik heb gedaan wat mijn inziens het beste was.
Ik hoop dat u nog van gedachten zal veranderen. Anders verliest u in ieder geval mij als klant en waarschijnlijk nog vele anderen door middel van uw eigen forum en andere dj forums.
mvg, Sander "
savale wijzigde dit bericht 22-02-2005 13:44 (40%)
Dit zou ik er niet neerzetten... dit komt een beetje dreigend over en dat zal zeker geen positieve bijdrage leveren aan jouw situatie.quote:savale schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:18:
[...]
... en waarschijnlijk nog vele anderen door middel van uw eigen forum en andere dj forums.
Canard wijzigde dit bericht 22-02-2005 14:03 (23%)
[waar ben je?] ... [racebak] ... [blubberbak]
quote:Canard schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:03:
[...]
Dit zou ik er niet neerzetten... dit komt een beetje dreigend over en dat zal zeker geen positieve bijdrage leveren aan jouw situatie.
Daar geef ik Canard gelijk in.
Zoiets zou voor mij als een bedreiging overkomen en ik zou me best wel afgeperst voelen. Zeg gewoon dat je het jammer vind dat het op deze manier moet verlopen, en als je de situatie uitlegt dat ze je hopelijk snappen.
Swandertj wijzigde dit bericht 22-02-2005 14:08 (5%)
Pounding techno music!
Ik ben benieuwd, ik heb er zelf namelijk een. Zelf ben er ik erg tevreden mee iig. Ik had mischien iets meer vrijheid kwa snelheids en diepte van de effecten gewilt, maar ze zijn wel allemaal goed bruikbaar en klinken erg lekker.quote:Reind schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 01:34:
Vandaag ook nog leuk nieuws....... er lag een ecler nuo5 op het postkantoor voor een review.
Music is an expression of pure emotion
"Hoi Sander
Dat is prima, maar niet de origele verpakking. Wie zegt me nu dat de plaat
niet krom is geworden door de dramatische verpakking bij de retour?
Er zijn redenen voor onze eisen. Ik heb geen zin om in herhaling te blijven
vallen. Ik zal nog een keer mn mail met aanwijzingen voor retour hier
plakken:
----
Stuur 'm in originele verpakking met de factuur en probleem beschreven
(printje deze mail is prima) maar terug naar bla bla bla.... "
vooral dat stukje over ONZE EISEN.
er staat alleen wat er verzonden moet worden... niet HOE. maar ja daar is hij het niet mee eens...
bedoel kreeg een mega doos met platen en om nou voor 1 plaat zo n grote doos te nemen
Ik probeer aardig te blijven, maar na een paar meeltjes raakt mijn geduld wel een beetje op
"You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit.
It's about how hard you can get hit and keep moving forward.
How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!"
Bij computerzaken staat dat ook altijd in de RMA-voorwaarden; dat retourzendingen degelijk verpakt moeten zijn, dus aan de ene kant kan ik me wel voorstellen dat als het beschadigd aankomt (en daar ben ik wel zeker van, met gebogen hoeken ofzo) dat ze moeilijk gaan doen.
Ze kunnen wat mij betreft die plaat lekker in hun
Reg. datum: 04 juni 2001
kom hier alleen kijken voor jullie mixen
StephanL wijzigde dit bericht 22-02-2005 14:54 (6%)
quote:StephanL schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:52:
offtopic:
kom hier alleen kijken voor jullie mixen![]()
zal wel wat meer ontopic gaan dan dat geklaag over webwinkels
savale wijzigde dit bericht 22-02-2005 14:56 (20%)
quote:savale schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:43:
Ja achteraf had ik het misschien beter anders kunnen verpakken. Maar ja een dunne envelop komt toch ook heel aan...waarom dan zoiets veel stevigers niet?
mja dunne enveloppen gaan in postzakken;
een plaat past niet door de brievenbus dus gaat als pakketpost en ik weet dat die morons die dingen altijd op de hoeken zetten.. heel irritant
Ja dat is natuurlijk niet bijster slim van die knul die hem openmaaktequote:Maar het punt was volgens mij niet dat er iets beschadigt is geraakt, maar meer het punt dat hij de originele hoes zag als verpakkingsmateriaal dus deze kapot heeft gemaakt tijdens het "openen" en toen maar mij de schuld heeft gegeven omdat de originele hoes er niet bij zat
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 81 82 83 84 last
Dit topic is gesloten.