overigens draai ik mijn plaatjes meestal onder m'n alias 'Ener-G'
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ... deel XIII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 81 82 83 84 last
[Nieuw Topic]"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
quote:Fewture schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:52:
Zijn er hier mensen die Ableton in hun sets gebruiken btw? 2 laptops met Ableton en FS + 3 decks en je kan zo ongeveer doen wat je wil..
Ik ben er nu net mee begonnen en ik moet zeggen dat ik het licht gezien hebMy god wat een mogelijkheden zeg..
Wat zeg je: draai je alleen hits van Danny Christiaan?quote:Chiron schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:03:
Als je toch bezig bent... voeg mij ook even toe
overigens draai ik mijn plaatjes meestal onder m'n alias 'Ener-G'
You've moved up on my notch-list. You now have 1 notch...
Hell Yeah, ik heb FoOL z'n ondertitel weer gestolen (maar dan mooier :D)
ik pruts alleen af en toen wat acapalla's via live in mn mix. Verder gebruik ik het nog niet. Vertel dan eens hoe jij dat goed doet. De hele tijd tappen oid?quote:Fewture schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:52:
Zijn er hier mensen die Ableton in hun sets gebruiken btw? 2 laptops met Ableton en FS + 3 decks en je kan zo ongeveer doen wat je wil..
Ik ben er nu net mee begonnen en ik moet zeggen dat ik het licht gezien hebMy god wat een mogelijkheden zeg..
::: I like it loud :::
quote:BtM909 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:25:
Wat zeg je: draai je alleen hits van Danny Christiaan?
quote:Zelf draai ik melodieuze funky techhouse/progressive/tribal/techno als 'eigen' stijl, geen idee in wat voor hok ik dat moet stoppenDe ene keer stop ik er wat meer 'progressive' in en de andere keer wat steviger techno, hangt af van het soort feest, de sfeer, publiek en mijn humeur..
Voor de rest Mainstream/Urban (Onder Urban versta ik dus niet alleen R&B, maar gewoon R&B House Rock en Classics doorelkaar heen gemixed), Drum 'n Bass (van intelligent tot hardstep/pressure) tot alles wat maar een beetje fatsoenlijk betaalt(studentenfeestjes/bruiloften/cafe's e.d.)
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
quote:gomaster schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:26:
[...]
ik pruts alleen af en toen wat acapalla's via live in mn mix. Verder gebruik ik het nog niet. Vertel dan eens hoe jij dat goed doet. De hele tijd tappen oid?
quote:Slizer schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:02:
Mag ik www.decks.de aanraden?
Geweldige zaak, goedkope platen, lage verzendkosten goed technoaanbod!
quote:Fewture schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:44:
[...]
Nou ik ben pas net bezig ermee dus ik kan het je niet vertellen.. Ik heb nu iig in een middagje redelijk wat eruit gekregen dat op techno lijkt
Hoe je het in je set propt ben ik nog niet helemaal uit. Het kan iig met een Xone 92 of met een midi controller.
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
Reind wijzigde dit bericht 08-02-2005 01:22 (7%)
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
quote:BezurK schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:08:
Ik las in de Macworld vandeweek dat Live binnenkort volledige MIDI ondersteuning heeft. MIDI-sequencing that is!
Dus voortaan met Ableton je MIDI live sequencen zoals dat nu met disk-audio kan
http://www.smsusenet.nl - De snelste manier om op UseNet te komen
quote:Fewture schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:54:
[img=http://www.xs4all.nl/~fewture/sandorvenninkdemo.jpg][/img]
last night i played high stakes toilet Poker: i sat down, splashed the pot with my all-in bet and got a royal flush on the river.
Hmmmquote:Empathy schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:57:
Vanmiddag ff een mix van 55 mins in elkaar gedraaid. Fijne cliché-gooi-die-handjes-in-de-lucht trance. Niks te moeilijk, geen verhaal, geen grote fouten, gewoon lekkere (vind ik dan) trance
Enjoy, en geef aub wat feedback
Download!
quote:UrinatinventuM schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 08:52:
[...]
Nice! Ik zou ook het woordje 'demo' weghalen en je naam groter en lichter dan de rest
Verder ga ik vanaaf even alle mixjes hier beluisteren, leuk! Ik ben zelf ook weer lekker in de weer met mixen. Gisteren eentje van 40 minuten opgenomen, platenkeuze was leuk vond ik zelf alleen ik was zo rot van het weekend dat er bijna geen enkele plaat gelijk liep.
Maar dat boeit niet haha, het houdt je van de straat zullen we maar zeggen. Vanavond ga ik er weer lekker eentje maken.
Van het weekend moest ik draaien op een miniplaybackshow. Beetje lekker popi gedraaid (ipv de hardstyle die ik normaal draai), allemaal top 40, maar het was wel gezellig en de muziek stond lekker hard. Jammer dat het maar tot 22.00 was, maar ja... Aangezien ik pas 3-4 uur van te voren wist dat ik uberhaupt voor de muziek moest zorgen. Deze jongen moest erna ook nog lekker stappen.

Zo vind ik em mooiquote:
UrinatinventuM wijzigde dit bericht 08-02-2005 10:30 (14%)
last night i played high stakes toilet Poker: i sat down, splashed the pot with my all-in bet and got a royal flush on the river.
*** Vicksburg ***
quote:DeeJee schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:36:
Staat de T van technics op zijn kop of lijkt dat maar zo?

Aha okeequote:Fewture schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:41:
[...]
Dat lijkt maar zo
Het orgineel:
[afbeelding]
*** Vicksburg ***
Heb je een tracklistje?quote:Empathy schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:57:
Vanmiddag ff een mix van 55 mins in elkaar gedraaid. Fijne cliché-gooi-die-handjes-in-de-lucht trance. Niks te moeilijk, geen verhaal, geen grote fouten, gewoon lekkere (vind ik dan) trance
Enjoy, en geef aub wat feedback
Download!
Is het doel van elk spel het nabootsen van het leven, of was het andersom? - Loesje
Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries
Pounding techno music!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » How to Become a DJ... deel XIII
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 81 82 83 84 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos